Ke 11.12. Otteluseuranta HPK-SaiPa

  • 18 817
  • 130
Tila
Viestiketju on suljettu.

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Sun tarkotusperät on kyllä tullu selväksi. Trollataan kun ei ole mitään oikeaa sanottavaa. Vituttaako noin paljon?

Laita vaikka pari hymiötä vielä niin oot vähän uskottavampi.

Kyllähän joitain Kerhon kannatajia on tässä taannoin vituttanut, kun HPK ylivoimalle pääsee. Voit päätellä itse miks, mutta illan kiekkolähetys antaa joitain vinkkejäi.

Ja putsaapa ne hiekat sieltä intiimialueilta.
 

Feenix

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Phoenix ja San jose
Kahden erän jälkeen täytyy kyllä sanoa, notta aika tylsä keskiviikkomatsi tässä käynnissä. Saipa ottaa tyhmiä myös melko helponoloisesti tulevia jäähyjä etenkin puolustuspään kulmaväännöissä. Kerho pyörittää hienokseltaan vaikka peli on aivan sekaisin. Ylivoima-aikaa tarjotaan, ei näytä maistuvan. Saipan luistin liikkuu aika-ajoin erittäin hyvin, kerholla hyvä liike muttei pelissä ole niin kovin paljoa järkeä mukana.

Puolueettomat näkökannat peliin, herneet pysyköön pakastepussissa.
 

Coxkyttä

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Samaa mieltä Feeniksin kanssa. SaiPa puolustaa suht kärsivällisesti ja yrittää vastaiskuja. Ei juuri herätä intohimoja tää peli.
 

Feenix

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Phoenix ja San jose
Samaa mieltä Feeniksin kanssa. SaiPa puolustaa suht kärsivällisesti ja yrittää vastaiskuja. Ei juuri herätä intohimoja tää peli.

Jaa mulla vähän oli pointtina se, että näyttää saipan pakeilla keittävän melko helposti kärsivällisestä puolustuksesta ylilyönteihin. Kovalla fysiikalla ja intentiviseetillä tosin puolustavat siitä pisteet.
 

Coxkyttä

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mulla oli pointtina se että SaiPan peli on vähän kyttäilevää. Välillä mennään mutta sitten vaan roiskitaan omista pois. sekavaa..

jäähyt ovat olleet aika heppoisia mutta näin se nykyään menee.
 

Feenix

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Phoenix ja San jose
Mulla oli pointtina se että SaiPan peli on vähän kyttäilevää. Välillä mennään mutta sitten vaan roiskitaan omista pois. sekavaa..

jäähyt ovat olleet aika heppoisia mutta näin se nykyään menee.

En ole hirveästi saipan pelejä tällä kaudella seuraillut, onko noin hitaat hyökkäykseen lähdöt ihan tapa? Kulmiin näyttää laittavan vain alemmat ketjut ja muut tulee lyhyillä syötöillä alueelle hyvin hitaasti. Tosta Glennistä on kyllä pakko tykätä.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Hämeenlinnassa

Rupesin vasta nyt seuraamaan illan ainokaista. Tuleeko siitä HPK:n tasoitusmaalista mitään? Ei se nyt oikein siltä näytä. Mutta vielä on aikaa.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt voisi Kerho nousta vielä ohi varsinaisella peliajalla, niin HIFK:lla olisi perjantaina mahdollisuus nousta jo kolmanneksi.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Hämeenlinnassa

No tulihan se sieltä. Entä seuraava?
 

Rijkaard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tulihan sitten tuo tasoitus aika erikoisella flipperimaalilla. Kelpaa sekin. Roikkui jonkin aikaa hieman ilmassa tuo ja olipa lähellä juuri johtomaalikin. Ei kelvannut Vänttiselle.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Olipas ruotsalainen maali, tässä kohtaa kelpaa...
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Surkeaa ylivoimaa Pallokerholta.
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
On muuten kokonaisuutena heikon ottelu jonka olen tällä kaudella nähnyt. Ja siis tässä puhun molemmista joukkueista. Näköjään sairaslista näkyy tällä(kin) tavalla. Kamalaa roiskimista ja miekkailua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös