Kalsarikänniketju

  • 5 221 757
  • 66 665

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Täällä Holocaust ja KK:n jaos täältä jostakin P_Arjalasta. Ilta on osin aurinkoinen ja suhtkot lämmin. Torjuakseni orastavaa nestehukkaa naukkailen tässä olutta ja kohta otan kirkasta viunaa. Otetaampa kaatoryyppy saatujen taimenien kunniaksi. 1,7 kg:n ja 1,5 kg:n luonnontaimenet tarttuivat takuuvarmaan vieheseen. Ähä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään vois kyllä kunnolla riipasta. Vähän vaan epäilyttää että saako tilannetta nollattua, koko päivän kun on hieman väsyttänyt, mutta täytyy se varmaankin yrittää. Lauantaina kovan kännin vetämisessä on kyllä se huono puoli, että maanantainakin voi olla vielä niin heikko olo ettei töihin pääse, joten tää perjantai sopis nollaukseen paljon paremmin.

Tossa pari tuntia sitten oli tarkoitus mennä satamaan katsomaan paria isoa laivaa, mutta hakaniemessä nousin vahingossa väärään suuntaan menevään bussiin, joten jäi menemättä. Ja oikeastaan tänä iltana oli tarkoitus mennä parin kaverin kans stadionin ulkopuolelle pussikaljalle, mutta just nyt en millään jaksais kuunnella mitään batman juttuja, joten mielummin tinttaan yksin himassa. Siis aikuiset ihmiset puhuvat tatti sojossa ja kuola valuen jostain miehestä, jolla on naamari päässä ja joka lentää ja jonka kädestä tulee hämähäkin seittiä. En voi ymmärtää. Muumipeikkokin on paljon uskottavampi hahmo. Ja oikeastaan senkään takia en viitsi mennä kun itse oon tässä tissutellut jo kahdesta lähtien, ja voin hyvin kuvitella että ne saatanan nörttikaverit kehtais pokkana tulla sinne selvinpäin. Pakkopaidassako ne on koko päivän olleet hitto soikoon. Nythän on jo ilta. Ihan hyvin kun esimerkiksi vaikkapa joku tiskauskin sujuu kännissä. Itse en oo varmaan kahteen vuoteen tiskannut ilman tiskauskaljaa. Ja tarkennettakoon että mä en luota mihinkään pesukoneisiin joten pesen astiat aina käsin. Mikroaaltouuneihinkaan en luota. Mitä hittoa mä nyt oikein selitän.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Itselläni nuo Pirkan, Lidlin yms. halpalitkut jäävät ostamatta, koska niissä on joitakin ihme myrkkyjä, jotka laukaisevat migreenin tosiajassa. Vaan eipä tuo Koffikaan ole hinnalla pilattu.

Tuo Kansasin kappale on kyllä kaunis. Itse olen koukussa tähän kappaleeseen, mutta niin on varmasti moni muukin. Audiovisuaalisesti lähes HPR-tasoa.

Niin ja kippistä kehiin!

Tiiätkös Uleå, jotenki aina löydät ne biisit mitkä on myös meitistä vitun hyviä. Tota nimittäin kuuntelin tossa syksyllä ihan munatulessa repiitillä. Tossa videossa oleva nainenkin on erittäin sievä.

Noista oluista senverran, etten itekkään juo lidlin kaljoja, enkä mitään halpahörppyvatsassakaunis-juomia.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Otetaampa kaatoryyppy saatujen taimenien kunniaksi. 1,7 kg:n ja 1,5 kg:n luonnontaimenet tarttuivat takuuvarmaan vieheseen. Ähä.

Vau!

Mihin tarttuivat? Perhoon vai uistimeen? March Brown? Nalle Puh? Lotto-Bete? Helmi-Räsänen? Helvatan hienoja kaloja joka tapauksessa! Grattis.

Kuis aiot ne laittaa, vai oliko ihan pyydä ja päästä -touhua.

Mutta sulla on vielä matkaa meikäläisen 3,2 -kiloiseen järväriin, jonka nostin kuiville Kitkajoen alajuoksulla Venäjän rajan lähellä elokuussa 2004. Vieheenä sateenkaari-Tiura-"lusikka". Väsytin sitä pirua UL-vehkeillä 15 minuuttia.

Karmeat mätisäkit sillä oli, jotka varmaan nostivat kalan painoa 500 grammalla.

Mielikuvitushahmolle vielä: olen tällä hetkellä päkätissä myös Pet Shop Boysin It's A Sin -ralliin. Ja moniin muihinkin tämän "sateenkaaribändin" biiseihin. Tämä vaatii jo rohkeutta vastata myöntävästi ;)

Ei, en ole homo!
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Pirkka-Lagerin kauheudet on pikku hiljaa piilotettu mielensopukoihin. No tulihan sekin koettua. Kaikkea pitää maistaa ja koittaa on mun elämän perussuuntaviiva aika pitkälle.

Mutta ei anneta sen masentaa. Sillä veljet ja siskot on taas aika Mika Saukkosen mikäli toi pöllökanava formulaextroiltaan vaan kerkiää. Sen vuoksi voiskin jo masentua, mutta Mestari sentänsä pelastaa meidät kuolevaiset.

Mutta mutta tähän hätään täytyy kaivaa hyllystä jotain vähemmän viimeaikoina kuunneltua, avata pullo valkkaria ja antaa mielen viedä.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Kiitos kiitos.

Vau!

Mihin tarttuivat? Perhoon vai uistimeen? March Brown? Nalle Puh? Lotto-Bete? Helmi-Räsänen? Helvatan hienoja kaloja joka tapauksessa! Grattis.

Kuis aiot ne laittaa, vai oliko ihan pyydä ja päästä -touhua.

Mutta sulla on vielä matkaa meikäläisen 3,2 -kiloiseen järväriin, jonka nostin kuiville Kitkajoen alajuoksulla Venäjän rajan lähellä elokuussa 2004. Vieheenä sateenkaari-Tiura-"lusikka". Väsytin sitä pirua UL-vehkeillä 15 minuuttia.

Tarttuivat nirhaan nuo taimenet. Ja otin ne. En ole pyydystä ja päästä miehiä. Kalakeittoon meni osa. Suolakalaksi osa ja osan paistan. Nam. Oma järvitaimenennätykseni on myös samalta vuodelta kuin sinulla (nirhalla) 7/2004. Taimen painoi 5,100 kg (66cm pitkä). Olen saanut useita kymmeniä taimenia kokoluokkaa 2-4 kg.

Niin ja lisää kirkasta viinaa..
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Mää kans. Tosin vain hetken, kun bastussa alkaa olemaan jo sen verran lämpöö, et uskaltaa mennä heittämään sitä Lidl-shittiä kiukaalle. Muuhun se ei oikein kelpaa, paitti tiätysti oikein pahssa paikassa, eli avioliitossa. Tummasta oluestahan saa parhaimmat saundit, mutta saahan tuollakin maltaan tuoksut sieraimiin.
Varasin pari, joten saunareissu taitaa venähtää... Onhan sitä muutakin, ihan janoon, jokunen litra lonkeroo ja votkaa ja oikeaa olutta, eli menee taas ilta saunassa musiikkia kuunnellessa.
 

laKu_a

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itselläni nuo Pirkan, Lidlin yms. halpalitkut jäävät ostamatta, koska niissä on joitakin ihme myrkkyjä, jotka laukaisevat migreenin tosiajassa.

Olis tosiaan hauska tietää mikä kemikaali sen päänsäryn laukaisee, sitä on niin monelta ihmiseltä jo kuullut tuota samaa asiaa, itellä myös sama homma

Mutta tänään ostin Lidlistä (taas) jotain halpaa settiä, ja yllätyksekseni tässä ei vissiin niitä myrkkyjä ole? Maistuuhan tämä nyt aivan perseelle mutta se on aivan sama koska humalaan tulee eikä päätäkään särje!
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sulla on mun luonne. Hypistelin tuossa päivällä Rescue Me-sarjan ekaa tuotantoa näpeissä ja ajattelin josko katsoisi pois. Nyt suunnitelmat hieman muutuivat kun keli on ok. Leijona- viinaa ja grilliin possun kylkeä tirisemään. Hyvän iltapuhteen tosin taitaa katkaista sukulaisten visiitti. Pyöritään nyt sitten täällä säännöllisen epäsäännöllisesti. Kippis!
On todella outoa kattoa Rescue Me:tä semikännissä. Kakkoskausi on nyt menossa, ja Tommyn alkoholista kieltäytymisvaihe menossa. Ja mä vaan juon!
 
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, PS Kemi Kings

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Naista sain, lähti kyl jo bussil himaan mutta sen punkut jäi, eli vielähän täs on juomista vaikka muille jakaa! KIPPIS!!
 

laKu_a

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olis tosiaan hauska tietää mikä kemikaali sen päänsäryn laukaisee, sitä on niin monelta ihmiseltä jo kuullut tuota samaa asiaa, itellä myös sama homma

Mutta tänään ostin Lidlistä (taas) jotain halpaa settiä, ja yllätyksekseni tässä ei vissiin niitä myrkkyjä ole? Maistuuhan tämä nyt aivan perseelle mutta se on aivan sama koska humalaan tulee eikä päätäkään särje!

Toinen six-päkki alkaa olla lopussa, eikä vieläkään minkäänlaista reaktiota. Ei siis kannata ihan lytätä koko Lidlin "tuotantoa" (vaikka tää maistuu vieläkin perseelle)

Vituttaa vaan kun akka nukkuu eikä voi tiluttaa kitaraa.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Oli Oulun Lidlissä Karjala 12-pack 7,85e niin pitihän se sellanen ostaa.. Viereinen muijja tiputti ketjureaktiolla Olvipullon ja lasinsirut suoraan mun jaloille.. ei näin!

Seuraava olut omistetaan Inttimiehille. Itse säästyin :)
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Vedetään sitten mutulta:

näissä Pirkan ja Natsi-S... Eikö Lidlin "oluissa" on perkeleesti parkkihappoa ja asetaldehydiä.

Ilmeisesti etenkin jälkimmäinen aiheuttaa päänsärkyä. Ainakin lukiossa kemian opettaja väitti näin. Pitäisi vain selvittää tuo asetaldehydin lähde. Ja miksi sitä on halpisoluissa.

No tässä on pikkuisen tietoa moisesta dehydistä: paskapuhetta asetaldehydistä. Voi käärme.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Ei vittu, ei tässä väsymässä olla, eikä juomatkaan lopu. Mutta kalsaroinnin ulkopuoliset ihmissuhteet vituttaa ja ankarasti. Pitikö niihenkin taas eksyä, kun vaan olis jatkanut huoletonta juopon elämää mutta kun ei niin ei... Joo otetaans tota punkkua!
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hyi helvetti kun pierut haisee väkeviltä. Kyl viski sen peittää, usko pois.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Mitähän tästä pitäis ajatella kun eräs emäntä sanoo että on pettänyt montaa edellistä poikaystäväänsä ja nyt sanoo rakastavansa mua. En uskalla sitoutua seurusteluun vaikka kyseessä onkin täydellisin näkemäni nainen ja jonka kanssa haluaisin olla, kun kyseisellä akalla on tuo pettämishistoria. En tiedä, olis perkele pitänyt pysyä yksin juopottelussa!
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Joo, viinat, punkut ja kaljat juotu joten vois painella nukkumaan ja miettiä miten vitussa sitä taas onnistui sekaantumaan asioihin jotma tuottavat loppujen lopuksi kuitenkin vain tuskaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös