Kauden 2011-12 hienoimmat maalit, taklaukset ja mitä niitä nyt vielä on?

  • 162 003
  • 359
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Aloitetaan uudelle NHL-kaudelle myös tämäkin ketju. En ole maaleja jaksanut viime yön kierrokselta katsoa, paitsi tuon Ducks-Rangers pelin loppu hetket tuli nähtyä. Siinä oli rankkariskabassa Ryanilta hieno veto ja Lundqvist meni vipuun.

Tässä kuitenkin Phaneufin hieno avojääntaklaus, kohteena Ottawan rookie-pelaaja Da Costa. http://www.youtube.com/watch?v=-S6BUad1BNE
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Yllättävän vähän on nyt kauden alussa ihmiset laitelleet tänne videoita, kuitenkin komeita häkkejä on nähty paljon jo kauden alussa.
Toivottavasti ketju ottaa jälleen enemmän tuulta alleen.

Itse tykkään etenkin Streitin syötöstä. Nuo on vaan yksinkertaisesti komeimpia pelinluvun taidonnäytteitä pakilta.

Edit. P**kan v*tut linkitykset meni väärin. Katso ihmeessä Kalitsun alla olevat videot jotka on herkkua.
 
Viimeksi muokattu:

kalitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jets, Ässät
Vaikka näin Jets-fanina miellyttääkin katsoa videota Jetsin paluusta Winnipegiin, kerrottakoon tähän väliin McJokkelle (ja mahdollisesti muille) miten saatte linkit osoitettua oikeaan videoon.

Eli kun teillä on pyörimässä video, jonka haluatte linkittää, painatte oikeassa alakulmassa olevaa "share"-nappulaa. Aukeavasta valikosta saatte "link"-välilehdeltä linkin kyseiseen videoon. Osoiterivillä oleva linkki voi siis mennä aivan väärään videoon, koska osoite ei päivity vaikka videota vaihtaakin.

Eli Streitin upea oivallus ja Ribeiron hieno rankkari.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Vaikka näin Jets-fanina miellyttääkin katsoa videota Jetsin paluusta Winnipegiin, kerrottakoon tähän väliin McJokkelle (ja mahdollisesti muille) miten saatte linkit osoitettua oikeaan videoon.

Eli kun teillä on pyörimässä video, jonka haluatte linkittää, painatte oikeassa alakulmassa olevaa "share"-nappulaa. Aukeavasta valikosta saatte "link"-välilehdeltä linkin kyseiseen videoon. Osoiterivillä oleva linkki voi siis mennä aivan väärään videoon, koska osoite ei päivity vaikka videota vaihtaakin.

Eli Streitin upea oivallus ja Ribeiron hieno rankkari.

Kiitosta paljon korjauksesta. Nyt kun tuon neuvoit niin muistuikin mieleen, että olen tehnyt tuota virhettä varmaan joka vuosi noiden sivujen kanssa. Mun moka, tarkkuutta taas näin alkukauteen.

e.Ja se oli Dallasin prinsessan rankkari ;)
 

SVSV

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Viime yönä Elliottin hanska heilahti alkukauden nätein torjunta -tittelin arvoisesti Sharks-Blues pelissä. Boylelta ryöstettiin varma maali ja itsekin jouduin aamupöhnässä jumittamaan tilannetta pari sekuntia, kun piti selvittää mitäs helvettiä tuossa nyt tapahtui kun verkko ei heilunut.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät & NHL
Kävin kattoon ton Bennin maalin. Olin ennakkohypetyksen uhri. Luulin näkeväni jotain mahtavaa, mutta oikeesti hei, aika köyhä. Kauhealla munkilla ja vastustajan avustuksella sai kiekon pariin otteeseen aina vaan mukaan. Itse viimeistely oli kyllä hieno, mutta johdanto oli pelkkää tuuria.
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Tämä seuraava maali menee hienoin blooper osioon. Carey Price imee Tomas Plekanecin 1000-0 aloitusvoiton sisään. Linkki NHL.comiin.

Huvittavinta maalissa oli "maalintekijän" Patrice Bergeronin toiminta. Löi kiekosta ohi, maila meni poikki ja lopulta ko. nallekarhu turvalleen jäähän. Saattoi olla hieman Patricella WTF-fiilis, kun ehti jo lähteä kaatumisen jälkeen hakemaan uutta tikkua kun sumutorvi alkoi soida maalin merkiksi.
 

taksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Indianapolis Colts
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös