Kalsarikänniketju

  • 5 226 457
  • 66 666

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Perinteiset

No niin, joululoma alkanut. Rouva lähti mun anopin luokse, lähden sunnuntaina perässä jouluksi. Pizza meni juuri uuniin ( itsetehty), kaljaa on jääkaapissa TARPEEKSI, raskaat joululaulut lähtivät soittoon. Saunaan voisi harkita menevänsä, pääasia että nyt nollataan.
Tämä on perinne itselle, että juuri ennen joulua otetaan legendaariset kalsarikännit ja sammutaan kun muu ei auta.

Kenguruolutta vatsaan, kaapista löytyy oikeastaan mitä vaan. Harkitsen glögiä ja tai jotain muuta lämmintä juotavaa.

HÖRPS!!

PS. Onx jogu muu mezzizä?
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
HÖRPS!!

PS. Onx jogu muu mezzizä?

No todellakin ollaan, vaihteeksi taas asiaa tähän ketjuun. Tämä kerta eroaa aikaisemmista tosin siinä, että tällä kertaa kaljaa on todellakin riittävästi! Enkä puhu kotikaljasta vaan aidosta iisalmelaisesta. Ja baariin en tänään lähde, se on perkele varmaa!
 

Borat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Täällä ollaan. Kalsarit jalassa, kopan verran kylmää koffia ja kahden viikon talviloma edessä ja pokerissakin tuntuu sujuvan... mites muilla?
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
En voi muuta sanoo ku: PLANET TERROR! Viddu siin on niin maailman helpoimmaks katottavaks tehty pätkä ettei mikään ja Tarantino tietty messis. Nauroin kyl niin maan perkuleesti, ettei fantsummal väliä. Melkein salkku alumiinisia menny ja eukko goisaa, joten pakko alkaa vetää tosissaan! Fiilis on hyvä ja saipa ja nikkerit edelleen päättää. Ei meikäläiset.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Olen juonut vasta kaksi mutta olen maalla. Meskussa olisi kuulemma piikki auki, tuli puhelu. Siis auki loppuvuoden. Pitäskö lähteä? vain 500 km.

PS. En ole ikinä käynyt Meskussa, ainoastaan nurkilla.
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
On teillä siellä lapissa pitkät matkat!

Meillä täällä sivistyksen kehdossa riittää se, et menee taksilla kympillä suntaan tahi kolmanteen...
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin, siis kalsarikännejä tullut vedettyä jo kauan aikaa, mutta vähän myöhässä ilmoittaudun.

Krokus -bändin Our Love soi. Rock.

Edit: Ei soi enää, just loppui.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Ei tässä nyt mitään kännejä, kun sällikin kylässä. Kiireisen illan (saunareissu ja sukulaiskäynti) jälkeen jätkä rauhoittelee katsomalla Autot-elokuvaa, ja minä ottamalla muutaman oluen netin kanssa.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Ei tässä nyt mitään kännejä, kun sällikin kylässä. Kiireisen illan (saunareissu ja sukulaiskäynti) jälkeen jätkä rauhoittelee katsomalla Autot-elokuvaa, ja minä ottamalla muutaman oluen netin kanssa.

Muutaman vaan. Loppuillasta rauhotut sitte tittymania-elokuvan parissa, ettei ihan käsistä karkaa touhu.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Ilmoittaudutaan pitkästä aikaa tännekin. Mikäs tässä. Ihmettelen sitä kuinka helvetin kovaa stressiä joulu voi aiheuttaa joillekin ihmisille. Itse en jaksa stressata. Kaupallista paskaa. Ei siinä mitään. Jouluruokakin on perseestä. On joulussa toki positiivisiakin asioita. En siis purnaa vaan olen ihan tyytyväinen.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Ilmoittaudutaan pitkästä aikaa tännekin. Mikäs tässä. Ihmettelen sitä kuinka helvetin kovaa stressiä joulu voi aiheuttaa joillekin ihmisille. Itse en jaksa stressata. Kaupallista paskaa. Ei siinä mitään. Jouluruokakin on perseestä. On joulussa toki positiivisiakin asioita. En siis purnaa vaan olen ihan tyytyväinen.

Joo kato otetaa myö vaan juomaa ja ollaa sillain rauhallisesti. Antaa muitten juosta härpättimiensä perässä.
 

Kaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jets, Green Bay, ENCE, Tazen ARTA-viha
Ilmoittaudutaan myös. Laivalta mukaan lähtenyttä A.Le Coq -lavaa tyhjennetään ja varmaan kohta siirrytään viskin pariin. Aletaan rauhoittua näin joulun alla :)
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Kävin aiemmin päivällä alkossa, niin mitä siellä olikaan?? Helvetillinen ruuhka eikä meinannu päästä edes sinne hyllyille mihin olis halunnu. Tälläkertaa kävi tura enkä saanu mitä halusin kun ne oli loppunu aiemmin päivällä. saatana!
 

J.Petke

Jäsen
Kävin aiemmin päivällä alkossa, niin mitä siellä olikaan?? Helvetillinen ruuhka eikä meinannu päästä edes sinne hyllyille mihin olis halunnu. Tälläkertaa kävi tura enkä saanu mitä halusin kun ne oli loppunu aiemmin päivällä. saatana!

Nooh mielis my man, toi on amatöörien touhua. Pitää varautua jo hyvissä ajoin.

Itse tässä punkkua kumoan ja Alkosta tarttui mukaan myös Leijona pastilli-shot pullo. Ihan hyvää, vähän tämmöistä Fishermans friendin sukulaista.

Nyt youtubesta musiikkia.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Parin baari-illan jälkeen on taas mukava hivenen rauhoittua ihan itsekseen ja skrivailla jotain tännekkin. Tässähän tää El Clásicoa ja joulua pohjustaessa menee. Jospa sitä jonkin leffan iskin pyörimään? tai no kattoo nyt. Niin ja Karhun tölkin on kulutuksessa.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Nooh mielis my man, toi on amatöörien touhua. Pitää varautua jo hyvissä ajoin.

Itse tässä punkkua kumoan ja Alkosta tarttui mukaan myös Leijona pastilli-shot pullo. Ihan hyvää, vähän tämmöistä Fishermans friendin sukulaista.

Nyt youtubesta musiikkia.

Vittu! Älä käännä veistä haavassa, täällä nyt koffin tölkki kourassa surkuttelen ettei mitään muuta oo. Mut oon hyvilläni että edes petke on ollut kaukaa viisas, hyvää joulua vaan ja tuubista parasta musaa.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Ei se oo mikään saatanan pelinrakentaja vaan lentäjä. Eikö niin? Kalja maittaa ja kohta maittaa joku muukin jos homma jatkuu näin nousujohteisesti.
 

vikkenilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey-Rent,Saipa sekä symppikset Tony Salmelainen
Joulu ostoksilla;)

Päätin ostaa tänään a-kaupasta Chymos(eli oman kylän)tuotteita. Eli Minttu original ja black. Kyllä täytyy sanoa että "perinteinen" on miun maun mukkaa. Black on aika synkkää;). Perinteistä kun sipaisee aamulla(jos sitä vielä on) kapeisiin kasvoihin,niin se on henkitys laakista raikas. Kun taas Black alkaa varmasti tökkiä.Hyvää joulun odotusta kaikille JA:n kirjoittajille.....
 

J.Petke

Jäsen
Vittu! Älä käännä veistä haavassa, täällä nyt koffin tölkki kourassa surkuttelen ettei mitään muuta oo. Mut oon hyvilläni että edes petke on ollut kaukaa viisas, hyvää joulua vaan ja tuubista parasta musaa.

En toki. Tiedät varmaan että tuo "ei siellä ollutkaan juuri sitä viinaa mitä halusin" ei käy selitykseksi seuraavissa kroketin mm-kisoissa. Mitä sinä muuten oikeasti sieltä Alkosta olit hakemassa?

Tässä juuri mietiskelen että mitäköhän viskiä sitä ottaisi. Voisi pitkästä aikaa ottaa vaikka Jamesonia.

Youtubessa on hyvä fiilistellä vanhoilla klassikoilla. Nyt vuorossa Aqua.

Hyvää joulua kalsarikännäilijöille!
 

Kaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jets, Green Bay, ENCE, Tazen ARTA-viha
Tässä juuri mietiskelen että mitäköhän viskiä sitä ottaisi. Voisi pitkästä aikaa ottaa vaikka Jamesonia.

Itsellä nuo Glenfiddich-pullot huutavat luokseen vääjäämättä. 18yo saa odottaa itseään, joten taidan ottaa ihan perus 12-vuotiasta parit siivut.

Hyvää joulua täältäkin kaikille ketjuun osallistuville tasapuolisesti.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
En toki. Tiedät varmaan että tuo "ei siellä ollutkaan juuri sitä viinaa mitä halusin" ei käy selitykseksi seuraavissa kroketin mm-kisoissa. Mitä sinä muuten oikeasti sieltä Alkosta olit hakemassa?

Olin tylsästi hakemassa ihan vaan kermalikööriä, ku siitä niin paljon pidän, mut sitä ei ollu yhtään, kusetuksen makua, viinaa en muuten juo ellei yllytetä. Tiesin että kisoihin ei auta mitkää (teko) syyt, vaikka oonkin lahjakkaampi kun moni vois luulla. Pelit sujuu paremmin kun on vakaa käsi, jonka vuoks tarvitaan touppinkia.
 

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
En toki. Tiedät varmaan että tuo "ei siellä ollutkaan juuri sitä viinaa mitä halusin" ei käy selitykseksi seuraavissa kroketin mm-kisoissa. Mitä sinä muuten oikeasti sieltä Alkosta olit hakemassa?

Tässä juuri mietiskelen että mitäköhän viskiä sitä ottaisi. Voisi pitkästä aikaa ottaa vaikka Jamesonia.

Youtubessa on hyvä fiilistellä vanhoilla klassikoilla. Nyt vuorossa Aqua.

Hyvää joulua kalsarikännäilijöille!


Vanhoja "klassikoita" youtubessa! Aqua?! Ei helvetti! Klassikkoja juuh...siinä yks http://www.youtube.com/watch?v=tkJNyQfAprY
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös