Kalsarikänniketju

  • 5 230 154
  • 66 666

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Loma alkaa käydä vähiin tältä erää. Johan tässä on kolmatta viikkoa elettykin kuin pellossa, mm ajamatta partaa ja kalsaritkin on vaihdettu viimeksi joskus viime vuonna. Viimesiä tissutellaan.. huomenna NOT. Keskiviikkona töihin siistissä yleisolemuksessa.
 

Meister

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hep! Pitää ilmottautua tänne pitkästä aikaa! Pokeria ja olutta siinä illan kuvio! Kohta alkaa 50k European rebuy mihin voitin viime viikolla lipun! Viimeks tuli 400d, toivottavasti tänäänkin pääsisi rahoille, opiskelijan budjetti tykkää pienistä lisistä! Sittarit ainakin alkanu kohtuullisesti, joten tästä on hyvä jatkaa!
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Cheers sanois ritti!

Mukana menossa myös minä, verbaalinen kuningas, kaikkien jatkislaisten ylipäällikkö, HerrrraaaaHermanniiiii!!!!!

Joo okei. Pilvilinnat tuhoutui ja heräsin. Taidanpa ottaa huikkendaalia. Karhuja on kaapissa niin että murina kuulluu kun kaapin avaa...
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Onpa mahtava kappale:
Topi Sorsakoski & Agents - Kunhan palaan takaisin. Ei veljet kun on tarttuva kitaramelodia. Sanatkin toimii!

Pokeri alkoi juuri mennä parempaan suuntaan kun tuplasin AK:lla QQ:ta vastaan preflop. Mikäs tässä on Karhua juodessa... Onhan tässä kuusi jo mennyt kahdessa tunnissa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tarkoitus oli ottaa vain yksi saunaolut mutta perkules, täällähän ollaan kohta jo KKK-kunnossa... Kasaripop soi kuin viimeistä päivää ja Budvaria on mennyt jo pullokaupalla. As good as it gets!
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Känneistä ei voi puhua, kun on neljä 0.5 tölkkiä olutta, mutta pakko haukkua Pirkka Lageria. Eihän tuon "merkkiseltä" pidä mitään odottaakaan, mutta ajattelin silti että jos positiivisesti yllättyisi. Kamalaa litkua. Hollannissa tehtyä ja jotkut puukenkämaalaiset halpikset, kuten Hollandia ja Royal Dutch Post Horn ovatkin olleet ihan kelvollisia. Tämä ei sen sijaan ollut edes mitenkään erityisen halpaa. (6,60 neljän pakkaus)
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaa että tallille iltayhdeksältä...? En ihan heti nielisi tuota.

Ehkäkäpä se "hevonen" oli vaan koodisana, mutta ei masenneta liikaa..

Ei kai tässä nyt sen kummemmin kalsaroida. Parit saunaoluet ja rentoutumista. Nainen tuijottaa telkkaria makuuhuoneessa, ja meikäläinen saunoo, testailee uutta Tivoli audio -ostosta, sekä imuttaa saunajuomaa maltillisesti.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Pokeri sujuu! Tämä ilta ollaan jo "iha ok" verran plussalla!

Mediaplayerikin hutkii pirun hyvää musiikkia taustalle ja Karhukuoro hoitaa stemmalaulannan! Nyt on hjuva fiilis!

"On pitkä aika siitä kun rokkasin...
... Pitkä aika siitä, Pitkä aika siitä..."
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Jaa, tähänhän sitä sitten päädyttiin. Tosin jos huomenna on vapaapäivä ja kaiken joululusmuilun jälkeen töihinpaluu oli melkoinen shokki, niin mitäpä sitä muutakaan. Jos sen junnukoronafinaalin sitten väijyisi.

Country soi ja viski hupenee pullossa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ugh

Kuulokkeissa paukkuu Brown Sugar, väsyttää! Voi minua parkaa! Ylihuomenna pitäisi mennä kouluun kuuntelemaan luentoa äänne- ja muoto-opista. Voi saatana.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Yks sinne, Yks tänne.. Nyt soi Bob Marley ja on hyvässä kuosissa.. Kävin tuossa lähikapakassakin, mutta vaan yhdellä

Kalsaroitu on tarpeeksi taas joksikin aikaa
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Täällä tänään. Jokerien voittoa Jypistä kävin todistamassa paikan päällä ja nyt sitten on edessä vapaayö ja alkoholi. Alkuun menee six pack Sandelssia (4/6 juotu) ja sitten olisi vielä Ritarin ryypyn vuoro.

Quinn Hancock taklasi tänään (ja heittäytyi kiekon eteen)!?? Vieläkään en usko silmiäni. Alkoholi auttaa,
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täällähän sitä. Lidlistä hain taas tänään laatikollisen karjalaa. Neljän jälkeen aukaisin ensimmäisen. Tässähän sitä pikku hiljaa alkaa olemaan jo ihan tuhannen tuiskeessa. Noh, tänään kävin työkkärissä, ensimmäistä kertaa ikinä. Tai no kävinhän mä siellä vuonna 2001, mutta silloin ei niitä työttömyysjuttuja mietitty. Siis onko totta että joka ikinen kuukausi pitää täytellä niihin lomakkeisiin että työtön, työtön, työtön jne. Ja kun se muija puhui niistä sairaslomapäivistä, niin mulla meni hermot. Sanoin ihan suoraan ettei mulla ole tapana käydä lääkäreissä ellei ole aivan totaalinen hätä. Sanoin sille ihan suoraan että lääkärit on häviäjille, lääkärit on heikoille. Lääkärissä käyminen on aina noloa ja säälittävää. Ja sanoin sille vielä ettei meidän suvussa ole valittajia, paitsi saamarin mutsi ja mummo, ei hitto soikoon niitäkin pellejä. Noh, joku ammattinimike piti kanssa keksiä, vai mikähän sen jutun nimi nyt olikaan. Mä sanoin että pistä siihen että työmies, mutta ei se kelvannut. Sanoin sitten että pistä sekatyömies, mutta siltikin piti vielä etsiä jotain aivan muuta skeidaa siihenkin hemmetin kohtaan saamari sentään. Vai olikohan ne niitä työjuttuja mitä etsii. Siis ei mulla ole mitään tiettyä. Lääkäreillä on lääkäri ja kirvesmiehillä on kirvesmies. Nyt tuntuu että olis pitänyt sanoa ihan suorat sanat sille ämmälle. Vittu että mua vituttaa ja tekee mieli ryypätä.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tänään ei vedetä (kalsari)kännejä, mutta oli lähestulkoon pakko avata olut KalPan komian voiton kunniaksi. Jos ei karsintoja lasketa, niin edellisen kerran pisteet Raksilasta tasan 20 vuotta ja yksi päivä sitten! Tä? Mahtavasti tappioputki poikki ja on taas aavistuksen helpompi hengittää. Niin, ei tää olut kovin pahaa oo.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Pakko oli hakea Lidlistä laatikko olutta, koska eihän näitä pelejä enää selvinpäin voi nykyään seurata.
Tänään mennään siis pelkällä oluen voimalla ja jätetään kirkkaat huomiselle ja lauantaille.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Täällä ollaan viikonloppua otettu vastaan jo parin oluen verran. Laatikon Lapparia hain seurakseni. Juodaan nyt sitten samalla vaikka eilisen tappion aiheuttamaan vitutukseenkin.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Kovin hiljaista tuntuu olevan täällä?!

Kai se menee kiekkoa seuratessa tämäkin ilta, koska kaikki tutut ja vähemmän tutut viettää niitä jotain kliseisiä tipattomia! No, en mä baariin ois halunnukkaan..
Kossu-batterya naamaan, niin johan lähtee mopo käyntiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös