KalPa Spengler Cupissa

  • 122 223
  • 754

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Läpsytinpoppoo
Olipa typerä haasto. Eikö siellä ole videokoutsia messissä vai onko sillä jäänyt putki päälle vuoristoterasseilla? Jälleen ilmainen ylivoima kanukeille.

Olisin voinut pelkällä puhelinsoitolla kertoa television välityksellä Karjalaiselle, että we have a good goal. Palkkana olisi riittänyt koppa kaljaa ja akalle pullo jotain hyvää viiniä.
 

Brentti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Savon keltamustat
Ei tuossa kyllä Jatkolaa estetty. Good goal sanoisin.
Ilman tuota KalPan pelaajan työntöä tuo olisi hylätty Sveitsin säännöillä. Visuaalinen häirintä on vielä käytössä Keski-Euroopassa. Tuomittiin siis että oli alueella KalPan pelaajasta johtuen
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Saadaanko yhtään maalia? Lahjoitan jokaisesta maalista 50 euroa hyväntekäväisyyteen. Palstatoverit saa päättää kohteen.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Olipa typerä haasto. Eikö siellä ole videokoutsia messissä vai onko sillä jäänyt putki päälle vuoristoterasseilla? Jälleen ilmainen ylivoima kanukeille.

Väitän että oli ihan fiksu haasto, koska erätauko katkaisee ylivoiman. Ja Jatkola oli 100-varma häirinnästä. Ja koska 3-0 olisi käytännössä game over.
 

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Läpsytinpoppoo
Väitän että oli ihan fiksu haasto, koska erätauko katkaisee ylivoiman. Ja Jatkola oli 100-varma häirinnästä. Ja koska 3-0 olisi käytännössä game over.
Pääsi pelaamaan erän loppuun yli puolet ylivoimasta. Kanadaa sä et saa päästää ylivoimalle kuin pakottavassa tilanteessa, kuten tänään on jo hyvin maalitilastoissa nähty. Häirintää oli hiukan, mutta ei alueen sisällä kuten Jatkola väitti. Tätä varten nämä tsekataan videolta ennen haastoa, koska maalivahtiin ei kannata noissa sokeasti luottaa.

Toki voi olla, että KalPalla ei ole edes mahdollisuutta näitä tuolla tarkastaa itse ja joudutaan menemään ensisijaisesti maalivahdin versiolla tapahtuneesta, joka tällä kertaa meni metsään.
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Lentoliput voi jo varata Rissalaan takaisin.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Siinäpä se. Kiva turnaus. Viihdyttävää peliä. Toivottavasti päästään loppuun ilman laukkeja.
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Juha ei saa mitään kiinni. Prkl. Kaikki menee.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Loistava peli tähän kolmanteen erään asti, toki kosmetiikkaa nämä 4-0 ja 5-0 maalit.
No mitä itse tulin matsia katsomaan toisessa erässä, niin heikkoa tekemistä ollut. Lekkas on minun mielestä se aloittava veskari jatkossa. Lekkasille ei ainakaan mene näin paljoa helppoja.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
No mitä itse tulin matsia katsomaan toisessa erässä, niin heikkoa tekemistä ollut. Lekkas on minun mielestä se aloittava veskari jatkossa. Lekkasille ei ainakaan mene näin paljoa helppoja.
50/50 peluutuksella jatkaisin, tuskin veskoihin Liigassa kaadutaan. Lekkaksella ainakin back to back peleissä on ollut ongelmia.
 

jahoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa
Saako tuohon turnaukseen osallistumisesta muuta kuin kansainvälistä kokemuksen fiilistä? Saako turnauksen voittaja rahallista palkintoa?
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
No mitä itse tulin matsia katsomaan toisessa erässä, niin heikkoa tekemistä ollut. Lekkas on minun mielestä se aloittava veskari jatkossa. Lekkasille ei ainakaan mene näin paljoa helppoja.
Ja toki nyt kun maaleja kelailin uudelleen niin 4-0 maali kahden kimmokeen kautta sisään ja 5-0 veto riman alle joten en Jatkolalle tästä minkäänlaista miinusta laita papereihin.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Saako tuohon turnaukseen osallistumisesta muuta kuin kansainvälistä kokemuksen fiilistä? Saako turnauksen voittaja rahallista palkintoa?
Taisi KalPa viimeksi voitosta saada 250-300k rahaa.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Menipähän ees nolla rikki
 

Kultaranne#27

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS
Lekkas on jälleen osoittanut tänään jo muutaman minuutin aikana sen, mitä hän on tälle joukkueelle koko kauden otannalla: ykkösmaalivahti.

Jatkolaa on ihan turha peluuttaa vain sen vuoksi, että hänellä oli huikea viime kausi ja että tulevaa silmällä pitäen hänestä voisi saada NHL-korvauksia. Tämän kauden näytöt eivät vain riitä moiseen suosimiseen, piste.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös