Kalsarikänniketju

  • 5 235 299
  • 66 669

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Älkää nyt muo vielä kuopatko. Olen tässä toisella silmällä leffan pyöriessä (tosin taitaa jäädä kesken onneton luomus ei vain jaksa) vielä odotellut Mieliksen haikua mutta ei taida taidesuoni nyt pulputa. No ei voi mitään kliimaksi vain jäi saamatta. Elvistä tässä nyt rupesin kuuntelemaan lohdutukseksi kun kerran linkkikin heitettiin. Lohduttaa...

Pikku hiljaa pitää kuitenkin varmaan mennä tutimaan ei kai tässä muutakaan.
 

Noel#93

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU
Lekasora ei kaupunkilaisasujaa kiinnosta, joten f' off kaikki sorantilaajat! Alkuillasta kaljavarastot riittivät viiidennen maailmansodan yli, mutta nyt tuntuuu vähäiseltä kuin Siwan laktoositon maito... Noelin meno jatkuu yli valtiorajojen....
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Hainpa Lidlistä 24 tölkkiä "olutta" hintaan 16.80€. Ej paha.

Sieltä tulisi ihan mielenkiintoisen oloinen Bundesliigan matsi tänään, ja silloin poksahtaa auki ensimmäinen "mallas". Niin ja jääkiekkokierrosta. Oi tätä autuutta, kyllä kalsarointi on hienoa harrastustoimintaa.

Niin ja edelliselle postaajalle vihjeeksi (ei itsemoderointia), että noista sääntöjenvastaisista linkityksistä voi ihka oikeasti ruveta tippumaan jo sanktioitakin.
 
Suosikkijoukkue
IFK, respektit suomalainen Jokerit
Lauantai"aamu"

Ja taas lähtee. Leka viskiä (hyvää mallas sellaista) auki ja 200 jääpalaa pakastimessa ensi hätään. tipszonen.se auki ja hakemaan vetovinkit jos jotain olis suomen sarjoista...ja koko pääoma peliin...näin nää lauantait kuluu kivasti
 

scholl

Jäsen
Avasinpa juuri omat kotitarve-oktoberfestini avaamalla saksalaisen oluen (Lidl)

Lidlin oluista Perlenbacher (ex-Bergadler) on oikeasti hyvänmakuista. Vähän Warsteiner tyyppistä. Ei nyt tietystikään ihan Oktoberfest-tyyppistä.

Valtavasti on taas tullut kutsuja jos jonkinlaisiin Oktoberfesteihin, mutta itse olen nyt tipattomalla aika kauan.
 

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
jaahas jaahas... Kaljat kylmässä ja sauna lämpiämässä.. Sillä on hyvä aloittaa tämä ilta... Pitäisköhän oikein kokeilla jos sais pokerissa hyvän vauhdin päälle ennen kuin on liian kännissä
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Jii- und haa. Kalsarit jalassa ja seurana sekä kaljaa että kirkasta viunaa. Kippis ja kulaus oi palstaveljet/siskot sekä voikka että huikka.
Onks Viljo - ööh Kännikuvitushahmoa vielä näkynyt?
Otetaanpa lisää, kun silmät vielä liikkuu. Otetaan kunnolla keittoa - oi, kun on hyvää viinaa...
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Onpa täällä hiljaista tänään. Jengi on ilmeisesti halleilla tai valmistautuvat baariin lähtöön muiden ihmisten seurassa, jolloin kalsarikänniketjuun ei luonnollisestikaan ole asiaa. No, itse jatkan tässä tissutteluani ja juutuuppi pauhaa taas musiikkia laidasta laitaan. Hieman alkaa jo päässä vaikuttamaan tämä mallas, joten parempaan päin ollaan menossa...
 

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
täällä ollaan ainakin koko ilta paikalla. Tarkoituksena olis juoda toi jääkaappi tyhjäksi oluesta ja viinasta.. Saas nähdä kuinka onnistuu....
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Kotiuduin tuossa hetki sitten kaupungilta. Kävin kaverin kanssa shoppailemassa ja siiderillä, nyt pitää enää odotella, että Alkosta shopatut tuotteet viilenevät jääkaapissa. Suoranaisia kalsareita en kuitenkaan kehtaa ottaa, sillä mies kotiutunee tuossa aamukolmen aikaan 15 tunnin työvuoron jälkeen (tyhmä saa olla, muttei julma).

Edit. Juoman hakemista jääkaapista tosin hankaloittaa sylissä hullun lailla kehräävä, viime joulukuussa Hesyltä haettu Kille - jonka pieneläinhoitajan mukaan piti olla "epäsosiaalinen tapaus, josta tuskin koskaan tulee sylikissaa".
 
Viimeksi muokattu:

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
onpas täällä totta tosiaan hiljaista... ehkä tää lauantai on väärä päivä kalsarikännille.. pitäisköhän harkita sitä baaria... hmm.. ei helkutissa, pois se minusta...
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Lidlin oluista Perlenbacher (ex-Bergadler) on oikeasti hyvänmakuista. Vähän Warsteiner tyyppistä. Ei nyt tietystikään ihan Oktoberfest-tyyppistä.

Valtavasti on taas tullut kutsuja jos jonkinlaisiin Oktoberfesteihin, mutta itse olen nyt tipattomalla aika kauan.

Lidl-oluista kun puhutaan, pitää ottaa huomioon hinta-laatusuhde. Meikäläisen makuun saksalainen pils sopii hyvin, mutta muutoinkin otan ennemmin sixpackin Schwaben Bräuta kuin kaksi tölkkiä Koffin kolmosta. Nautiskeluoluet ovat asia sinänsä, mutta ihan peruskuselle, eli kolmosoluelle, on sillekin vahva tilaus tiettyinä ajankohtina.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
onpas täällä totta tosiaan hiljaista... ehkä tää lauantai on väärä päivä kalsarikännille.. pitäisköhän harkita sitä baaria... hmm.. ei helkutissa, pois se minusta...

Soon nykyään niin perkeleen epämuodikasta olla kkk-toiminnassa mukana. Mutta siitä sainkin idean, avaan uuden tölkin. Korkin laitoin jo kauan sitten kiinni...
 

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
kyllä soon mun mielestä niin jotta kalsarikännit on pysyvä muoti-ilmiö... Se on vähän niin kuin sauvakävely, kukaan ei tunnusta sitä harrastavansa, mutta kaikkialla sitä aina tapahtuu..
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Mitäs arvon palstaveljillä on juotavana?

Azul maistelee kuivaa ranskalaista siideriä nimeltä Cidre Bouché, uusi tuttavuus, muttei yhtään hassumpaa.

Vai saako täällä juoda muuta kuin kaljaa ja tiukkaa?
 

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
kyllä maar sitä kaikki alkoholipitoinen juotava lasketaan mukaan.. itse tosin olen tuolla edellä mainitulla kalja/tiukka linjalla... mutta sopu sijaa antaa. Kaikki kyllä otetaan mukaan.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Jaahas, on tännekin joku näköjään ilmaantunut. Katselin tuossa Uutisvuodot sun muut läpi ja nyt on aika palata palstalle. Niin, ja tämä on meikäläisen 200. viesti tähän ketjuun. Säälittävää... nimittäin eräs Mieli kuvitus hahmo on vielä yli 800 viestiä edellä.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olusta on mennyt illan aikana erittäin tiiviiseen tahtiin, ja nyt alkaa jatkuva kusettaminen riittää. Pitäisiköhän ottaa pakastimesta jotakin jäykkää kaveriksi? Koiratkaan eivät perkeleet osaa neuvoa antaa. Olvia olisi vielä vajaa mäyräkoirallinen kaapissa jäljellä.

Raumalle vielä eilisestä sen verran terkkuja, että Karhua täällä ei vedetty, vaikka Porissa olenkin. Karhua on tullut juotua niin ahkerasti, että tänä vuonna olen yrittänyt vieraannuttaa itseäni muiden oluiden pariin....
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jahas, taitaa olla BB ja ne kahjot vieraina, joten pitänee käydä telkun vieressä hetkisen. Erätauolla sitten jäykkää pöytään ja fiilikset kattoon!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös