Kauden 2002-2003 SM-liigan avausmaalin tekee...

  • 11 381
  • 159
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kimmo Kuhta ajassa 0.07 tasakentällisin. Minä missaan kyseisen maalin, koska en ole vielä ehtinyt juoda tuoppiani loppuun. Onneksi näen maalin uuden uutukaiselta videoscreeniltä moneen kertaan hidastuksena...

Ps. se on sitten Kuhdan ainoa maali sillä kaudella, koska Kibe siirtyy ruotsiin jo lokakuussa...
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuo sama vanha mustalaisämmä, joka ennusti mulle tuon liigan sarjataulukon jota käsitellään toisessa ketjussa, ennusti samalla ilman kysymättäkin kauden avausmaalin tekijän. Hänen nimensä on Markku Tähtinen, Porin Ässät. Aikaa Lukon ja Ässien pelissä on tuolloin kellossa 15.56.

Lukko tulee takaa ja tekee seuraavat viisi maalia, ennen kuin Ässät kaventaa kolmannen erän loppupuolella ajassa 56.16 tilanteeksi 5-2, joka myös on lopputulos.
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
1.59 Petr Sachl ( Duerden, Shirrefs )
1.59 Roman Vopat ( Zidlicky )

Kaks börsää samoo aikoo nääs! :D
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Heitetään nyt täydeksi fiktioksi:

TPS 0-1 Kai Nurminen (Lius, Mikkola) 4:32 YV
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti narri
Hedberg! Puhdas oma maali ajassa 2.14 ja Jokerit johtaa 0-1.

Esitän virallisen protestin siitä syystä, että omaa maalia ei jääkiekossa merkitä sen tekijälle vaan viimeiselle kiekkoon koskeneelle vastustajalle. Siis - kuka Juukkäri pääsee nauttimaan Hedbergin lahjasta? Nyt kun saa revitellä niin pistäkää kunnon vastaus :)
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
HIFK alivoimalla, Jokerit tekee oman maalin ajassa 1:08. Maali merkitään tietysti Hedbergille :D

Jos veto ois menossa ja palkinto tiedossa, niin arvaus ois joku keskiverto pelaaja jostain HVM-joukkueesta ajassa 1:48.

EDIT: ihan pikku typo, HIKF muutettu HIFK:ksi :)
 
Viimeksi muokattu:

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Avausmaalin tekee Timo Salonen eikä kestä kauaa.

Näin kostamme lukolle edellisten kausien avaukset Porissa.

Tämä ajatus pitää minut hyvällä tuulella avaukseen asti.

Esitän myös toisen vaihtoehdon:Kimmo Kuhta rankaisee Jokereita.Tämäkin ajatus aiheuttaa jääkaapilla käynnin.
 

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Terveisia tulevaisuudesta! Jees, kävin kurkistamassa avauskierroksen tulokset. :D

1. maali menee Toni Sihvoselle ajassa 1.57.
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti mission16W
Esitän virallisen protestin siitä syystä, että omaa maalia ei jääkiekossa merkitä sen tekijälle vaan viimeiselle kiekkoon koskeneelle vastustajalle. Siis - kuka Juukkäri pääsee nauttimaan Hedbergin lahjasta? Nyt kun saa revitellä niin pistäkää kunnon vastaus :)



Kari lehtonen! :D

Katos homma on niin että Lehtonen avaa pitkän, yrittää tavoitella Banhamia mutta Hedberg pääsee syötön väliin ja lähtee kiertämään omaa maalia ja HUPS! Kiekko lipsahtaa Draperin haaraoista maaliin!;)
 

hörkkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Viestin lähetti Roku
Tuo sama vanha mustalaisämmä, joka ennusti mulle tuon liigan sarjataulukon jota käsitellään toisessa ketjussa, ennusti samalla ilman kysymättäkin kauden avausmaalin tekijän. Hänen nimensä on Markku Tähtinen, Porin Ässät. Aikaa Lukon ja Ässien pelissä on tuolloin kellossa 15.56.

Lukko tulee takaa ja tekee seuraavat viisi maalia, ennen kuin Ässät kaventaa kolmannen erän loppupuolella ajassa 56.16 tilanteeksi 5-2, joka myös on lopputulos.

Mitäh? etkö sä erota mua ja mustalaisämmää toisistaan??:D
Olitko sä se pulsun näkönen äijä joka kittas lasolii Rauman torilla? Sellaselle jätkällä mä ainakin ennustin just ton saman jutun...
Ei toi tietenkään totta oo... halusin vaan saada ne sun 10 euroo, joilla sain muutaman kaljan Evakosta...:D
Tuu huomenna Rovaniemelle... Mä lähden sinne ennustuskeikalle, ja siellä saat kuulla sen oikean sarjataulukkojärjestyksen! Ja tällä kertaa en sua kuseta!:D

Ps. voin vielä kertoa sen Lukko-Ässät tuloksen: 1-4 Ässille!
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti n0lla
3.35 Marko Tuomainen (Caloun-Ylönen) YV.

Eli kauden 02-03 ensimmäinen maali nähdään neljännessä ottelussa? Aika puolustusvoittoiseksi mennyt sm-liiga mikäli näin pääsee käymään...

02.04 Tuomainen (Sulku-Vykoukal) YV
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Zeta.. ja länkkäreistä sisään ajassa 2:48
 

Veikko

Jäsen
1.59 David Nemirosvky (Helminen,Viitakoski) yv.

Maalin synty:
Raipe voittaa aloituksen ja kiekko menee viivalle Laamaselle, joka antaa sen hetken kuluttua takaisin Raipelle tutulle paikalle eli oikealle (maalivahdista vasen) b-pisteelle. Raipe käyttää kiekkoa Veskulla maalivahdista katsottuna vasemmalla tolpalla. Vesku pistää takaisin Raipelle. Raipe hiipii lähelle neliöä ja Marko Ojanen menettää malttinsa ja ryntää päälle. Raipe syöttää lätyn kentän halki Nemolle, joka on noussut takatolpalle ja saa pistää kiekon lähes tyhjiin. :D
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ipan Raipe Helminen (ajassa 00:05) :D
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti hörkkö
Mitäh? etkö sä erota mua ja mustalaisämmää toisistaan??:D
Olitko sä se pulsun näkönen äijä joka kittas lasolii Rauman torilla? Sellaselle jätkällä mä ainakin ennustin just ton saman jutun...

Juu, minähän se olin ihan itse kokonaan, tenupullo kourassa ja mukana haju. Tuo ominaishajuni houkutteli niin paljon kärpäsiä ympärilleni, etten oikein nähnyt tihruisilla silmilläni että kuka se sieltä ennustuksia jakeli... :p
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tässä ei olisi mitään haastetta ilman tekoaikaa, joten sen varjolla voisin sittenkin veik...tietää.

0:46 Vladimir Sicak
 

zatrasor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans,sympatiat Bluesille
Todennäköisintä että eero somervuori tekee avausmaalin ekan kahden minuutin aikana rinkelinmäellä
 

Cooley

Jäsen
Tehdäänpäs kaksi erilaista vetoa..:)


2.24 Tomas Chlubna (Perrin)

tai viimeistään

3.20 Tenkrat (Viuhkola - Ton)
 

Kaljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Honka, Newcastle Utd.
Raksilan armoton hypetys saa oulun pojat kauheeseen ylilataukseen... kaikki koittaa räjäyttää hallia hurmokseen, kunnes Ylönen vääntää kiekon itelleen omassa päässä, laittaa lätyn keskialueelle, T.Elomo haistaa tän ja painaa läpi... valelaukaus ja puikoista menee... ajassa 3:14...
 

n0lla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Espoon Oilers
Viestin lähetti vision


Eli kauden 02-03 ensimmäinen maali nähdään neljännessä ottelussa? Aika puolustusvoittoiseksi mennyt sm-liiga mikäli näin pääsee käymään...

02.04 Tuomainen (Sulku-Vykoukal) YV

Totta. En huomannut, että Caloun pääsi sinne syöttäjäksi. Kenties joku toimitsijoiden virhe? ;)

No nyt se on Vykoukal.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös