Kalsarikänniketju

  • 5 207 884
  • 66 637

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Terveisiä jokaiselle joka sellaisia kaipailee. Muutama olut vaan tässä joutessaan.
No terve terve. Serkku ja sen avokki menivät nukkumaan ja minä olen hereillä. Rammsteinia kuunnellaan tällä kertaa kun tuli taas eroaminen mieleen. Asiasta kahvinkeittimeen tänne mökille eksyi tänään laiha ja vahingoittunut kissa. Nyt se meni jonnekin löytöeläin paikkaan josta toivottavasti löytää uuden paremman kodin.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
No terve terve. Serkku ja sen avokki menivät nukkumaan ja minä olen hereillä. Rammsteinia kuunnellaan tällä kertaa kun tuli taas eroaminen mieleen. Asiasta kahvinkeittimeen tänne mökille eksyi tänään laiha ja vahingoittunut kissa. Nyt se meni jonnekin löytöeläin paikkaan josta toivottavasti löytää uuden paremman kodin.

Terve Ollakseni! Mikskä se eroaminen mielessä pyörii? Oon huomannu että paikallishallinto kertoo tosi selkeesti, että mitä sitä talonpoikaisväen seuraavana on tehtävä ollakseen hyödyksi edes jotenkin, viinaa tulee juoda vaan aikoina jolloin ylevä katsanto ei ole läsnä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Terve Ollakseni! Mikskä se eroaminen mielessä pyörii? Oon huomannu että paikallishallinto kertoo tosi selkeesti, että mitä sitä talonpoikaisväen seuraavana on tehtävä ollakseen hyödyksi edes jotenkin, viinaa tulee juoda vaan aikoina jolloin ylevä katsanto ei ole läsnä.
No viitattiin Paperi T:n kappaleeseen Sä Jätät Jäljen, joka oli ensimmäinen kappale, jonka kuulin sen jälkeen kun exäni kanssa erosin. Se mainittiin ja tuli epämiellyttäviä mielentiloja päähän. Onneksi on musiikkia ja muuta kivaa jota voi kuunnella.

Death - The Flesh And The Power It Holds - YouTube
Siitä Deathiä teille jotka kaipaatte lihaa.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
No viitattiin Paperi T:n kappaleeseen Sä Jätät Jäljen, joka oli ensimmäinen kappale, jonka kuulin sen jälkeen kun exäni kanssa erosin. Se mainittiin ja tuli epämiellyttäviä mielentiloja päähän. Onneksi on musiikkia ja muuta kivaa jota voi kuunnella.

Death - The Flesh And The Power It Holds - YouTube
Siitä Deathiä teille jotka kaipaatte lihaa.

Hups! No minäpä se en nyt justtiisa kaepoo lihhoo möyrimmää tuaho kylykeennii minäpä se otan kalijannnperrkele.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
hyvvee perjaate. Mieki ota kalian tuasta. Tai jotain en oikeasti osaa murteita. LoL.

Death - The Philosopher (HQ) - YouTube
Jos maailmankaikkeus laajenee kokoajan niin minne se laajenee? Vai pieneneekö kupla vain koko ajan? Kas siinä kysymys!

Kattelin dokkarin tuossa taannoin, jonka mukaan alkuräjähdys on edelleen menossa, koska maailmankaikkeus laajenee ja etäisyydet muuttuu. Tutkija esitti kysymyksen, entä sitten kun alkuräjähdys alkaa palautua? kaikesta tulee taas yks möykäle ja siinä ei sitte kaljaa juua!
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kattelin dokkarin tuossa taannoin, jonka mukaan alkuräjähdys on edelleen menossa, koska maailmankaikkeus laajenee ja etäisyydet muuttuu. Tutkija esitti kysymyksen, entä sitten kun alkuräjähdys alkaa palautua? kaikesta tulee taas yks möykäle ja siinä ei sitte kaljaa juua!
Perskeles! Mitä sitten voi tehdä? Noh toivottavasti ei tapahdu mun elinaikana. Muuten saattaa jäädä ohrapirtelö kesken kun universumi painuu uudelleen kasaan.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Se kasaan painuminen kestänee yhtäpitkään kun mokoma paukauskin, siinä ehtii kunnon mies kaljan jos toisenkin ottamaan. Teoria sinällään on mielenkiintoinen. Perhoselle vuorokausi on elämä, meille se on yksi päivä. Meikäläisten vuosisata on universumille joku yks imasu röökistä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Se kasaan painuminen kestänee yhtäpitkään kun mokoma paukauskin, siinä ehtii kunnon mies kaljan jos toisenkin ottamaan. Teoria sinällään on mielenkiintoinen. Perhoselle vuorokausi on elämä, meille se on yksi päivä. Meikäläisten vuosisata on universumille joku yks imasu röökistä.
Hieno vertauskuva ajalle! Voisikin mennä tästä röökille välillä ja katsomaan yötaivasta.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Oon niin syvällinen tänään ettei täs taida pintaa näkyä ensviikollakaan. Suapi nähhä mitehä tua akanrutjake moesee suhtautuup! Voepi tulla rutketta ja mötinää!
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Itsekkin menisin jos polttasin, nyt menee kaikki aika vaan juomiseen.
Doddih. Minä sentään nautin raikkaasta ulkoilmasta aina välillä. Carlsbergiä tölkissä ja Nobelaneria kaapissa, ehkä mä pärjään. Vähän tiukkoja tekis kyllä mieli, mutta ei täällä sellaisia ole. Vittu.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Doddih. Minä sentään nautin raikkaasta ulkoilmasta aina välillä. Carlsbergiä tölkissä ja Nobelaneria kaapissa, ehkä mä pärjään. Vähän tiukkoja tekis kyllä mieli, mutta ei täällä sellaisia ole. Vittu.

Suodatettua suomalaista ulkoilmaa imukkeen kautta nautittuna. Parempaa ei saa mistään! Tiukat aiheuttaa jälkikätee niin kauheesti epäselvyyksiä väärissä käsissä jotta fak! Että aamulla millon se ikinä sitte koittaakaan, niin on olo parempi ku on viinat ollu piilossa ja jeejee!
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Yllätin itseni ja löysin itseni tästä ketjusta. Kellonaika on toki sellainen että parempi väki (ja itsekin) heräilee yleensä aamulenkille, mutta nyt kävi näin että jatkojen jälkeen ei saanut millään unta ja nyt on sitten vaan ilmeisesti katseltava telkkarista piirrettyjä ja odoteltava jos jossain vaiheessa sattuisi nukutus iskemään. Sitä odotellessa youtubesta mukavan letkeää Chisun soittolistaa ja aamiaista (hyvähän se on normaaliin aikaan lie nauttia vaikkei ole ehtinytkään välissä nukkumaan).
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hyvin epäortodoksinen aika kirjoitella tänne virkamieheltä. Nyt meni kuitenkin niin, että aamun loiventelu on vahvasti lipsahtamassa kännin puolelle. No, pidetään kuitenkin tolkku tallella ja hoidetaan päivän askareet pikkuhönössä. Kyllä se niin vaan on, että seitinohkaisia päiväkännejä ei voita mikään.
 

Akai

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En olekaan ennen tänne kirjoitellut. No, nyt olen.

Istun pöhnässä ilman paitaa kalsarit jalassa musiikkia kuunnellen. Tupakalla käydessä puen ylleni aamutakin.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
En olekaan ennen tänne kirjoitellut. No, nyt olen.

Istun pöhnässä ilman paitaa kalsarit jalassa musiikkia kuunnellen.
Tervetulemast vaan joukkoon kummaan.

Yy kaa koo, kiva etukeno joo. Missähän mun kynsisakset on. Ois kerrankin tarve lyhentää ja ny ei löydy mistään. Lisää kaljaa siis.
 

sladdi#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sininen Suosikkijuoma: Ilmanen
"Oon nakuna. Jeejee ihan nakuna" Tässä ei kyllä ole mitään seksuaalista. Eikä kalsareita. Lähinnä karmiva kusihätä ja Avaran luonnon uusinta menossa Areenasta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo mökillä Kuusamossa. Päivän matkustin. Hitto kun ei simahda millään. Kaljaa ostin kaks laatikkoa. Huomenna haen lisää. No yhden vielä otan. Tekis mieli lähteä hortoilemaan tonne metsään.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ritarin tarina. En ole vuosiin katsonut tätä. Ihan hauska leffa. Kaljaa menee hyvää tahtia alas. Musiikkia ei jaksa kuunnella. Kun volyymia ei voi nostaa riittävän kovaksi.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ai niin pitää hankkia spotifuck premium taas käyttöön. Siellä on paljon uutta musiikkia jota pitäisi kuunnella. Siinä musiikin kuuntelun ohessa voi juoda lisää olutta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös