Kalle Ervasti – tulevaisuuden runkopuolustaja?

  • 29 811
  • 172

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Minä toki olen vain kiekkomaallikko ja totean asiani faktojen pohjalta. Sillä mihin itse sijoittaisin kenetkin on aika vähän tekemistä minkään oikeasti jäällä tai kopissa tapahtuvan kanssa.

Se on juuri näin, sillä ei ole mitään tekemistä.

Mutta se vaan näyttää hieman hassulta, että syytetään valmentajaa suurinpiirtein Ervastin uran tuhoamisesta, mutta samalla itse fantasiarostereissa heittää 8 ukkoa eteen.

Toki näin saa tehdä, tämä on keskustelupalsta. Jatkakaa.
 
Se on juuri näin, sillä ei ole mitään tekemistä.

Mutta se vaan näyttää hieman hassulta, että syytetään valmentajaa suurinpiirtein Ervastin uran tuhoamisesta, mutta samalla itse fantasiarostereissa heittää 8 ukkoa eteen.

Toki näin saa tehdä, tämä on keskustelupalsta. Jatkakaa.
Ei Ervastin edessä ole missään vaiheessa ollut kahdeksaa äijää. Puhua saa, muttei paskaa.
Ollut TOP6 pakki koko ajan.
Onneksi on lauantai, Lukko voitti ja laulu raikaa. Unohtuu nopeasti nämä agitoinnit.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Ei Ervastin edessä ole missään vaiheessa ollut kahdeksaa äijää. Puhua saa, muttei paskaa.
Ollut TOP6 pakki koko ajan.
Onneksi on lauantai, Lukko voitti ja laulu raikaa. Unohtuu nopeasti nämä agitoinnit.

Ei suinkaan agitointi. Laitoit Ervastin kolmanteen pakkipariin ja sen jälkeen kaksi TOP4 pakkia sekä rotaatiopakin 6-8 (näin kirjoitit itse). Se tarkoittaisi, että Ervasti putoaa pois kokoonpanosta.

Kyllä, hieno voitto ja hieno lauantai.
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Ei suinkaan agitointi. Laitoit Ervastin kolmanteen pakkipariin ja sen jälkeen kaksi TOP4 pakkia sekä rotaatiopakin 6-8 (näin kirjoitit itse). Se tarkoittaisi, että Ervasti putoaa pois kokoonpanosta.

Kyllä, hieno voitto ja hieno lauantai.
Ihmetyttää välillä, että joku ottaa "kierroksia" joidenkin toisten kommenteista missä kenenkin paikka ketjuissa on.
Minä taas näen terveenä, että olisi 8 hyvää pakkia ja oikeasti kilpailua ja kunnon kierrätystä. Kenelläkään ei pitäisi olla mitää kiintiö paikkaa ei myöskään Ervastilla, vaan paikka otetaan edelleen hyvillä esityksillä kuten Ervasti on tekemässä.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Ihmetyttää välillä, että joku ottaa "kierroksia" joidenkin toisten kommenteista missä kenenkin paikka ketjuissa on.
Minä taas näen terveenä, että olisi 8 hyvää pakkia ja oikeasti kilpailua ja kunnon kierrätystä. Kenelläkään ei pitäisi olla mitää kiintiö paikkaa ei myöskään Ervastilla, vaan paikka otetaan edelleen hyvillä esityksillä kuten Ervasti on tekemässä.

Sehän nyt tässä ei ollut pointti.

Vaan se, että ensin kritisoidaan vahvasti valmennuksen antamaa peliaikaa. Samaan aikaan itse lykätään omissa hahmotelmissa sama pelaaja käytännössä kokoonpanon ulkopuolelle.

Silloin näyttää siltä ettei huoli tosiasiassa ole pelaajasta vaan agendana saattaa olla joku muu asia. Johdonmukaisuuden puutetta tässä alleviivasin.
 
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Lukko
Ervastilla on paljon potentiaalia. Puhutaan kuitenkin nuoresta puolustajasta, joka kehittyi kauden mittaan paljon. Kiekollisesti nyt jo melko taitava puolustaja. Hyvä jatko Lukolta.
 

Ojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Omasta mielestä jopa kovin sopimusuutinen mitä tänään Lukko julkaisi. Otti viime kaudella isoja kehitysaskeleita ja mikäli kehityskäyrä osoittaa jatkossakin ylöspäin niin tässä voi hyvinkin olla Lukolle seuraava ykköskorin "raitin" puolen pakki.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Omasta mielestä jopa kovin sopimusuutinen mitä tänään Lukko julkaisi. Otti viime kaudella isoja kehitysaskeleita ja mikäli kehityskäyrä osoittaa jatkossakin ylöspäin niin tässä voi hyvinkin olla Lukolle seuraava ykköskorin "raitin" puolen pakki.

Toivottavasti näin. Vaikea vielä minusta arvioida mihin Ervastin potentiaali riittää, tämä kausi meni vielä pienessä 10 min roolissa ja varmistellen. Saa nähdä, mahtuuko Kalle tulevalla kaudella ylivoimaan, edellä ainakin Stenqvist, Tare ja (Kivihalme).

Jos oikein isoon lahjakkuuteen vertaa, niin samanikäinen Topias Vilen oli jo Pelicansin johtavia pakkeja isoilla peliminuuteilla. Toki Vilen tuskin kauaa Liigassa vanhenee, pitkään kroppaan hieman voimaa lisää ja änäri kutsunee.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Toivottavasti näin. Vaikea vielä minusta arvioida mihin Ervastin potentiaali riittää, tämä kausi meni vielä pienessä 10 min roolissa ja varmistellen. Saa nähdä, mahtuuko Kalle tulevalla kaudella ylivoimaan, edellä ainakin Stenqvist, Tare ja (Kivihalme).

Jos oikein isoon lahjakkuuteen vertaa, niin samanikäinen Topias Vilen oli jo Pelicansin johtavia pakkeja isoilla peliminuuteilla. Toki Vilen tuskin kauaa Liigassa vanhenee, pitkään kroppaan hieman voimaa lisää ja änäri kutsunee.
Ervastin kanssa edetään tai on ainakin edetty malitillisesti. On kuitenkin jo sinäänsä temppu, että pystyi vetämään koko kauden Liigan puolella suht nimekkäässä puolustuksessa. Ensi kaudella jos Ervasti pystyy napsimaan ne kolmosparin minuutit (13-15) säännöllisesti, niin uskoisin että tuo tämän kauden pinnamäärä tuplaantuu. Lisäksi jos ylivoimaan pääsee tuuraamaan, niin hieno juttu olisi sekin. Siinä on se todellinen paikka näyttää kunnolla kulmahammasta ja pistää homma hyvällä tavalla vaikeaksi valmennuksen kannalta.
 

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ervastin jatko oli kyllä hieno asia. Joku etiäinen, että tästä pojasta tullaan vielä hyötymään isosti tulevaisuudessa.
 

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hieno jatko.
Ensi kaudella toivottavasti tuollainen Toppari Vilenin kaltainen kunnon steppi.

Tulevaisuuden Iso palanen.

1+2v lappu seuran optiolla on helvetin iso juttu. Optiovuosien palkka lienee kohdallaan niin Kallella hyvä porkkana tulevaan kauteen ja vuoden päästä on kiva kiinnittää uusi "Saarijärvi" parin vuoden pahvilla.
 

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ollut kyllä huonoin pakki tällä kaudella Piipposen jälkeen. Äskeinen töhöily oikein kruunasi alkukauden. Paljon on parannettavaa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ikävää se on tietysti leimata, mutta kaksi maalia tällä kaudella on jo annettu Ervastin sähläilyn takia. Se on semmoista.
 

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä mun mielestä ihan luistelu, kaksinkamppailupelaaminen ja kiekollinen peli ovat kaikki olleet melko heikolla tasolla koko alkukauden, vaikka nuo muutamat höntyilyt laskettaisiin pois. Mutta toivottavasti parantaa!
 

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
PTDT in memoriam 23.-30.9.2023
Mielestäni tämäniltainen oli Ervastilta pahoja virheitä täynnä, mutta muuten ei ole mitään varsinaisia ohipelejä tullut. Ehkä erottuu nyt sitten kentältä enemmän "heikompana lenkkinä", kun muu joukkue on alkanut suorittaa paremmalla tasolla. Tänään saa tosiaan kiittää siitä, että vastuunkantajia löytyy. Ei tosiaan kannata nuorta kaveria tuomita. Luistelu on sulavaa, osaa myös pelata kiekolla ja tullaan tarvitsemaan joskus isommallakin vastuulla.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Läpimurtoa odoteltiin, nyt Lämsä laittoi miehen poppareille ja tilalle tullut Abt iski heti verkot piukalle.

Haetaanko peliaikaa muualta, vai taisteleeko Kalle vielä pelipaikan takaisin?
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Läpimurtoa odoteltiin, nyt Lämsä laittoi miehen poppareille ja tilalle tullut Abt iski heti verkot piukalle.

Haetaanko peliaikaa muualta, vai taisteleeko Kalle vielä pelipaikan takaisin?
Parhaat pelaa, eiköhän se liigajoukkueessa ole kaikille selvää. Jos ei peliaikaa riitä niin eikö se nyt ole ihan normaali kuvio että sitä haetaan esim Mestiksestä?

Tuskin keisari niin puusilmä on että lähtisi pysyvästi ohentamaan pakiston leveyttä. Se on kuitenkin osa-alue jossa näyttöjä joutuu edes antamaan tällä hetkellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös