Kalsarikänniketju

  • 5 208 000
  • 66 638
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Eiks se oo se jolla ei oo tukkaa juurikaan ja hengaa linnun kanssa?
Tervepä terve vanhalle kunnon M-hahmolle täältäkin. Toivottavasti suksi luistaa hyvin ja perunat ovat seipäillä.

Määritelmä kuulostaa Jaska Jokuselta. Perniksen arvuuttelema housuton on taas Aku Ankka tai joku poplaritakkinen ns. tuhma setä.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Kah, ketjun kuningas ja hidalgo! Sano sille päivää. PÄIVÄÄ.

Ennenwanhaan täällä jotkut joskus linkittivät ja sitten niitä ei. Vaan tässäpä myyttinen kappale ajalta ennen kuin silmukka oli litistänyt laulumiehen aataminomenan kohdalta.

Joy Division - She Lost Control - YouTube

OHO. Oletkin valahtanut toiselle sijassa tässä ketjussa, kun FF on 21 viestiä edellä.

Terveisiä Herra Nimetön! Käytän Äfäffää modekilpenä joten olen asiakirjoittaja täällä synkkien kiekollisten paheiden äärellä. Joy Divisionin Dead souls kuulostaa hyvältä. Ja olut....kuulostaa myös hyvältä.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Tervepä terve vanhalle kunnon M-hahmolle täältäkin. Toivottavasti suksi luistaa hyvin ja perunat ovat seipäillä.

Moi kääpiö! Ensimmäinen ajatus on jonkinsortin koodikieli jonka avautuminen saattaa ottaa hetken joten ööh...oon ihan varma, että perunat on lähellä seipäitä ja suksi tulee varmaan luistamaan. Jos ei niin käytämmä toopinkia.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Nyt kun tässä ollaan, niin en malta olla mainitsematta, että minulla oli vuosituhannen vaihteessa Suzuki Alto. Myin sen 2001 ja 2009 näin sen saman auton Tervolan lähellä. Sama rekkari mutta oli ihan erivärinen se auto. Autossa oli joku Bud Spencerin kokoinen läskipääukko, miehellä oli musta parratus päällä. Oli se näky. Vieläkin muistan kuin eilisen päivän. Niin no, eilen olin festareilla, että siitä en silleen paljoa loppuillasta muistakaan. Että olinko kiivennyt lipputankoon... että kokeilinko päällään seisonnan ME:tä... en, en, kiistän.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Moi kääpiö! Ensimmäinen ajatus on jonkinsortin koodikieli jonka avautuminen saattaa ottaa hetken joten ööh...oon ihan varma, että perunat on lähellä seipäitä ja suksi tulee varmaan luistamaan. Jos ei niin käytämmä toopinkia.
Hyvä näin. Toisaalta, en olisi kehdannut kysyäkään jos olisin aavistellut, ettei suksi luista eikä perunoiden seipäille hankoamisesta tule hevon puupuhallinta.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Helvetti että osaa olla kuuma kerrostalokämpässä. Käyttis, yksi kaveri oli eilen melonut yksien festarien liepeillä ja nähnyt jonkun pöljän lipputangossa. Haiskahtaa käryltä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
No ihan kyllä hatusta vetaisin tuon tarinani, että en se minä ollut. Tällä kertaa! Ja olihan siellä joku nakattu sillalta mereen. Kuka sinne tohtii mennä. Ainakaan selvinpäin tai kännissä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
11 päivää dokasin ja nyt oon ollut 11 tuntia juomatta. Siis neljä ykköstä peräkkäin. Tää ei voi olla sattumaa. Heittäkääpä noppaa neljä kertaa niin ei varmasti joka kerta tuu sama numero. Ja nopassa on vaan kuusi numeroa kun vuorokaudessa on 24 tuntia! Kohtalo puuttui peliin. Nyt on pakko käydä ostamassa 11 kaljaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten se illallakin meni vielä toistakymmentä kaljaa vaikka HIFK:n matsissa jo askel heitti. Bussissakaan tytöt ei vastannut mitään. Silmät pyöreinä vaan tuijotteli eteenpäin ihan kun ei muka kuulis mitään. Ihan kuin mua ei olis olemassakaan. Mitä niistäkin tytöistä tulee isona. Onneks mä kostin ton jo aiemmin päivällä kun kaljakellunnassa kävin bikinityttöjä kuvailemassa. Zoomi tapissa ja nyt muna kädessä. Herkkupyllyjä.

Laitan sortsit jalkaan ja kipitän kaljamarkettiin. Ajattelin ostaa ehkä 12, mutta ostetaan kannatuksen vuoksi 11.
Joo. Pizzan ajattelin hakea kun netissä näin Kotipizzan mainoksen ja alkoi tehdä mieli. Sitä ennen pari kaljaa tuolla jossain.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Joo. Pizzan ajattelin hakea kun netissä näin Kotipizzan mainoksen ja alkoi tehdä mieli. Sitä ennen pari kaljaa tuolla jossain.

Mainostaminen toimii niin, että tuon nähtyäsi saatat haluta pizzaa, mutta silloinhan se pitäisi hakea jostain muualta kuin sieltä mikä pulju mainostaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Faija on siunattu ja on aika ottaa hienon miehen muistolle. Ja kyllähän sitä otetaankin.

Tänä syksynä tulee kuluneeksi kymmenen vuotta faijan siunaamisesta. Kyllähän sitä silloin otettiin.

Ja nyt ihan vähän muista syistä.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Tänä syksynä tulee kuluneeksi kymmenen vuotta faijan siunaamisesta. Kyllähän sitä silloin otettiin.

Ja nyt ihan vähän muista syistä.

Niin hirveältä kuin se voi kuulostaa ja en todellakaan tarkoita kuulostaa hirveältä, niin lohduttaa kuulla että en ole ainoa kenen faija on kuollut. Sä oot vielä jopa nuorempi kuin minä.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Kumman kaa oisitte mieluummin, Tuhkimon vai prinsessa Ruususen? Mä en ois kummankaan, ku ne on satuhahmoja. Sama ku vetäis käteen, jos noista alkaa valitsee.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Niin hirveältä kuin se voi kuulostaa ja en todellakaan tarkoita kuulostaa hirveältä, niin lohduttaa kuulla että en ole ainoa kenen faija on kuollut. Sä oot vielä jopa nuorempi kuin minä.

Joo, ei kai kenenkään pitäisi kuolla 61-vuotiaana, mutta tälläistä tämä on. Jos joku helvetin jumala olisi olemassa, niin se estäisi tälläiset tragediat.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täällä faija potkaisi tyhjää 23 vuotta sitten. Hitto mähän oon vuoden tai kahden päästä samanikäinen kuin mitä se delatessaan.

Joo täällä Kalliossa juon kaljaa ja katselen ohikulkevia tyttöjä, ja vähän jatkoaikaa. Mitä sitä muuta ihminen tarvitsee? Ei mitään.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Ei tarvitsekaan. Tai no rakkautta. Ainakin mä. Ja paljon. Eikös Eltonkin sanonut että all you need is love. Sitä tarvii kyllä. Ilman rakkautta elämä olisi kylmää ja tyhjää. Kuin avaruudessa eläisi. Sielläkään ei ole tunteita. En halua elää avaruudessa. Maapallolla on siistii. Tai no en tiedä. Mutta rakkausplaneetta ois hyvä.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Toi rakkausplaneetta ois edelleen hyvä. Nyt mulle ollaan ihan oikeesti vihaisia siitä ettei sipsejä voi syödä koko ajan. Vaimo kiukuttelee vaikka ei mitään syytä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös