Kalsarikänniketju

  • 5 207 694
  • 66 637

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kalja on muuten hyvää silloin kun sitä juo liikaa
Ei tarvitse edes juoda liikaa on silti hyvää.

Madonna oli muuten melko kuuma muija tossa 90-luvun alkupuolella.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Alan olla pikkuhiljaa sitä mieltä et autonäyttelyt on kärsinyt pienen notkahduksen alaspäin. Samat vehkeet tuntuu olevan vuodesta toiseen ja tapahtumasta toiseen näytillä, oli näyttely missä päin Suomea tahansa. Tosin noita tapahtumia tuntuu nykyään olevan joka paikkakunnalla ja käpykylässä.

Ja sitten itse aiheeseen. Sauna tulille ja kylmää olutta naamariin.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Saunassa on tosiaan käyty niinkuin ed. postauksessa tuli höpistyä. Nyt pitsaa naamaan ja Smirnoff Iceä kyytipojaksi.

Höpisin kaverin kanssa tuossa tunnin mittaisen puhelun. Erittäin todennäköistä on se että puhelun taso oli kaukana järkevästä mutta pääasia taitaa olla se että viitsii pitää yhteyttä. Vai?
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Harmi että kehitys kehittyy ja lähin baari on jossain 30km päässä. Muuten lähtis. No lähtee kyllä nytkin, onni on hyvät kuulokkeet ja paljon kaljaa.
Dixie Chicks - Not Ready to Make Nice - Lyrics - YouTube

Kiva kipale. Lähin baari on jossain kolmen kilsan päässä, mutta eihän sitä alkoholin turvottama ruho ja laihduttama lompsa mihinkän lähde olemaan paska yhdistelmä baarin nurkassa, vaan pysyy kotona ollen oma sankarinsa taas pienen hetken kunnes koittaa huominen ja täytyy kohdata totuus silmästä silmään.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo se on 20 kertaa putkeen mannish boy -krapula. Viime viikon keskiviikkona aloitin dokaamaan ja onko nyt kymmenes päivä. Päivän lievä ahdistus on kääntynyt mestarifiilikseksi. Miettikää kaikki ei ikinä pääse näihin olotiloihin.
 

sakic

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Colorado Avalanche
Joo se on 20 kertaa putkeen mannish boy -krapula. Viime viikon keskiviikkona aloitin dokaamaan ja onko nyt kymmenes päivä. Päivän lievä ahdistus on kääntynyt mestarifiilikseksi. Miettikää kaikki ei ikinä pääse näihin olotiloihin.
Mut mitä vittua, äijähän on jo aikasemmin paljastunu ihan täydeks nynnyks. Ja nyt sä esität tääl jotain eliittispurguu? Selitäs ny vähä?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mut mitä vittua, äijähän on jo aikasemmin paljastunu ihan täydeks nynnyks. Ja nyt sä esität tääl jotain eliittispurguu? Selitäs ny vähä?
Öö mitäs mitäs. Mökillä en pahemmin lukenut palstaa. Ai mun mielikuvitustyttöystävä vai. Joo illalla hengailin senkin kanssa tunnin.
 

sakic

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Colorado Avalanche
Öö mitäs mitäs. Mökillä en pahemmin lukenut palstaa. Ai mun mielikuvitustyttöystävä vai. Joo illalla hengailin senkin kanssa tunnin.
En sun mielikuvistusystävistä tiiä, mut äijä on kyl aiemmin tuonu kovin selväks, et duunit on nynnyjen hommaa, vaikka teet niit itekki
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En sun mielikuvistusystävistä tiiä, mut äijä on kyl aiemmin tuonu kovin selväks, et duunit on nynnyjen hommaa, vaikka teet niit itekki
No onhan se vähän hassua jos työ menee varsinaisen elämän edelle, mutta kiva vaihteeksi vähän hommaillakin jotain. Kolme päivää viikossa oon sopinut. Vähän kyllä alkaa kyllästyttämään ja syksylle olis muutakin menoa.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Kolme päivää viikossa oon sopinut. Vähän kyllä alkaa kyllästyttämään ja syksylle olis muutakin menoa.

Onko kyse jostain työpajatoiminnasta tms?

Sehän vasta nynnyjen toimintaa onkin! Tehdä jotain "duunia" vajakkien kans. Ei siinä, on siitä itselläkin kokemusta.

Ja joo, toiseksi viimeinen päivä lomaa ja maalla oon, niin pitää vähän maistella pitkin päivää.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Ja joo, toiseksi viimeinen päivä lomaa ja maalla oon, niin pitää vähän maistella pitkin päivää.

Maanantai vielä lomaa, tai vapaata. Varsinainen kesälomahan päättyy virallisesti tänään. Kyllä se kuukausi meni taas ihan helvetin nopeasti. Noh, ei auta. Meripäiväareenalla olisi tänään vuorossa ainakin Paperi-T ja sen perään Antti Tuiskua paikkaamaan kiidätetty Jukka Poika. Pieni lomanloppumismasennus päällä..
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
9 Harwallin original lonkeroa ja kaksi snapsia Marskin ryyppyä. Kai tämän joku jo känniksi laskee. Itse en.

Niin tosiaan päivä 2 on tänään. Eilen vähän kans otin punssia, mutta olin ravintolassa. Sehän ei tähän ketjuun kuulu.

Aamulla heräsin 18v neidon vierestä. Aika makaaberi näytelmä varmasti ollut.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
No se on tietenkin osaltaan tätä määräaikaishommaa. Kun edellinen soppari lähestyy loppuaan, niin pitää käyttää yksittäiset lomapäivät pois. Ei pääse kertymään lomia viikko tolkulla.
Sitähän se on. Muistan kyllä kesät määräaikaisena. Siunaus ku sai 4 päivää lomaa jos sai.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Toisaalta, en jaksa oikein valittaa kun on kokemusta myös pitkistä työttömyysjaksoista. Vuoden vaihteessa ollaan taas katkolla eikä tiedä kauanko saa sitten taas "lomailla".
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Eiks se oo se jolla ei oo tukkaa juurikaan ja hengaa linnun kanssa?
Kah, ketjun kuningas ja hidalgo! Sano sille päivää. PÄIVÄÄ.

Ennenwanhaan täällä jotkut joskus linkittivät ja sitten niitä ei. Vaan tässäpä myyttinen kappale ajalta ennen kuin silmukka oli litistänyt laulumiehen aataminomenan kohdalta.

Joy Division - She Lost Control - YouTube

OHO. Oletkin valahtanut toiselle sijassa tässä ketjussa, kun FF on 21 viestiä edellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös