Kalsarikänniketju

  • 5 227 173
  • 66 666
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Noh, otin Callen kaveriksi. Tää on hyvä. Lasken paineet alas, nyt. Kunhan ei kukaan tule vittuilemaan, muuten lyön välitttömästi.

Nonii, kukas sitä nyt vittuilemaan tulis, kun o muutakin tekemistä elämässä, vaikka esmerkiks kuunnella parasta musiikkia ja mahdollisesti juuva vähän kaljaa.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Eilen siirtyi illanvietto ihan muihin tiloihin, mutta tänään on tiukasti pysytty himassa aatteen asialla.

Asema 62 on niin vitun loistosarja, joten toistan sen jälleen kerran! Saatana!

Ptk täällä haukkui Lontoota, mutta ihan kelpo city se on vaikka keskustassa aika vitun kallista onkin, joten kannattaa mennä johonkin syrjemmäksi vetämään pää täyteen. Suosittelen. Niin ja mä löysin ainakin baareja, jotka palveli asiakkaitaan ihan kello kolmeen vai oliks se nejäjään? No pilkunviilausta. Tämä siis viime kesänä. Ihan vierailun arvoinen paikka siis.

Täällä on tänään käyty jotenkin turhankin kovilla kieroksilla, joten rauha maahan perskuta. Nussikaa omia muijianne! PS. Poikamies ;) Varokaa tai mä tuun asialle ;)

Niin ja Sandelsia kaatuu juuri kurkusta alas ja Kotiteollisuus pauhaa! Hienoa on siis elämä. Maanantaina luetaan pääsykokeisiin :( Mut nyt saa elämä viedä!
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
No eihän tässä mitään . Huomenna pitää taas vääntää voitto kotiin noista runkuista. Tässä julkisesti. Uijjui. Fuckers.

Sehän ei vaatine edes suurempaa vääntöä, Puurula, Markkala...ketä kiinnostaa?

Ellei sitten Hele ratko koko hommaa ihan itte laulaen maamme-laulua samalla kun köhii parit maalit siinä.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Sehän ei vaatine edes suurempaa vääntöä, Puurula, Markkala...ketä kiinnostaa?
Niin nyt vaan odotellaan puhtaiden perstaklausten uhria. Jengi vittuili ko matsin jälkeen jossain vitun pasilan tunnelissa. Mitä siellä oli, jotain junnuja taas. Mä kävelen siitä aina kotiin ja vedän matkalla röökin, älkää vittu tulko sotkemaan sitä tai mä suutun.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Sori, tämä ei ollut Mielikuvitushahmolle. Tämä oli jotain muuta.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ptk täällä haukkui Lontoota, mutta ihan kelpo city se on vaikka keskustassa aika vitun kallista onkin, joten kannattaa mennä johonkin syrjemmäksi vetämään pää täyteen. Suosittelen. Niin ja mä löysin ainakin baareja, jotka palveli asiakkaitaan ihan kello kolmeen vai oliks se nejäjään? No pilkunviilausta. Tämä siis viime kesänä. Ihan vierailun arvoinen paikka siis.

Eikä ollut ainoa asia mitä tänään haukuin. Meninn taas vaihteeksi haukkumaan modeja, kiitos Johnny Freakin ulostumisen. Sen jälkeen kun ko. kaveri on ulostettu täältä, on tämä palsta muuttunut lasten leikkikentäksi (jokainen vittuilee toisilleen, ilman mitää kunnon veljellistä "hei me ryypätään" asennetta).
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
ohhoh

"It feels like somebody put something
Somebody put something in my drink"

kyllä näi o!! Sanos juti jo aikonas!!!
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Sen jälkeen kun ko. kaveri on ulostettu täältä, on tämä palsta muuttunut lasten leikkikentäksi

Tosiaan Johnnya on kaivattu (vaikka Pete (jotain numeroita, 2004?) onkin taas herännyt niin silti se The Äijä ja johtaja on puuttunut. Ei voi mitään. No pitää kestää ;) Taistelua!
 

Casey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puoliorganisoitu flow-jääkiekko
Aijai. Tuli oltua Loopissa (kaikki stadin pro klubbailijat paikan varmasti tietävät).

Nyt snägärin kautta himassa. Ympyrä sulkeutuu. Edelleen Jekku ja Madcrocci menossa + loistavaa musiikkia , vittu en toivo elämältäni enempää , edelleen nousut päällä , kelasin dokailla huomiseen Jokerit-Blege matsiin asti , tulee hieno peli pojat :D.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Aijai. Tuli oltua Loopissa (kaikki stadin pro klubbailijat paikan varmasti tietävät).

Nyt snägärin kautta himassa. Ympyrä sulkeutuu. Edelleen Jekku ja Madcrocci menossa + loistavaa musiikkia , vittu en toivo elämältäni enempää , edelleen nousut päällä , kelasin dokailla huomiseen Jokerit-Blege matsiin asti , tulee hieno peli pojat :D.

Katos katos, käytiin siellä aikaisemmin paikalla pistämässä vähän "dekoja" kattoon. Itse en illalla jaksanut paikalle vääntäytyä, mutta toivottavasti irkut pisti hyvää soundia tulemaan.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tunti sitten ajoin autolla Hjaffalasta kotiin ja nyt olen voiton kunniaksi ottanut juotavaa. Olutta, siideriä ja lonkeroa löytyy yllin kyllin kahden viikon takaiselta Tallinnan matkalta. Tequilaakin löytyisi, mutta siihen en tänään koske. Vähän väsyttää, kun jäi unet viime yönä vähiin, kun olen ollut viikonlopun yötöissä, mutta kaksi siideriä tähän alkuun piristi mukavasti. Huomenna olisi vapaapäivä. Katsellaan, että mitä tästä vielä syntyy...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös