Kalsarikänniketju

  • 5 223 642
  • 66 666

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
aceman81 kirjoitti:
Ei perrrkele!

Jokunen olut, nyt ihan pelkkää anisviinaa kurkusta alas. Taustalla soi Uudet Kymmenen Käskyä ja selailen Jatkoajan Tappara-Ässät -ottelusarjan viestiketjuja. Ai ai, kun on huikeeta settiä! Varsinkin näin jälkikäteen tsekattuna. On tääkin toiminta yks evoluution kehityksen huipentuma!
Mä katoin viimeksi sunnuntaina krapulassa tuota kevään Tappara-Ässät -ottelusarjaketjua ja otteluketjuja! JanJ teki muutaman noudon :D. Uskaltaakohan Semir lähteä huomenna hippasille?

Melkein 2 salmaria jo mennyt.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noh, mä olen tänään ihan vaan tee linjalla täällä. Viime viikolla olin laivalla, ja tuntuu ettei siitä ryyppäämisestä ole kunnolla vieläkään selvinnyt, vaikka siitä reissusta on kulunut jo yli viikko. Tai, oon mä parina päivänä sen jälkeenkin ottanut. Viime viikon torstain ja tän viikon tiistain ja keskiviikon mä olin kyllä selvinpäin, mitä nyt keskiviikkona baarissa otin muutaman kun kävin kattoo sen suomen futismatsin. Tiistain olin kauheassa krapulassa, ja oikeastaan toi viime viikon torstai oli se päivä jolloin tulin aamulla laivalta, ja nukuin sen jälkeen kotona ilta yhteentoista. Oli muuten vielä silloinkin melko huono olo. Suihkuun kun menin niin en saanut kättä kunnolla nostettua että olisin hiukset pessyt. Ja vielä seuraavanakin päivänä oli vaikea kävellä. Noh, en mä eilenkään oikeastaan ottanut kuin ihan vaan muutaman, kun rupes tuntumaan että jo pari menee todella helposti päähän. Rupes mietityttämään että oliskohan joku sisäelin hieman huonossa kunnossa, kun mahakin on ollut kipeä viime aikoina. Noh, tän päivän jos olis kokonaan ilman kaljaa, huomenna kun taas kuitenkin on baari-ilta tiedossa. Pakko pitää sen jälkeen viikko taukoa, sitä seuraavalla viikolla kun on taas risteily tiedossa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täällä taas... Ensin oli tarkoitus ottaa mahalääkkeeksi yksi pieni pullo underberggiä, ja siitähän se lähti. Kaljaa on nyt tullut kitattua jokunen tölkki, noin 5-7 arvioisin, kun en tiedä mitkä tyhjät tölkit tossa tietokoneen vieressä on tänään tulleita. Yks enää tän nykyisen jälkeen ja sit nukkumaan. Huomenna ei saa olla krapulaa kun pitää ryypätä.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Vitti Miksuli oli Äijä noilla playoff-psyykkauksillaan!

En nyt kuullut niin tarkkaan, mutta kai ne pyytelivät anteeksi, että ajelivat kolme meidän pelaajaamme sairaalaan. Kai niitä hävettää se, niin minä ainakin kuulin

Näin siis kolmannen puolivälierän jälkeen, kun Puistolalta oli revitty lähentäjälihas irti ja Lehto levytetty törkeästi!

Loppuun vielä YouTubesta yhden suosikkibiisini tahdittamana Grim Reaper ja Five Minutes Alone
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Helkkarin hyvä homma, eli siis ihan Suomeksi se, että: Alotata juomisen perjantaina= Olet humalassa lauantaiyönä. Meneehän tää kalliiks, mut sitä varten on Tallinna, eli siis itseasiassa halvakshan tää menee.
Ei oo muute kalsareita jalassa, joten vittuakos mää tänne kirjottelen...
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Eihän tämmöistä selvinpäin kestä. Ei ole koskaan kestänyt.

LA-Areenalla perseet tervataan.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Jääkuutio kirjoitti:
Vihdoin kotiuduin Porista ja korkki ei meinaa sulkeutua millään.
En onnekseni ollut tänään Porissa, vaan huusin ja meuhkasin ja tappelin Espoossa.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eilen lähti tyttökaveri kotia ja tilalle tuli poikien sauna ilta..56 pulloa oli ja meni. Tänään sitten juon yksin sen mitä jäi jäljelle ja käyn saunassa. Koitetaan nyt nauttia olosta vaikka ei nyt niin hirveän kivaa ole tällä hetkellä.
 

Sheriffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Jekkua, smirnoffia, ginukkaa.. Batterya. Kaks minuuttia ennen sulkemista kioskille. Ihan piipussa..

Kuka lähtee kuskiksi??

Bensikset kyllä hoidetaan.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Ei tätä nyt kännäilyksi voi sanoa, mutta 5-6 olut menossa, tiskejä on vielä muutama astia jäljellä. Mutta viilis on hieman parantunut, eipä vituta tiskit kun ottaa muutaman oluen.
 

Sheriffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
mikkoz kirjoitti:
Ei tätä nyt kännäilyksi voi sanoa, mutta 5-6 olut menossa, tiskejä on vielä muutama astia jäljellä. Mutta viilis on hieman parantunut, eipä vituta tiskit kun ottaa muutaman oluen.

Ei tää nyt helpota yhtään ku kuski tarvittais!!
 

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tämä on muuten hiton hyvä ketju. Minä ainakin muistan aina riisua shortsit tai verkkarit ennen kuin kirjoitan tähän ketjuun. Ei tule sitten nukuttua ne päällä, jos sattuu "nukahtamaan".

Iltavuoron (tiistai) jälkeen oli/on vuorossa Jatkoaikaa ja Saaremaata sekä Lidlin Freeway Colaa. Kumpaakin hörpitään suoraan pullosta ilman mitään tarkkaa kaavaa. Vähän niin kuin perstuntumalta. Tämä päivä on töistä vapaa mitä nyt torstain yövuoroon joutuu illalla jo raahautumaan, joten on tässä vielä onneksi hieman aikaa ottaa punssia.

Ei minulla muuta.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Zudum!

Otin kolme päivää vapaata duunista kun pitää muuttaa paikkakunnalta toiselle. Aamusta asti on pakattu, ja koska ei ole piiiitkään aikaan tullut vedettyä kalsarikännejä, niin tulipa mieleen, että pitäisikö ottaa ihan muutamat siivut Glenfiddich ja Macallan pulloista, ja tuonne Sherry pullon pohjalle on jäänyt tuskin lasillistakaan, niin eihän sitä kehtaa lähteä muutamaan. Juodaan pois. En taida ehtiä enää kaljakauppaan, mutta onhan noita kirkkaita tuossa...
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Sörkä kirjoitti:
Jatkoaikaa ja Saaremaata sekä Lidlin Freeway Colaa. Kumpaakin hörpitään suoraan pullosta ilman mitään tarkkaa kaavaa. Vähän niin kuin perstuntumalta.
Tämä on oikein! loistava tyyli. Itselläni on yleensä myös jotakin kirkasta sekä jotakin tuoremehua, mutta mehun pitää olla tarpeeksi happaman makuista, makeasta tulee vain paha olo. :)
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
JussiK kirjoitti:
Tämä on oikein! loistava tyyli. Itselläni on yleensä myös jotakin kirkasta sekä jotakin tuoremehua, mutta mehun pitää olla tarpeeksi happaman makuista, makeasta tulee vain paha olo. :)

Minun suuhun ei ole ikinä maistunut mehu ja brenkku samaan aikaan, mutta joskus olen tehnyt olosuhteiden pakosta poikkeuksen. Ihme epeleitä olette =)

Täällä on ensimmäinen cd katsottu The Triangle nimisestä minisarjasta, joka on siis scifi pätkä joka kertoo Bermudan kolmiosta. Eka cd oli ainakin viihdyttävä, ja samalla on mennyt sherryn loput sekä muutamat siivut viskiä. Hauskaa näin vaihteeksi, ei ole duunia huomenna eikä muutenkaan huolet paina, niin voi rauhassa rentoutua. Ohjesäännöistä poiketen, mulla on kyllä oloasuhousut jalassa...
 

J.Petke

Jäsen
Pientä pöhnää myös täällä. Illan ratoksi ostin muutaman siiderin ja pari Ed:iä jos rupee jääkärin kanssa tekemään mieli. Kohta voisi pistää ipodin kuulokkeet korville ja jatkaa Fm2007:n tahkoamista.

Ehkä vielä voisi rokottaa jotain viskipulloa tuolta kaapista.
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Chelsin peliä katselin livenä ja nautiskelin alkoholijuomia. Pitäisiköhän tuonne kirkkaan puolelle vielä siirtyä vai olisiko se tässä...?
 

atne

Jäsen
ju.u

Eihä täs mitää.. nii kännissäku käki ja tänää klo 7töihi, kattoo mitä tulee, voi olla et oksennus ja helvetin huono omatunto perjantai aamulla töissä, noh katellaa, vitusti meni kaljaa ja viinaa, onnelassa käytii ja kalsarit jalassa juotii, lähtääs nukkuu ja katottaa aamulla mihin olotilat vie.
nalleluppakorva - hyvää yötä piltit nalle silmät sulkee.
 

Jeffrey

Jäsen
Jee jee... Rock & Roll! Kännissä kun käki. Toistaseks vasta kolme biniä ja viskipullo menny. Onneksi duuni alkaa vasta klo. 14. Niin ja mun koneelta löytyy helvetin hyvää musaa!
 
Suosikkijoukkue
TPS
Puoltoista viikkoa taloa remppaamassa, eilen selkä paskaks kaivuu hommissa. Tänään 2 päivää suunniteltua aikasemmin kotio, sauna päälle ja pientä parannusta vaivoihin.

Illaksi oli suunniteltu pientä ohjelmaa, mutta sekin peruuntui. Onneksi sentään TPS voitti.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Jaahas, korkataanpa tämän illan osalta.

Muija lähti viikoksi työmatkalle, sauna päälle ja kaljat kylmään. Ei kai tässä, tänään rentoudutaan, kuunnellaan hyvää musiikkia yms.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös