Kanadankaataja laittaa hokkarit naulaan !

  • 6 927
  • 30

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
En edelleenkään revi Tinken kuvaa jääkaapin ovesta enkä lakkaa leijumasta sillä että IS:n tähtiraadissa ollessani sain Tinkeltä pusun poskelle.

Kiitos Tinke ja pidä ittes äijänä.
 

nastamuumio

Jäsen
Suosikkijoukkue
TIIKERIT (kovin junnuseura ikinä!)
Paras Tinke hetki oli, kun hän HPK:ssa pelatessaan kisko jotain Ilvesläistä pataan oikein huolella. Mieltä ylensi vielä se tosiseikka, että peli pelattiin Hakametsässä. Upea hetki!!!
 

C5-Jarppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,Maajoukkue mallia Suomi
Kestosuosikki sitten lopetti!

Sointulan takapihoilta, sieltä se ura urkeni. Junnuna jo Tampereelle Valkeakosken Kiekko-Ahmoista ja loppu onkin historiaa.

Itselle kaikkein ikimuistoisin Tinken kausi oli vuosi ennen Frankfurtia, eli Kerhossa pelattu! Sen kauden jälkeen pariin otteeseenkin kyselin Lintumäeltä "miehen perään", mutta mutta tuloksetta.

Miehen asenne oli aina kunnossa, ja se sanavalmius...
Yksi harvoista muiden joukkueiden pelaajista, joita olen todellakin arvostanut! Monikaan kiekkoilija ei ole saanut samaa asemaa minun "jääkiekko-sydämessäni".

Täytyykin tästä lähteä aiheeseen liittyen viikonloppuna Valkeakoskiin ja ravintola Apiaan. Miksi? No käykääpä itse toteamassa paikan päällä.

Ikimuistoisia hetkiä PTV:ltä (neloselta) nähdyt 3 kassia Kanadan verkkoon ja Suomen liigassa esim. Rauman Lukon aikuinen seläntakaa annettu vapauttava syöttö maalintekoon, jokavuotinen jalkakikka jne.

Lopuksi kaikkea hyvää Tinkelle ja perheelle sinne Tampereelle.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Re: Re: Kestosuosikki sitten lopetti!

Viestin lähetti Luiro
Asuuko Tinke Tampereella nykyään?

Asuu.
 

Koivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Montreal Canadiens, Arsenal, Tampere United
Viestin lähetti Beast
Tässä Tinken huikea lämäri TPS-ottelusta 18.1. Kiitos Tinke vielä kerran!

Tinken hirmulämäri

Huh huh! Maali joka ei ikinä unohdu mielestäni! Saku Koivu Tampereella, Hakametsä melkein täynnä ja Tinken lämäri! Pakko rakastaa.

Turha tässä enempää jauhaa, kaikki on sanottu. Tinke nauttii silmissäni suurta arvostusta. Onnea ja menestystä loppuelämälle vain!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös