Karmein jääkiekkomuisto..

  • 803
  • 4

Icing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche.
Meikäläisellä legendaarinen, vieläkin korvanlehdet punaisiksi vetävä moka sattui vuosia sitten junnuna kauden tärkeimmässä mitalipelissä. Yleisöä oli paikalla arviolta 50-60 henkeä. Meidän joukkue oli latautunut tähän matsiin (pronssiottelu) tietysti täysillä ja valmentajan kanssa kopissa laadittiin vielä suunnitelma että mentäisiin jäälle vasta sitten kun kotijoukkue olisi hyörinyt siellä jo jonkin aikaa.. No kohta vastustajan huoltaja tms. saapuikin jo kyselemään mikä meitä viivytti ja eikun sitten kaukaloa kohti. Junioreita kun vielä olimme, niin jopa allekirjoittaneellakin tuppasi kädet tärisemään matkalla jäälle..tosin en arvannut että kohta ne tutisisivat vielä vähän enemmän. Vastustajan avausviisikko oli jo valmiina kentällä, samoin tuomarit. Loikkasin reippaasti kaukaloon joukkueen kärkimiehenä ja ajattelin lähteä ottamaan reippaan lämmittelyspurtin. Ja mitä tapahtuikaan. Lensin komeassa kaaressa selälleni..kuten arvaatte olin unohtanut poistaa teräsuojat. Eikä siinä vielä kaikki. Takani tullut joukkueemme arvoisa maalivahti rysähti koko massallaan samaan kasaan. Vastustajalla, yleisöllä ja tuomareilla hymy oli enemmän kuin herkässä. Onneksi itse peli sentään voitettiin.
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Icing
Loikkasin reippaasti kaukaloon joukkueen kärkimiehenä ja ajattelin lähteä ottamaan reippaan lämmittelyspurtin. Ja mitä tapahtuikaan. Lensin komeassa kaaressa selälleni..kuten arvaatte olin unohtanut poistaa teräsuojat
Tuohan on kuin kevään -65 uusintaottelusta Ilves-Karhut, kun pari Karhujen pelaajaa oli unohtanut ottaa myöskin teräsuojat pois. Että sattuu sitä muillekkin.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viestin lähetti Icing
Loikkasin reippaasti kaukaloon joukkueen kärkimiehenä ja ajattelin lähteä ottamaan reippaan lämmittelyspurtin. Ja mitä tapahtuikaan. Lensin komeassa kaaressa selälleni..kuten arvaatte olin unohtanut poistaa teräsuojat. Eikä siinä vielä kaikki. Takani tullut joukkueemme arvoisa maalivahti rysähti koko massallaan samaan kasaan. Vastustajalla, yleisöllä ja tuomareilla hymy oli enemmän kuin herkässä. Onneksi itse peli sentään voitettiin.

Olet siis Keijo Säilynoja!!

Hän on nimittäin kertonut medialle täsmälleen samanlaisen tarinan...
 

Icing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche.
"Olet siis Keijo Säilynoja!!

Hän on nimittäin kertonut medialle täsmälleen samanlaisen tarinan..."


Imartelevaa että meikäläistä verrataan huikean uran pelanneeseen Kekeen. Tosin hän taisi pelata jo liigassa/divaria Jokereissa kun itselleni tuo ko. tapaus sattui. Itselleni Jatkoaika on sitä paitsi ensimmäinen media jolle tämän tapahtuman uskallan kertoa ja sillekin vain näin nimimerkin suojista. :D
 

Speeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Södertälje SK
Noo oltiin Porissa pelissä ja alku lämpöset oli just alkanu. Itse olin huoltajana (n.165cm), 2-valmentaja (n.175cm), 1-valmentaja (n.180cm) ja joukkueen johtaja (n.200cm). Oltiin penkin päällä seisoskelemas tässä järjestyksessä. No sit yks vastapuolen pelaaja huuti kovaan ääneen "Vittu kattokaa! Daltonin veljekset!" No siinähän räjähti koko halli nauramaan.. :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös