Kari Haakanan ISO-K Fan Club kokoontuu täällä!

  • 39 069
  • 184

Pantse67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Detroit Red Wings, ManU, UFC
Daespoo kirjoitti:
Ööö mites tuo liittyy Kassuun...?

Ei mitenkään, mutta tämä liittyy:

Arvaa kuka teilasi Riihijärven sairaalakuntoon harjoituksissa?
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Pantse67 kirjoitti:
Ei mitenkään, mutta tämä liittyy:

Arvaa kuka teilasi Riihijärven sairaalakuntoon harjoituksissa?

Nimimerkki Mr.Monster?
 

Kaljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Honka, Newcastle Utd.
Bluesin sisäinen pistepörssi:

8. Haakana Kari 2 ott. 0+1=1 +2 -0 eli +2 ja 25 min jäähyjä.

Näinhän sitä pitää... oma pääty tyhjänä, puoli pistettä per peli (eli koko kaudella 28 pinnaa) ja 25 min jäähyjä vaan näyttää, että yritystä ja roisketta rappaamisessa on ollut.

Yhteenvetona: Torinon olympialaisiin on enää 5 vapaata pelaavaan pakin paikkaa jaossa.


GO KASSU!
 
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo.
Näin maaottelutauon aikana on paikallaan vilkaista Karin syyskautta. Pelaamassaan 18 ottelussa ISO-K:n tehot ovat 0 + 4 = 4. Jäähyminuutteja on kerääntynyt miehekkäät 64 minuuttia, joiden joukkoon mahtuu kaksi ulosajoa. Valitettavasti nämä ulosajot eivät ole tulleet hanskojen tippumisen takia vaan, tuon aidon ja oikean ihmiskuulan, taklausten johdosta. Plus/miinustilasto näyttää tällä hetkellä olevan yhden maalin pakkasen puolella.

Alkukauden aikana Kari on meinannut sylkeä maaleja useampaankin otteeseen, mutta jostain käsittämättömästä syystä tuo maalintekijä jumalan armosta ei ole vielä osunut tolppien väliin! Toivon mukaan tähän raakaan epäkohtaan tulee muutos mahdollisimman nopeasti ja Kari pääsisi nousemaan Torinon koneeseen.

Näin kauniiksi lopuksi haluaisin toivottaa koko ISO-K fan clubin puolesta Karille oikein hyvää syntymäpäivää 32-vuotisjuhlien kunniaksi. Nyt saa puhaltaa.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Lähden lätkimään ISO-K fan clubista. Syynä Karin huonot otteet liigassa. Missä on taklaukset, totaalimunaukset maalipaikoissa, vastustajan nöyryyttäminen maalin edessä? Kari, mihin olet hävinnyt? Eihän K saa enää edes peliaikaa. Minusta ei ole enää tähän, anteeksi. Minusta ei ole iloa teidän fanijärjestölle. Enkä myöskään tee sitä virhettä, että tulisin takaisin heti kun Kassu saa pelinsä kulkemaan, johon tottakai uskon. Lopetan Kari Haakanan fanittamisen tähän paikkaan. Kiitos Kari kaikesta! Häivyn takavasemmalle.
 

Maila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Slavia Praha
Ex-Blues

Yritin etsiä uutista Haakanan lähdöstä, mutta kun en löytänyt, mainittakoon siitä tässä ketjussa. Yksi Haakanan lähipiiristä, en nyt mainitse kuka ettei tulee sanomista, kertoili tänään anopilleni töissä Haakanan ottaneen ja lähteneen omaehtoisesti Bluesista.

Tiedän, tämä kuulostaa juuri siltä, että olen jutellut naapurin sokean rouvan koiran kaiman serkun kanssa, mutta katsellaan mitä lehdistötilaisuus tuo tullessaan.

-Maila
 
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo.
Maila kirjoitti:
Yritin etsiä uutista Haakanan lähdöstä, mutta kun en löytänyt, mainittakoon siitä tässä ketjussa. Yksi Haakanan lähipiiristä, en nyt mainitse kuka ettei tulee sanomista, kertoili tänään anopilleni töissä Haakanan ottaneen ja lähteneen omaehtoisesti Bluesista.

Tiedän, tämä kuulostaa juuri siltä, että olen jutellut naapurin sokean rouvan koiran kaiman serkun kanssa, mutta katsellaan mitä lehdistötilaisuus tuo tullessaan.

-Maila

Aika iso pommi, jos pitää paikkaansa. Tuskin Kaspaa turhan takia filassa pidetään vaikka mies onkin pieni pettymys ollut. Takana lienee jotain mistä me emme tiedä. Odotellaan.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jos pitää paikkansa niin on kyllä mielenkiintoista. Etenkin kun Haakanan jo voimassa ollutta sopimusta pidennettiin kauden alussa vuoteen 2008 asti.

No, jos läks, sitten läks. Ei joukkue yhteen mieheen kaadu. Edes Kaspaan.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mikäli tämä pitää paikkaansa, niin toivottavasti Kanan seuraava seura TPS. Kari olisi tämän hetken Tepsiin kuin lottovoitto, vaikkei Jortikka lottovoittoon uskokaan. Tervetuloa.
 

Andy #12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Haukat
Maila kirjoitti:
Yritin etsiä uutista Haakanan lähdöstä, mutta kun en löytänyt, mainittakoon siitä tässä ketjussa. Yksi Haakanan lähipiiristä, en nyt mainitse kuka ettei tulee sanomista, kertoili tänään anopilleni töissä Haakanan ottaneen ja lähteneen omaehtoisesti Bluesista.

Tiedän, tämä kuulostaa juuri siltä, että olen jutellut naapurin sokean rouvan koiran kaiman serkun kanssa, mutta katsellaan mitä lehdistötilaisuus tuo tullessaan.

-Maila

Tiedä häntä, mutta ainakin vielä Tappara-pelissä Kassu oli katsomossa Semirin ja Essin kanssa kannustamassa joukkuetta, vaikkakin Pirnes oli ainoa joka jaksoi juhlia Bluesin maaleja.
 

Bandana

Jäsen
Andy #12 kirjoitti:
Tiedä häntä, mutta ainakin vielä Tappara-pelissä Kassu oli katsomossa Semirin ja Essin kanssa kannustamassa joukkuetta, vaikkakin Pirnes oli ainoa joka jaksoi juhlia Bluesin maaleja.

Jaa, että Semirikiään ei tuulettanut? Taitaa sekin sitten lähteä.

Mutta ihan vakavasti, ei oikeasti millään matseissa hengaamisella ole mitään merkitysarvoa näissä asioissa. Istui Rod Sarichikin Bluesin nahkatakki päällä matseissa vaikka oli jo tiedossa, että sopimus puretaan.

Jos tässä nyt käy niin kuin miltä näyttää, on se hyvin valitettavaa vaikkei toki menestyksen kannalta kovin merkityksellistä. On se kuitenkin sinällään huolestuttavaa, että mitä tuolla joukkueessa oikein tapahtuu kun ensin vaihtuu kapteeni ja samoihin aikoihin pitkän linjan oma poika pakkaa kamansa pitkästä sopimuksesta huolimatta.

Puolustusmateriaali alkaa käydä myös aika ikävän kapeaksi kun Heinrichs hajosi tuossa aikaisemmin. Onneksi Kurki on kuitenkin pystynyt täyttämään liigapelaajan pestin.
 

Jec

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Täytyy muuten mainita kun nyt puhutaan näistä katsomossa vilahtelevista pelaajista, niin olikos se nyt Lukko-peli, niin Seba Sulku bongattiin aivan fanikatsomon vierestä Brynäsin jonku urheilutoimenjohtajan kanssa katsastelemassa pelaajia. Hän ei ole tulossa Bluesiin ja on epävarmaa pystyykö hän jatkamaan pelaamistaan enään koskaan viime joulusta jatkuneen rannevamman vuoksi. Olisi kyllä kelvannut! Haakanasta, sama se mulle lähteekö vai jääkö kun siellä pärjätään nyt ilmankin. Mahtaa varmaan vähän sapettaa kun 18-vuotias joukkuekaveri (joka on tosin peliajan ansainnut) vie Iso-K:lta peliajan, en siis ihmettelisi hänen lähtöään. Jos ei huomenna kokoonpanossa, hän on todennäköisesti historiaa täällä.
 

Bandana

Jäsen
Sääksi kirjoitti:
Onko siis lehdistötilaisuus oikeasti tulossa?

Ei ole Blues ainakaan ilmoittanut mitään tulevasta lehdistötilaisuudesta, ja tuskin sellaista tullaan järjestämään. Ei Kassun lähtö nyt niin iso uutinen olisi.
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Ehkä Haakanan lähtö voisi tuoda vaihdossa vaikka sitä kiekollista osaamista. Menisiköhän vaikka Sveitsiin? Onhan niitä mahdollisia vaihtareita ehkä Ruotsissakin.
 

Maila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Slavia Praha
Sääksi kirjoitti:
Onko siis lehdistötilaisuus oikeasti tulossa?

Olin hieman epäselvä. Tuosta lähdöstä oli tosiaan tiistaina työpaikalla keskustelua. Ajattelin, että koska henkilö X otti sen puheeksi, olisi asia julkistettu eilisen pelin jälkeen. Mutta eipä sitten näin tapahtunut. Tämä osuus viestistäni oli siis omaa ääneen ajattelua.

-Maila
 

Kaljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Honka, Newcastle Utd.
No on se nyt perkele, jos Kari on täältä jonnekin lähdössä... mä kun olin jo suunnitellut, että Kaspa+Laatikainen+Peltonen olisi meidän pakiston "kulmakivikko" seuraavat pari-kolme kautta. Toivottavasti en joudu suunnittelemaan tätä uudestaan.

Vähän ihmetyttää muutenkin, että onko näiden viltitysten (Haakana + Lehtonen) syynä ollut jotkut kurinpidolliset syyt taikka henkilökemioihin liittyvät jutut...?

Hirvosen ja Määtän "herättäminen" viltittämällä ne yhdeksi peliksi ymmärtää ihan hyvin, molemmat olleet "aika" kohmeessa. Mutta Haakana on ollut ihan kohtuullinen, ja Lehtonen suorastaan hyökkäyksen valopilkku! Jos kaveri kokeilee vähän omia kuvioitaan eikä aina hae sitä helppoa "pitkä päätyyn" -ratkaisua, niin antaa mennä vaan. Välillä tulee virheitä, mutta Lehtonen on mun mielestä nopeudeltaan, taidoiltaan ja röyhkeydeltään ylivertainen meidän muihin junnuihin verrattuna (Töykkälä, Nöyränen).

Se, että Heikkilä perustelee Haakanan ja Lehtosen tiputtamisen sillä, että "22 parasta pelaajaa pukee matsia varten", on paskapuhetta. Ja kun viltitys on kestänyt jo pari matsia, niin tämä viltitys ei ole tainnut olla edes mikään "herätys", vaan jostain suuremmasta on kyse...?
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Tänäänkään ei näy Haakanaa kokoonpanoissa, joten alkaa usko huhuihin vahvistua.

Mutta katellaan ny vielä.
 
Kaljami kirjoitti:
Se, että Heikkilä perustelee Haakanan ja Lehtosen tiputtamisen sillä, että "22 parasta pelaajaa pukee matsia varten", on paskapuhetta. Ja kun viltitys on kestänyt jo pari matsia, niin tämä viltitys ei ole tainnut olla edes mikään "herätys", vaan jostain suuremmasta on kyse...?

Aivan sama mikä syy onkaan ollut, pääasia että Bluesilla alkaa peli kulkea.
On hyvä, että Heikkilä tekee juuri niinkuin itse parhaaksi näkee, eikä välitä minkä nimisiä äijiä laitetaan sivuun, kunhan se peli siis vaan alkaa sujua joukkueelta...
 

Kaljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Honka, Newcastle Utd.
Neloskenttä kirjoitti:
Aivan sama mikä syy onkaan ollut, pääasia että Bluesilla alkaa peli kulkea.
On hyvä, että Heikkilä tekee juuri niinkuin itse parhaaksi näkee, eikä välitä minkä nimisiä äijiä laitetaan sivuun, kunhan se peli siis vaan alkaa sujua joukkueelta...

Ihan totta, ja mä olen tavallaan tyytyväinen Heikkilän "koviin otteisiin". Osoittaa, että joukkue on pystynyt vastaamaan valmennuksen huutoon. Mutta miksi juuri Haakana ja Lehtonen? Kerropa se!

Tottakai joukkueen menestyminen on kaikkein tärkein juttu, harmi vaan jos se vaatii sitä, että profiilipuolustaja ja paras junioreista noussut hyökkääjä pitkiin aikoihin (mielestäni paljon säväyttävämpi kuin Tukonen) saavat kenkää. Mutta jos se siitä on kiinni, niin antaa mennä.

En vaan tajua, että miten Haakana olisi laitettu sivuun pelillisten syiden takia. Ja kurinpidollisten syidenkin takia viltitys olisi outoa: puhutaanhan nyt pelaajasta, joka on NHL:ssä ja Summasen joukkueissa tottunut toimimaan auktoriteettivalmentajien kanssa
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Kaljami kirjoitti:
Tottakai joukkueen menestyminen on kaikkein tärkein juttu, harmi vaan jos se vaatii sitä, että profiilipuolustaja ja paras junioreista noussut hyökkääjä pitkiin aikoihin (mielestäni paljon säväyttävämpi kuin Tukonen) saavat kenkää. Mutta jos se siitä on kiinni, niin antaa mennä.

Ottamatta kantaa Kassun poissaolon syihin voi vain ilolla tervehtiä tätä aikaa, jossa joukkueen etu menee yksilön edelle ja valmentaja voi itse päättää joukkueen kokoonpanosta ilman, että toimitusjohtaja latelee suosikkiensa peliaikatakuut.
 
Kaljami kirjoitti:
Ihan totta, ja mä olen tavallaan tyytyväinen Heikkilän "koviin otteisiin". Osoittaa, että joukkue on pystynyt vastaamaan valmennuksen huutoon. Mutta miksi juuri Haakana ja Lehtonen? Kerropa se!

Jaa a, vaikea tosiaan sanoa miksi. Ihmetyttääkin miten yhtäkkiä muutaman muutoksen jälkeen peli näyttää kulkevan aika mukavasti ja voittoja alkaa satelemaan.. Ehkä noista kuuluu jotain kommenttia myöhemmin enemmän.
 

Cannibal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Kyllä. Heikkilä itse kertoi ottelun jälkeisessä lehdistötilaisuudessa, että Kassun kanssa on purettu sopimus hyvässä hengessä. Kassu haluaa kuulemma lopettaa uransa jossain "missä aurinko paistaa korkeammalta". Että silleen.

No, ei siinä sitten mitään muuta kuin kiitos Kassulle näistä vuosista Espoossa. Melkoinen ikoni on kuitenkin kyseessä. Kolossi, jonka muistaa jo yli kymmenen vuoden takaa Matinkylän ladosta. Paljon hyviä muistoja. Kiitos, että palasi vielä takaisin, vaikkei paluu mikään loistokas välttämättä ollutkaan. Onnea jatkoon.

Kassu on äijä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös