Kalsarikänniketju

  • 5 230 079
  • 66 666
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Oulusta 300km alle 2,5h jotta kerkeää raapaista kalsarikännit täällä perseen jeerassa vielä ennen muuttoa jonnekin vitun Mäntsälään. Kärppien matsi oli mainio, piti olla paikalla todistamassa.

Näin tänään ensimmäistä kertaa tärkeintä ystävääni, joka on toipumassa aivokasvaimen poistosta. Sillä rintamalla näyttää nyt asiat hyvältä, joten siinä jos missä on syytä kilistellä!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ihan semit kalsarit päällä, jehs.

Musaa kuunnellaan ja hyvä fiilis, tänään ei paljoa kelailla mitää päättötöiden tekemisiä. Eikä kyl huomennakaan.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Ihan semit kalsarit päällä, jehs.

Musaa kuunnellaan ja hyvä fiilis, tänään ei paljoa kelailla mitää päättötöiden tekemisiä. Eikä kyl huomennakaan.
Kas kas... palstan vakosamettiin pukeutuva pujopartakin on kasvattanut setin nyyttejä. Viis muusta, mutta kalsarikänneistä ei luovuta, menkööt vaikka päivä tai toinenkin.

Jatkakaa.
 

Luz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Red Wings, Manchester United, Nettan
Vituttaa kun oli Kärppien pelin jälkeen hyvä "äijä meininki" menossa ja sitte yks kaks kaikki lähti kotiin naistensa luo. Homojen hommaa. Jatkan siis sinkkuna... Enkä käytä Dynamoa vaikka golffaan rightilta. Silläkään raitilla ei oo sydäntä pätkääkään. Rahan ahne paska. Töitä saa aina ja piste Ei sillä, että elämään jotenkin vaikuttas. Ilmoitin vaan. Aamulla varmaan taas sekin on ihan ok tyyppi. Ens kaudella tuskin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noh, mä en oo mikään homppeli, mutta kynttilänvalossa täällä temmon menemään. Just aukaisin uuden vodkapullon, edellisessä kun oli vaan jotain noin puolet. Harmi vaan kun tänäänkin tuli aloitettua niin myöhään, tossa joskus kahdentoista aikoihin, eli sammumisen voisi olettaa tapahtuvan joskus noin suurinpiirtein kuuden maissa, tai no ehkä tän hetken fiiliksen mukaan vähän aiemminkin, eli taas se varmaan tarkoittaa sitä, että illalla vasta herään ja etten ennen puoltayötä selviydy ulosmenokuntoon. Kaupatkin menee jo kuudelta kiinni, ettei sinne nyt varmastikaan ole mitään asiaa. On muuten huvittavaa kun tossa lähikaupassa on pari sellaista kassaa, joille oon aina krapulapäivinä mennyt hengitystä pidätellen, moitakaan ei kehtaa sanoa kun jo äänestäkin varmasti tajuaisi mun olevan aivan kännissä, ja niille joillekin toisille kassoille taas ei oikein kehtais mennä itseään nolaamaan. Sekin on muuten äärimmäisen noloa, jos vartija seuraa sua kaupassa tai että tulee just sun kassan kohdalle seuraamaan tilannetta, vaikka melkein aina oon pitänyt ryypystä taukoa vähintäänkin sen kellon ympärimenon.
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Nonnii!!
mun on pitäny tulla jutuille jo joskus ysin aikaan, mut nyt vast pääsin ku oli Ässien osastol luettavaa ja eukkokin oli aluks vieres ja täyty pitää seuraa ja... ja.. No kaikkee sitä on.

Yleensä haen youtubest rokkii ja poppii nuoruusvuosilt, mut nyt meni kyl konesonnan puolelle. Sorry vaan, mut mä luulen että björkin "hyperballad" on ihan magee viisu.

Taitaa tällee aamuyöstä tulla joku surullisuuspiste vastaan ku täytyy tollasta kuunnella ja viel diggailla siitä.. No, mut tän jälkee lähtee Alice In Chainsin "Man in the box" ja sitte mennään cowboys from helliin. Ja jos jollain on jotain mutinoita, ni tapellaan saatana! Musta saatte aina kaverin vitun mulkut. Ja ootte te ihan okei oikeesti, vaikette ookkaan.. :)
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hei muuten jätkät, ja no joo tasa-arvon nimissä ämmätkin, on tässä muuten aivan uskomaton voima kun ottaa viinapullon kauniiseen käteen ja antaa mennä vaan ihan luonnostaan. Tai no ehkä tietenkin sen verran kannattaa rajoittaa, jos tuntuu että muuten menis koko pullollinen kerralla alas. Tai no ehkei tää oo hyvä viesti tänne jos täällä on jotain ensikertalaisia viinan kanssa läträämässä, ettei vaan nyt ihan sentään henki lähtis. Mutta mihinkäs se tästä lähtis, ja vaikka lähtiskin, voi ajatella että tulipahan ryypättyä useasti ja kunnolla. Ei kun nyt mun ajatukset karkas.

Mutta mitä sitä turhaan miettii maailman menoista ja murehtisi ihmiskunnan murheista ja huolista, kun tinttaa vaan menemään ja nauttii elämästä. Viisautta vois sanoa, mutta joka poika ei siihen pystykään. Pitää olla just ja just se hemmetin tutkinto tai se saamarin titteli, ennen kuin haaveilee siitä seuraavasta, jonka jälkeen taas uhraa siihen seuraavaan ja sitä seuraavaan, kunnes loppujen lopuksi valmistuu eläkeläiseksi. Et sä kuitenkaan siitä pattayan kinuskitytöstä nauti jos ei sulla enää seiso, vaikka sähän saat siitäkin hetkestä kiksit jos et nuorempana kokenut mitään parempaa opiskellessasi ja tekemällä sitä saamarin iltavuoroa tai jynssättyäs himas lattiaa oman ämmäs tahdissa.

Elämän tarkoitustakin tässä samalla vissiinkin tuli hieman pohdiskeltua, mutta mikäs siinä.

Noh, tässähän tää. Ei kummempia.
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Katos vaan ku Petestä löyty hengenheimolainen! :)

Miks kannattaa yrittää, jos tietää ettei pääse enää mihinkään ku on jo tarpeeksensa munannu niin, ettei pääse edes kunnon paikkaan töihin? On kova ukko tekee duunia, mut on sen verran kova ukko muutenkin et varmasti pääsee kunnolla vaikeuksiin vaikkei edes aina haluais. Sitte ku sen kerran antaa kunnolla (ja pari kertaa päälle) niin leimattuja ollaan. Hmm.. Mä oon miettiny sitä jo 15 vuotta ja nyt oon jo kolmekybänen. Edelleen sama hinku tappelemaan on ja pysyy, mut jos sen menee tekee, ni itelle tulee syytteet. Vastapuoli kun on kuitenkin se joku 15-vuotias ku on vääräs paikkaa... :)
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Tappelut, ei mitään käyttöä. Vitunmoista pelleilyä lähes aina -p

Väsyttää vitusti, mutta pitäiskö vielä korkata yksi.

Sitä on kuitenkin tullut 15.00 lähtien juotua...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Katos vaan ku Petestä löyty hengenheimolainen! :) Mä oon miettiny sitä jo 15 vuotta ja nyt oon jo kolmekybänen... Edelleen sama hinku tappelemaan on ja pysyy, mut jos sen menee tekee, ni itelle tulee syytteet
Sama juttu. Saamari sentään semmoista se on. Kerran vielä koitan, jos nyt onnistuis, mutta turha kait sitä on tuulimyllyjä vastaan käydä taistoon. Eikun perkele, mä menen vaikka loppuun asti, mitä niitä eu-juttuja nyt löytyykään.
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Kyllä mä luulen että sun pitäis! Anna palaa vaan!

Ja oot oikees ettei tappelut kuulukaan mihinkään, mut toisinaan se on ainoa asia millä asia selviää.

Mä alan nyt katto Häjyjä, kuullaan äijät viimeistään viikon perästä!
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Piti olla selvinpäin koko viikonloppu ja niin olinkin eiliseen klo. 20 asti. Sen jälkeen sitten tuli kaveri oven taakse...
Eli nyt kämpän lattialla makaa useita humaloideja ja minulla on nyt tässä valinnan varaa millä sekoittaa pääni enemmän kuin laki sallii !!!
Siis ei voi mennä nukkumaan, ennen kuin saan jengin pihalle.

Edit: Omaan sänkyynkään ei ole asiaa, koska parhaan kaverini akka makaa siellä.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Mulla on vähän sama juttu kuin Kapolla.

Otin 3 frendiä tänne yöksi ja majoitin "parhaille paikoille". Tosin itse pidin oman sänkyni, se kun on paras paikka ilman muuta :) Mutta muuten pitää katsoa vähän muiden perään kun isäntänä olen. Tosin nyt kun muut jo nukahtivat, niin mitä vitun väliä. Muutenkin olen ollut jo hyvän aikaa suht kovassa kännissä. Kalsarit ja sukat päällä mennään. Sandelsia riittää vielä hetkeksi, joten nautitaan siitä!

Herätys voi tulla aamulla, tai siis, nyt on aamu, mutta tuossa 10.30. Aivan sama. Nukutaan sitten illalla, mutta sunnnuntaina taas aikaisin ylös ja pakko painaa baariin ennen Bluesin matsia!
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Onko se hyvännäköinen?

Jos on, niin tunget sinne vaan :)

Tosin ei ne naiset enää ole käyttökelpoisia väsyneinä, saati sitten kun ovat nukahtaneet. Tänään piti olla jotain hommaa yhden muijan kanssa, mutta se jäi johonkin. Ihan sama. Nyt on ihan hieno fiilis
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuinka hyvän näköinen naisen pitäisi olla että vaihtaisit sen sellaiseen kaveriin jonka olet tuntenut 24 vuotta?
Juon niiden viunat, oluet jne..
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Kuinka hyvän näköinen naisen pitäisi olla että vaihtaisit sen sellaiseen kaveriin jonka olet tuntenut 24 vuotta?
Juon niiden viunat, oluet jne..

Ymmärrän toki, kunhan kännissä jotain heitän :)

15 minuuttia ja sitten tämä jätkä käy nukkumaan.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Onpa hiljaista. Eikös eilisen ukkelit vieläkään ole päässeet vauhtiin? Tässä noin 15 olutta olisi juotavaa, tosin nyt oltava rauhaksiin kun aamulla klo 6:30 olisi töitä. Mukavaa puuhaa, tosin harmittaa kun nyt pitäisi olla pelaamassa salibandya. Vitut, muilla parempaa tekemistä..No, ei tämäkään pöllömpää ole.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No niin, tästähän tämä taas pikkuhiljaa. Vaimo lähti illanviettoon ja palailee loppuillasta. Portviiniä olisi tuossa vielä puoli pulloa eli eiköhän tästä ihan mukava ilta tule.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
No niin, sauna lämpimänä ja pitkäveto kosahti alkuunsa kun Bayern ei sitten voittanut. Ensimmäiset minuutit lupailivat noin 4 maalin voittoa mutta ei. Noo, olutta kuitenkin vielä löytyy jonkin verran ja kohta alkaa mestiksen toinen finaali. Eiköhän tästä vielä mukavahko pikkuinen rentoutuminen saada aikaan. Yllättävän vähän kyllä vielä ihmisiä liikkeellä. Taitaa lauantai olla sellainen myöhäisten ihmisten juhla.
 

Casey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puoliorganisoitu flow-jääkiekko
Aijai. Ensimmäinen siivu otettu Jekusta Madcrocin kera. Sacha Remling vois vaikka sanoo et tekee hiukka gutaa. Vielä kun tähän lisätään hyvä musiikki ja jatkot kaverilla, niin alkaa kuulostamaan melkoisen maukkaalta. Nautinnollisia kalsareita itse kullekkin.

Oli muuten ensimmäinen viesti tähän ketjuun ;).
 

UnBeliever

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks
Mitä parahin päivä kalsarikännäilyyn, eilen tuli oltua radalla ja nyt hieman väsynyt mutta onnellinen olo. Oikeastaan tähän törpöttelyyn johti Arsenalin ahdinko puoliajalla ja upea nousu voittoon. Nyt sitten toivotaan Roman nousua voittoon asti ja samalla nautitaan karhua ja viru valgea med pepsi. Toimii. Vasta 5 olutta ja pari drinksua mennyt mutta iltahan on vasta alussa.

P.S. Mites kalsarikännäilyn jatkot voi olla kaverilla?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös