Ke 19.10.2016 Jokerit - HK Sotši

  • 8 302
  • 79

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Kaikella rakkaudella kaikkia osallisia kohtaan kummankin organisaation jokaisen jäsenen käsittäen: onpa aika saatanan tylsä matsi.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Siinä oli ryssä tulossa tuuppasemaan mutta Iso-Lauri tuuppasi vastaan ja ryssä lensi kuin paskainen rätti. Tuomari yskäisi.
 

faro

Jäsen
Kaikella rakkaudella kaikkia osallisia kohtaan kummankin organisaation jokaisen jäsenen käsittäen: onpa aika saatanan tylsä matsi.
Toki peli itsessään melko tylsää, mutta tunnetta reilusti mukana!

On niitä tylsempiä ja hengettömämpiä matseja ollut tälläkin kaudella monia.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Anttila kaivoi siinä pelikaverin hanskaa ja maalin eteen syntyi 2-1-tilanne :D
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
On niitä tylsempiä ja hengettömämpiä matseja ollut tälläkin kaudella monia.
En kiistä. Tosin mitään suurien tunteiden skaalaa tuo joukkue ei minussa ole aiheuttanut tällä kaudella edes puolikasta, mutta se nyt on mun henkilökohtainen juttu.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Vaikuttaa tämä olympiakaupungin jengi "tehostavan" jatkuvasti kun paikkaa tulee. Jensen selvisi kuin koira veräjästä, mutta kaikkensa kaveri teki varmistellakseen. Perään sitten Tanskan Laten jäähy oli mielestäni selkeä, mutta kaveri ei ainakaan jättänyt epäselväksi sitä, että virhe tapahtui. Ja kuten totesin, jäähy itsessään oli selkeä ja Jensen olisi omasta tempustaan jäähyn ansainnut.

Sääli, peli tasoihin.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Kaksi turhaa jäähyä ja oma peli sekaisin taas kerran. Viimeiselle kympille tavoitteena edes oman pelin kuntoon laittaminen ja nolla päästettyä.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Kuka on kommentaattorina tässä matsissa?

AJ "Isäntä" Niemi, kuten paria poikkeusta lukuunottamatta kaikissa Jokreiden KHL-kotipeleissä.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Kuka on kommentaattorina tässä matsissa?
Antti-Jussi Niemi. Aivan saatanan paljon parempi kuin Niinimaa, jota viimeksi on saanut Mäkisen aisaparina kuunnella.

Jokerit näyttää valovuoden paremmalta kuin useimmissa matseissa, mutta tollaset hölmöt huolimattomuusjäähyt pitäis saada pois. Toki ryssä myös myy hienosti kaikissa tilanteissa, mutta sen ei luulisi yllättävän - samanlaista teatteria kehiin vaan.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Anttila on pelannut jalkapalloakin. Hieno syöttö Wirtanen saa laittaa kiekon maaliin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Konkurssipesä paikkailee aikaisemman AV-koomailunsa...
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Hyvä vaihto Anttilalta ja Wirtanen käyttää tarjoilun hyväkseen.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Tylsä matsi? Mun telkkarissa näkyy joku ihan eri peli ilmeisesti, koska mielestäni tämä on ollut hyvin tunnerikas ja vauhdikaskin peli. Mä oon ainakin viihtynyt hyvin.
Mulle tämä on ollut tyyppiesimerkki KHL:n lentokenttäpelistä jossa ei oikeastaan tapahdu ikinä mitään sykähdyttävää. Tämä on ollut viihteenä samaa luokkaa kuin joku tosi hyvä luento. Mieluiten saisin tämän katsomisesta palkkaa tai opintopisteitä.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Jännä viheltämättä jättäminen. Oppikirjakampitus, mutta väärä paita kaatujalla.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulle tämä on ollut tyyppiesimerkki KHL:n lentokenttäpelistä jossa ei oikeastaan tapahdu ikinä mitään sykähdyttävää. Tämä on ollut viihteenä samaa luokkaa kuin joku tosi hyvä luento. Mieluiten saisin tämän katsomisesta palkkaa tai opintopisteitä.

Kannattaa katsoa hetki Liigakiekkoa niin ymmärrät miten väärässä voit olla.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulle kelpaa tää peli, ihan hyvää. Keränen taitaa vetää kauden parhaan pelinsä. Anttilalle myös kehuja.
 

Viru$

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eihän näitä pakko ole katsoa, ellei työ sitten velvoita. Itse olen myös viihtynyt, ei Sotsilla juurikaan ole palaa ollut noita ylivoimia lukuunottamatta. Turhat jäähyt pois niin hyvä tulee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös