Kansainvälinen rakkaus

  • 4 308
  • 36

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sanoisinpa, ettei saksalaiset pojat kauheen kauaa mieti, minkälainen tyttö on, sitä ollaan vaan ihan rehellisesti kiinnostuneita... Viime syksynä olin viikon Brysselissä kansainvälisellä porukalla, ne saksalaispojat tuntui yrittävän jokaista. Yks jopa poikiakin, osti ruusunkin eräällä pitkätukkaiselle :)

Mä en ole seurustellut vierasmaalaisten kanssa, kun tuntuu jo tarpeeks hankalalta täällä Suomessakin. Pitäis varmaan lähtee etelään ;)
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti Chip
Sanoisinpa, ettei saksalaiset pojat kauheen kauaa mieti, minkälainen tyttö on, sitä ollaan vaan ihan rehellisesti kiinnostuneita... Viime syksynä olin viikon Brysselissä kansainvälisellä porukalla, ne saksalaispojat tuntui yrittävän jokaista. Yks jopa poikiakin, osti ruusunkin eräällä pitkätukkaiselle :)

Mä en ole seurustellut vierasmaalaisten kanssa, kun tuntuu jo tarpeeks hankalalta täällä Suomessakin. Pitäis varmaan lähtee etelään ;)

En usko että tää ruusun ostanut oli saksalainen...:D
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti Chip
Sanoisinpa, ettei saksalaiset pojat kauheen kauaa mieti, minkälainen tyttö on, sitä ollaan vaan ihan rehellisesti kiinnostuneita... Viime syksynä olin viikon Brysselissä kansainvälisellä porukalla, ne saksalaispojat tuntui yrittävän jokaista. Yks jopa poikiakin, osti ruusunkin eräällä pitkätukkaiselle :)

Mä en ole seurustellut vierasmaalaisten kanssa, kun tuntuu jo tarpeeks hankalalta täällä Suomessakin. Pitäis varmaan lähtee etelään ;)

Unohdin...

Eräässä tutkimuksessa haastateltiin saksalaisia naisia. He eivät olleet tyytyväisiä miehiinsä. Sanoivat että saksalaiselle miehelle kaikkein tärkeintä on auto.

Toinen asia joka ärsytti heitä oli miesten pitkät nenäkarvat...:D
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti finnishninja


Unohdin...

Eräässä tutkimuksessa haastateltiin saksalaisia naisia. He eivät olleet tyytyväisiä miehiinsä. Sanoivat että saksalaiselle miehelle kaikkein tärkeintä on auto.

Toinen asia joka ärsytti heitä oli miesten pitkät nenäkarvat...:D

Juuri samaa olen kuullut ja kenttä havaintonakin todennut.
Eikun Saksaan vaan taas käymään kesänjälkeen viimeistään. Ihan kiva paikka hyvä olut, mukava nainen. Pitääkin käydä hiomassa Saksan kieltä ja ratkaisevaa sanastoa, turisti Espanjaakin olen viime aikoina varmuuden vuoksi treenannut ;)
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti Tatzka


Juuri samaa olen kuullut ja kenttä havaintonakin todennut.
Eikun Saksaan vaan taas käymään kesänjälkeen viimeistään. Ihan kiva paikka hyvä olut, mukava nainen. Pitääkin käydä hiomassa Saksan kieltä ja ratkaisevaa sanastoa, turisti Espanjaakin olen viime aikoina varmuuden vuoksi treenannut ;)

Joo.. Saksa on kanuuna maa ja todellinen mekka jos pitää hyvästä ruoasta. Myös saksalaiset ovat mukavaa porukkaa.

Itse olen heilunut paljon Heidelbergissä ja Eslingenissä.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti finnishninja

Itse olen heilunut paljon Heidelbergissä ja Eslingenissä.

Heidelbergissä on tullut kanssa käytyä. Kuukauden (tai 3 vkoa siitä) olen viettänyt Heppenheimin lähellä pikkukylässä (Mannheim ja Weinheim on siinä lähellä). Viikko sujuikin sitten Pohjois-Saksassa Bispinger Heidessa. Tänään kirjotin A-saksan, mutta siitä ei sitten sen enempää... Ja tää on täysin off-topic.

Mun saksalainen kaveri (tyttö) tykkää ainakin tietystä suomalaismiehestä. Ville Valo on sairaan söpö (ei kyllä minun mielestä)!:)
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti Chip


Heidelbergissä on tullut kanssa käytyä. Kuukauden (tai 3 vkoa siitä) olen viettänyt Heppenheimin lähellä pikkukylässä (Mannheim ja Weinheim on siinä lähellä). Viikko sujuikin sitten Pohjois-Saksassa Bispinger Heidessa. Tänään kirjotin A-saksan, mutta siitä ei sitten sen enempää... Ja tää on täysin off-topic.

Mun saksalainen kaveri (tyttö) tykkää ainakin tietystä suomalaismiehestä. Ville Valo on sairaan söpö (ei kyllä minun mielestä)!:)

Jep, myös Weinheim on tuttu. Exäni paras kaveri on sieltä.

Myös exäni ihastui Suomepojan lauluihin. Ismo Alangon kriisistä kriisiin sai häneltä jalat alta!
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti finnishninja


Jep, myös Weinheim on tuttu. Exäni paras kaveri on sieltä.

Myös exäni ihastui Suomepojan lauluihin. Ismo Alangon kriisistä kriisiin sai häneltä jalat alta!

Heh runadattu on tuoltakin läpi, tosin muistikuvat ovat heikohkot, Berliinin lähiostöllä tuli asuttua ;).

Suomalaisista lauluista piti, mutta piti sitten osasta kääntää sanoja Saksaksi, täytyy myöntää, että Englantiin turvauduin usein.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
...mutta missä on kansainvälisen rakkauden suomalainen uranuurtaja Urpo Leppänen? Vieläkö Ana majailee pohjoisessa maassamme? Heidän esimerkkiä seuratkaamme...Rohkeasti haasteita päin!
 

93

Jäsen
Kukaan ei siis ole kokeillut/myöntänyt kokeilleensa muita kuin eurooppalaisia naisia (laisia-naisia, hihii! Ette ymmärrä kuinka suurta tyydytystä tahattomat loppusoinnut tuottaa mulle). Mulla oli kerran omassa mittakaavassani suhteellisen pitkä juttu (1 ilta) erään filippiiniläisneidon kanssa. Ja ei, kysymys ei ollut charter-matkalla paikalliseen bordelliin tavatulla itseäni puolet nuoremmasta sakkolihasta, vaan tuplasti vanhemmasta vappuna 2000 Kaivarissa tavatusta (minä vm-84, se vm-70). Jotenkin näin se tapahtui: Paljon alkoholia -> lisää alkoholia -> *sumeaa* -> kaveri nussii minuuttia aikaisemmin tapaamaansa muijaa bajamajassa, ja mulle tuli sellainen olo, että vittu, 93 lähtee nyt naisiin -> *pimeää* -> juon HIFK:aa (hyvää brändiä) filippiiniläisen kaverin kanssa -> tämän kaverin Suomen kansalaisuuden saanut sisko, Susanne (tjsp), saapuu paikalle ja istuutuu mun viereen -> lisää brandyä -> *pätkii* -> se sälli nauraa ja sanoo, että "Brandy makes you horny" -> istun ja huojun -> huojun Susannea kohti ja hää ottaa sen lähentely-yrityksenä ja tunkee kielensä mun kurkkuun, eihän siinä muuta, mutta -> mulle selviää, että se on melkein kolmekymppinen -> 93 ratkaisee -> 93 ratkaisi: "joo, mä oon -77" -> kutemista & *sysimustaa* -> 4s clippi: olemme em. bajamajojen edessä, ilmeisesti matkalla Susannen kämpille Pikku-Roballe -> *vain [lisää tähän jumalasi nimi] tietää* -> kävelen kohti Espaa 4:n tälläkertaa omanikäiseni muijan kanssa, joista yhden kanssa käsi kädessä -> kuselle ja takaisin -> muuten hyvä, mutta kun ei ole mitään aavistustakaan, ketä olin lämmitellyt -> 93 ratkaisee -> 93 ratkaisi: kokeillaan tuurilla ja väärinhän se meni -> *niinpä niin*-> Olen Espalla ja innostun humalatilastani huolimatta tai sen takia menemään tappeluun väliin, rauhan mies kun olen kännissä -> Juoksen saatanan kovaa karkuun ja pullo kilahtaa takaraivoon -> ambulanssilla Marian sairaalaan -> liikaa jonoa -> takaisin radalle ilman lupaa ja erinäisten vaiheiden kautta -> turvallisesti kotiin.
Ja jottei menisi enempää aiheen vierestä niin kerrotaan vielä yrityksestä iskeä saksatar: Olimme viettämässä iltaa Kivenlahden rannalla ja eräs tuttuni oli ottanut mukaan heillä asuvan saksalaisen vaihto-oppilaan, jonka kanssa juttelin lähes koko illan. Jossain vaiheessa tultiin siihen pisteeseen, että aloitteen tekeminen alkoi olla ajankohtaista ja mä päätin päteä Saksan kielen taidoillani ("Ich möchte fotze"), mutta en onnistunut ryssimään, vaan tilanne kehittyi vielä paremmaksi. Sitten seuraakin Das Ratkaisu: kumarruin lähemmäksi ja sanoin hellällä äänellä jotain, en muista tarkallen mitä, neidon mahdollisista ----- YHTEYKSISTÄ NATSISMIIN JA ADOLF HITLERIIN! Oli kyllä näkemisen arvoinen ilme, "Meine familie have nothing to do mit dem Wokpfanne er liebt die eisenfaust ihrerseits Modelleisenbahn Scheisse wir not nazis Büstenhalter Lederhosen der bruchbelt. Arschloch!". Eli ei lämmennyt, ei.
Jos suomenruotsalaiset lasketaan "neekereiksi", niin listaa voisi jatkaa vielä nykyisellä tyttöystävälläni, jonka mutsi on bättretalande...

Tulipas pitkä, en jaksanut oikolukea kuin vähän alusta.
 

Mai

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti mauri

Biologian opettajani kehotti aikoinaan hakemaan puolison mahdollisimman kaukaa, niin saataisiin Suomeen terveempiä ihmisiä geenimielessä.

Minunkin biologian opettaja kehotti samaa, mutta toistaiseksi ei ole kokemusta.Ei tosin tarkentanut kuinka kauas tulisi lähteä, mutta kehui kovasti naisia,jotka ovat tämän kansanterveydellistä parannusta edistäneet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös