Kalsarikänniketju

  • 5 227 201
  • 66 666

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Edelleen täällä...
Seurailin tuossa sivusilmallä Cruisen Tompan koohotusta MI2:n tiimoilta ja mieltäni jäi häiritsemään tuo kaunis Flamenco-kappale Nyah, jonka Hans Zimmer ansiokkaasti elokuvassa tulkitsee.

Siispä - teille muillekin: Nyah
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
On näköjään taas tapahtunut biokemiallien "hyytymisreaktio" kalsis-ketjussa :-)))
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ei oo. Täällä vaan piiloilee ihmiset. Mä tosin pokerin kimpussa, sellasen pokerin mistä ei osaa voittaa mitään.

Mutta täällä sitä möllötetään mukana, Olvia on otettu ja illasta nautittu, ja KKK:sta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis aivan uskomaton krapula vaivaa. Tänä yönä en uskalla ruveta ollenkaan nukkumaan, joten ajattelin valvoa. Itselleni se on niin helpointa. Tossa vähän ennen ysiä hain Lidlistä lavallisen ykköskaljaa, joita tässä kädet täristen tissuttelen. Kyllähän se on niin, että jos krapulapäivänä pääsee sängystä ylös ennen kuutta, niin ne ovat olleet vain tussukännejä. Tai no tietenkin riippuu siitäkin, että monelta on sammunut.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
On näköjään taas tapahtunut biokemiallien "hyytymisreaktio" kalsis-ketjussa :-)))

Mitä tuo sitten meinaa? Ihan vaan kun vasta olen itse alkuun päässyt.

Jotkut tipahtavat toki kyydistä, mutta jos täällä saadaan jonkinnäköinen biomysteerinen keskustelu esim. majavan anti-eroottisesta mäkihyppy-koulusta, niin olen heti mukana puhumassa asiasta.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kyllähän se on niin, että jos krapulapäivänä pääsee sängystä ylös ennen kuutta, niin ne ovat olleet vain tussukännejä. Tai no tietenkin riippuu siitäkin, että monelta on sammunut.

Siis kyllähän sitä ainakin itse herään joskus totaalisen tipahtamisenkin jälkeen (tipahtaminen tapahtunut klo 7 aamulla) joskus yhdentoista aikaan ja pohtii, että tuossahan olisi vielä pari kaljaa, otamme ne. Janoon. Ja niiden jälkeen matka jatkuu, ei välttämättä alkoholipitoisena, mutta jatkuu.

Täältä löytyy sinänsä hieno viestiketju nimeltä Jatkoajan nykytila. Jos tämä ketju viedään Kierrätyskeskukseen, niin pidän ainakin yhtä pitkän lopullisen boikotin kuin mister Scholl.
 
Viimeksi muokattu:

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
No, niinpä niin, joopa joo...
En ole pongannut yhtään naispuolista KKK-osallistujaa tälle illalle, joten jätetään nuo majavan(kin) erotiikka-asiat sikseen.

Pistänpäs tässä näin muodoin musiikkia kehiin - toivoakseni se herättää tarpeeksi, jos ei antipatioita, niin ainakin keskustelua

Dutch Swing College Band - Tiger Rag
 

dynothane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kookoo, KPL
Mikäs toi teiniteräsmiehen seikkailut nyt oikein sit olikaan... Paska sarja mutta toi tumma kissa on kyllä hyvännäköinen.. Pystyisin..

Kinkuntuoksu täyttänyt jo keittiön, mitkäköhän kuppamalariat saa jos syö raakaa emakkoa??

Jaa... Lasi on tyhjä :( , mut ei kauan... Ja tää gunnareiden uusi levy ei ole niin paska mitä soundi-lehden pellearvostelija väittää... mut mielipidekysymys...
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Maisteltu on ja pokeritkin saatu menemään päin persettä. KKK:n mukana on kuitenkin hienoa ollut elää ja olla. Pokerit kesken vielä niin ei anneta lopullista tuomiota surkeudesta. Musiikki menee nyt tuonne Man United puolelle niin en laita linkkejä. jihuu, juhuu...
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Hei hei! Ollaan taas vedetty kunnon perseet. Tästä voisi hipsiä nukkumaan, kun alkaa oleen hiljasta joka paikassa. Pitäkäähän ketju ylhäällä ja fiilis korkealla!
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Jos nyt eräs tämän ketjun aktiivinen jäsen missasi tv:stä Johanna Kurkelan laulannan ja visuaalisen näköistymisen, niin paha oli missi! Lauloi siellä vieläpä "Rakkautta suurinta katsomaan...". Oliko se Mielikuvitushahmo suoraan osoitettu viesti juuri sulle!?

En kyllä missaa tuon suloisen keijukaisen esiintymisiä, enkä myöskään tälläkertaa. Ja kylläm se oli juuri minulle, tiedän sen! Jää nakkikioski nuolemaan seiniä.

Otabn oluen ehkä pari lissää. jee!
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
On jälleen se aika illasta, että voin aamulla selittää ryypänneeni mielikuvitushahmon kanssa. Ja kukaan ei ikinä sano muuta kuin "juu, juu, mielikuvitushahmo juotti sulle ne kaikki kaljat".

Mielikuvitushahmo lienee jonkinnäköinen saatanan inkarnaatio nimimerkkinä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis kyllähän sitä ainakin itse herään joskus totaalisen tipahtamisenkin jälkeen (tipahtaminen tapahtunut klo 7 aamulla) joskus yhdentoista aikaan ja pohtii, että tuossahan olisi vielä pari kaljaa, otamme ne. Janoon. Ja niiden jälkeen matka jatkuu, ei välttämättä alkoholipitoisena, mutta jatkuu.
Mä itse olen neljän tunnin jälkeen vielä aivan sekaisin.

No aika tussukrapula sulla sitten jos lavallisen kaljaa jaksoit hakea.
No joo, siis 24 tölkkiä ostin. Noi Lidlin ykköskaljat eivät vaan olleet sellaisessa pahvilaatikossa, missä yleensä 24-päkki tölkkejä on.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
On jälleen se aika illasta, että voin aamulla selittää ryypänneeni mielikuvitushahmon kanssa. Ja kukaan ei ikinä sano muuta kuin "juu, juu, mielikuvitushahmo juotti sulle ne kaikki kaljat".

Mielikuvitushahmo lienee jonkinnäköinen saatanan inkarnaatio nimimerkkinä.

OUSHIT!!! Aivan mahtavaa olla syyllinen kaikkeen tulematta kuitenkaan koskaan tuomituksi. Sori Bluu, olen vittumainen olematon.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
OUSHIT!!! Aivan mahtavaa olla syyllinen kaikkeen tulematta kuitenkaan koskaan tuomituksi. Sori Bluu, olen vittumainen olematon.

Nauti olemassaolemattomuudestasi.

Itse nautin myös, mutta viimeistään aamulla jokin mysteerinen taho herättää ja on sitä mieltä, että olisin voinut nauttia vähemmänkin alkoholia, mitä taas itse en ymmärrä.

Kun puhun huomenna keskustelleeni mielikuvitushahmojen kanssa, niin jos minusta ei kuulu vähään aikaan, niin ottakaa yhteyttä Tampereen Keskussairaalaan.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Siis aivan uskomaton krapula vaivaa. Tänä yönä en uskalla ruveta ollenkaan nukkumaan, joten ajattelin valvoa. Itselleni se on niin helpointa. Tossa vähän ennen ysiä hain Lidlistä lavallisen ykköskaljaa, joita tässä kädet täristen tissuttelen. Kyllähän se on niin, että jos krapulapäivänä pääsee sängystä ylös ennen kuutta, niin ne ovat olleet vain tussukännejä. Tai no tietenkin riippuu siitäkin, että monelta on sammunut.

Tuota noin... En halua millään muodoin häiritä kunnon krapulan tuntojasi, mutta minun tämänhetkinen krapulani on kestänyt jo päivälleen viikon ja alussa mm. valvoin putkeen yli kolme vuorokautta, joten palataan asiaan sitten joskus uudestaan...

No, toivon todella, ettet ikinä hanki tätä krapulaa ja niistä aineista, mitä minä jouduin käyttämään - tällainen muutaman vuoden (5) käyttö ei mene kyllä ohi "yhden yön tärinöillä". Viina on auttanut lieventämään oireita, mutta senkin nauttiminen on suorastaan tiedettä, ettei tökkää liian syvälle. Toisaalta. seuranpuutetta ei ole tarvinnut kärsiä kaikkien pikku demonien ansiosta - viinaa nekin vain kärttävät ;-)
 

Gauntlet

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Detroit Red Wings, Liverpool
Örrr..

Ja tämähän ei ole krapulaketju ja sellaisen hehkuttelijoiden voisi harkita ketjunvaihtoa tai jotain. Tämä kalsarit päässä itsemoderoiden. Ai saatana kun on helppoa. Sillä se lähtee millä tuleekin sano joku viisas mies aikoinaan..
Issellä on kahdeskymmenesneljästoista kalja menossa ja meno senkun hyytyy kiihtymistään. Kaveri sano et päiväkännit on parasta ihmiselämässä tarkoittaen huomista, mut aion yllättää ja dokata nukkumatta sinne asti.
Jouluostoksia on vielä tekemättä ja stressiäkin ehti pukata mut nyt on jo aika rento fiilis. Ehkä noi loput lahjat tulee ostettua loppuviikon aikana vähän rennommissa merkeissä..
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Ai saatana kun on helppoa. Sillä se lähtee millä tuleekin sano joku viisas mies aikoinaan..

Juuri näin.

Xantea, jotain punaviiniä, olutta ja fisua. Eli aika lailla samaa kuin eilenkin. On hyvä alottaa näin ajoissa niin pääsee sitten ajoissa nukkumaan jos siltä tuntuu.

Kippis vaan.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ei muuta kuin lisää vaan viiniä sisään. Tämä ilta vielä rillumarein tiellä ja sen jälkeen asiallisiin toimintoihin mukaan.

Alkossa oli jälleen se huikea kaunotar myyjänä. Ensimmäistä kertaa eläissäni menin toiselle kassalle, sillä sen verran eilinen ryyppääminen tuntuu ja etenkin näkynee naamasta, että en kehdannut hänen suloisuutensa edessä näyttäytyä ja sekös minua harmitti vielä paluumatkallakin. Ennen kuin alatte aivan ansiosta piikittelemään naisasioitteni säälittävyydestä, niin toteanpa vain, että meneehän sitä moni toiselle puolen maapalloakin vain nähdäkseen putoavaa vettä. Kyllähän tuon kaunottaren hiukset niin kauniisti kimaltelevat ja putoavat lähes puoleen selkään ja voin kuvitella kuinka auringonsäteet kesäisin niissä kimaltelevat hänen istuessaan piknikillä Nallikarin ruohikolla.
- Pari palstaveljeä yyveitse vahvisti kyseessä olleen saman Alkon jossa kertoivat olleen aivan uskomattoman kauniin myyjättären. Näin voimme todeta, että siinä pitkäripaisessa on huikea kaunotar toisinaan töissä. Ajattelin ilmoittaa Juhan af Grannille, että selvittää miltä planeetalta tuo on, ihminen se myyjätär ei enää voi olla.
 

jalkakikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
jeeesh! justin tv pauhaa taustalla josko sieltä kohta puoleen tulee kiekkoa... ja nin tietysti ostin itselleni punaisen joulukalenterin on jo muutama luukku avattu!

niin ja iltaa kaikille
 

jalkakikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
jeeesh! justin tv pauhaa taustalla josko sieltä kohta puoleen tulee kiekkoa... ja nin tietysti ostin itselleni punaisen joulukalenterin on jo muutama luukku avattu!

niin ja iltaa kaikille
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös