Kamil Piroš Ässiin

  • 168 624
  • 517

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Toisaalta Ässien brändiin (mikä tosin on ollut kateissa jo useamman vuoden) sopivia pelaajia ei tällä erää ole niin kovasti tyrkyllä, kun Mäkkärikin teki sopparin KalPaan. No, kanukki-kiintiössä on vielä vähän tilaa

En tiedä miten ylläoleva liittyy Pirosin ulostamiseen, mutta on siellä nyt ainakin Niko Palonen tyrkyllä.

Peter Forsberg on ilmoittanut Modolle, että ei jatka pelejään seurassa joten tämäkin vahvistanee Modon kiinnostusta Pirosia kohtaan. Sikälimikäli tällä Ahon huhulla totuuspohjaa edes on..toivottavasti.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
En tiedä miten ylläoleva liittyy Pirosin ulostamiseen, mutta on siellä nyt ainakin Niko Palonen tyrkyllä.

Peter Forsberg on ilmoittanut Modolle, että ei jatka pelejään seurassa joten tämäkin vahvistanee Modon kiinnostusta Pirosia kohtaan. Sikälimikäli tällä Ahon huhulla totuuspohjaa edes on..toivottavasti.

Liittyy siten, että tarttis löytää kaveri (esim. Mäkkäri) jolla on Piroksen potentiaali pisteiden tekoon, mutta toisaalta kovuutta ja asennetta aivan toiseen malliin. Ykkös-/kakkoskentään ei kannata ottaa mitään patrikluustedia / jonnevirtasta sinne heilumaan. Ja kaikella kunnioituksella Palosta kohtaan, mutta hänestä nyt ei kyllä mitään lisäarvoa ole Ässille kuin enintään Forsbackan stunttina. Taitaisi ottaa jopa Luustedilta klyyvariinsa.
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Liittyy siten, että tarttis löytää kaveri (esim. Mäkkäri) jolla on Piroksen potentiaali pisteiden tekoon, mutta toisaalta kovuutta ja asennetta aivan toiseen malliin. Ykkös-/kakkoskentään ei kannata ottaa mitään patrikluustedia / jonnevirtasta sinne heilumaan. Ja kaikella kunnioituksella Palosta kohtaan, mutta hänestä nyt ei kyllä mitään lisäarvoa ole Ässille kuin enintään Forsbackan stunttina. Taitaisi ottaa jopa Luustedilta klyyvariinsa.

Eiköhän Zaborskysta ole Piroksen paikkaajaksi? Piros hankittiin Ässiin ykkössentteriksi ja nyt mies on vajonnut nelosen laitaan. Lisäksi kun tiedetään, että Ässät tuskin lähtee hulluttelemaan pelaajamarkkinoille, niin Pirosista mahdollisesti vapautuvat rahat on ensisijaisesti käytettävä pakkihankintaan. Toki siitä olen kanssasi samaa mieltä, että Ässät tarvitsisi hyökkäykseen powerforwardin joka kykenee maalintekoon ja fyysiseen peliin, mutta realiteetit pitää meidän Ässäfanien muistaa.

Palonen korvaa Foban heittämällä (pelillisesti), sillä oletuksella, että molemmat ovat kunnossa. Valitettavasti molemmat vaan ovat varsin loukkaantumisalttiita pelureita. Lisäksi Palonen menee heittämällä Mäkisen paikalle, Mäkisen liike ei yksinkertaisesti riitä liigaan.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Nyt voisi jo sanoa, että on Piroksen pojalla lähtö lähellä...

Eikai se sen lähempänä ole kuin muutenkaan tässä viimeisten viikkojen aikana? Huhujen mukaanhan Pirosta on kaupiteltu muualle jo pitkään eikä ostajaa ole löytynyt. Aivan varmasti myydään heti kuin joku suostuu ottamaan. Tai myyminen on tässä tapauksessa väärä sana.
 

Hattivatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vaikka Kamil näytti pitsistä lähtien saamattomalta, olen ikuisena optimistina odottanut, ihan viime aikoihin asti, palasten kolahtavan kohdalleen. Lienee turhaa. Kaikki mahdolliset ja mahdottomat ketjukaverit on kokeiltu samoin kuin pelipaikat, pakkia ja veskaa lukuun ottamatta. Harmi, että näin pääsi käymään. Toivoa sopii, että saadaan pian ja kohtuu hinnalla ulos.

Olen ollut aiemmin täällä palstalla puolustelemassa Penaa ja ehdotellut, että viime kevään sopimukset arvioitaisiin vasta, kun pelisuoritukset ja hinta/laatu-suhteet ovat selvinneet. Nyt niitä näyttöjä alkaa pikkuhiljaa olla ja hyvältä ei näytä, valitettavasti.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Kas, olin väärässä. Totesin, että nykykuntoinen Piros riittänee Ässille. Olisin odottanut Pirosilta sellaista 30+ pisteen kautta. Nykyisellä pistetahdilla Piros tekee alle 15 tehopistettä kaudessa joka säälittävä saldo ykkössentteriksi kaavaillulle jätkälle.

On kyllä oikeasti ihme juttu miten tuosta Pirosista on tullut tuollainen kehäraakki. Eihän se ole kuin 31-vuotias, mutta ura on ollut hirvittävässä syöksylaskussa jo hetken. En oikein osaa olla vahingoniloinenkaan Ässille, vaan lähin tunne on sääli Piroksen nykytilaa kohtaan. Jääkiekkoilijan ura on lyhyt muutenkin, ja mahtaa olla karua havaita 10 vuotta ennen eläkeikää, ettei enää osaa pelata kiekkoa.

Ässille tämä on kyllä paska aika myydä pelaajia. Kun pelaajia on edelleen vapaana, niin vaatii melkoista myyntimiestä joka myy Piroksen ilmeisen kalliin sopimksen näillä näytöillä.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
http://www.satakunnankansa.fi/cs/Sa...jos+paikka+loytyy+niin+piros+saa+lahtea+.html

"Flopista pitää päästä eroon. Sen myöntää myös toimitusjohtaja Jukka Hirsimäki. – Emme ole saaneet, mitä olemme tilanneet. Jos paikka löytyy, niin Piros saa lähteä."

Nyt voisi jo sanoa, että on Piroksen pojalla lähtö lähellä...

Luin tuon artikkelin ja yksi kohta pisti kyllä silmään, mikä ei ainakaan minun järjenjuoksullani tuntunut oikein loogiselta. Nimittäin tämä Hirsimäen kommentti:
– Mitään ratkaisevaa käännettä ei ole kuitenkaan vielä tapahtunut. Uuden seuran löytyminen on tietysti lähinnä agentin hommia, Hirsimäki toteaa.

Miten se voi olla agentin hommia tässä vaiheessa etsiä Pirosille uutta seuraa? Piroshan on sopimuksen alainen kaveri joten ei hänellä ole mitään tarvetta etsiä uutta seuraa. Jos Hirsimäki haluaa hänet pihalle niin kyllä se minun järjelläni on HIRSIMÄEN hommia etsiä miehelle uusi palkanmaksaja.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Miten se voi olla agentin hommia tässä vaiheessa etsiä Pirosille uutta seuraa? Piroshan on sopimuksen alainen kaveri joten ei hänellä ole mitään tarvetta etsiä uutta seuraa. Jos Hirsimäki haluaa hänet pihalle niin kyllä se minun järjelläni on HIRSIMÄEN hommia etsiä miehelle uusi palkanmaksaja.

Lähinnä tulee mieleen, että Hirsimäki on kertonut Piroksen agentille, että Ässistä ei löydy enää pelipaikkaa ja on syytä alkaa katsella muita maisemia. Toki Piros voi pelata tai istua vaikka katsomossa loppukauden, mutta se ei varmasti palvele hänen uransa jatkomahdollisuuksia. Mikä suurseura ensi kaudella palkkaisi miehen, jos ei edes Ässissä pääsisi pelaamaan? Siksipä Piroksen agentti yrittää varmasti kuumeisesti etsiä hänelle uuden työpaikan, jossa pääsisi antamaan tarvittavat näytöt ensi kautta silmällä pitäen.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
No niin.. hyvä että tälle asialle tuli varmistus (että Piros on siis todellakin lähtökuopassa), eipähän enää tarvitse arvailla. Mielenkiintoista nähdä onko mies torstaina kokoonpanossa, vaikea uskoa että herralla itselläänkään kovasti enää pelihaluja olisi tilanteen ollessa tämä.

Ei voi kuin kaikkien osapuolten edun nimissä toivoa että tilanne ratkeaisi nopeasti, ja sitten voitaisiin alkaa katsella niitä pakkeja sillä silmällä..
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse ainakin toivoisin kun Pirosista päästään eroon, että jatkettaisiin näillä senttereillä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Oletko siis sitä mieltä, että ykkössentteriä ei pitäisi enää hakea?

Jos ei rahat tunnu riittävän tärkeimpään eli pakiston vahvistukseen niin ei tarvita uutta ykkösentteriäkään. Hyökkäyshän on toiminut Pirosista huolimatta loistavasti ja SS/Savinainenkin ovat saaneet vaeltaa yössä.
 

Tuamas

Jäsen
Oletko siis sitä mieltä, että ykkössentteriä ei pitäisi enää hakea?

Itse olen ainakin sitä mieltä, että miksi korjata sellaista mikä ei ole rikki?
Ässillä on hyökkäyspeli toiminut kohtuullisen hienosti ja Zaborsky on riittävän hyvä sentteri Ässien rosterin "ykkössentteriksi".

Puolustuksessa sen sijaan on edelleen valtavia ongelmia, lähinnä 2-3 pelaajan rajallisten taitojen ja erittäin rajallisen fysiikan vuoksi.
Palomäki, vaikkakin on esittänyt varsin yksinkertaista ja toimivaa peliä, ei vain yksinkertaisesti voi mahtua liigajoukkueen pakistoon.
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mitäs järkeä on laittaa Ässien paras sentteri nelosketjuun?

No kerro toki minne Niemen itse sijoittaisit, jos Piros lähtee?

Kuprun ja Sillanpään kenttiä tuskin lähdetään rikkomaan. Zaborskysta yritetään varmasti saada suurin mahdollinen hyöty irti ja se saataneen hyökkäävissä kentissä. Niemi pelannut hienon alkukauden nimenomaan nelosen keskellä, kakkosen keskellä ei onnistumisia. Alivoimaa toki hoitaa hienosti ja nelossentterille se on sopiva lisä peliaikaan.

Lisäksi pitäisin Niemen ja Salmisen yhdessä aikaisempien näyttöjen perusteella. Mahdollisuus sille, että löytävät liigassakin toisensa kuitenkin on. Kaikki lähtee tasakentällisin pelistä ja sieltä Salmisenkin on tehonsa löydettävä ja neloskenttää korkeampaa paikkaa hän ei ole näytöillään ansainnut.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Itse laittaisin Sillanpään sentteriksi Palosen/Mäkisen/Forsbackan kanssa. Savinaisen paluulla ei ole mitään kiirettä koska edelleen V-M on ollut loukkaantumisestaan asti aivan sukka. Niemi samaan ketjuun Huhtasen ja Salmisen kanssa ja Zaborsky Huhtalan ja Mäkilän. Tai ainakin tuosta kuusikosta kokoaisin kaksi ketjua, katsotaan mitkä kombinaatiot toimivat parhaiten.
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Itse laittaisin Sillanpään sentteriksi Palosen/Mäkisen/Forsbackan kanssa. Savinaisen paluulla ei ole mitään kiirettä koska edelleen V-M on ollut loukkaantumisestaan asti aivan sukka. Niemi samaan ketjuun Huhtasen ja Salmisen kanssa ja Zaborsky Huhtalan ja Mäkilän. Tai ainakin tuosta kuusikosta kokoaisin kaksi ketjua, katsotaan mitkä kombinaatiot toimivat parhaiten.

Ymmärrän toki pointtisin ja kunnioitan mielipidettäsi, mutta siitä olen erimieltä, että noita ketjuja kannattaisi hirveästi muokkailla. Ässien hyökkäys on kuitenki toiminut hyvin ja siinä tapauksessa toimivimpia koostumuksia (Kupariset ja Sillanpäät) en lähtisi muokkaamaan. Siinä tulee äkkiä kevät vastaan ja huono homma on, jos kentät on sekaisin. Kyllä nyt maajoukkuetauon jälkeen pitää kentät olla suunnilleen tiedossa. Käytännössä kolme kenttää ja yhtä voidaan tarpeen vaatiessa muokkailla.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ymmärrän toki pointtisin ja kunnioitan mielipidettäsi, mutta siitä olen erimieltä, että noita ketjuja kannattaisi hirveästi muokkailla. Ässien hyökkäys on kuitenki toiminut hyvin ja siinä tapauksessa toimivimpia koostumuksia (Kupariset ja Sillanpäät) en lähtisi muokkaamaan...

Totuuden nimessä täytyy sanoa, että Sillanpää on pelannut varsin ailahtelevasti, eikä ole pystynyt nostamaan Salmista pisteille. Zaborsky on marraskuun loppuun koeajalla ja itse laittaisin hänet näistä syistä Sillanpään tilalle.
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Totuuden nimessä täytyy sanoa, että Sillanpää on pelannut varsin ailahtelevasti, eikä ole pystynyt nostamaan Salmista pisteille.
No huh huh sentään... Kyllä siinä vika taitaa olla tässä SS-miehessä itsessään, kun ei edes uskalla yhtään fyysistä haastoa tehdä missään pelissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös