Kalsarikänniketju

  • 5 234 593
  • 66 669

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Nyt iski vastustamaton kiusaus päteä. Jack Daniels ei ole bourbonia, vaan Tennessee-viskiä. Muistuttaa toki maultaan bourbonia, joskin on maultaan vähän karamellimaisempi. Valmistustekniikka poikkeaa aika lailla bourbonista. Älä sano tuota amisviskiä siis bourboniksi!

Kävin äsken piirongin alla polvillani ja lausuin ääneen 16 aavemariaa. Oisko se tarpeeksi, vai pitäiskö vielä liittyä aamulla palastakaaperninpaimenkoiratjärjetöön ja hukuttaa vapaa-aika täysin vapaaehtoistyölle. Voinen tehäkin, koska loukkaus oli anteeksi antamatonta ja kirjoitusvirheeni/ ajattelemattomuuteni täysin perseestä.
Kumarrus syvään siihen suuntaan, katekitsmus uudelleen läpi ja anteeksi.
tarjoan yhden vielä kaupan päälle, täällä kk-ketjussa, jotta leppyisit.
Vittu, että olen tyhmä.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Miten ihmeessä jere#3 olet kiikalassa ollut inttiaikoina hiihtelemässä? Onko siellä ollut joku loppusota aikoinaan, Säkyläkin on meinaan niin kaukana että varmaan hiihtely onnistuisi jossain Huovinrinteelläkin.

Eikö Säkylä ole niiden hiivapalleroiden juttuja? Ainakin ennen oli Kiikalassa miesten inttileirit, eli MERIVOIMIEN!
Nykyään, tyttölöiden liittyessä sotaan, en tidä oikeastaan mitään noista inttijutuista.
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eikö Säkylä ole niiden hiivapalleroiden juttuja? Ainakin ennen oli Kiikalassa miesten inttileirit, eli MERIVOIMIEN!
Nykyään, tyttölöiden liittyessä sotaan, en tidä oikeastaan mitään noista inttijutuista.

Ai jaa, kaiken maailman sisämaahan ne soutelijatkin eksyy... :)
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ai jaa, kaiken maailman sisämaahan ne soutelijatkin eksyy... :)

Joo, mulle sanottiin, että suksi vittuun, jo hyvissä ajoin, joten matkaa on kertynyt jo jonkin verran!
Viva la Upinniemi. Niin ja Suokki. Hallussani lienee vieläkin Suokin pisin gines ennätys. Omasta syystä. Oli muuten hauskaa.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Jatkan sitten ihan yksinäni, kun ei muita näy.
Tom Waits on muuten sitten mies. Kovaa tsettiä mies on heittänyt mun dvd:llä jo puoltoista tuntia, mutta taitaa olla parempi vaihtaa Zeppeliniin.
 

Elbowing

Jäsen
Suosikkijoukkue
TAPPARA
Tersen vaan Jere!

Pullo leijonaa, muutamaa sauna kalja sekä yks minttu shotti alla... Ny seuraavaks olis vuorossa lonkeroo. Kavereiden kaa matsataan pleikalla NHL:ää, tässä lepovuorossa kerkes hyvin tässä vähän haistelemaan.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Tersen vaan Jere!

Pullo leijonaa, muutamaa sauna kalja sekä yks minttu shotti alla... Ny seuraavaks olis vuorossa lonkeroo. Kavereiden kaa matsataan pleikalla NHL:ää, tässä lepovuorossa kerkes hyvin tässä vähän haistelemaan.

Voihan nääs. Niinhän Hakametsä vastaa, kuin sinne huudellaan.
oiahan se pitäny tietää. Vanha viidakon sanonta. Nooh, kaikki hyvin, kun ei Korhonen ole rosterissa.
Herkulle terveisiä.
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mää katon rescue me:tä vaan. Jim Beamiä on vielä hiukka jäljellä!
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Perskeles jätkät! Korkataan (ainakin tämä ketju tälle illalle)!

"En aamulla tule krapulaan,
ei vaimoni jätä mua pulaan,
vaan heti herätessäni, maukkaan suukon saan.
On vaimoni pullo viiniä,
ei suinkaan liian fiiniä,
vaan Magyaria, Feteascaa, Rieslingiä.
"

Muutama lasillinen on tullut tässä puolivahingossa maisteltua ja suunta näyttää vääjäämättömästi eteenpäin. Mikäs siinä kun DBTL-juhlintakin jäi ainoastaan ti-iltaan yllättävän työkeikan johdosta. Muilla mitään suunnitelmia sunnuntai-illan varalle? Itse ajattelin harrastaa hieman levyhyllyn siivousta ja yleistä rentoutumista boxerit jalassa.

"Kyytipojan voimalla maisemat niellään,
sehän on se, joka miehen pitää tiellä,
ei meitä äidit, vaimot kiellä,
meidän määränpää on siellä...
- - -
Tarjolla sellainen huliviliveikko,
viinaa kestän, muuten oon heikko,
ei meitä veikkoja murheet paina,
paitsi peikkojen yö aina maanantaina.
"

Foxien levylaukku: Kursivoidut tekstit ovat kahdesta eri kappaleesta samalta levyltä vuodelta 1992. Biisien ja eritoten esittäjän tunnistajalle lupaan tarjota ainakin virtuaalituopin tai vaikka ihan aidonkin tänä iltana su 03.08.2008 ennen 23:30 Pub Semafori, Juhannuskatu 24, Turku.

EDIT: ei ole mahdollista, että täällä on näin hiljaista. Lisätään nyt vielä kolmannesta kappaleesta pari säettä, josko niillä saataisiin tännekin jotain eloa. Sama esittäjä, sama levy, sama vuosi...

"On pullo-Aurat kauas lentäneet,
ja Amiraalit pohjaan vajonneet,
on Olvin linna valloitettu,
Karhujakin kaadettu,
vaan Lapin Kultaa vielä huuhdotaan.
Ohran alle miestä kaadetaan,
heinäseipään päälle Koffi nostetaan,
Lahden ritareita kaivataan,
kun kotiin tietä raivataan,
vaan Karjalassa vielä kajahtaa.
"
 
Viimeksi muokattu:

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei noihin Herra Foxin kysymyksiin kyllä löydy vastauksia. Mutta ketjuun kyllä otan osaa tänään. Tein tuossa männä päivinä pari 07-23 työvuoroa ja nyt pääsen ansaitulla vuorotyöläisen vapaalle, eli seuraava työvuoro vasta lauantaina ensi viikolla. Jippijee! Tässä olutta otellaan mukavaan tahtiin... Ollaanko täällä kahdestaan vaiko kenties muitakin mukana?
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Ei noihin Herra Foxin kysymyksiin kyllä löydy vastauksia. Mutta ketjuun kyllä otan osaa tänään.
Tervetuloa! Mitäs me työläiset? Kun vapaa koittaa, niin kai sitä saa hieman rentoutua. Tulihan tuossa itsekin enemmän tai vähemmän huhkittua keskiviikosta su-aamuun käytännössä 24/7 eli tunteja laskematta (tai siis kaikki tunnithan veloitetaan, jotka olen poissa kotoa). Vittu, ja mähän olen virallisesti jopa "kesälomalla". Hiljaiselta täällä vaikuttaa, mutta joskos sitä jotain eloa vielä tulisi. Lisätään nyt pätkä vielä neljännestäkin biisistä (tämä onkin sitten jo vuodelta 1991, mutta samalta levyltä) tunnistusta helpottamaan.

"Mä lähdin eilen kotoa, sä arvaat varmaan minne,
no Long Johnin pubiin tietenkin parille Seagramille.
Sä tiedät, että rakastan, Chivas Regalia perkeleesti,
mutta tiedät sen seuraa vaativan, siis vaimoks' Ballantines ikuisesti.
- - -
Mä lähdin eilen kapakasta, sä tiedät kyllä minne,
no kato wanha viina janottaa, ja lähdin Jaska Danielsille.
Sä voisit joskus ymmärtää, ja antaa arvoo tälle,
että olenhan sentään uskollinen, ja Jouni Käveli jälleen.
- - -
Kun Alkoon lähdin reseptinä, oli Tohtorin Erikoinen,
hän on mun vaimo ja minä Neljän Ruusun Kentucky Gentleman.
Long Johnin luona kavahti, täyttyi Neljän Leijonan lasi,
mukaan tuli vielä Jimmy Beam, ja vuosi oli KasiKasi...
"

EDIT: ...oliko se maailman myydyin bourbon-whiskeymerkki Jim Bean vai sittenkin Jim Beam. Humalassa en ole tai en ainakaan tunnusta!
 
Viimeksi muokattu:

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tervetuloa! Mitäs me työläiset? Kun vapaa koittaa, niin kai sitä saa hieman rentoutua.

No mitäs me? Otellaan tietty.

En osaa noihin sanoituksiin antaa mitään pändiä kun ei tunnu yhtään tutulta. Tietty joku turkulainen poppoo kyseessä. Eläkeläiset oisin sentään nimimerkin perusteellakin jo tunnistanut mistä piisistä tahansa. Mut ne onki jojensuusta. Tosin mites se kaupunki taas muhun liittyy? Ei mitenkään.

Nooh, otetaas taas. Tällä kertaa lonkeroa.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
En osaa noihin sanoituksiin antaa mitään pändiä kun ei tunnu yhtään tutulta. Tietty joku turkulainen poppoo kyseessä.
Nope!

Itse asiassa kyseessä on tamperelainen viritys (tai tarkemmin Lempäälästä - kiitos Google). Yhtye on perustettu jo vuonna 1989 ja toimii edelleen. Kyseisen CD-levyn olen ostanut aikoinani ympäripäissäni suoraan keikalta Turun legendaarisesta DownTownista (R.I.P.) vuonna 1992 tai 1993 (täysi-ikäisyydenhän saavutin vasta vuonna 1994...). Miksi olen tuollaisen genren keikalla, tuossa paikassa ja tuon ikäisenä ollut, sitä ei tarina kerro! Tarinasta löytyy myös aukko juuri siltä kohdalta, että miksi olen tuon CD-levyn ostanut. Täytyy kuitenkin myöntää, että kyseessä on yksi parhaista pohjienottolevyistä, joka menee vaikka millaisessa jätkäporukassa läpi, oli sitten musiikkimaku mikä tahansa.

Otetaanpas tälle sekavalle tarinalle yhdet!
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Ja kaksinpuheluksi tämä menee, mutta lupaatko illan aikana paljastaa kyseisen pumpun?

Mä muuten tein tänään ehkä elämäni järisyttävävimmän hankinnan, kun ostin Ruoholahden kitumarketista lavan LAPPARIA!!! En olisi uskonut veden maksavan noin paljoa, mutta tässä illan aikana olen huomannut sen sisältävän myös alkoholia. Uppoaa kuitennii joten ei mitään valittamista!

EDIT. Ja otetaanpas Foxin kanssa yhdet jos ei toisetkin!
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Ja kaksinpuheluksi tämä menee, mutta lupaatko illan aikana paljastaa kyseisen pumpun?
Tuota... saat kyllä itse selvittää, mutta annan illan aikana lisää vinkkejä. Helpolla et kuitenkaan pääse, sillä...
Mä muuten tein tänään ehkä elämäni järisyttävävimmän hankinnan, kun ostin Ruoholahden kitumarketista lavan LAPPARIA!!! En olisi uskonut veden maksavan noin paljoa, mutta tässä illan aikana olen huomannut sen sisältävän myös alkoholia.
...tulin nimittäin viime ma:na Ahvenanmaalta Turkuun ja tuomisina oli mm. kaksi laatikkoa Karhua (tietysti A:ta). Näitä on kaapissa vielä pikaisella laskulla 42 kpl, joten ihan helpolla et selviä. *KRHM korjataan 41 kpl...*

Lupaamani vinkit vai? No, ensimmäisen kappaleen nimi on "Viiniä" ja toisen "On The Road". Sopivilla hakusanakombinaatioilla Google löytää oikean vastauksen; ei tosin ensimmäisellä sivulla...

EDIT: itse asiassa bandi löytyy ensimmäisten tulosten joukosta jopa pelkällä ensimmäisen biisin nimellä, kunhan muistat etsiä Googlen avulla sopivalta sivulta (site:jokusopivacddatabase.youknow biisin nimi).
 
Viimeksi muokattu:

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuota... saat kyllä itse selvittää, mutta annan illan aikana lisää vinkkejä.

Hmm. Liityisiköhän bändiin sanat pullo ja pojat? Veikkaan siis pumpun olevan nimeltään Pullopojat.

Itsehän ottelen tässä pullon kanssa eikä muita täällä näy. Verkkarit on jalassa, koska lämmitys on niin pienellä, mutta ehkä se sallitaan? Ja juuri huomasin että mulla mitään pulloa ees oo, ku tölökki!
 
Viimeksi muokattu:

Jazze Cazza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit,Detroit Red Wings,ManU
Vai tämmöttii

Kaksinpuheluks näköjään ketju menny nii kai se helkkari pitää tulla seuraa pitelemään. Lonksua tissutellu illan aikana ja eipä oo ku 2 isoa Karjalaa ja 1 lonksu enää seurana niin katotaan mitä maagista tässä keksis vielä. Mites muilla veljillä?
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Hmm. Liityisiköhän bändiin sanat pullo ja pojat?
Hmmm... ehkä! Ihan hatunnoston arvoinen suoritus.
Ja juuri huomasin että mulla mitään pulloa ees oo, ku tölökki!
Niin eihän esim. TölÖkkipoijjjaat kuulostaisi yhtään paskemmalta orkesterin nimeltä kuin esim. Apulanta tai Tehosekoitin. Vaihdoin tosin hetki sitten soittimeen JS16 - In The Mix -albumin.

39 kpl and counting! Pitänee kuitenkin rauhoittua. Muistin juuri, että mulla on (jo kerran siirretty) optikkoaika huomenna 15:30.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kaksinpuheluks näköjään ketju menny nii kai se helkkari pitää tulla seuraa pitelemään. Lonksua tissutellu illan aikana ja eipä oo ku 2 isoa Karjalaa ja 1 lonksu enää seurana niin katotaan mitä maagista tässä keksis vielä. Mites muilla veljillä?

Hyvä kun tulit. Tylsähköä ollut näin kahdestaan. Mulla on kyllä on vielä jääkaapissa aikasen monta yksikköä tuhottavaa, mutta kaiketi sitä huomiselle pitää pari jättää vielä. Mutta ollaan tässä nyt vielä kun maittaa.

EDIT:
Mr.Fox kirjoitti:
Hmmm... ehkä! Ihan hatunnoston arvoinen suoritus.

Jahaa! Julistan itseni illan KKK-visailun epäviralliseksi voittajaksi! :D Kiitoksia HerraKetulle!
 
Viimeksi muokattu:

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Kaksinpuheluks näköjään ketju menny nii kai se helkkari pitää tulla seuraa pitelemään. Lonksua tissutellu illan aikana ja eipä oo ku 2 isoa Karjalaa ja 1 lonksu enää seurana niin katotaan mitä maagista tässä keksis vielä. Mites muilla veljillä?
Tervetuloa!

...Karhujakin kaadettu... Yhdeksänhän noita hylsyjä näyttää tuossa vierellä olevan ja kymmenes jääkaappikylmänä juuri avattuna. Toisen yhtälön ratkaisukaavalla veikkaisin, että noin 38 kpl olisi edelleen kaapissa. Tod.näk tämä saa kuitenkin jäädä viimeiseksi tänään, jos aion saada yhtään mitään järkevää huomenna aikaiseksi.
 

Jazze Cazza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit,Detroit Red Wings,ManU
Vai että tässä ketjussa on Foxin osalta asiat noin huonosti? Monelta olis kukonkiekuun aika sitten? Ja toinen kysymys,onko Humpauttaja mennyt sam...koisimaan? Kas mulla on vielä huimat 2 isoa Karjalaa jäljellä.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mr.Fox kirjoitti:
Tod.näk tämä saa kuitenkin jäädä viimeiseksi tänään, jos aion saada yhtään mitään järkevää huomenna aikaiseksi.

Älähän nyt vielä luovuta arvon visailukumppani!

Hmmm... ehkä! Ihan hatunnoston arvoinen suoritus

En muuten ihan noilla hakusanoilla päässyt jäljille tuosta visasta vaan harhailin esim. ao. sivustojen kautta.
http://www.suomirockband.fi/cvthenry.html
http://yle.fi/aanilevysto/firs2/nimike.php?Id=Pullopojat

EDIT:
Jazze Cazza kirjoitti:
Ja toinen kysymys,onko Humpauttaja mennyt sam...koisimaan?

En Todella Ole!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös