Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 312 704
  • 66 772

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ex-tyttöystävä asui Kivikossa, ja pääsimme myös Kontulan vaikutuspiiriin. Onhan siellä se hyvä kebabpaikka, jossa ei käy mikään nykyaikainen maksuväline. Tule itte ryyppäämään Pohjois-Haagaan! :)
Ei jaksa. Pitkä matka ja täällä on kaljaa. Jopa lämmintäkin.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vittu mä oon kännissä. Piti lähteä Joensuuhun turnaamaan, mutta Helsinki

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tarjous on toki voimassa myöhemminkin. Kunhan juodaan viinaa ja kuunnellaan Dave Lindholmia.
Käy mulle. Viinaa en olekaan hetkeen juonut. Tai no taisin tossa omppuviinaa juoda. Hyvää oli.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Takapihalla juoksee rusakoita. Kaljaa ottaessa hämmentyy kun näkee luonnon läheltä. Emmää maalla nää rusakoita ikinä. Fasaaneja mutta ne onkin homoja.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Blue Mountain State on hauska sarja. Voi juoda kaljaa ja repeillä. Uus puhelin ja kaikkea kivaa.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Hitto alkaa menemään hankalaksi kun koittaa etsiä Triptykonia tai Celtic Frostia joita vois pistää tuonne biisiketjuun.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joko kehtaa avata?

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hitto alkaa menemään hankalaksi kun koittaa etsiä Triptykonia tai Celtic Frostia joita vois pistää tuonne biisiketjuun.
Tiedät bändipelin? Eevil stöö, tai Yö on melkosia killjoyta.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis onks galaksit vaihtanut järjestystä? Onko täällä Star trek faneja. Hitto gravitaatiokentät on sekaisin. Maan vetovoima on tuplasti normaalista. No aukaisen kaljan. Käyn kusella sitten myöhemmin.

BurnabyJoe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche
Oi kun voisikin. Helvetin viikon jo kestänyt influenssa ja mikään ei maistu miltään ja kylmä kurkulle on myrkkyä...
Olin itse viime viikonlopun kipeänä enkä voinut juoda joten nyt aion ottaa senkin eestä. Jos sitä lähtis paikalliseen istumaan ja sen jälkeen keskustaan sekoilemaan.
Voimia sinnepäin.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Saunaolutta, viskiä ja Depeche Modea. On muutes aika mainio tuo heidän tulevan levynsä ensimmäinen sinkkujulkaisu. Kesää ja Berliinin keikkaa odotellessa.

A Siente

Jäsen
Ei vittu äsken oli fiilis, että olis tehnyt mieli ottaa kaapista rynkky ja ampua kaikki. Nyt vähän kahvia ja leipää sekä lisää olutta. Musiikit soimaan ja elämä jatkuu.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Blade 2 on hyvä leffa muuten. Kuten on myös se ensimmäinen Blade. Noh Netflixistä löytyy molemmat. Jääkaapissa on olutta niin voi pitää oman leffaillan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy