Kalsarikänniketju

  • 5 227 173
  • 66 666
Suosikkijoukkue
Anaheim
Kaiken jären mukaan miun pitäsi olla nukkimassa, hereillä kuitenkiin ollaa, Harmi vaan kun kaljat loppui keskes, shaatana, Mut taudan olla jo riittäväti kännissä....
 
Viimeksi muokattu:

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Laittakaas linkkejä lisää, sellasia missä on viilinkiä :)

Kaunista aikaa taas oon saanut olla teidän kanssa täällä, siitä olen kiitollinen. Naukkaillaan taas!
 
Viimeksi muokattu:

Kersakovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, AFC(NFL)
Pitäisikö, vai eikö pitäis. Äärimmäisen potentiaalinen sunnuntai, emme kai halua valuttaa tätä kaivonritiläkantta hermekseen. Kiitos ja Anteeksi. Miul on verkkarit.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Ai niin, tämäkin vielä... pyydän anteeksi laiminlyöntini, sillä tässä on viimeisten kuukausien aikana jäänyt ilman parempaa syytä, ilmoittautumatta tänne ketjuun! Kalsareita on kyllä kiskottu, syystä jos toisesta tai ilman syytä (kuten yleensä), mutta tänne en ole löytänyt enää tietäni. Jokin on varmasti vialla, mutta kun en ole niin usein selvin päin, että kerkeisin selvittää mikä.

Eli Santun kanssa, perussetit. Tänään juhlistetaan myöskin ensimmäistä ylinopeussakkoani, Santtu kehui pelisilmääni... 109km/h 80-alueella, eli riittävän vähän, jotta halvalla pääsee!

KiPPiS!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Täällähän on frendit kasassa! Itsellänikin päällä erittäin harvinainen sunnuntaikänni. Noh, joululomaa kestää 7.1.09 asti joten rai rai. Bansku ja Konekuski menköön ihteensä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ai niin, tämäkin vielä... pyydän anteeksi laiminlyöntini, sillä tässä on viimeisten kuukausien aikana jäänyt ilman parempaa syytä, ilmoittautumatta tänne ketjuun! Kalsareita on kyllä kiskottu, syystä jos toisesta tai ilman syytä (kuten yleensä), mutta tänne en ole löytänyt enää tietäni. Jokin on varmasti vialla, mutta kun en ole niin usein selvin päin, että kerkeisin selvittää mikä.
No. Aika usein on itsellänikin nykyään jäänyt tuo nimenhuuto väliin. Tosin en kyllä ole edes niin ahkerasti enää muistanut ees kännejäkään vetää, mutta silloin kun muistan, niin unohdan ilmottautua tänne.

Kuuntelikohaan kukaan tuota mun äskeistä linkkiä? On siinä niin pirun osuvat sanat että....
 
Töissähän tuo on mennyt koko viikonloppu, mutta nyt otan pari lonkeroa, ne tulee tarpeeseen. Haluaisin tavata sen idiootin joka on tehnyt sunnuntai aikataulut. Voisin kysyä miten hitossa on mahdollista ajaa ne reitit kymmenen minuuttia nopeammin kuin tavallisesti. Etenkin näin joulun alla kun porukkaa on liikkeellä sunnuntaisinkin. Joten parit rentouttavat on tarpeen. Enempää ei viitsi ottaa, kun huomenna iltavuoroon.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kuuntelikohaan kukaan tuota mun äskeistä linkkiä? On siinä niin pirun osuvat sanat että....

Tulihan tuo kuunneltua. Jos jollekulle nuo sanat osuu niin rukoilen heidän puolesta isämeitää kädet kyynärpäitä myöten ristissä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Joten parit rentouttavat on tarpeen. Enempää ei viitsi ottaa, kun huomenna iltavuoroon.

Varo ettei vaan lähe lapasesta. Niin kuulemma aina välillä käy. ;) Mutta on se hyvä, että tätä kauniimpaaki sukupuolta näkyy täss ketjussa nykyään yllättävän usein. Piristää kummasti tätä ketjua.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tulihan tuo kuunneltua. Jos jollekulle nuo sanat osuu niin rukoilen heidän puolesta isämeitää kädet kyynärpäitä myöten ristissä.

Het niinkuin et titäis. Kuulehan Å. Vastaa siihen puhelimeen, kun mää soitan. Oon vasta ottanut sen verran, että puheesta saa vielä selvää.
 
Joo tän tölkin jälkeen menen nukkumaan.. Ei se voi kovin pahasti lähteä käsistä kun kaapissa ei ole jäljellä kuin kaksi lonkeroa. Väsymys tekee tehtävänsä. Vitutus alkaa laantumaan, mutta kenties se huomenna taas iskee kun pääsee luistelemaan noille jäisille teille. Peräänajo oli tänään lähellä kun tie peilijäässä ja 14 tonnia massaa ei vaan siinä pysähdy.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Pikkukatti. Sanoit aikoja sitten meneväs nukkumaan, mutta sut näkyy vielä onlinessä. Onko kysymys harhautusyrityksestä, vai onko sulla jäänyt sivut muuten vaan auki?

Ooonko mä täällä yksin?
 

Hockey 24/7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Fights and Fighters
Kablaa!!
Tässä juodaan Karhua ja odotellaan että Boogard ja Parros löytävät toisensa.

Yritin jo pitkään etsiä viestiä jossa joku laittoi linkin Sandran - Maria Magdalen kappaleeseen tänne.
En löytänyt mutta kiitän kumminkin, iski nimittäin jonkin verran muistoja pintaan.
Ja jos tuo Sandra iskee niin kannattaa myös haikailla tämän perään(tämä on vain minun mielipide)Yazoo-Nobody´s Diary niin kasaria kuin voi olla, mutta ah niin hyvää;)

No svidu, ku ei ole täällä ketään muita niin jatkan omaa kasari fiilistelyä.
Nämä ovat niitä biisejä mitä kuunteli Isoveljen C-Kaseteilta ja joissain tapauksissa LP-levyiltä, kun olin ihan räkänokka.
Kyllä nämä vieläkin iskevät. Muutamia biisejä ei ole kuunnellut pitkiin aikoihin mutta tuo edellä mainittu Maria Magdalen iski muistot pintaan.
The Housemartins- Caravan Of Love
Erasure - A Little Respect
Bruce Springstreen - Born To Run
Nena - 99luftbalons
Magnum - On A Storyteller´s night
Noita ny ainaski. :)
 
Viimeksi muokattu:

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Jätkät hei! Ei anneta tän ketjun vajota toiselle sivulle! Itellä on joululoma alkanut tässä ja sitä täällä juhlistetaan alkoholin voimin. Liekkö sitten tänään ainoo liikkeellä oleva.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Et ole ainoa. Päiväni pimeyteen olen minäkin lurautellut muudansista punaisista purkeista nestettä kurkkuseeni. Samoin on itselläni joululoma, joka kestää 7.1.09 saakka. Koiruuden tie on kurssini! Hereilläpysymiseen on täällä lääkkeenä pokeri ja kahvi ynnä muisto eilesestä sählyottelusta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No sitä eilistä sählymatsia nyt ei niin hirveästi voi hehkuttaa, se sähly kun on niin äärimmäisen homomainen laji, että taas saa hävetä sitä kun on suomalainen. Mutta asiasta toiseen, itsekin olen täällä lasillisen ääressä. Ajattelin etten tänään viitsi tuhlata aikaa mietoihin litkuihin, joten ihan rehellistä vodkaa tässä juon. Tosin ennen näitä paukkuja tempasin neljä kaljaa, jotta mahassa olisi jotain laimeita nesteitä vastaanottamassa myöhempiä nielaisuja. Kovinkaan paljoa ei kuitenkaan voi tintata kun huomenna pitäis siinä kahden aikoihin olla jo suht selvänä, tai ainakin siinä kunnossa että kehtaa terminaalin lähtöselvitykseen mennä. Huvittavasti se on jo neljäs risteily tässä kuukauden sisällä. Lisäksi kaksi myöhempää on jo varattuna, toinen niistä tosin vasta tammikuussa. Noh, eipä tässä nyt mitään erikoista. Viime viikolla tuli kans muutama melkoinen känni tempastua. Muistettavin kokemus oli ehkäpä se Riiassa vetästy känni, jolloin konttailin polvet kurassa pitkin vanhankaupungin katuja. Mutta kait sitä matkamies saa vähän rentoutua seitsemän tunnin kävelylenkin jälkeen, eikä siinä nyt heti tarvitsis mummojenkaan kyttäillä ihan silleen jos toinen ei pysy pystyssä saamari sentään.
 
Pikkukatti. Sanoit aikoja sitten meneväs nukkumaan, mutta sut näkyy vielä onlinessä. Onko kysymys harhautusyrityksestä, vai onko sulla jäänyt sivut muuten vaan auki?

Höh, olin kyllä jo tuohon aikaan nukkumassa, eikä jäänyt sivu auki. Jätin myös ne kaksi lonkeroa sinne jääkaappiin ja siellä ne on edelleen, joten minä poistun nyt täältä, mehua vaan lasissa. Katellaan taas sitten huomenna kun keskiviikko on vapaata.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Suunnitelmissa oli pitää vapaapäivä päihteistä, mutta ku ei oo kertakaikkiaan mitään muutakaan tekemistä ja nuo kaljat suorastaan huusi mun nimeä, niin täällä sitä taas ollaan.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tänään ei minunkaan pitänyt mitään ottaa, mutta tylsä tiistai-ilta oli tiedossa, joten piti muutama kalja hakea illan ratoksi. Ensimmäisen korkkasin juuri. Hauska taas pitkästä aikaa kirjoitella tähän hyljeksittyyn ja parjattuun, jatkoajan aliarvostetuimpaan ketjuun.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tänään ei minunkaan pitänyt mitään ottaa, mutta tylsä tiistai-ilta oli tiedossa, joten piti muutama kalja hakea illan ratoksi. Ensimmäisen korkkasin juuri. Hauska taas pitkästä aikaa kirjoitella tähän hyljeksittyyn ja parjattuun, jatkoajan aliarvostetuimpaan ketjuun.

Kieltämättä olet oikeassa, jopa minä olen aliarvostanut tätä pitkän ajan, mutta kyllä tää silti kodilta tuntuu.

Johnny Freakilta terveisiä.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Hiljaista näyttää olevan, vaikka pro-iltama pitäisi olla.

NHL:ää tässä pelailen ja kaljaa juon. Lumisadekin on perkele alkanut, huomenna saa taas kävellä kieli keskellä suuta töihin, kun tiet ovat niin vitun liukkaita ja hiekotuksesta ei tietoakaan. Jos vielä vähän ylimääräisiä promilleja veressä, niin aijai.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös