Ke 11.1.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 46 706
  • 605
Suosikkijoukkue
SaiPa, KiPa-90, KuPS, Valioliiga ja NHL yleisesti
Pakanan KooKoo, kun meni voittamaan Tapparan. Tekee entistä kimurantimmaksi taistelun kymppisijasta.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Kunnon studiossa joku olisi kyllä jo kertonut noille, miten se paitsiosääntö menee. Rantanen on kyllä perseestä.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tasainen ja siisti vääntö Kuopiossa. Vaikea nostaa mitään erityistä pelaajaa pelistä esiin. Ilvekselle lisäpiste, mikä oli ehkä ansaittu kahden viimeisen erän perusteella, jossa vieraana luotiin enemmän hyviä maalipaikkoja. Kalpa vei ensimmäistä erää.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Kunnon studiossa joku olisi kyllä jo kertonut noille, miten se paitsiosääntö menee. Rantanen on kyllä perseestä.

Ei ole muuten ensimmäinen kerta tällä kaudella kun Lehterä sekoilee paitsiosäännön kanssa.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin sinä sanoit että "hetkellä kun kiekko ylittää viivan" ei tarvitse, vaan siitä syntyy siirretty paitsiotilanne, mikä purkautuu sillä, että pelaaja koskettaa siniviivaa luistimella ja alue on täten tyhjä. Itse tilanteesta en tiedä mitään, kun en ole sitä nähnyt.

Eiköhän tässä ihan samaa tarkoiteta. Jos nyt pilkkua viilataan tältä osin, niin ratkaisevaa on juuri jalan olo viivalla tai kokonaan poissa alueelta hetkenä jona kiekko ylittää viivan. Ei se mitään hyödytä, että kiekon ollessa oman maalin takana käy itse koskemassa siniviivaa luistimella, luistelee takaisin vastustajan maalin eteen ja odottaa että kaverit tuo kiekon alueelle. Paitsiohan sellainen on, eli pysyn kyllä tuosa "hetkellä kun kiekko ylittää viivan" -muotoilussa. Alkuperäinen viestinihän sitten oli kyllä aikamoista tuubaa.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Ei ole muuten ensimmäinen kerta tällä kaudella kun Lehterä sekoilee paitsiosäännön kanssa.
Eikä tuo minua niin häiritse, eihän noita kaikkia muista. Jos olisi haasto käytössä ja tilanteita kelailtaisiin,niin varmaan jäisi silloin mieleen. Mutta mitään taustahenkilöä ei taida olla studioryhmän apuna.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös