Kausikortissa uusi ominaisuus

  • 1 885
  • 6

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tuolla on monien muiden seurapalstoilla kysymyksiä kuka ostaa kausikortin ja kuka ei. Minä ajattelin täällä kysyä mielipiteitä Bluesin CD-rom -kausikortista. Korttiinhan tulee ensi kaudelle sellainen ominaisuus, että jos ei pääse peliin, niin voi antaa paikkansa myytäväksi edelleen. Jos paikka menee kaupaksi ennakkolipunmyynnissä, saa kausikortin omistaja puolet sen irtolipun hinnasta alennusta seuraavan kauden kausikortista. Sinänsä en pidä tätä etua järin merkittävänä, sillä todennäköisyys, että juuri se paikka tulee myydyksi ei ole lähelläkään sataa prosenttia Bluesin katsojamäärillä. Kuitenkin mukava huomata, että kaikkea uutta yritetään tuoda koko ajan.

Fanikausikorttia edellämainittu etu ei koske, mutta sehän on muutenkin edullinen. Kausikortti maksaa Fan Clubin jäsenille 280€ ja fanikatsomo on suunnilleen sama kuin viime kaudella, eli vierasjoukkueen pääty.
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Viestin lähetti Espoonmies


Fanikausikorttia edellämainittu etu ei koske, mutta sehän on muutenkin edullinen. Kausikortti maksaa Fan Clubin jäsenille 280€ ja fanikatsomo on suunnilleen sama kuin viime kaudella, eli vierasjoukkueen pääty.

Mielestäni ihan hyvä uudistus tuo jos peliin ei pääse, niin se paikka menee silloin myyntiin, ja puolet lipun hinnasta kausikortin omistajalle. Vaikka onhan siihen tosiaan melko pieni mahdollisuus, että juuri se lippu menee kaupan.

Onko sinulla Espoonmies muista kausikortti hinnoista tietoa, lähinnä yläkatsomon hintoja tässä tiedustelen. Nimittäin viimekauden hinta oli mielestäni melko suuri, itse jäin koko kausikortin ostosta peleistä hieman tappiolle rahallisesti kun en yhteen kotipeliin päässyt. Tosin muutaman kerran sain sillä alennusta intersportista (?). Joten aika tasoihin pääsin.
 

Kapulainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Re: Re: Kausikortissa uusi ominaisuus

Viestin lähetti SSee
Onko sinulla Espoonmies muista kausikortti hinnoista tietoa, lähinnä yläkatsomon hintoja tässä tiedustelen. Nimittäin viimekauden hinta oli mielestäni melko suuri, itse jäin koko kausikortin ostosta peleistä hieman tappiolle rahallisesti kun en yhteen kotipeliin päässyt. Tosin muutaman kerran sain sillä alennusta intersportista (?). Joten aika tasoihin pääsin.

En ole Espoonmies, mutta vastaan silti. Täältä löytyvät uudet hinnat:
Lippu/kausikorttihinnasto kaudelle 2003-2004

401 - 406 350 €
+ yläkulmat 270 €
 

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Mielenkiintoinen uudistus.

Jos asiaa ajattelee Bluesin näkökulmasta, niin ihmettelen mikäli kausikorttipaikkoja ei tarjottaisi myyntiin vasta, kun ottelu on muuten ns. loppuunmyyty. Tällöinhän myydystä lipusta organisaatio joutuisi myöntämään puolet alennusta verrattuna tilanteeseen, että irtolipusta saataisiin täysi hinta. Mikäli ottelu on loppuunmyyty, niin tässä tapauksessa tuottojen maksimoinnin kannalta on tietysi järkevää myydä joku kausikorttipaikka uudelleen, jolloin paikasta saadaan 1,5 kertaiset tulot.
 

stones

Jäsen
Tuo on ihan hyvä uudistus. Ainakin itsellä on lähes jokaisena kautena ollut muutama ottelu, joihin ei työkiireiden tms. takia ole päässyt. Viime kautena olin poissa ainakin yhdestä jokeri matsista, jossa todennäköisesti paikka olisi myös mennyt kaupaksi.

Onko teille muille tullut jo kausikortin vaihtotarjous? Minä en ainakaan ole vielä saanut postia, vai eikö niitä tarjouksia enää lähetetäkkään himaan?

Tuo CD-kortti tarvisi mun mielestä vielä vähän tuotekehittelyä noiden fyysisten ominaisuuksien puolesta, ainakin mun kausikortti oli jo ennen joulua kolmena kappaleena. Joku vähän jämäkämpi kotelo tms. olisi paikallaan niin, ettei menisi rikki lompakossa.
 

vykoukal #51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Viestin lähetti stones
Onko teille muille tullut jo kausikortin vaihtotarjous?

Joku vähän jämäkämpi kotelo tms. olisi paikallaan niin, ettei menisi rikki lompakossa.

Kyllä vain. Ensi kauden kortit on jo maksettukin. Tosiaan jokin parempi kotelo olisi paikallaan. Pelkkä pahviläpyskä ei riitä. Tosin minun korttini napsahti poikki vasta viimeisen pelin jälkeen. Mikä ei välttämättä ollut kortin heikosta koteloinnista johtuvaa...
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viestin lähetti stones
Onko teille muille tullut jo kausikortin vaihtotarjous? Minä en ainakaan ole vielä saanut postia, vai eikö niitä tarjouksia enää lähetetäkkään himaan?

Eipä ole tullut. Tai tulihan siinä joku silloin kun piti play-off kortti tilata mutta yleensä muistelen että tässä toukokuun loppupuolella se kirje on tullut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös