Kalsarikänniketju

  • 5 205 475
  • 66 626

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tunnustan. Farkut on jalassa. Olutta.

Ei kannata tunnustaa mitään paitsi tuon oluen. Vaikka tää mikään viikon vaateketju ookaan niin mulla on samanlaiset vaatteet kun aina kotona eli shortsit ja vaimonhakkaaja.

Kalsarit tietty näiden shortsien alla.

Jallukin on vielä erinomaisen hyvää.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Minäkään en tuon vaimonhakkaajan ideaa ymmärrä. Varsinkin Jenkeissä tuntuu olevan erittäin suosittu tv-sarjojen ja elokuvien perusteella.

Jallun idean kyllä ymmärrän täysin.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei tuu hiki, se on sen ainoa idea. Joku perkeleen hautaan valmis mummeli haluaa viä lämmitellä vanhoja luitaan kaukolämmöllä ja taloyhtiössä ollut nyt viidettä vuotta huonelämpö joko 24 tai 19 astetta.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Kaljakeissi, check. Chorizo pakastekänkky uunissa, check. Illalla kiekkokierros, check. Nacs!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Joissain maissa on tänään pyhäpäivä, niin sohvalla pötköttelen. Pitää laittaa pyykit pyörimään, kun ei näkynyt puhtaita kalsareita.

Valitsin varusteeksi sitten nämä ihan hyvät uimasortsit. Onko laillista olla ketjussa tälläisessä varustuksessa.

Jotkut pervot on kai alastikin kotona, mutta itse tykkään, että edes jotain vaatetta on päällä. Muuten tulee alaston olo.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ei hitto. Mähän olen melkein kun @pettter - kalsarikänneilen kynttilänvalossa. Tosin petter taitaa olla matsissa, mä nörttinä tsekkaan vain ruutuplussaa. Olishan tuohon parin kilsan päähän voinut mennä ihan paikalle, tosin viimeksi kun Tapiolan "stadionilla" kävin, niin makkara oli kylmää ja sinappikin oli loppu. Ja oli ihan vitun kylmä. Oli tosin sitä aikaa kun Honka viimeksi oli Veikkausliigassa.

No mikäs tässä, pari päivää vapaata, huomenna kun on ajokunnossa niin landelle tsekkaamaan josko löytyis vielä suppiksia talven varalle.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Aijaijai kun nuori ois. Niinhän se lauloi Irwin aikoinaan. On tää kyllä surullista, ikää on reilu kolmekymmentä ja oon onnellisimpana klo 1,42 aamuyöstä helvetin kovassa kännissä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo parempi se on aina ottaa koko loota kun toi koordinaatiokyky ei ole paras mahdollinen. Siis se silmä-käsi -yhteys. Aivot sanoo että nyt oot raivoraitis, mutta meeppä kirkkaisiin valoihin niin heilututtaa. Ja avaa suu niin kuuluukin vaan jotain möngerrystä. Keskity! Se tilanne on kuin nynnyille työhaastattelu. Niin ja muutenkin kassatyttö säästyy liiemmältä siirtelyltä.
 

A Siente

Jäsen
Se on jännä miten paljon sitä säästää kun on kuukauden juomatta. Pysty ottamaan Spotifyn premiuminkin illanviettoon mukaan. Oli näköjään Koff nykyisin halvin kalja lähikaupassa.
 

Johan Kesti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kukko IPA.

Miten vittu voi maistua näin paljon simalle?

En suosittele kenellekkään, pilaa hyvät kalsarikännit. Onneks on viinakaapissa jallua.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kukko IPA.

Miten vittu voi maistua näin paljon simalle?

En suosittele kenellekkään, pilaa hyvät kalsarikännit. Onneks on viinakaapissa jallua.
Kukko IPA on ihan hyvää. Sitä juo pullon tai kaksi ja sitten vaihtaa halppis lageriin.

Nyt juodaan Lidlin tuotteita Galereuxia ja Nobelaneria ja katsellaan Big Fat Quiz of Everythingiä. Olis kai voinut NHL:ää katsoa myös.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tulkitsin taas vähän väärin NHL:n aikatauluja. Ei tänään olekaan Wingsin peliä vaan se on huomenna. Vittu. Onneksi on kaljaa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mä oon juonu glögiä kossulla ja alkaa koliseen.

Ketään hyvän näkösii muijia täällä? Girlzilla vielä hereillä?

Nyt soi Anatheman Alternative 4.
No sepä hjuva. Mä jatkan bisseä ja laitoin EHM:n tulille. Huomenna pääsee ihmettelemään trendejä.
 

Peppuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chicago Blackhawks
Mää veän viinaa mökillä, täälä ei oo ees juoksevaa vettä, niinku ei saa ollakkaan mökillä.. sähköt on kuitenkin, ja katon xxx telkkarista kun tunnin näkyy. Paskoja tuossa mitä tekevätkään.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Olutta naamaan ja musiikkia. Mikäs tässä.
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Jallukola oisko seitsemäs.

Sean Connery valloittaa Alcrtazia ex-vankina.

Vittu eläkkeellä on nastaa.
 

Boozer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Saako Kellosta pirtua? Maanantai ja tiistai vapaata niin otetaan ny muutama. Kuuntelen joululauluja. Jarkko Ahola on vaan aika miekkonen. Varmast hieno mies ja kova panemaan.
 

Boozer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vuorotyö. Maanantaina ja tiistai vapaa. Vähän paljon olutta.

Whassap B-Man? Ollaan aika samiksia noiden vapaiden suhteen.Muutenhan tällaiset ma ja ti vapaat on ihan jees, mutta tahtoo olla että kellään muulla ei sitten ole vapaata silloin.

Jos oikein muistan niin joskus vuosia sitten kirjoittelit tänne Jatkoaikaan että oli mennyt naisjutut vähän vituilleen ja ei muutenkaan elämä hymyillyt. Näyttääkö jo paremmalta? Vai muistelenkohan minä nyt jotain ihan muuta kirjoittelijaa? Vahva fiilis vaan että olit juuri sinä. Persoonallinen nimimerkki niin jää mieleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös