Ke 12.12.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 29 512
  • 435

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK:lle 4 minsaa ylivoimaa, ei kykyä tehdä maalia. Sen jälkeen Saipa ensimmäinen "tilanne" ja kiekko maaliin.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Oli Kerho melkosessa pyörityksessä, mutta onneksi on Larmi.
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Saipa aloittaa jäähyilyllä, tosin ehkä toka jäähy vähän heppoinen, filmiä mukana? Jäähyt kestetään ja sen jälkeen osuu Morley, jolla ollut vähän hiljaisempaa viime aikoina.
 

Ralph

Jäsen
Riska töytäisee kevyesti Yonkmanin katolleen ja yleisö kiljuu Jyväskylässä. Mutta kun Yonkman itse viskoo kovemmilla otteilla vastustajia nurin, sama yleisö juhlii.
 

Ralph

Jäsen
Jyväskylän kuuluttaja ei ole tainnut illan kokoonpanoihin tutustua, kun kuulutti HPK:n kultaista kypärää kantavan Teemu Turusen.
 

cimoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jokipo, Canucks
Larmilla saattaa kohta olla pissihätä.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
3 tolppaa = maali. Ruuttu 1-0
 

tonz@

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, NHL:n suomalaiset
SaiPa paineistaa hyvin ja on aggressiivisesti vieraissa. Hifki pari minuuttia kusessa omassa päässä. Nähtäskö taas hyvä vieraspeli?
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Vastahan pelit alkoi mutta kyllä toi Tepsin peli näyttää siltä ettei siinä ole mitään ajatusta. Näenköhän mä ennen eläkeikää yhtään sellaista kautta enää Tepsiltä, mitä näin lapsuudessa. Saas nähdä kumpi tapahtuu ennen. Mä jää eläkkeelle vai Tepsi voittaa Suomenmestaruuden
 
Suosikkijoukkue
HPK
Kerhon kiekollinen peli on yhtä huonolla tasolla kuin Vaasassa.

Omista lähdöstä ongelmaa, vaikka jyppi ei edes kovin lujaa karvaa. Larmi pitää pystyssä.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Larmi on aktiivisempi sähisemään kuin maskotti Myrsky :) Loistava persoona, hyvä maalivahti ja ihan mukavaa seurattavaa, kunhan tehtäisiin tänään maalejakin Emilin taakse.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Riska töytäisee kevyesti Yonkmanin katolleen ja yleisö kiljuu Jyväskylässä. Mutta kun Yonkman itse viskoo kovemmilla otteilla vastustajia nurin, sama yleisö juhlii.

Kiljuuko yleisö Hämeenlinnassa sitten päinvastoin? Eli kun omat taklaa, kiljutaan ja kun vastustaja taklaa, juhlitaan?
 

Taksari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KPC.
Larmi lörpöttelee lämpimikseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös