Kanavapaketit

  • 229 732
  • 841

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen tuli iltasella sujautettua plustv-kortti koneeseen ja tarkistettua joko pelittää. Joo, kyllä toimi ja yllätys oli melkoinen kun ei pitäisi näkyä kuin canal+ ja urho niin siellähän oli avoinna kaikki kanavat mtv3 maxista eurosportin kautta nelonen prohon. Laskua ei ole vielä tullut joten plustv:n sivuilta tarkistamaan. Siellä oli avoimena laskuna ihan oikea summa mikä pitikin.
Onkohan jollain tietoa, että onko tuossa jokin tutustumisjakso ja jos on niin mitenköhän pitkään mahtaa kestää, vai liekkö jokin virhe? Plustv:n asiakaspalveluun en aio soittaa ja kysyä, että mikä on homman nimi...
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Onkohan jollain tietoa, että onko tuossa jokin tutustumisjakso ja jos on niin mitenköhän pitkään mahtaa kestää, vai liekkö jokin virhe?
Tutustumisjakso, kestää muistaakseni viikon.
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Onkos muille soitelleet PlusTV:n myyjät? Itseäni pommitettu viikon sisään kolme kertaa.

Tänään sitten eka kertaa tyrkytti Canalin settiä (tuota 3kk hintaan ~45e), aiemmin ei siis ole tarjottu. Sanoi myös, että tulee ihan _canalin_ kortti, ei PlusTV:n (en suostu sitä ottamaan, kun ei HD kanavia ole tarjolla).

No minä sen nyt sittne otin, kun tässä pari viikkoa sitä arponut. Aloin vain jälkikäteen miettimään, että mitenkäs Canal+:n salaus toimii? CI+ kortin kanssa vai eikai tähän nyt tarvi jotain erilaista lukijaa? Koska tuollainen kortinlukija itselläni on (vielä hetken) TV Viihteen kanssa ja hyvin on toiminut.

Myyjälle kyllä kerroin tasantarkkaan millä vehkeillä Canalin HD antennilähetyksiä haluan katsoa (sonyn full hd ruutu + CI+ lukija) ja lupasi kovasti että tuolla kombinaatiolla onnistuu.

Eli jos joku tajusi pointin, niin toimiiko homma mulla? :D
 

Normandia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo
Mikäs olisi järkevin paketti hommattavaksi, jos haluisi katsella näitä tulevia MM-kisoja lätkässä? - Kaikki paitsi plustv:n paketti käyvät. Koska tämän plustv:n kortti ei toimi televiossamme.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mikäs olisi järkevin paketti hommattavaksi, jos haluisi katsella näitä tulevia MM-kisoja lätkässä? - Kaikki paitsi plustv:n paketti käyvät. Koska tämän plustv:n kortti ei toimi televiossamme.

Jos on Elisa Viihde niin niitten kautta 15€/kertarykäisy. Näkee viimeisen EHT-turnauksen ja kaikki MM-Kisamatsit. Itse otan tuo.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Mikäs olisi järkevin paketti hommattavaksi, jos haluisi katsella näitä tulevia MM-kisoja lätkässä? - Kaikki paitsi plustv:n paketti käyvät. Koska tämän plustv:n kortti ei toimi televiossamme.

Itse hain DNA:lta mokkulan ja kaupanpäälle 3kk Canal Total veloituksetta.

Tämä tarjous oli siis vain antennitalouksiin ja oli voimassa ainakin pari viikkoa sitten. Mokkulassa 14vrk:n tyytyväisyystakuu, eli vaikka seuraavana päivänä mokkula takaisin. Ei mitään kuluja ja Canal Total ilmaiseksi 3kk, sen jälkeen normisti kuukausi kerrallaan eli poikki kun muistaa pistää hyvissä ajoin niin ei tarvitse mitään maksaa.
 

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Itse hain DNA:lta mokkulan ja kaupanpäälle 3kk Canal Total veloituksetta.

Tämä tarjous oli siis vain antennitalouksiin ja oli voimassa ainakin pari viikkoa sitten. Mokkulassa 14vrk:n tyytyväisyystakuu, eli vaikka seuraavana päivänä mokkula takaisin. Ei mitään kuluja ja Canal Total ilmaiseksi 3kk, sen jälkeen normisti kuukausi kerrallaan eli poikki kun muistaa pistää hyvissä ajoin niin ei tarvitse mitään maksaa.

Taitaa vain olla, että tuollaisessa tilanteessa Canal+ -tarjous mitätöityy, jos mokkulan menee palauttamaan. Niin tuollaisissa tilanteissa yleensä on, kun näitä "tilaajalahjoja" saa.
 

Normandia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo
Kiitos vinkeistä. Canal+ kuulostaa houkuttavalta, koska Elisa Viihdettä ei meiltä löydy. Mutta mitäs kysyisellä kanavapaketin tarjoajalla maksaa ilman DNA:n hankkimista, tuollainen 2-3kk paketti, missä MM-lätkät näkyvät? Kellään tietoa?
 

fourtyone

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kiitos vinkeistä. Canal+ kuulostaa houkuttavalta, koska Elisa Viihdettä ei meiltä löydy. Mutta mitäs kysyisellä kanavapaketin tarjoajalla maksaa ilman DNA:n hankkimista, tuollainen 2-3kk paketti, missä MM-lätkät näkyvät? Kellään tietoa?

Tästä Canal+ Total 3kk 39,90€, eli vain 13,30€/kk. Itse otin tuon, kun Elisa Viihdettä en omista.

linkki DNA:n sivuille.
 

badgeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Detroit Red Wings
Saako tuota CANAL+ MM-kiekko 24/7 kanavaa näkymään antenniverkossa HD:nä minkään operaattorin kautta?
 

badgeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Detroit Red Wings

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Taitaa vain olla, että tuollaisessa tilanteessa Canal+ -tarjous mitätöityy, jos mokkulan menee palauttamaan. Niin tuollaisissa tilanteissa yleensä on, kun näitä "tilaajalahjoja" saa.

Niin yleensä, mutta tällä kertaa ei. Varmistin vielä asian moneen kertaan ja kyllähän tuo myös sopimuspapereissa lukee. Haluavat nyt Canal+:n tuoda isosto esille asiakkaille MM-kisojen avulla ja varsinkin nyt antenniiin kun tuo TV-viihde teki oman temppunsa. Normaalistihan näissä 3kk veloituksetta on koukkuna joku vuoden pätkä, nyt ei. Eli kuukausi kerrallaan. Kaapeliin ei tätä ollut vaan siellä sitten tarjosivat tuota 3kk 39,95€.

Vaikka tarkoituksena oli boikotoida MM-kisojen tv-lähetyksiä, tai oikeastaan olla ottamatta niiden vuoksi mitään maksukanavia, niin nyt pääsi kuitenkin käymään niin että sitä katsotaan veloituksetta HD-lähetyksinä kaikki pelit!
 
Viimeksi muokattu:

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Kävin uusimassa mokkulasopimuksen DNA:n kanssa ja sain kaupan päälle 3 kk voimassaolevan (päättyy automaattisesti 28.6.) antennitalouksiin sopivan Welhon katselukortin. Edellyttää DVB-T2 yhteensopivuutta siis sekä antennilta, TV:ltä että digiboksilta/kortinlukijalta. Ilmeisesti tällä näkyy siis MM-kisat?

Minulla ei ole tälle käyttöä (Canal+ näkyy muutenkin), yksärillä saa ilmoittautua niin lähetän kortin ensiksi ehtineelle halukkaalle.

Sama homma kuin itsellänikin, eli näkyy siis Canal Total sen 3kk veloituksetta tuon mokkulasopimuksen teon jälkeen. Ja siis MM-kisat myös.

Itse joudun kyllä katkaisemaan tuon sopimuksen Welholle kesällä, eli en saanut automaattisesti katkeavaa. Päivämäärä on kuitenkin muistissa, joten pitää sitten pirauttaa ja pätkäistä.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Oulun Kärpät
Kovasti houkuttelee nähdä mahdollisemman paljon tämän kevään MM-otteluita, mutta mitä tehdä, kun taloudessa onkin kaapeli-tv?
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Kovasti houkuttelee nähdä mahdollisemman paljon tämän kevään MM-otteluita, mutta mitä tehdä, kun taloudessa onkin kaapeli-tv?

Riippuu kai siitä kenen kaapeli. Elisa/TTV ainakin tarjoaa Canal totalia 39,90/3 kk. Ei tosin saa tilattua omaelisasta, kun me kaapeliasiakkaat ollaan kakkosluokan asiakkaita ja Elisa viihteen mitä kautta tahansa ottaneet sitten VIP-asiakkaita.
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Riippuu kai siitä kenen kaapeli. Elisa/TTV ainakin tarjoaa Canal totalia 39,90/3 kk. Ei tosin saa tilattua omaelisasta, kun me kaapeliasiakkaat ollaan kakkosluokan asiakkaita ja Elisa viihteen mitä kautta tahansa ottaneet sitten VIP-asiakkaita.

Itse olen hankkinut kanavapaketteja jo vuosia sitten Tampereen Tietoverkolta. Yritinpä sitten vaihtaa yhden paketin sisältöä omaelisalla, siinä onnistumatta. Mistään ei löytynyt mitään ratkaisua, Q&A -palstalta tai mistään.

Turhautuneena laitoin viestin aspaan ja sain vastauksen, että Tietoverkon kautta pitää minun palvelupakettini sisältöä muuttaman. Sinänsä sekavaa, että laskut ja kaikki muu yhteydenpito tapahtuvat Elisan kautta, mutta mistään ei löydy tietoa siitä, että hallinnointi sinänsä toimiikin TT:n kautta. Olen ollut siinä uskossa, että tuolla organisaatiolla ei mitään toimintaa enää olekaan.

Tässä vielä saamani linkki ao. organisaation sivulle, jos jollakulla muulla sattuu sama ongelma eteen: www.verkkokauppa.ttv.fi.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kovasti houkuttelee nähdä mahdollisemman paljon tämän kevään MM-otteluita, mutta mitä tehdä, kun taloudessa onkin kaapeli-tv?
Kannattaa ottaa siihen omaan kaapeli-tv operaattoriin yhteyttä ja kysyä onko heillä tarjousta Canalista, ei se muuten selviä.

Jollei tarjousta ole niin yksi ihan kelpo vaihtoehto on tilata Katsomosta 28e maksava kisapassi. Sillä siis näkee kaiken saman mitä Canal+:ltakin, mutta lisänä mahdollisuus katsoa ottelut jälkikäteen ja ainakin osassa peleistä pystyy itse vaihtelemaan kuvakulmaa. Toki kuvanlaatu ei varmaankaan ihan Canalin HD-kanavan tasoa ole, mutta EHT- ja EHC-peleissä on ollut ihan kelvollista.


Edit: Hinta on 28e ennen kisojen alkua ostettuna, 3.5. lähtien hinta on 35e.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miten muuten elisan kaapeliin pistin juuri tilauksen canalissa. Jäi mietityttämään pitääkö tuosta kortista joka maksaa 30 euroa vuosi maksaa silti tuo 30 euroa vaikka vain tuon 3kk sopparin canaliin otti?

Toinen juttu miten tämä 14 päivän palautusoikeusjuttu käytännössä toimii, jos pistin tilauksen nyt menemään onko mulla tästä päivästä lähtien 14 päivää aikaa palautaa se vai sitten kun tuo kortti kolahtaa postiluukusta? ja voiko sen silti palauttaa vaikka kaksi viikkoa katson kisoja? meinaan kannattaako tässä alkaa ehkäpä kikkailemaan? vai toimiiko tää systeemi näin miten oletan ainakin?
 

motamoro

Jäsen
Miten muuten elisan kaapeliin pistin juuri tilauksen canalissa. Jäi mietityttämään pitääkö tuosta kortista joka maksaa 30 euroa vuosi maksaa silti tuo 30 euroa vaikka vain tuon 3kk sopparin canaliin otti?

Toinen juttu miten tämä 14 päivän palautusoikeusjuttu käytännössä toimii, jos pistin tilauksen nyt menemään onko mulla tästä päivästä lähtien 14 päivää aikaa palautaa se vai sitten kun tuo kortti kolahtaa postiluukusta? ja voiko sen silti palauttaa vaikka kaksi viikkoa katson kisoja? meinaan kannattaako tässä alkaa ehkäpä kikkailemaan? vai toimiiko tää systeemi näin miten oletan ainakin?

Se on 30e vuosi. Saat pitää korttia vuoden ja sen jälkeen jos et palauta niin kaapelitv-yhtiösi perii taas seuraavan vuoden 30e ennakkoon. Tuolla 30eurolla saa näkyviin maksuttomia kanavia, jotain Eurosporttia, Saksan ja Ranskan kanavia ja MTV:tä kai, en ole ihan varma kun ei paljoa tule seurattua. Katso paikallisen kaapelitv-yhtiösi sivuilta kanavat tarkemmin. Se on fakta kuitenkin ettet alle 30eurolla saa korttia.

Suosittelen, että jätät kanavapaketin tilaamatta, jos ensimmäinen vaihtoehto/huolenaiheesi on miten sen saa ilmaiseksi. 40e per 3kk ei oikeasti ole paljoa ja jos ei ole varaa niin älä osta, tai ala kikkailemaan tuolla. Katsomostakin saa pelkät kisat 28eurolla, 11,90e halvempi mitä Canal+!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös