Kalsarikänniketju

  • 5 201 954
  • 66 626

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Jospa sitä tänään vielä, sitten laittaa palstan ja juomat tauolle tuonne huhtikuun puolelle kunnes tuo työssäoppimisjakso on ohi. Kippis ja hyvää lauantaita kaikille.
 

Glove

Jäsen
No minulla jo juomat loppu, mutta kai se on ihan terveellistä juoda vähemmän. Mutta kai tässä joku promille kuitenkin on veressä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
No minulla jo juomat loppu, mutta kai se on ihan terveellistä juoda vähemmän. Mutta kai tässä joku promille kuitenkin on veressä.
Juomat eivät saa ikinä loppua kesken. Aina pitää olla puskuria. Myös aina pitää jäädä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Voihan se olla noinkin. Kukin tavallaan.
Kerään erikoisia varastoon. Nautin bulkin välissä. Oli sitten kyseessä olut tahi lonkero/hard seltzer.

Viinat ja muut väkevät harvempaa herkkua. Niitäkin kiva keräillä, kun hienoja pulloja.
 

Glove

Jäsen
Kerään erikoisia varastoon. Nautin bulkin välissä. Oli sitten kyseessä olut tahi lonkero/hard seltzer.

Viinat ja muut väkevät harvempaa herkkua. Niitäkin kiva keräillä, kun hienoja pulloja.
Minä taas en ole keräilijäluonne. Olen yrittänyt muutenkin päästä kaikesta turhasta tavarasta eroon. Varastossakin on enää ainoastaan auton kesärenkaat. Niitä en viitsi heittää pois kun kohta niitä tarvii.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Epämääräisen kipeä olo ollut kolme päivää, joten pitää kokeilla josko perinteinen suomalainen sauna, viina ja terva auttaisi. Tervaa ei kyllä sinänsä ole, mutta saunatuoksuna löytyy. Ja viinalla aloitin. Sauna sitten huomenna. En edes muista milloin olisin viinaa viimeksi juonut, mutta kun pari edellistä liigapörssikimppaa voitin niin kotoa löytyy. Kyllä tämä viina jo kipeä olon on päihittänyt yksikseen ainakin tämän illan osalta, mutta nyt tekee mieli baariin. Kossurussian on kyllä erittäin hyvää, mutta on ginikin russianin kanssa parempaa kuin lonkerossa.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kyl kai vai hä?
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Kaljaa ja Apulannan biisejä laulan purkkiin. Astetta pitempi projekti veljen kanssa, kun joskus alkusyksystä ääniteltiin näihin soitot. Toki sitten kännissä saunan jälkeen pistettiin lauluakin narulle, vaan ne raidat pistettiin roskiin hyvin äkkiä.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kaljaa ja Kauriinmetsästäjää. Kohta kenties hieman viskiä. Ja lisää Kauriinmetsästäjää.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
No niin. Oiskohan nyt asiallisesti sovitetut huudot Aurinkoon -biisiin.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Olutta ja olutta. Saunassakin tuli käytyä. Nyt mietinnässä mennäkkö nukkumaan vai baariin. Elämän vaikeita päätöksiä edessä.
Nää on pirullisia, jos ois kesä niin menisin notkumaan Oulun torinrantaan, mutta kelit on mitä on niin koti kyllä houkuttelee enemmän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös