Ke 23.3.2011 Jokerit - HIFK 4. puolivälieräottelu

  • 54 194
  • 201

Paha Elvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Helsinki-Ilmala all night long

Olin eilen ensimmäisen kerran liigamatsissa ilmalassa. Kaikki muut liigan landehallit on nähty. Aika vaisu mesta se Alepaa muistuttava pöntto on. Mutta hyviä muistoja jäi tältä maaseutumatkalta.

Naapurin rikkaista tuhlaajapojista tahtoisin osoittaa kiitokset erityisesti A-J Niemelle, jäällä joka kerta kun IFK teki maalin. Koska olen luonteeltani vahingoniloinen paskiainen, tulen aina muistamaan lämmöllä narrivahdin (unohdin nimen jo) mailanhajottamisen matkalla koppiin ja sen itkuun purskahtamaisillaan olevan ilmeen eräilläkin kasvoilla. Laulun sanoin: "I know how Jeffrey Dahmer feels, lonely, lonely..."

Matsin taso oli luokkaa Mestiksen runkosarja heki-leki-hoki mitä niitä nyt on. Kolme syöttöä peräkkäin omille tuotti molemmille ammattilaisjoukkueille haasteita. Onneksi Kibe ja Juuso ratkaisivat voiton. Ja millä tavalla! Kaikki viime vuosien ja jopa vuosikymmenten nöyryytykset pyyhittiin pois. Hetkeksi. Tänä aamuna vielä leijuin. Huomenna tulta päin. IFK voittaa pelaamalla omalla tasollaan.
 

scholl

Jäsen
Taisi tarkkaanottaen olla "vesipullo-Westerlund"?
Voi olla toisinkin, olin hieman liikuttuneessa tilassa monestakin syystä.

Niin se taisi olla vesipullo-Erkka. Voi olla tosiaan niin. Olin silloin ollut autossa vasta ehkä minuutin tai kaksi ja yritin vasta saada kokoon palasia, mitä ottelussa oli tapahtunut, joten voi olla, että näin jälkeenpäin muistan väärin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös