Kalsarikänniketju

  • 5 221 824
  • 66 665

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
No nyt alan olla hieman päissäni. Etsin perkeleitä suoltaen bisseä jääkaapista, enkä muistanut että kannoin niitä tuohon viereen ettei tarvitse turhaan kävellä kartanon länsisiipeen...
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Älkööt ikinä katsoko leffaa I am number four. Sain sen piraattikaupasta erikoishintaan ja voin sanoa, ettei ollut edes senkään arvoinen. Pisti vaan nakertamaan, kun tilanteiden jälkeen tulee näyttelijöiltä kipparikallemaisia heittoja. Kuka helvetti edes kirjoittaa tälläistä paskaa.

Ainiin, oon verkkareissa ja ei oo enää montaa bissee. Naapurin Horna oli nannaa. JVG:tä tähän väliin, ettei näin paska elokuva vaan jää mielikuviin kummitelemaan.
 
Suosikkijoukkue
Kaikki hyvät joukkueet.
Kaikki on eteenpäin jos takaapäin lykitään. Vanha saamelainen sananlasku. Nelosella oli joku elokuva, jossa oli kyllä erittäin kuuma kimuli. Onko homoa kuunnella Backstreet Boysia :)
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tässä eilisillan jälkeisiä oluita hiljakseen juon ja ihan mukavan leppeä tuuli tulee tuosta räppänästä, jonka avasin. Pitäisi käydä hakemassa savukkeita, mutta jotenkin inhottaisi lähteä kävelemään. Tosin koira alkoi hieman riehumaan, joka ärsyttää sen verran, että pitänee kenties lähteä käymään kaupassa.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Duunit loppu tänään, uusista hommista ei hajuakaan. Taitaa olla kännien paikka. Ensin tosin katsastetaan muksujen kevätjuhla. Eli nähdäänpä tuossa joskus myöhemmin illalla, kun on ketjun mukainen toiminta päällä.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Onpa erikoista kun ehdin tällä tahdilla kirjoittaa kaksi viestiä kolmesta, mitä helkkaria?

Tässä muutaman oluen vähän kuin vahingossa olen napannut. Lähdin kusettamaan koiraa pitkälle lenkille, huomasin sitten parin sadan metrin päässä, että en ottanut lainkaan sytkäriä mukaan. Tästä tulistuneena totesin, että aloitetaan sitten saatana kuntoilu. Sitten jolkoteltiin mukavan pitkä lenkki ja olo oli aika mukavan raikas lenkiltä tultua. Nuoret tyttöset ihailivat kirkkaana loistavaa nykyään lähes ihon myötäistä oranssia Holland paitaani ja hieman punastelivat. Ehkä lähes pentuikäisellä koiralla oli myös osuutta asiaan.

Tulin sieltä kotiin, säleverhot kiinni, tupakalle ja aloin juomaan selkä kyyryssä olutta. Oli pakko heittää hieno Alanyasta ostettu Holland paitani pyykkiin, sen verran hikosi.

No, olut on silti hyvää ja sen 8 varmaan tänään voin juoda mitä pyhänä on jäänyt.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Nonni, juhlat katseltu. Hienoja esityksiä ja eläytymistä. Nyt sitten avautuukin leijona ja oluttölkit sopivassa suhteessa. Jotenkin vain tuntuu, että ainoana tinailen niin tässä ketjussa kuin tässä kaupungissakin. Joten aloitetaan tunnelmaan sopivalla poppikappaleella, kun tuntuu että mulle nauraa variksetkin.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Telkkari suoltaa paskaa.
Kaapissa olis olutta. Vieläköhän viitsis naapureita musiikilla viihdyttää?
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Kymmenen päivää kestänyt alkoholiton jakso katkesi jokunen tunti sitten. Uusi ennätys viimeiseen kolmeen vuoteen syntyi silti. Sille tuoppi Keisari Müncheneriä.
Ja vähän W.A.S.P:ia päälle:
Sleeping (In The Fire)
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Laittelinpahan sitten vielä soimaan erään artistin DVD:n soimaan, jota olen käynyt Areenassa katsomassa useammin kuin Jokereiden peliä elikäs John Fogertyn.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ostin tuossa äskettäin pari pulloa punaviintä, ensimmäistä kupposta tässä olen litkinyt. Eiköhän näillä nälkäisenä ja väsyneenä hoipertele kohti taivaanrantaa.

Muihin ketjuihin tässä samalla totean, kun paikka on, niin lauon: oikein on, homolta näyttää pillifarkkuineen, Volbeat on maailmankaikkeuden teennäisin, mistään en muista, paitsi vässyköinnistä, taitaa olla Demin vakiokirjoittajia, sieg heil, länsimetro Ivaloon, kaikki ootte juntteja, mannella oli lentsu, suunnittelen matkaa Kempeleeseen, pitääkö hankkia malarian estolääkitys, tänään en ole tv:ssä.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Viimeksi tässä ketjussa olin raukkaparka aivan yksin. Juuri avasin ensimmäisen oluen ja varmistin ettei tarvitse itkeä yksinäisenä koko iltaa, kaveri paukahtaa pirttiin iltamassa. Se mokoma tosin saattaa houkutella ulkoilmaankin, jopa Käyttäjänimettömän suosikkijoukkueeseen saakka. Kippistä vaan kaikille.
 
Kakkonen on ajankohtainen! Elämän toinen opiskeltu ammatti virallisesti hallussa, huulilla illan toinen olut, joka muuten maksoi noin kaksi euroa ja stereoissa soi Danzigin II: Lucifuge.

Myöhäisillaksi tuskin on mitään kakkoshommia luvassa. Olen nimittäin yksin, en kaksin. Paitsi jos sen verran malttaisi ulkoilla, että käppäilisi tuonne korttelin päässä olevaan pizzeriaan noin kahden promillen kännissä ja tilaisi kaksi pizzaa. Nähden kaiken kahtena. Kahdesti.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Kyllähän tässä alkaa humalassa olemaan. En kyllä valita ollenkaan, sillä sen verran vittumainen viikko on taas takana. Vielä reilut 40 olutta plus vajaa puoli litraa Jamesonia jäljellä. Eiköhän tämä vielä mukava ilta ole.
 

Kersakovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, AFC(NFL)
JAKKE IMMONEN! Harvinaista on vierailu täällä, mutta nyt thömpsön soimaan. Iltaa kaikille JYPin kannattajille! Ja muillekin!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös