Kalsarikänniketju

  • 5 230 101
  • 66 666

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
VÄhän vässykkä musiikkia, mutta sanat on ihan hyvät. Shermis?

Mitää? Vässykkä, ai minä vai? (Ismo Laitela aksentilla)

Hei joo perkele, enpä ole tajunnut vielä ilmoittautua. Miedot ovat viinakset eli ihan kolmoskusella edetään ja sellaista. Haluisko joku tulla pakkaamaan mun tavarat? Ite en jaksais. Ehtiihän sitä toki huomisiltanakin tai maanantai aamuna. Sitten kun kerrotte vielä mistää saa naista niin olen tyytyväinen.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Sä olet kyllä mokannut sen verran pahasti, että ehkä neuvottelu olisi paikallaan.

Niinpä niin, eihän korppi korpin silmää noki...

Jos mä laitan sulle Jergus yv:llä siivun Lagavulinia tulemaan, onko meillä sitten rauha maassa?
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Jos mä laitan sulle Jergus yv:llä siivun Lagavulinia tulemaan, onko meillä sitten rauha maassa?

Sellainen huolimaton pusu Mainstreetillä olis ihan hyvä.... No, ok mutta ilman jäitä.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
BB apua, mua kiristetään!

tonnista.

Vaatisin omaan rangaistukseen vedoten jonkinasteista SinäTube rankomista, sillä amatöörinä ja ensikertalaisena omasta rikkomuksesta sain kovahkon rankaistuksen. Joten vaadin, vaikkakin Azul nainen onkin, valinnaisesti Dimmu Borgirin tai Venomin biisin kuuntelua. Biisi olkoon vapaavalintainen. Itä-Suomen hovioikeusmetodin ei tulisi antaa saada valtaa KKK:ssa.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Sellainen huolimaton pusu Mainstreetillä olis ihan hyvä.... No, ok mutta ilman jäitä.

Jäiden käyttäminen on viskinraiskausta, ei mullakaan tässä ole kuin lasi ja viskiä.

Viskilahjus lähetetty, saanko nyt anteeksi?
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Jäiden käyttäminen on viskinraiskausta, ei mullakaan tässä ole kuin lasi ja viskiä.

Viskilahjus lähetetty, saanko nyt anteeksi?

Nainen minun makuuni. En jaksa jakaa ymmärrystä ihmisille, jotka laittavat jäitä viskiin ja samalla pilaavat sen maun. Elämän vedestä kuitenkin puhutaan.
Lahjus otettu vastaan ja nautittu; kiitos laadukkaasta juomasta.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Vaatisin omaan rangaistukseen vedoten jonkinasteista SinäTube rankomista, sillä amatöörinä ja ensikertalaisena omasta rikkomuksesta sain kovahkon rankaistuksen. Joten vaadin, vaikkakin Azul nainen onkin, valinnaisesti Dimmu Borgirin tai Venomin biisin kuuntelua. Biisi olkoon vapaavalintainen. Itä-Suomen hovioikeusmetodin ei tulisi antaa saada valtaa KKK:ssa.

Azulin asiamiehenä vastaan tähän;

Rangaistuksesi oli oikea suhtainen, sillä olethan narrimulkku joita kaikki vihaavat.

Esitän Azulin vapauttamista lisärangaistuksista, koska Azul on nuori rikkomuksen tekijä, Azul on palvellut KKK:ta ansiokkaasti ja viimeiseksi Azul on kuuma kissa. Kuumia kissoja ei ole varaa menetää KKK:n kirjoittajista.

Vaadin rangaistuksen pysyttämistä vviskin virtuaali siivuina Jere#3:lle.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Vaadin rangaistuksen pysyttämistä vviskin virtuaali siivuina Jere#3:lle.

TÄh? JOhan nää on jo sovittu. KKK-KO:n jäsenenä olen siunannut jo lahjusten ottamisen ja rangaistuksen suoritetuksi. Valitusoikeutta ei ole. Piste.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Nainen minun makuuni. En jaksa jakaa ymmärrystä ihmisille, jotka laittavat jäitä viskiin ja samalla pilaavat sen maun. Elämän vedestä kuitenkin puhutaan.

Jotkut viskit vaativat sen yhden pisaran vettä joukkoon, mutta todellakin, jäitä ei ikuna. Paitsi joitain mauttomia halpisblendejä voi tietyssä mielentilassa juoda ginger alen ja limen kera. Mutta ne eivät olekaan oikeita viskejä.

Vaadin rangaistuksen pysyttämistä vviskin virtuaali siivuina Jere#3:lle.

Kiitokset ansiokkaasta puolustuspuheenvuorosta. Onhan teistä juristeista hyötyäkin. Hymiö.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Azulin asiamiehenä vastaan tähän;

Rangaistuksesi oli oikea suhtainen, sillä olethan narrimulkku joita kaikki vihaavat.

Esitän Azulin vapauttamista lisärangaistuksista, koska Azul on nuori rikkomuksen tekijä, Azul on palvellut KKK:ta ansiokkaasti ja viimeiseksi Azul on kuuma kissa. Kuumia kissoja ei ole varaa menetää KKK:n kirjoittajista.

Vaadin rangaistuksen pysyttämistä vviskin virtuaali siivuina Jere#3:lle.

Ja minä taasen vaadin yleisen oikeustajun mukaista YT rankomista. Varsinkin sen takia että lakimies yrittää BB ominaisuudessa aukoa päätään ja olla rikollinen.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Ketään ei tuomita. Piste. Jatketaan ja keskitytään olennaiseen. Eikös? Hitto kun meni muisti eilisestä. Ottiko se Helmi mut takas vai miten siinä kävi?
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ketään ei tuomita. Piste. Jatketaan ja keskitytään olennaiseen. Eikös? Hitto kun meni muisti eilisestä. Ottiko se Helmi mut takas vai miten siinä kävi?

Itsekkin tipuin, mutta muistelisin, että häät on peruttu.

Ai eikö? Kai mä sitten saan takaisin sen lahjuksena annetun siivun Lagavulin 16:sta?

Menin perskule juomaan sen jo. Miten mää voin korvata tän sulle; huolimattomalla pusulla... ( meneehän epätoivoiseksi, joten jatketaan taas ihan paskanjahamisella...)
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Menin perskule juomaan sen jo. Miten mää voin korvata tän sulle; huolimattomalla pusulla...

En mä huoli pusuja kuin omalta mieheltä. Saat tämän kerran pitää sen viskin, ihan 500 kunnioitettavan rajan rikkoutumisen kunniaksi.

Häistä puheenollen, olin muuten pirun kateellinen kun kuulin, että polttaripäivänään kaveri oli törmännyt Lennuun. Nyt sillä on söötti kuva Lennusta ja itsestään vauva-asussa. Mä haluan kanssa - sitten joskus, jos naimisiin menen.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Ja minä taasen vaadin yleisen oikeustajun mukaista YT rankomista. Varsinkin sen takia että lakimies yrittää BB ominaisuudessa aukoa päätään ja olla rikollinen.

Vaadin nimimerkille Raatelurakki huomautusta ensinnäkin siitä, että hän nimittää minua rikolliseksi ja toisekseen siitä, että hän syyttää minua pään aukomisesta.

Huomioiden kantelun aiheena olevan viestin, on selvää, että pään aukominen ei jäänyt yrityksen asteelle, pään aukomisen tunnusmerkit täyttyivät. Rangaistusvaatimus on täten aiheeton.

Toimintani rikollinen luonne on jäänyt toteen näyttämättä, joten syytös on aiheeton.

Vaadin KKK:KOta velvoittamaan nimimerkkiä Raatelurakki suorittamaan minulle 0,5 tölkkiä keskiolutta korvauksena vastineen kirjoittamisesta aiheutuneena ajan hukkana laillisene korkoineen tämän viestin lähettämisestä lukien.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Vaadin KKK:KOta velvoittamaan nimimerkkiä Raatelurakki suorittamaan minulle 0,5 tölkkiä keskiolutta korvauksena vastineen kirjoittamisesta aiheutuneena ajan hukkana laillisene korkoineen tämän viestin lähettämisestä lukien.

Ei täällä kiristetä. Sanktiot määräytyvät KKK-KO:n humalaisten jäsenten senhetkisten mielipiteiden perusteella.
Lepo.

Ja jos jollain näin sairas maku, kuin minulla, niin tässä on kooste Rokan touhuista Tuntemattomassa sotilaassa: http://www.youtube.com/watch?v=cGkctbhkGvE&feature=related Perskule, kun naurattaa ainavaan noi Rokan jutut...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös