Kalpalla väliaikainen alamäki

  • 827
  • 1

Seuraaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa
Varmaan kaikki jääkiekon ystävät ja etenkin kuopiolaiset ovat huomanneet, että Kalpalla ei mene kovinkaan hyvin, ei ainakaan viime pelien perusteella. Yksi asia mikä minua katsojana sekä radionkuuntelijana harmittaa on Kalpan todella tehoton ylivoima! Miksi sitä ylivoimaa ei voi vaihtaa, vaan aina ne kaksi samaa ketjua koettavat saada tulosta....monesti se tulos tulee vielä omaan päähän!!! No, KJT:tä vastaan yritettiin sekoittaa ketjuja, mutta tulosta ei vieläkään tullut. Hienoa on kuitenkin se, että Kalpan alkukaudesta heikohko neloskenttä on saanut luotua, monesti hyviä tilanteita vastustajan päähän...ainakin radioselostaja kehuu monesti tätä ketjua. Kotona ei eri ketjujen välillä eroja ole ollut, vaan kaikki löysäilevät yhdessä. Myös valmentajan on syytä alkaa heräämään, ettei tule uusia Kalpa-Kookoo pelejä. Kuopiolaisethan pelasivat melkein kahdella ketjulla niin ali- kuin ylivoimatkin! Eihän siinä enää pelaajien ajatuksenkulku näyttänyt olevan mukana. No, enhän minä pelaa enkä valmenna....minä olen vain Seuraaja. Kannustusta minulta kuitenkin vielä riittää, taistele Kalpa!:rolleyes:
 

Big mama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ny Rangers,Kärpät ja Mestis-joukkueet
Kiekkolehden mukaan Korkiakoski viettää joukkueensa kanssa "hanimoonia". Onkohan joukkue samaa mieltä?
Vaisua meininkiä on ollut neljän ottelun verran. Maalivahtipeli ei pelkästään riitä voittamiseen.
Kalapa on mainostanut paluumuuttajillaan joukkuettaan. Onkohan näin käymässä, että kesällä joukkueen mukana olleet pelaajat ovat paremmassa kunnossa kuin ylilihava Jani Väänänen? Taitaa harjoittelutempo kadota?
Tsemppiä kuitenkin ja pitäkää Jukurit kurissa Savon herruutta jaettaessa.:D :D :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös