Kansalaisuustesti

  • 5 200
  • 35

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Jos et oikeasti saanut yhtään oikein niin muuta vaikka ruotsiin.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vastasin oikein 58 prosenttiin kansalaisuuskokeen kysymyksistä. Tiedoillani en saisi kokeessa Suomen kansalaisuutta.

No, enpä olisi siinä mitään menettänytkään.

Mistä sitten kirjuuttelet...?
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Itselläni tuli tulokseksi hyväksytty ja 71% oikein.

2 kysymyksessä oli yksi huti, samoin tarjosin jostain syystä 3:n Matti Vanhasta valtionpäämieheksi, 4:ssa naisten äänioikeus meni pitkän pohdinnan jälkeen vääräks ja 12. kysymyksessä ei ollut tietoa Urkki Kekkosen salanimistä.. Saattoi olla vielä yksi huti viimeisessä kysymyksessä, mutta en muista aivan tarkkaan.

Mutta kansalaisuus tuli, että pärähti!!
 
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Ei tarvi lähteä Amsterdamiin myymään takalistojaan, kansalaisuus pysyi 75%:lla.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Olen elänyt tähän asti siinä vakaassa lapsenuskossa, että Kouvola on asukasluvultaan suurempi paikka kuin Kotka. Näin ei kuitenkaan ole.

84% siitä huolimatta.
 

vili19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mestarit lavan alla
78%, eli passia ei vielä ole siis polttaminen. Ensi vuonna tietenkin, kun kysymykset tulevat vaikeammiksi.

62 %, taitaa täälläkin kutsua "du gamla, du fria, du fjällhögen nord..."


Itse en ymmärrä ko. kielestä sanaakaan, mutta olin tähän päivään asti ymmärtänyt sen olevan fjällhögA nord.. (tiedän, turpaan vaan kohdatessa)
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Olen elänyt tähän asti siinä vakaassa lapsenuskossa, että Kouvola on asukasluvultaan suurempi paikka kuin Kotka. Näin ei kuitenkaan ole.

Ja tällaisen tiedon hallitsemisen pitäisi osoittaa oletko kelvollinen Suomen kansalaiseksi. Ei hyvänen päivä. Tulee vähän samanlainen olo kuin USAn visa waiver -kysymyksiin vastatessa: "Oletko natsi, rosmo tahi muuten kelmi? Ai et. No tervetuloa sitten. Oletko ystävällinen ja keräät sen päästäsi roikkuvan pyyhkeen pois lattialta ettei muut kompastu siihen."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös