Kausi on ohi, pelaajakauppa auki!

  • 62 750
  • 355

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sportista muutama ukko pihalle ennen keskiviikkoa, "helpot" pisteet tiedossa? Munakas ratkaisu olisi taistella loppuun asti ja antaa faneille ja kumppaneille signaalia siitä, että uskoa löytyy vielä omaan tekemiseen. Nikukin loukkaantui, joten miten lie käy niiden Sveitsin rahojen kanssa?
Uusimpien käänteiden valossa samaa mieltä. Mennäänpä piruuttaan kiusamaan vielä muita!
 

Ciccarelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Rooba sanoi pelin jälkeisessä haastattelussa että ei luovuteta vaan loppuun asti taistellaan koska luovuttaminen ei kuulu joukkueen arvoihin.
Olisi aika raakaa jos kioski aukaistaisi sen jälkeen kun kapteeni on noin sanonut ja juuri voitettu vieraissa sarjakakkonen.

Edit.muokattu kirjoitusvirheitä.
 
Viimeksi muokattu:

Eki25

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Käydäänpä vähän läpi pelaajia, joista voisi muut olla kiinnnostuneita:

Vehviläinen:
- Rikkonainen kausi ja selkeä ykkösvahti, sopimus jatkuu. En näe mitenkään järkevänä että JYP lähtisi myymään.

Niku:
- Ehdottomasti se suurin kala ja tietyllä tavalla järkevin myyntikohde. Ei sopimusta ja jatkanee isompiin ympyröihin. EHT:lla tullut vamma varmasti karsii ostajaehdokkaita, onko ylipäätään millaisessa pelikunnossa? Jos päädytään myymään, toivon fanien kannalta että lähtee ulkomaille.

Turkulainen:
- Kiinnostusta varmasti löytyy, mutta minkä verran ovat valmiita maksamaan siirtokorvausta. Sopimus jatkuu, joten irti päästämisen ilosta ei kannata myydä. Sama kuin Nikun kohdalla, pitkin hampain ulkomaille mikäli lähtee kevääksi muualle.

Platzer:
- Ei sopimusta, kiinnostusta varmaankin on mutta ei se kirkkain tähti. Onko taloudellinen hyöty sellainen että kannattaa päästää irti ja menettää loput mahdollisuudet pleijareihin?
 

Hyytiäinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KeuPa & Ottawa
Jypin asemassa jättäisin siirtorajan jälkeen Heljangon ilman peliaikaa jotta siitä saadaan KeuPalle yks tehomies lisää jos/kun kevät jatkuu playoffeissa. Heljanko on sen ikänen ettei liigaseura voi enää nimetä.

Perttu jatkaa Keuruulla kuten tähänkin asti. Keupan ehdoton pelillinen liideri tällä hetkellä.

Koskelan veljekset, Malinen ja Leinonen on ikänsä puolesta siirrettävissä tarpeen mukaan. Lassila saa jatkaa Jyväskylässä kauden loppuun.

Hulluintahan tuossa olis mahdollisuus liikuttaa Jokkea ees taas kauden loppuun saakka. :) Saattas tosin Nashvillestä tulla noottia.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hulluintahan tuossa olis mahdollisuus liikuttaa Jokkea ees taas kauden loppuun saakka. :) Saattas tosin Nashvillestä tulla noottia.

Ainakin edelliskausilla on vaadittu ennen siirtorajan umpeutumista 2 mestispeliä että pelaajan pystyy nimeämään nuorten pelaajien listalle. Saman syyn takia Lassila myös on ulkona, mutta käsittääkseni Leinonen taas ei kun pelannut alle 50% otteluistaan liigassa.

Heljankossa sen verran että olisi järkevää pistää 15.2 eteenpäin mestikseen ja tilanteen mukaan tarvittaessa sitten nostaa JYPiin, säännöthän sallivat kerran siirtorajan jälkeen siirtää takaisin. Katsomossa ei ole järkeä pitää ylimääräisenä. Jos JYPin pudotuspelihaaveet menee voi muutenkin loppukausi isoa roolia mestiksen pudotuspeleissä olla hyvä paikka ja tarvittaessa laiturin paikalla voi myös Lassilaa tai Tohilaa liigassa kokeilla.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen myöhässä mutta minä ajattelin pessimistisen realistisesti siten, että vaikka tästä jotenkin kairattaisiinkin sääleihin niin sitä pidemmälle ei ole toivoa. Ei edes unelmaa. Yksi kotipeli ja se on siinä. Jos tämän hyväksyy, oliko mitään järkeä olla myymättä kaikkea mikä irti lähtee? Ens kaudellekin jäis rahaa, parhaat jätkät olis varmaan mielissään oikeasta mahdollisuudesta tapella pytystä.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Olen myöhässä mutta minä ajattelin pessimistisen realistisesti siten, että vaikka tästä jotenkin kairattaisiinkin sääleihin niin sitä pidemmälle ei ole toivoa. Ei edes unelmaa. Yksi kotipeli ja se on siinä. Jos tämän hyväksyy, oliko mitään järkeä olla myymättä kaikkea mikä irti lähtee? Ens kaudellekin jäis rahaa, parhaat jätkät olis varmaan mielissään oikeasta mahdollisuudesta tapella pytystä.
Väitän jos JYP sääleihin kairaa niin myös niistä jatkoon menee. Puolivälieriä pidemmälle tuskin, ellei joukkue nyt aivan hulluttelemaan rupea ja saa vastaansa Veltsun Lukkoa, silloin taivaskin auki. Ensinnäkin toki pitäisi päästä sinne sääleihin.
 
Viimeksi muokattu:

Janilzki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Forza Azzurri
Olen myöhässä mutta minä ajattelin pessimistisen realistisesti siten, että vaikka tästä jotenkin kairattaisiinkin sääleihin niin sitä pidemmälle ei ole toivoa. Ei edes unelmaa. Yksi kotipeli ja se on siinä. Jos tämän hyväksyy, oliko mitään järkeä olla myymättä kaikkea mikä irti lähtee? Ens kaudellekin jäis rahaa, parhaat jätkät olis varmaan mielissään oikeasta mahdollisuudesta tapella pytystä.

Ymmärrän, että jokaisella on sanaoikeus, mutta olen kanssasi asiasta täysin erimieltä.
 
Suosikkijoukkue
Hupeli HC, Vaajakosken Pelikaanit, JYP
Olen myöhässä mutta minä ajattelin pessimistisen realistisesti siten, että vaikka tästä jotenkin kairattaisiinkin sääleihin niin sitä pidemmälle ei ole toivoa. Ei edes unelmaa. Yksi kotipeli ja se on siinä. Jos tämän hyväksyy, oliko mitään järkeä olla myymättä kaikkea mikä irti lähtee? Ens kaudellekin jäis rahaa, parhaat jätkät olis varmaan mielissään oikeasta mahdollisuudesta tapella pytystä.
Ollaan nyt realisteja. JYP ei mene edes sääleihin eikä sitä myös ansaitse. Tänäänkin pelaaminen loppui heikkoa Sportia vastaan jo toisessa erässä. Eli: ollaan nyt edes rehellisiä. Peli ei ole kuosissa.
 

Hockeycorpse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spårt
Ollaan nyt realisteja. JYP ei mene edes sääleihin eikä sitä myös ansaitse. Tänäänkin pelaaminen loppui heikkoa Sportia vastaan jo toisessa erässä. Eli: ollaan nyt edes rehellisiä. Peli ei ole kuosissa.
JYP nyt vaan ei ole vahvoilla juuri nyt. Sportin muutama jäljellä oleva veteraani ja liuta nuorisoa vei miten vain halusi. Toki ei nää Sportin nuoriso ihan turhakkeita ole. Nyt vaan onneksi pääsivät pelaamaan. RD oli pakotettu. Voi olla että RD miettii uudestaan ajatuksiaan.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Ollaan nyt realisteja. JYP ei mene edes sääleihin eikä sitä myös ansaitse. Tänäänkin pelaaminen loppui heikkoa Sportia vastaan jo toisessa erässä. Eli: ollaan nyt edes rehellisiä. Peli ei ole kuosissa.
Peli oli laiskan näköistä, en sitä kiellä. Mutta en vetäisi asiasta liian suuria johtopäätöksiä. Vastassa oli tyhjennysmyynnin kohteena ollut seura, joka sai jalkeille vajaan kokoonpanon. Kun tätä jengiä vastaan kairaa kolmen maalin johdon, eikä kaverikaan ollut tänään parhaimmillaan, niin aika vaikea sitä on pelata koko ottelua läpi 100% temmolla. Puhumattakaan sitten siitä, että JYPin runkosarjan loppu on vedettävä joka ilta hampaat irvessä, jos pudotuspeleihin mielee, eli en jaksa menettää yöuniani, jos jalka nousee vähän kaasulta tällaisina iltoina.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tässä asiassa ei olla. Usko JYPin nousuun on vahva. Monestiko olemme voittaneet yli useampaa ottelua putkeen tällä kaudella? Muistaakseni ei kertaakaan. Ja nyt olemme voittoputkessa 3 voittoa putkeen.
Neljän voiton putki oli marraskuussa, olisit vaan kysynyt. Hymiö.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tässä asiassa ei olla. Usko JYPin nousuun on vahva. Monestiko olemme voittaneet yli useampaa ottelua putkeen tällä kaudella? Muistaakseni ei kertaakaan. Ja nyt olemme voittoputkessa 3 voittoa putkeen.
Vakavasti ottaen minulla ei ole luottoa, mutta minulla ei myöskään ole mitään otetta JYPin talouteen tai sponssien mielipiteeseen. Jos oltaisiin myyty ja lyhytnäköisesti säästetty, olisiko se tehnyt vain hallaa pitkäjänteisesti? En tiedä.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Onnea JYP säälisaalistukseen. Kyllähän JYP oli loppujen lopuksi mankelissa Vaasassa tänään. Paljon pitää tapahtua että sääleohin tie vie ja siitä eteenpäin. Onnea matkaan.
En nähnyt mankelia ja tuota ei tilastotkaan tue. Näin kliinisen vieraspelin, joka toki 2022-23 JYPin tapaan sisälsi muutaman mustan hetken, mutta niistä selvittiin.

Ehkä täällä Vaasassa ensi kausi on valoisampi toivotaan, tsemppiä Sportille
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Onnea JYP säälisaalistukseen. Kyllähän JYP oli loppujen lopuksi mankelissa Vaasassa tänään. Paljon pitää tapahtua että sääleihin tie vie ja siitä eteenpäin. Onnea matkaan.
Kivaa olla kyllä mankelissa jos sillä tulee 3 pistettä ja nolla maalia omiin. Kippis!
 

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vakavasti ottaen minulla ei ole luottoa, mutta minulla ei myöskään ole mitään otetta JYPin talouteen tai sponssien mielipiteeseen. Jos oltaisiin myyty ja lyhytnäköisesti säästetty, olisiko se tehnyt vain hallaa pitkäjänteisesti? En tiedä.
Olisi myyty kyllä, jos olisi kassa tyhjänä. Hienosti ajateltu näin, että pidetään paketti kasassa ja uskotaan asiaan yhdessä, niin tämä tuo myös seuraavalle kaudelle hyvää, käy miten käy pleijareiden suhteen. Imagolle, faneille ja sponsseille tärkeä asia. Pitkässä juoksussa tässä voitetaan.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos oltaisiin myyty olisi se sama, kuin luovuttaminen. Sitä JYP ei tehnyt, vaan taistellaan loppuun asti. Voidaan kohta jo nuolla pleijariviivaa...
Tämä on ainoa oikea lähestyminen jos ollaan taloudesta varmoja, ja olettaen että koska tämä päätös tehtiin, taloudesta ei tarvi huolehtia. Mutta aina on se mutta...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös