Kapteenisto 2008–2009

  • 15 420
  • 51

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Olen about varma (80%?), että Kuparinen on tämän vuoden kapteeni. Tämä siis, jos jotakuta oikeasti kiinnostaa.
 

Salama85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kutsu nyt jo Maveakin omaksi pojaksi. Sitähän hän on, vaikka onkin kiukku.

No joo kyllä Mavea voi hyvällä syyllä sanoa omaksi pojaksi myös......
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Kaikesta huolimatta olen sitä mieltä että joukkueen kuuluisi Äänestää kapteeni itse keskuudestaan. Se kyllä melkein tarkoittaisi sitä että Kuparinen jatkaisi. Vaikka tuskimpa Alpokaan siihen muutosta tekee.
 

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Markku Tähtinen johti "C" rinnassaan porilaiset voittoon.

Ei helvetti, tosta munattomasta persemarkustako kapteeni leivotaan? No, toisaalta sopii kyl rupusakin liideriks. Captain Hook :D
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Markku Tähtinen johti "C" rinnassaan porilaiset voittoon.

Ei helvetti, tosta munattomasta persemarkustako kapteeni leivotaan? No, toisaalta sopii kyl rupusakin liideriks. Captain Hook :D

Jos avaat silmäsi, ja katsot sitä kuvaa, huomaat että A siellä Tähtisen rinnassa on, ja kapteenina toimii Kuparinen niinkuin kuuluukin. Kapteeni näytti tänäänkin oivaa esimerkkiä, ja antoi muutaman todella painavan, puhtaan niitin. Tässä hommassa Kuparinen on mielestäni liigan parhaimpia.
 

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Jos avaat silmäsi, ja katsot sitä kuvaa, huomaat että A siellä Tähtisen rinnassa on, ja kapteenina toimii Kuparinen niinkuin kuuluukin. Kapteeni näytti tänäänkin oivaa esimerkkiä, ja antoi muutaman todella painavan, puhtaan niitin. Tässä hommassa Kuparinen on mielestäni liigan parhaimpia.

HOH! Ihan sama, jo tuo A on liikaa persemarkun rinnassa.
 
Viimeksi muokattu:

Pata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jos avaat silmäsi, ja katsot sitä kuvaa, huomaat että A siellä Tähtisen rinnassa on, ja kapteenina toimii Kuparinen niinkuin kuuluukin.

Vai oliko C sekä Tähtisen että Kuparisen rinnassa? Kuvasta ei kannata mitään päätellä, sillä se on viime kaudelta. Sen voi päätellä kypärämainoksista, eilenhän Ässien kyppärät olivat puhtaan mustat.

Lopullisesti kapteenistoa ei ole vielä valittu. Ehdokkaita on kuusi.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En kyllä antaisi Tähtiselle C:tä rintaan missään nimessä. Perusteluksi pitäisi riittää jo varsin kevyesti se muutaman vuoden takainen loikkaus lukkoon. Moisen voi joku ehkä antaa anteeksi, mutta unohtaa ei.
 

Pata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tähtisellä "C"
Kuparisella "A"
Peltosella "A"

Saa tosiaan nähdä muuttuneeko ennen kauden alkua, tosin mukavempi noin kuin esimerkiksi täysin päinvastaisessa järjestyksessä, vielä on toivoa ettei Pele kapteenin merkkiä saa rinnuksiinsa.

Olin kyllä näkeväni C:n myös Kuparisen rinnassa, mutta saatoin toki puolisokeana nähdä väärinkin.

Eiköhän se muutu. Näissä treenipeleissä kapteeneita ilmeisesti kierrätetään sen kuusikon kesken, mistä Alpo sitten lopulta kipparin valitsee.
 

PolarFox

Administrator
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kapteenin paikka kuuluu sille jonka joukkue siihen hommaan valitsee.
Se on yks asia mihin mun mielestä ei seurajohdon tai kannattajien kuulu puuttua pätkääkään.
Tärkein kapteenin ominaisuus IMHO on kuitenkin joukkuetoverien luottamus.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Kapteenin paikka kuuluu sille jonka joukkue siihen hommaan valitsee.
Se on yks asia mihin mun mielestä ei seurajohdon tai kannattajien kuulu puuttua pätkääkään.

Voip'olla, mutta Ape kuuluu niihin valmentajiin, jotka katsovat että kapteeniston valinta kuuluu yksiselitteisesti päävalmentajalle ja että kapteeniston tehtävä on pistää porukka tottelemaan päävalmentajan oikkuja.
Allegoria intistä: Päävalmentaja on komppanian päällikkö, apukoutsin kesävänskiä, kapteenisto alikeisareita ja muut pelaajat alokkaita.
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Mä näen asian niin, että vaikka Kuparinen onkin oma poika ja yks mun suosikeista, niin ei sovi kapteeniksi. Vielä. Liian nuori kaveri olemaan "isähahmo" joukkueelle. Ennen vaikka Mave. Oman äänen annan kuitenkin Peltoselle. Tähtiselle tiukka EI.
 

PolarFox

Administrator
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mä näen asian niin, että vaikka Kuparinen onkin oma poika ja yks mun suosikeista, niin ei sovi kapteeniksi. Vielä. Liian nuori kaveri olemaan "isähahmo" joukkueelle. Ennen vaikka Mave. Oman äänen annan kuitenkin Peltoselle. Tähtiselle tiukka EI.

Mun mielestä Tähtinen olis ihan hyvä kapteeniks, kokenut pelaaja joka on jopa nähnyt vähän muaailmoo. Tietty vain jos pelaajat niin haluaa.
Enpä usko että täällä on kauheen monella tietoa miten Ässien pukukopissa noi roolit kulkee.....
 

Mr.Bletch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 2013
Mun mielestä Tähtinen olis ihan hyvä kapteeniks, kokenut pelaaja joka on jopa nähnyt vähän muaailmoo. Tietty vain jos pelaajat niin haluaa.
Enpä usko että täällä on kauheen monella tietoa miten Ässien pukukopissa noi roolit kulkee.....


Muuksi mailmaksi en lähtisi laskemaan Raumaa ja jotain ruotsin divarijoukkuetta. Eiköhän se Pelen heiniä ole.
 

Valo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Overtime Moderators
Muuksi mailmaksi en lähtisi laskemaan Raumaa ja jotain ruotsin divarijoukkuetta. Eiköhän se Pelen heiniä ole.

Taas ihan turhaa jauhantaa. Pele ei halua olla kapteeni. Silloin on ihan turha puhua mistään heinistä. Mielenkiintoista sen sijaan on se, valitseeko kapteeniston pelaajat vai Suhonen..? Ehkä vallitsevassa tilanteessa toivoisin Apen valitsevan. Olisi sitten ainakin sellainen keneen hän luottaa ja kuka luottaa häneen. Jos nyt sellaisia pelaajia joukkueessa edes on jotka eivät Apeen ja nykyiseen toimintastrategiaan luottaisi..?
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Onko sitä kapteenia nyt valittu vai ei? Osui vaan tämä silmään, eikä meidän äijää näy koko listalla.

Vai onko toi joku toimituksen huono vitsi jättää Ässät pois listalta?
 

Jerkkola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Porilaiset, etenkin Ässät.
Onko sitä kapteenia nyt valittu vai ei? Osui vaan tämä silmään, eikä meidän äijää näy koko listalla.

Vai onko toi joku toimituksen huono vitsi jättää Ässät pois listalta?

Kyllähän se Kuparinen tuolta listan hänniltä löytyy :) Ovat nääs aakkostaneet joukkueiden mukaan.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tämän päivän SK:kaan ei tiennyt vieläkään (!) sanoa kapteenistosta mitään. Aika viime tippaan Ässät on virallisen asian laidan jättänyt. Vedetäänkö hatusta Tierannalle A rintaan vai arpapelillä Korkeavuori kapuksi?
 

spin-o-rama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Porin Kärpät, IBK Björneborg, FBKB, SuPa
Kapteeniasia mietityttää

Mikähän siinä nyt vieläkin maksaa? Ennen Lukko-peliä Ape oli kuulemma sanonut, että "ei halua kommentoida kapteenin valintaa."
Siis mitä ihmettä? Mättääkö joukkueen sisällä jokin, jos kapteenia ei olla vielä saatu päätettyä? Aikaa on kuitenkin ollut tätäkin "kinkkistä" asiaa pohtia...
Ässiltä ei ole vielä kolmannenkaan ottelun lähestyessä kuulunut mitään sen suuntaista, että valinnat olisi lyöty lukkoon.
Kuparinenhan (eikö?) kantoi C:tä kahdessa ekassa pelissä. Sen hänelle mielelläni soisin nähtyjen otteiden perusteella, mutta mutta...
Onko jollain sisäpiirin tietoa?
 

spin-o-rama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Porin Kärpät, IBK Björneborg, FBKB, SuPa
Mielenkiintoista sen sijaan on se, valitseeko kapteeniston pelaajat vai Suhonen..?

Ai niin ja Ape oli myös sanonut, että kapteenin valitsee valmennusjohto, joten syyttävä sormi osoittaa kyllä sinne päin...
 

Pata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ässiltä ei ole vielä kolmannenkaan ottelun lähestyessä kuulunut mitään sen suuntaista, että valinnat olisi lyöty lukkoon.
Kuparinenhan (eikö?) kantoi C:tä kahdessa ekassa pelissä. Sen hänelle mielelläni soisin nähtyjen otteiden perusteella, mutta mutta...
Onko jollain sisäpiirin tietoa?

Mitä siitä pitäisi kuulua? Kun Kuprulla on C, Peltosella ja Uusitalolla A:t, niin eiköhän homma on sitä myöten selvä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös