Karalahti 6kk:n pelikieltoon

  • 35 342
  • 263

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Sanon kuten olen sanonut aiemminkin, tsemppiä Jere !
Ei kai kukaan täysijärkinen voi muuta tässä tilanteessa sanoakaan. Kaukaloista tuttu taistelu myös tässä asiassa peliin, niin sitten voimme 6kk kuluttua spekuloida missä pelaa vai pelaako ollenkaan. Säälimään en rupea, mutta kannustusta löytyy aina.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti varjo

Miksei täällä sitten tunneta myötätuntoa rattijuoppoja kohtaan, mitä muutamasta uhrista eihän se miehen(onko naisrattijuoppojakin?) omaa syytä ole... Tähän mennessä, huom. tähän mennessä, kukaan ei vain ole vielä ehtinyt kärsimään Jeren toiminnasta.
Kuka täällä jeesustelee jos narkkari ja rattijuoppo saavat eriarvoisen kohtelun vain siksi että toinen on jo ehtinyt vahingoittaa muitakin ja toinen vasta harjoittelee sitä (tuskinpa hänen perheensä erityisesti iloitsee 6 kk palkattomasta jaksosta).

Mikäli kyseessä on joku muutaman bissen tilanne niin otan sanojani takaisin siinä määrin etten arvostele häntä kovin paljoa, toisaalta säännöt on sovittu ja niitä olisi tarkoitus noudattaa.

Huhhuh, varjo! ...mitä muutamasta uhrista...toinen vasta harjoittelee... otat sanojasi takaisin siinä määrin, ette arvostele kovin paljon...Huhhuh, varjo hyvä.

Kyseessä on henkinen SAIRAUS, jota Jere ei osaa itse hallita. Ei silloin VOI sanoa, että tee sitä tai tee tätä, kun se ei mene jakeluun. Silloin tarvitaan ammattiauttajaa.
Olkoon...

Varjo, en ymmärrä tässä asiassa ajatuksenjuoksuasi. En toisaalta usko, että mahdollinen lisävalaisemisesi lisää ymmärrystäni edelleenkään.
 

J.Pursey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NyR, Chelsea
POINTTINI!

Viestin lähetti varjo
Siis lähinnä pointtini on se että jos ei nykyinen hoitotapa tunnu toimivan niin miksei kokeilla jotain uutta?

Kuten sanottua Jerellä on useitakin syitä pysyä kuivilla, sitä en kiellä. Silti hän sortuu uudestaan ja uudestaan (onko tuo 3. kerta NHL:ssä vaiko elämänsä aikana?) samoihin juttuihin.

SAnoinkin jo itse että on helppo arvostella ihmistä jos ei tunne hänen tilannettaan. Kuitenkin olen aika vakuuttunut siitä ettei hänkään syönyt LSD:tä äidinmaidossaan tms.
Jokainen tekee omat valintansa, en usko että Jere on mikään tahdoton sätkynukke joten todennäköisesti hänen valintansa ovat hänen omiaan.

En pyri jeesustelemaan "voikun se on paha tyyppi, käyttää huumeita ja pelasi HIFK:ssä" mutta en vain mitenkään tajua miten joku löytää enää mitään positiivista tuollaisesta jatkuvasti kärähtelystä ym.

Jos kyseessä olisi 1. kerta niin pistäisin sen vaikkapan paineitten ym. piikkiin jne. Mutta kun kyse ei ole ensimmäisestä kerrasta, tuskinpa edes 100.:sta. Miksi aina pitää paapoa ja tukea sellaisia jotka eivät kykene hoitamaan omia asioitaan, avun aika on joskus ja jos apua ei haluta ottaa vastaan niin....

Miksei täällä sitten tunneta myötätuntoa rattijuoppoja kohtaan, mitä muutamasta uhrista eihän se miehen(onko naisrattijuoppojakin?) omaa syytä ole... Tähän mennessä, huom. tähän mennessä, kukaan ei vain ole vielä ehtinyt kärsimään Jeren toiminnasta.
Kuka täällä jeesustelee jos narkkari ja rattijuoppo saavat eriarvoisen kohtelun vain siksi että toinen on jo ehtinyt vahingoittaa muitakin ja toinen vasta harjoittelee sitä (tuskinpa hänen perheensä erityisesti iloitsee 6 kk palkattomasta jaksosta).

Mikäli kyseessä on joku muutaman bissen tilanne niin otan sanojani takaisin siinä määrin etten arvostele häntä kovin paljoa, toisaalta säännöt on sovittu ja niitä olisi tarkoitus noudattaa.

Mun pointtini on, että odottelisit ensin tietoja case Jerestä, koska et selkeästi tunnu taustoista tietävän hölkäsen pöläystä ja vasta sitten kirjoittelisit tuomioitasi tänne.

Tällä välin sun kannattaa hakea kirjastosta kirjallisuutta päihdeongelmista ja niiden taustoista, syistä, hoidoista jne. Sillä tietämyksesi myös tällä saralla tuntuu olevan hiukan hatara.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
kyllähän minä tietoja odottelen ja jos tämä tapaus paljastuu "feikiksi" niin jätän asian osittain siihen. Kuitenkin oli kyseessä pieni bissekokeilu tai sitten heroiinin käyttö niin rajat on ylitetty. Ja koska historia käytöstä on mitä se on niin ei ole vahvoja perusteita olettaa että Jere pysyisi kuivilla tästä eteenpäin jne.

rattijuoppo= käyttää alkoholia ja ajaa->paheksutaan

Jere= käyttää XXX:tä ja emme tiedä ajaako hän, onko hän ajanut, tuleeko hän ajamaan -> säälitään ja kannustetaan.

Mitä eroa on rattijuopolla ja Jerellä ennenkuin rattijuoppo on "osunut" johonkin?

edit: Ja voisiko joku nyt helvetissä selittää minulle miten päihdeongelmat ovat sairaus?
Liittyykö se jotenkin motoriikkaan joka pakottaa käden sitomaan kumiletkun toisen käden ympärille ja sitten piikittämään?
Tai pistääkö se sairaus käden tarttumaan pullon ympärille ja nostamaan pullon suun eteen samalla kallistaen sitä hiukan?

Eivätkö nuo teot ole aikalailla päätöksiä?

Jos taas kyseessä on sairaus niin miten se tarttuu?
Onko se virusperäinen vaiko bakteerikanta?

Jos kyse on henkisestä sairaudesta niin miten sairastuminen tapahtuu, eikö se tapahdu aivan itsensä takia?
Vaiko pesiikö tauti aivoissa käskien Jereä kokeilemaan huumeita nuorena?

Älkääkä jaksako selittää minulle sosiaalisesta ympäristöstä ym. kyllä minä ne tiedän. Puutuin vain tuohon syyn siirtämiseen henkilöltä itseltään jollekin abstraktille "sairaudelle".

Jos taas oletamme että kyseessä on sairaus niin minkä takia hoito ei tehoa? Ehkäpä hoidon priorisointia tulisi arvioida jo tapauksissa joissa mahdollisuudet parantumiseen ovat pienet. Pitääkö meidän todella odottaa että tapahtuu jotain joka vaikuttaa myös meihin muihin ennenkuin asialle tehdään jotain muutakin kuin "kannustetaan" ja "tuetaan".
 
Viimeksi muokattu:

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Ikävä uutinen todellakin. Jeren lähdettyä Suomesta takaisin liikkui huhuja, että mies olisi haluttu Nashvilleen 'katkolle'. Onko joku muu kuullut vastaavaa? Henk. koht. ei ole vaikea uskoa väitettä. Olen aikaisemminkin todennut Jatkoajassa, että olen muistaakseni nähnyt Jeren ravintolassa tänä kesänä kolme kertaa, ja mies on todellakin ollut naula päässä. Siis sellaisessa kunnossa, että tavallinen kadun tallaaja olisi jo heitetty pihalle. Ei anna kovin ruusuista kuvaa miehen kyvystä hallita alkoholinkäyttöään tällä hetkellä. Teoria 'muutamasta saunakaljasta' ei kuulosta ainakaan minun korviini kovin uskottavalta.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Mitä mitä? Onko tämä joku Saku Koivu sairastui syöpään ketju pt II? "Koeta jaksaa Jere kun elämän tulvat sinua heittelehtivät kuin pahaista Noan arkkia..."Gimme a break!

Outoa muuten ettei Brian Fogartyn samainen repsahtaminen paljoa sääliä herättänyt eikä edes saman hepun kuolema saanut Jatkoajan jimmorrisoneja väsämään prosaa. Riippumatta mitä pientä seuraa kannatamme, vai mitä Senior? Ihmisen elämä ja sitä rataa...

Itsepähän on Kamalahden muija lastensa isän valinnut. Jos mielessä olisi ollut varjon slogan ("narkkari on aina narkkari") niin olisipa neitonen säilynyt tältäkin koettelemukselta.

Kyllä, olen saanut kokea oman elämäni menetykset kun parhan ystäväni vei huumeet ja alkoholi perheenjäseneni. Joten älkää saatana verhoutuko "että olette lähellä nähneet." Jonon perälle vaan.

"Huumeriippuvuus on sairaus." Ai, senkö takia niitä neuloja pitää
varoa ettei itse sairastu narkariuteen? Tarttuuko huumeriippuvuus pisaratartuntana? Vittu, se on itsestä kiinni. Se on valinta. Toki maailma on julma ja aallot on jossain kuuskyt metrii korkeat, mutta valinta kuuluu vain sille joka ruiskua/pulloa kädessään pitää.
 
Viimeksi muokattu:

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Sergei_Krivokrasov

Jotenkin en jaksa huolehtia miten Jeren perhe voi kun isi vetää valkoista viivaa. Itsepähän on Kamalahden muija lastensa isän valinnut. Jos mielessä olisi ollut varjon slogan ("narkkari on aina narkkari") niin olisipa neitonen säilynyt tältäkin koettelemukselta.

Jere vetää valkoista viivaa? Tokkopa noin rankkaa syytöstä esittäisit, ellei sinulla olisi faktaa asiasta. Minä olen lukenut Jeren jääneen kiinni testeissä, mutta aineesta ei ole toistaiseksi tietoa. Sinä kuitenkin tiedät, joten kerro minullekin mikä on lähteesi. Et kai sinä niin ääliö ole että hatusta vedät tuollaisia syytöksiä?
 
Viimeksi muokattu:

J.Pursey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NyR, Chelsea
Just noin!

Viestin lähetti varjo
kyllähän minä tietoja odottelen ja jos tämä tapaus paljastuu "feikiksi" niin jätän asian osittain siihen. Kuitenkin oli kyseessä pieni bissekokeilu tai sitten heroiinin käyttö niin rajat on ylitetty. Ja koska historia käytöstä on mitä se on niin ei ole vahvoja perusteita olettaa että Jere pysyisi kuivilla tästä eteenpäin jne.

rattijuoppo= käyttää alkoholia ja ajaa->paheksutaan

Jere= käyttää XXX:tä ja emme tiedä ajaako hän, onko hän ajanut, tuleeko hän ajamaan -> säälitään ja kannustetaan.

Mitä eroa on rattijuopolla ja Jerellä ennenkuin rattijuoppo on "osunut" johonkin?

Kuten aikaisemmin kirjoitin tutustu asiaan hiukan tarkemmin ja useammalta kannalta, niin ehkä sulle joskus valkenee päihdeongelmaisten taustat, hoidon vaikeus, riskit mm. retkahduksiin jne.

Tällaisiin juttuihin liittyy aina sellaisia tragedioita, että tollaiset viisastelijat eivät varmasti tilannetta paranna.
 
Viimeksi muokattu:

Henkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Sergei_Krivokrasov


Kauniina pidän ajatusta IFK faneilta että Jere voi
tulla kotiin, jossa ei niin useasti testata. IFK:n fanit varmaan
toimittavat puhtaat ruiskut ja punaisen peliasun väriin sopivan
silkkinauhan jolla verisuonet saa kätevästi esiin. Myös pukukopin
vessan lamput kannattaa vaihtaa vähemmän sinertäviin."Omista pidetään huolta eikä anneta muuta kuin parasta kolumbialaista meidän miehelle..."

Erittäin asiallista tekstiä, voit varmasti olla ylpeä itsestäsi.

Muutenkin kannattaisi puhua vähän harkitummin ruiskuista ja valkoisista viivoista ennen kun selkiää mistä todella on kyse ollut.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti varjo

rattijuoppo= käyttää alkoholia ja ajaa->paheksutaan

Jere= käyttää XXX:tä ja emme tiedä ajaako hän, onko hän ajanut, tuleeko hän ajamaan -> säälitään ja kannustetaan.

Mitä eroa on rattijuopolla ja Jerellä ennenkuin rattijuoppo on "osunut" johonkin?



Murhaaja= käyttää vyölaukkua ja murhaa -> paheksutaan
Ville-Petteri= käyttää vyölaukkua -> säälitään ja virnuillaan

Mitä eroa on murhaajalla ja Ville-Petterillä ennenkuin murhaaja on murhannut jonkun?
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Tuota älkää tulkitko tuota "narkkari on aina narkkari" minun sloganiksi tms.

Minä vain totesin että näin näyttää olevan kun näitä kärähdyksiä tapahtuu yhdelle miehelle enemmän kuin tarpeeksi.

En siis syytä enkä väite mutta peräänkuulutan lauseen todenperäisyyttä tilanteen valossa(kuulostaako jo tarpeeksi Pavemaiselta).

"Rattijuoppo ei välttämättä ole päihdeongelmainen, "

Ei mutta niitäkin on. Se ei kuitenkaan muuta tilannetta mihinkään. Entä jos Jere olisikin lähtenyt ajamaan autolla ekan huumekokeilunsa jälkeen ja ajanut jonkun päältä?
Ehkä hän ajoikin mutta ei osunut joten emme tiedä.

"Toinen juttu on se, että rattari vaarantaa muiden terveyden aina, kun taas jos itseään myrkyttää millä tahansa päihteellä, niin ainakin riski, että vaarantaa muiden terveyden on paljon pienempi kuin rattarilla. "

Tuota ovatko rattijuopot jotain sellaisia jotka ostavat viinaa vain ajamista varten?

Ettei vain rattijuopumus yleensä mene näin:
-dokataan
-lähdetään ajamaan kännissä.

Mitä eroa siis tällä on "jereen":
-käytetään aineita
- ajetaan/ei ajeta.

Mistä sinä tiedät etteikö Jere vaaranna muitten terveyttä?
Mistä sinä tiedät etteikö Jere ajaisi kännissä tms.?

tällainen hesarin artikkeli löytyi vuodelta 96 :
http://www.helsinginsanomat.fi/uutisarkisto/19961219/urhe/961219ur01.html

korostan sanoja "Pelaajan on kuitenkin osallistuttava hoito-ohjelmaan ja hänen on itsensä otettava vastuu tekemisistään"

Hei mutta Hesarihan puhuu paskaa, vikahan ei ole Jeren vaan sellaisen ilkeän viinaviruksen joka on saastuttanut terveen suomalaisnuoren.
 
Viimeksi muokattu:

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Viestin lähetti Henkku
Erittäin asiallista tekstiä, voit varmasti olla ylpeä itsestäsi. ...
Muutenkin kannattaisi puhua vähän harkitummin ruiskuista ja valkoisista viivoista ennen kun selkiää mistä todella on kyse ollut.
Katsos, penguin66 kirjoitti, että voi kun Jere tulisi kotiin, kun täällä ei testata niin usein. Loistavaa ajattelua, ongelmahan ei ole Jeren päihteiden väärinkäyttö vaan se, että hän on jäänyt siitä kiinni. Ja sen jälkeen jeesustellaan mitä karalahtien perheonneen mahtaa kuulua. Paras paikka Kamalahdelle on huumevieroitus; ei IFK pukuhuone tai 10th Floorin wc:n lattia.

Puoli vuotta palkatonta pelikieltoa? Tuskin kyse on siitä että Jere on syönyt yhden liköörikaramellin.
 

Jaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Toronto Maple Leafs
Itse olen vissiin jotakuinkin harmaalla alueella mietteissäni. En siis ota Sergein taikka Varjon välitöntä tuomitsevaa kantaa mutten myöskään lähde jeesustelemaan kuinka pahat voimat rieppottelevat Jereä.

Huumeriippuvuus on sairaus (jonka yli Jere käsittääkseni on jo päässyt melko pitkälti) jota ei kellekkään toivo, ja kyllä sekin voi tavallaan äidinmaidossa tulla Sergei, aivan kuten alkoholi-ongelmakin, vai etkö ole koskaan kuullut että samaan sukuun olisi osunut normaalia enemmän viinaan sortuvia? Toiset vain syntyvät heikompina houkutteille... En tuomitse ensimmäistäkään narkkaria, en varsinkaan sellaista jota en tunne.

Tämä "pari bissee on ottanut ja tyhmät jenkit pitää alkoholiongelmaisena" on kyllä kanssa aivan naurettavaa. Jere otti ainakin viime kesänä näköhavaintojen mukaan kyllä sellasella tahdilla etten ihmettelisi vaikka mies olisi juonut kossukorin ennen palaveria GM:n kanssa (faktaa meillä ei ole, kunha kärjistin). Sitäpaitsi tottakai kaverille joka omaa Jeren kaltaisen taustan asetetaan tiukemmat säännöt. Pitäisikö hänen saada vetää pari piipullista hyvää Maria viikossa koska ei se loppujen lopuksi mitään merkkaa? ajatelkaa nyt hyvät ihmiset...

Saamme varmaan lisää tietoa asiankuluista lähipäivinä joten turha nyt alkaa vetämään johtopäätöksiä suuntaan taikka toiseen. Itse kyllä uskon että mies on töppäillyt pahemman kerran eikä ottanut ainoastaan "paria saunakaljaa".
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Totuus on nyt varmasti jätetty tahalleen salaperäisyyden verhoon? Ymmärrän sen kyllä, sillä olisiko se edes oikein kertoa suoraan jonkun ongelmasta ja sen laadusta? Oletan ja toivon että Karalahden tapauksessa on kyseessä jokin pienimuotoinen rikkomus ehkäpä alkoholin suhteen, eikä minkään vakavemman... En ihan heti jaksa uskoa että kyseessä voisi olla ne "entiset" ongelmat, mutta mistäpä me tiedämme...? Jenkeissä on toisaalta vallalla niin kaksinaismoraalinen yhteiskunta ettei juuri mikään yllätä...
Sääli joka tapauksessa, omalla tavallaan erittäin hieno pelaaja Jere on ja hänen jos kenen voisi urheilunmaailmassa tajuavan turmiollisten aineiden vaarat? Ikävä uutinen kaiken kaikkiaan...
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Viestin lähetti Sergei_Krivokrasov

Kauniina pidän ajatusta IFK faneilta että Jere voi
tulla kotiin, jossa ei niin useasti testata. IFK:n fanit varmaan
toimittavat puhtaat ruiskut ja punaisen peliasun väriin sopivan
silkkinauhan jolla verisuonet saa kätevästi esiin. Myös pukukopin
vessan lamput kannattaa vaihtaa vähemmän sinertäviin."Omista pidetään huolta eikä anneta muuta kuin parasta kolumbialaista meidän miehelle..."
´

Ihanaa. Näin me teemme. Te juntit voitte hakata puukkoa kaverin selkään, jos se ei vaan pysty olemaan ilman mitä tahansa kamaa. Yliopiston apteekkihan on helvetin lähellä Jäähallia, että eiköhän se ole ihan hoidettavissa. Kannattaa tutkia, onko se lanta kaverin varpaiden välissä sittenkään lantaa...oiskohan se sittenkin...

Meillä on semmoinen homma, että KAVERIA EI JÄTETÄ. Mokatkoon, useitakin kertoja. Me selvitään siitä.
 

kalle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kuten aikaisemmin kirjoitin tutustu asiaan hiukan tarkemmin ja useammalta kannalta, niin ehkä sulle joskus valkenee päihdeongelmaisten taustat, hoidon vaikeus, riskit mm. retkahduksiin jne.

Tällaisiin juttuihin liittyy aina sellaisia tragedioita, että tollaiset viisastelijat eivät varmasti tilannetta paranna.


__________________

by joku, kohdistettu ilm.´´Varjolle`, joka rohkeasti sanoo, kuten asiat, ainakin minun mielestäni ovat.
´Varjo´on rohkea, kun uskaltaa valtavirtoja vastaan pyörittää mielipidesiipiään.
Kyllä minäkin Jerelle parasta toivon, mutta niin toivoin myös ystävilleni Ilmarille ja Veikolle.... Sanokaa sekin Jerelle.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
kalle:
Josko jaksaisit perustelle väitteitäsi vähän paremmin kuin : "No nämä nyt ovat niin monimutkaisia että....", " Näihin liittyy niin paljon enemmän" jne.

Mitä hlvttiä noista pitäisi muka sitten päätellä, sitä että asiat ovat monimutkaisia? Heureka!

Viisastelija tai mikälie, minua vain hieman kypsyttää tämä nykymaailman tapa siirtää kaikki ongelmat joidenkin abstraktien asioiden syiksi. Eihän nyt meidän Jere....

Olenko väittänyt että asiat olisivat yksinkertaisia? En ole.
Väitän kylläkin että loppujen lopuksi nuo asiat ovat itsestä kiinni.


Loppujuttusi oli lähinnä naurettava, taas tätä perinteistä "alkaa hieman vituttaa noi varjon jutut joten alanpa vähän purkamaan paineitani häneen henkilönä".
 

Taskinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Dallas stars,pelleily kielletty.
hei haloo!!
mikä teidän mielestä on alkoholismia?
minun mielestä se on sitä että ei kykene hoitamaan työtä, perhe- ja muita sosiaalisia asiota.
tuntuu että jere on aina pärjänny kaukakalossa vaikka onkin matsin jälkeen tai kauden jälkeen ottanutkin kaksi-tai-kaksikymmentä olutta...
luulen että joku täällä kirjoittajista, mukaan lukien allekirjoittanut ottaa matsin jälkeen (tai matsin aikana) ne kaksi tai kaksikymmentä shottia... vai?
 

King Harvest

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Seahawks, Die Mannschaft
Joillain on geeneissä riippuvuutta aiheuttava virhe. Ihan sama kuin joillain on suurempi vaara sairastua sydäntautiin. Kaikki on kirjoitettu geeneihimme.

Itse alkoholin tai huumeen oton aloittaminen on oma päätös, johon voi vaikuttaa kaveripiirin painostus etc. Jerekin aloitti 14-vuotiaana pojankloppina, eikä välttämättä tietänyt mihin joutuisi tai miten hankala siitä olisi päästä eroon.

Alkoholismihan todellakin on sairaus. Kerran kun siihen sairastuu, on siitä TODELLA hankala päästä eroon.

Tähän on todella idioottimaista sanoa, että: "Jos joku ei tajua aineiden käytön ja NHL-uran eroa niin on vaikea keksiä mitään puolustettavaa. Pitää jätkän olla aivan vitun tyhmä, siis tasoa järvisimpukka, jos kuvittelee että kykenee yhdistämään nuo kaksi asiaa. " (varjo)

Siis luuletko varjo, ettei Jere itse halua lopettaa? Ja luuletko tosiaan, että juomisen/piikittämisen voi tosta noin vain lopettaa? Sanoa vain, että: "Noniin huumeet loppu nyt." Ei se todellakaan ole niin yksinkertaista kuin luulet.
 

pXi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, EPS
Ajattelin tässä uhmata parin edellä kirjoittaneen nimimerkin viitoittamaa tietä ja antaa tukeni Jerelle.Minulla,toisin kuin eräillä,ei ole parempaa tietoa siitä,miksi tarkalleen ottaen Jere on tämän kolmannen ja viimeisen varoituksen saanut.Eikä sillä taida loppujen lopuksi olla merkitystä,koska Jerellä itsellään on ollut tiedossa rajat,joiden yli on nyt menty.

En kirjoittanut Fogartylle,ehkä ei pitäisi Jerellekään - samalla "viivalla" kun näemmä ollaan.Ymmärtänette kuitenkin,Sergei&co.,että Jeren uraa pitkän aikaa seuranneille vallitseva tilanne ei ole mikään olankohautuksella ohitettava tapahtuma.Ei ole sitä ollut viimeiseen kuuteen vuoteen.Kas kun tunteilla eletään tässäkin lajissa ja kylmän laskelmoiva järkeily jää jonnekin taustalle.Hyysätään narkkaria jos niin haluaa sano.Ei vain ole mahdollista niputtaa Karalahtea samaan nippuun muiden "nistien" kanssa.Saatan sortua tekopyhään jeesusteluun ym.,mutta mitään parempaa te ette tästä tapauksesta minulta saa.

Karalahti on antanut itselleni punaisessa paidassa elämyksiä siinä määrin,jotta olen valmis seisomaan hänen takanaan vaikeina hetkinä huolimatta siitä,kuinka monta huumekuolemaa jossain toisaalla joku toinen on joutunut todistamaan.Kyllä,valmis antamaan tukensa henkilölle,jonka tuntee vain numerosta 3.Toisaalta en yhtään anna tukeani niille ihmisraunioille,joita miltei joka työpäivä saa tavata.Jos ei kiinnosta oman elämänsä kuntoon paneminen,niin antaa mennä hevon vittuun sitten.Silti Jeren tapauksessa tämä punapaita ei ole luovuttanut vielä,vaikka tämä viimeisin tapaus suututtaakin - oli syy mikä hyvänsä.

Jere on koska tahansa tervetullut takaisin kotiin,kunhan selvittää ongelmansa NHL:n ja itsensä kanssa.
 

Vale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä ihmetyttää ei_HIFK_fanien suunnaton Jere-vastaisuus,
varsinkaan kun mitään fakta tietoa ei asiasta ole.
Tulee tilanne olemaan mikä tahansa seison Jeren takana,
ja toivotan hänet aina tervetulleeksi takaisin kotiin.
No odotellaan varmistusta asiasta eikä tuomita ketään
narkkariksi saati alkoholistiksi etukäteen, jooko?
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Aika paukku kyllä oli kun kuulin tän tiedon! en ois uskonut. Mutta itsepä on Jere oman kuoppansa kaivanut ja nyt saa sit kärsiä.

Muistaapahan ens kerralla sit jättää ne paritkin saunakaljat ottamatta. Jos vähänkään luistaa tuosta kuivilla pysymisestä niin tulos on tämä.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Kesä on kuuma ja olut maistuu. Kaveri nousee vielä, jos pääsee eroon kaikista terassielviksistä.
 

Digwiid

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pittsburgh Penguins
Vittu joo

Niin viinan juonti on yhtä helpoo lopettaa kuin röökin poltto.Onx röökin poltto sairaus ?

Saisiko Jere näin paljon huomiota osakseen jos hän olisi esim pelannut aikoinaan jypissä ? Tuskin ja tuskin tästäkään asiasta mitään kirjoitettais.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös