Kalsarikänniketju

  • 5 227 446
  • 66 666
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
BattleHymn kirjoitti:
Heh, mukavaa että löytyy kohtalotoveri...

Kerkesin lukemaaan sun sösssönsöön. Onhan sitä jo irronnut edellisen lapsen syntymän jälkeen jo kolme kertaa (lapsi 3 ja puol kk). Hyvin menee, mutta menkööt.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lakaisija kirjoitti:
Mitäh? Ai baariin menemällä sitten saa pillua? Miksei mulle oo aiemmin kerrottu!

Joo ei mullekaan. Mut paremmin varmaan todennäköisyys ku jäämällä kotiin tyhjään kämppään.

Ei vittu, tipuin tuolilta kirjotuspöydän päälle ja vatsalihaksiin sattu. No joo, ei mulla oo sellasia mut sattuu kuitenkin. Ok.
 
Viimeksi muokattu:

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Humpauttaja kirjoitti:
Joo ei mullekaan. Mut paremmin varmaan todennäköisyys ku jäämällä kotiin tyhjään kämppään.

Ei vittu, tipuin tuolilta kirjotuspöydän päälle ja vatsalihaksiin sattu. No joo, ei mulla oo sellasia mut sattuu kuitenkin. Ok?

Hapankaalin maku suussa.

Ei pillu, ihan turhaa jauhamista. Tässä vaiheessa iltaa moni on varmaan elämänsä huipulla ja elämä hymyilee. Minulla elämä ei hymyile eikä muutenkaan tunnu hyvältä. Unohdin nimittäin, mitä minun piti sanoa ja lisäksi on kiire vessaan, joten heipä hei. Kuitenkin voin päätyä tässä toteamaan, että ELÄKELÄISET on huippukamaa!
 
Viimeksi muokattu:

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Tähänhän se meni taas kerran. Kaupungille ei jaksa lähteä, mutta hyvää musiikkia ja elokuvia läpi yön.. Tai jos mä otan vaan noi pari saunakaljaa!?
 

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
ptk kirjoitti:
Kerkesin lukemaaan sun sösssönsöön. Onhan sitä jo irronnut edellisen lapsen syntymän jälkeen jo kolme kertaa (lapsi 3 ja puol kk). Hyvin menee, mutta menkööt.

Hyvinhän sulla siis menee. Itellä ollu aikas hiljasta tolla saralla viimeset puol vuotta. Ja meil tyttö täyttää jo kohta neljä, joten lapsenkaan hoitoon ei eukko voi enää vedota.

Hmm, ehkä mä olen vaan ruma ja huono sängyssä!!

Yks syy lisää kalsareille! ...tana!
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Humpauttaja kirjoitti:
Äläpä Jarneri ala lusmuilee. Kunnialla loppuun asti.

Se vaan, että mikä se loppu sitte on? Kun kaivetaan mullat pään päälle? koska siis tätähän on jatkunu jo oikeestaan syyskuusta asti muutamaa välipäivää lukuunottamatta :D
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No niin. Play off -saunan kolmas setti.

Nämä on kivoja nämä perjantaimatsit. Lisää näitä.

Huomenna kinkerit jatkuu, joko saa avata shamppanjat finaalipaikalle, nähtäväksi jää.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Piti niin maistella tuttavani mulle rahtaama viskiä, HPK:n voiton kunniaks. En tiedä sitten tuleeko mitään. Aika järkyttävää viskiksi. Jotain Cromwell's Royalia se on. Mutta perhanan pahaa.

No kai se pakko on perhana.
 

Jonesy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, ManC
Eka kerta

Jees eli eka kirjoitus Jatkoaikaan ja luonnollisesti Kalsarikänni-ketjuun. (No ku Jyppi tippu just samaan aikaan kun sain oikeudet ja olen ollut sanaton siitä saakka!)

Tämän illan ohjelma on ollut:

-Olutta (Karhua ja paljon)
-Finlandiaa ja glögiä (joulu on kerran vuodessa vaan; huhtikuussa. Lisäksi EHKÄ flunssa paranee)
-Conan
-Langalla-dvd

Ja lasi tyhjä, saas nähdä miten käy, ilta on nuori...
 

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
Itelläni "ikävä" tapa(ainakin eukon mielestä) että kun viinakset alkaa loppua joskus tossa yön pimeinä tunteina. Eli joskus klo 3-4 aikaan, niin mulla on joku pakottava tarve ruveta katteleen jotain hankkimaani uutta elokuvaa. En suo ajatustakaan sille että muut ehkä jo herää muutaman tunnin kuluttua, tai että se elokuva ois kiinnostava etukäteen ajateltuna yms...

Pakko ruveta katteleen...
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Otan. Ei mulla muuta.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Täällähän on hulinat!

Saakeli sentään, ei tässä mitään kovia kalsarinousuja enää saa väkisinkään (maanantai kuitenkin työpäivä). Pari jaksoa Romea (kusi nousussa) ja Conanin Suomi-jakso (Fagerstrom!) tuli vahingossa väijyttyä, ja huikeuksia olivat. Toisaalta huomenna pitää lähteä aamupäivällä alistamaan Tamperetta, joten kai sitä parit konjakit voisi nielaista pohjille. On se hyvä, kun Tampereella on niin paljon kauniita naisia ja lähes yhtä paljon rumia äijiä, niin ulkopaikkakuntalainen kelpaa seuraksi kuin väärä raha. Ja sitähän tässä ollaankin; läpeensä ja täynnä.

Ja ei, en ole menossa Tampereelle vetämään kalsarikännejä. Vaikka ei toki kalsarikännäys paikkaa saati aikaa katso. Tai edes näytä. Tai anna. Tai ota. Tai antaa se paljonkin. No paljon ja paljon. Eniweis, kai tätäkin juo.
 

Sid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Maple Leafs, Liverpool F.C.
Valintatalon kylmähyllyltä pari pakettia - alan miehistä poiketen - eversti Sandelsia heti seiskalta. Saunan pistin juuri lämpiämään. Mitä sitä iltaa odottelemaan, jos saunotuttaa ja oluttakin on.

Yksin kotona, se on laatuaikaa se.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sid kirjoitti:
Valintatalon kylmähyllyltä pari pakettia - alan miehistä poiketen - eversti Sandelsia heti seiskalta. Saunan pistin juuri lämpiämään. Mitä sitä iltaa odottelemaan, jos saunotuttaa ja oluttakin on.

Yksin kotona, se on laatuaikaa se.

Kyllä.

Paha vain, nykyään tällä suunnalla nuo pidempiaikaiset yksinkotonaolemiset ovat viime aikoina olleet todella vähissä. Ellei sitten alennu tinttaamaan sinä aikana kun muija on duunissa.

Ehken kuitenkaan, tulihan sitä opiskeluaikoina oltua viikkotolkulla putkeen "yksin kotona". Tuskinpa se meno siitä on mihinkään ainakaan parantunut.
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Korkki auki, mjitaah??

Tulin juuri tentistä kaupan kautta kotiin. Oli pakko avata bisse samantien.

Helvetin intensiiviset pari viikkoa takanapäin, ja nyt voi viimein muutaman päivän hengähtää. Viime viikonloppunakin pystyi vetämään vain sellaiset pulihuolimattomat kännit, joten tänään räjähtää. Muijakin lähti matkalle keskiviikkoon asti.

Ihan hyvä fiilis, pitkästä aikaa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Täytynee varmaan kumota eilisten viestieni väitteitä. Sain. Kohta ei enää yhden käden sormet riitä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vai että kalsarikänniketju.
Jotkut höpisee tyttöystävistä ja vaimoista. En mä ainakaan sellaisten kans viitsi juopotella, enkä oikein muutakaan. Joutuuko sitä samaa naamaa katsomaan vielä seuraavanakin päivänä, ja entä myös sitäkin seuraavana? Joillekkin ehkä toi sopii, mut ei mulle.

No mutta asiaan. Kyllähän tässä on tullut tintattua jo parisen viikkoa. Välissä oli kyl yks päivä etten juonut mitään, kun oli niin helevetinmoinen krapula. Millainen krapula teillä muuten tänään oli verrattuna esim eiliseen krapulaan, tai toissapäiväiseen, tai entä keskiviikkoiseen, vai sattuiko ne pahimmat alkuviikkoon?
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
17.00 Kärpät - Ässät

21.00 Boston - NY Rangers

02.00 Philadelphia - Toronto

Tähän lisätään mukava sohva sekä lavallinen hyvää olutta niin mikäs tässä on ollessa. Takaisin pelin ääreen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös