Kauhia visa - glögille ja tortulle!

  • 1 078
  • 9

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Joulukiireistä huolimatta kauhut saatiin pakettiin. Muutama vakiovisaaja tosin ei päätösosaan ehtinyt mukaan, mutta minkäs sille voi. Kymppiosaan osallistui kuitenkin 18 kisaajaa, ja vaikeaa oli. Keskiarvopinnat olivat nimittäin 10,7 - eli noin puolet normaalista. Jännityskin säilyi loppuun asti, sillä obi-wan kiri vielä kiekan kovimmilla pinnoilla (28p.)...

Mutta katsastetaan ensin kammottavat joukkuetulokset:


1. HIFK 1388,5
2. HPK 454,0
3. JYP 422,5

4. Kärpät 401,5
5. Ässät 278,5

6. Ilves 254,5
7. Lukko 240,0
8. Blues 205,5
9. Jokerit 189,0
10. Pelicans 160,0
11. Red Wings 159,5
12. Tappara 155,0
13. SaiPa 154,0
14. Sharks 93,0
15. Haukat 47,5



...ja sitten kerrassaan jänskän henkilökohtaisen skaban tulosluettelon pariin:


1. Alamummo HIFK 309,0
2. obi-wan HIFK 307,5
3. PtG Ilves 254,5

4. Roku Lukko 240,0
5. The M Kärpät 229,5

6. Takapassi JYP 214,0
7. PV HPK 209,5
8. faaip de oiap JYP 208,5
9. thegame HIFK 201,0
10. Jakke Huuliparta HIFK 195,5
11. The Rock Ässät 186,5
12. pala Kärpät 172,0
13. heavy HIFK 167,0
14. eesau Jokerit 164,0
15. Voittaja Red Wings 159,5

16. mikkoz HPK 157,5
17. vintsukka Tappara 155,0
18. Ted Raikas SaiPa 154,0
19. King Blues 153,0
20. Moto HIFK 113,0
21. JsL Sharks 93,0
22. Arnold Ässät 92,0
23. Cam Neely HPK 87,0
24. Miguel Pelicans 80,0
25. Buccaneer HIFK 62,0

26. E Blues 52,5
27. ELÄKELÄINEN Haukat 47,5
28. M@rko77 Pelicans 45,5
29. Bulvaani Pelicans 34,5
30. flintstone Jokerit 25,0
31. Pihvi HIFK 20,0
32. OneBigRed HIFK 13,5




Kiitokset kaikille osallistujille ja onnittelut huikeasta tietämyksestä kärkiporukalle. Toivottavasti viihdyitte kauhukysymysten parissa!

Vaikka kärkikaksikko erottuikin kokonaispisteissä muista, ei se suinkaan ollut ylivoimainen. Osakisavoittajina kunnostautui nimittäin peräti seitsemän eri visaajaa. Heistä ahkerimmin, eli Mäkelä-trophyn, arvoisesti menestyi obi-wan (2+2). Muita paaluhenkilöitä olivat Alamummo (2+1), Jakke Huuliparta (1+0), pala (1+0), PtG (0+3), Takapassi (0+1) ja faaip de oiaap (0+1).

Kiertävä Moto-palkinnon arvoisesti kaikkiin osakisoihin osallistuivat puolestaan: Alamummo, Arnold, eesau, faaip de oiap, heavy, M@rko77, Miguel, Moto, PtG, obi-wan, Roku, The M, The Rock, vintsukka ja Voittaja. Erityiskiitokset heille!


Visailuttajanne ryhtyy nyt vetämään pukinkamppeita päälleen. Palataan asiaa taas tammikuun alussa, musavisan merkeissä. Oikein kauhiaa joulua kaikille, ainakin jos aiotte leffojen tai kirjojejn pariin sukeltaa!
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kiitos myös visailuttajalle. Loppua kohti mentäessä joko kysymykset vaikenivat, tai sitten meikäläiseltä rupesi olemaan akku tyhjä. Tiedä häntä sitten, mutta neljänteen sijaan on kuitenkin oltava tyytyväinen.

Onpas muuten maukasta glögiä, ja torttukin tuntuu sopivan lämpöiseltä ja kostealta. Onkos Tero ollut taas tortun kostuttajana?

Tämäkin pukki lähtee nyt kaalimaata vartioimaan.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Kiri ei sitten riittänyt. No seuraavaan osaan jää sitten jotain parannettavaa :D.

Kiitoksia järjestäjälle visasta ja onnittelut Alamummolle tittelistä.

Nyt lissää kinkkua ja pikkaasen viiniä.Joulut osallistujille ja muillekkin
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Jumatsukka, meikä piti pintansa, vaikka olin aivan tasan varma, että obi-wan (on muuten erinomaisen arvostettava nicki, vaihdoit parempaan) kirii ohi. Onnittelut hänelle Mäkelä-trophysta ja kiitos kaikille tiukasta kilpailusta, sekä Evertonille kilpailun järjestämisestä! Olisikohan seuraavaksi scifi-leffaskaban vuoro?

Rattoisaa loppuvuotta ja vuodenvaihdetta!
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Minäkinkö voitin jonkun osakisan, voi Bileamin aasi! Tämä on ihan liikaa, en olisi ikinä uskonut, parhaani tein ja katsoin mihin se riittää. Pitää varmaan mennä ruoskimaan itseään ettei kihahda hattuun tämmöinen menestyksen puuska.

Mutta mukavaa oli ja kinkkisiä kysymyksiä piisasi, väliin toki vähän helpompiakin, en olisi muuten pärjännyt näin mukavasti.
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Olipa muuten kärkipään tyypeiltä harvinaisen hyvin tiedetty muutamat kysymykset! Mukaan mahtui kieltämättä todella hyviä veikkauksia!

Christine-tappaja-autoa koskeneessa kysymyksessä kysyttiin automerkkiä.
- En tiedä mitään autoista, vastataan plymouth.

Eli en tiedä mitään autoista, mutta veikkaanpa tämän ainakin suomessa harvinaisemman merkin oikein. Nooh, jokainen tavallaan.
 
Viimeksi muokattu:

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
King kirjoitti:
Olipa muuten kärkipään tyypeiltä harvinaisen hyvin tiedetty muutamat kysymykset! Mukaan mahtui kieltämättä todella hyviä veikkauksia!

Christine-tappaja-autoa koskeneessa kysymyksessä kysyttiin automerkkiä.
- En tiedä mitään autoista, vastataan plymouth.

Eli en tiedä mitään autoista, mutta veikkaanpa tämän ainakin suomessa harvinaisemman merkin oikein. Nooh, jokainen tavallaan.

Katkeraa valitusta espoolaistyyliin. Plymouth sattui olemaan ainoa jenkkiauto, joka sillä hetkellä tuli mieleen. Onko se yleinen tai harvinainen on mulle aivan yhdentekevää.

Sano suoraan vaan, jos en mielestäsi voittanut rehellisesti, vihjailu on täysin perseestä.
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Alamummo kirjoitti:
Katkeraa valitusta espoolaistyyliin. Plymouth sattui olemaan ainoa jenkkiauto, joka sillä hetkellä tuli mieleen. Onko se yleinen tai harvinainen on mulle aivan yhdentekevää.

Sano suoraan vaan, jos en mielestäsi voittanut rehellisesti, vihjailu on täysin perseestä.

Miksi minä katkera olisin? Eipä nämä mitään vakavia kisoja ole.

Hienoa, että arvaus osui nappiin, minun silmiini tuo nyt sattui näyttämään hieman huvittavalta. En minä syytä sinua vilpistä, kunhan ihmettelen hyvää tuuriasi.

Espoolaistyyliinkin vielä - Mun mielestä taas kaikenlainen yleistäminen se vasta pepusta onkin.
 
Viimeksi muokattu:

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kiitos kiitos, visailuttajalle jälleen kerran! Taisi olla meikäläisen kovimpia sijotuksia tämä allekirjoittaneen CV:ssa? Kovin taisi aikoinaan olla Kirjallisuusvisassa, joka sikäli on kyllä yllättävää..
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Omalta kohdaltani visa jäi hivenen torsoksi, koska visailukauden alussa olin pelikiellossa ja loppuvaiheessa olin kän... loukkaantuneena. Joten pari viimeisintä visaa jäi pois. Toisaalta, ei se ratkaissut kuin mahdollisesti pari sijaa. Kärki oli todella huippua ja huikeat rispektit heille!

Saa nähdä, josko minä joku päivä pystyisin hätyyttelemään kärkisijoja? Taitanee olla mahdottomuus.

Kiitoksia silti kaikille kanssakilpailijoille ja tietysti Evertonille joka jälleen näki vaivaa mainion visailun kanssa. Hienoa hommaa vuodesta toiseen. Ansaitsisi melkeinpä palkinnon jossain muodossa visailumestari itsekin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös