Kalsarikänniketju

  • 5 237 172
  • 66 669

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ouzala kirjoitti:
Tänään taju pois.

Ei muuta.


Sama. Jos muutaman olusen käväsis nykäsemässä kyytiin ja sitten alottas.
 

kimbe66

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Harvassa on tässä maailmassa yhtä kauniita asioita kuin kalsarit:
-Ensimmäinen avioliitto
-Ensimmäinen lapsi
-Ensimmäinen avioero
-Ensimmäinen lapsenlapsi

Näiden jälkeen on kaikki muu tuntunut melko turhalta kalsarikänneihin verrattuna. Ei ole oikein jaksanut panostaa seurustelusuhteisiinkaan kunnolla, kun tuntuu oma seura paljon paremmalta, kuin kaiken maailman tyttöystävät.

Eli pitäneekö taas aloittaa ottamaan kalsarit?
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eilen naukkailin koti-illan iloksi yhtä vaille six-packin eli vaivaiset viisi putelia lappalaista. Kai tuon yhden jäljellä olevan voisi sitten tänä iltana siemaista, kalsareillahan tässä kun olen. Tai näillä juomamäärillä pitäisi kai perustaa Alkoholin kohtuukäyttöä alushoususillaan- viestiketju.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
kimbe66 kirjoitti:
Näiden jälkeen on kaikki muu tuntunut melko turhalta kalsarikänneihin verrattuna. Ei ole oikein jaksanut panostaa seurustelusuhteisiinkaan kunnolla, kun tuntuu oma seura paljon paremmalta, kuin kaiken maailman tyttöystävät.

Eli pitäneekö taas aloittaa ottamaan kalsarit?

Toki pitää. Tuo mitä sanot, on täysin totta. Näin se homma vaan menee.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ouzala kirjoitti:
Tai alkoholin väärinkäyttö alushuosuisillaan- ketju...

Jos mennään, niin silloin mennään! Eiks yeah?
Kukin käyttäköön, niinkuin parhaaksi näkee. Olen yrittänyt löytää jotain välimuotoa huikan ottamisessa on/off -asteleman sijaan. Tai sitten tämä kalsarikännien perimmäinen filosofia ei minulle ole oikein kunnolla auennut..
 

Ramses

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kalsarit on menossa vaikka varustus on farkut ja t-paita =) . On kyllä ihan hauska pitkästä ( 1-2kk ) aikaa ottaa yksin keittoa , surffata netissä ja kuunnella musiikkia. Taustalla pyörii phi - col nhl peli , mut aika taustalle on jääny.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eino_Mies kirjoitti:
Kukin käyttäköön, niinkuin parhaaksi näkee. Olen yrittänyt löytää jotain välimuotoa huikan ottamisessa on/off -asteleman sijaan. Tai sitten tämä kalsarikännien perimmäinen filosofia ei minulle ole oikein kunnolla auennut..

Mulla se on just niin että on taikka off. Tänään on selvästi tuo on-päivä. Verkkarit on jalassa ja Joel Hallikainen kuittaa...

"Kuurankukkasia piirtyneen sun ikkunaasi näin, kuurankukkasia kannan sisälläin."
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Eilen meni six pakki iltapalaksi. Avasin juuri ensimmäinen oluen ja lisempää aion myös ottaa. Talossa on mukavan hiljaista, kun naisväki nukkuu. Kaverit lähtivät voitetun Tps ottelun jälkeen ravintolaan, mutta meikäläinen suunnisti kotiin. Kalsarikännit kotona voittavat kalliin ravintolaillan.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
BVittuun tippakuut tamkmikuut...Nytr juodaan aivaan öperkwöestii.
Nyt juodaan aivan perkeleesti=suomeksi
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei vittu tää on ihanaa! Tätä voi tehä joka päivä. Hoolia vaan pannuun ja elämä on ihanaa.

Tässä sitä vaan jutellaan entisen ty:n kanssa ja ihan hyvin sujuu. Paska homma tässä on vaan se, että oluet loppu ja tuo kaapissa oleva konjakki ei maistu. Noh, naama pystyyn. Huomenna äänestetään...
 

Ramses

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä on oikeasti yksinkertaisesti paras tapa nollata oma tilanne. Viisi 1/2 litran siideriä ja pari jäykkää tekee ihmisestä niiiin paljon fiksumman .
 

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olen huono ihminen. Olen täällä taas.

Olen hyvä ihminen. Olen löytänyt tieni jälleen tänne.

Miksi helkutissa alan riivata Jatkoaikaa omilla sepustuksillani ja kommenteillani aina tämän kalsarikännikriteerin täyttyessä? Syy on luonnollisesti se, että työviikon aikana ei voi ottaa pakkasnestettä tai ei huvita niitä muutamaa ottaa jotka voisi. Samalla aika Jatkoajan lukemiseen ja netissä surffailuun on aika niukka (työaikana ei ole mahdollisuutta surffailla täällä kuten eräillä onnellisilla). Joten sekin surffailuaika käytetään uusien viestien lukemiseen ja niiden ymmärtämiseen. Ja toki surffailen joskus myös muualla kuin Jatkoajassa. Onhan sitä muutakin elämää olemassa. Näin ainakin luulen.

Mutta kun nämä vapaat koittavat niin johan on mäyristä jääkaapissa/takapihalla lievässä pakkasessa. Ja silloin on aikaa näpytellä kaikkea puuta heinää Jatkoaikaan ja samalla tissutella.

Siinä se. Totuus.

Joten nyt on taas vapaata.

Ja Led Zeppelin (Houses Of the Holy) raikaa...
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Näin se ilta etenee olutta juiden, musa soi ja telkusta näyttäisi tulevan painia, ulkona on pakkasta ja kova tuuli, tunnelma on silti hyvä.

Hahmo kuittaa ja jatkaa iltaansa.
 

Remppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayer04
Ohhoh. Ihan karvalakkiversiota kalsareista täällä edelliseen verrattuna: Koff (toistaiseksi), Robert Cray soi ja CM:n retroversio (97/98) pelauksessa. Ei muuten nouse päähän. Siis tuo Koff.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Kalsareita housut jalassa, karhun voimalla. En tosin aio koomaan itseäni vetästä, kunhan tissuttelen. Yksi hyvä puoli kovassa pakkasessa, ei tule käytyä tupakilla kovin usein kun ei tarkene prkl!
 

mge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Semmosta se,

Mustan Orin pitkämalliset kilikkaranpiättimet on päällä. Kolmen leijonan parempaa nautittu hieman liikaa ja muutama nalle kaveriksi.

Tämä se on meikäläisen ketju!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyl on juotu Blackthorn siiderit ja oluet (ei samanniniminen) ja kalsarit tosiaan tällä helteellä tosiasia.

Ei muuta kuin lasia ylös ja samaa rataa etiäpäin, kyllä tää tästä!
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Keukeu, edustuskalsarit vaihdettu. Päässä surisee ja viheltää. Huomenna kun herään, niin ajan, kädet ylhäällää.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Borgie kirjoitti:
No niin, meillä on "oletko koskaan kännissä jatkoajassa" ja "krapulaketju" yms. liirum laarumia, mutta päätin tässä avata vielä erikseen kalskarikänniketjulaisen. Täällä eivät siis viinkonlopun kemuttajat pohjusta, vaan tenutamme yksinämme, kalsareissa taikka ilman.
Eilen tuli vedettyä ihan tyylipuhtaat kalsarikännit. Ei ollut tarkoitus, ruuanlaiton ohessa aloin vetämään ja lopputulos oli että tipahdin jo ennen klo 23 ja siksi kirjoitan tämän vasta nyt. Onneksi sain edes syötyä valmistamani ruuan eilen, tänään on sitten vuorossa sosiaalisempaa dokailua ihan seurassa, joten ei tänne asiaa, mutta ehkä krapulaketjuun.

Tuossa ennenkuin kirjoitin tämän, yritin etsiä olenko aiemmin kertonut kalsarikännäämisestäni ja yllätys oli melkoinen kun huomasin että muutamat nimimerkit ovat tähän ketjuun jo useita kymmeniä viestejä kirjoittanut. Nyt käyn lukemaan heidän tarinoitaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös