Kalakukko väärässä kurkussa - vitutuksen aiheet kaudella 2011-12

  • 11 822
  • 39

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Mutta siitä huolimatta on viime kaudella Hentusen ja Kermanin tehoissa nähtävissä aika selvä alamäen alku verrattuna toissa vuotiseen. Eikä ainakaan vielä ole viitteitä siitä etteikö alamäki jatkuis.

Kerman teki kuitenkin viime kaudella 18 maalia 37 pelissä, kun vuotta aiemmin tuli 17 maalia 57 pelissä. Oli myös muistaakseni aivan sarjan kärkeä maalit/pelit-tilastossa eli ei Kermanin ura todellakaan ole missään laskussa ollut tuolla aikavälillä. Tämän kauden osalta pitää malttaa vielä muutama kuukausi ennen johtopäätöksien tekemistä, koska Kerman antoi muille todella paljon etumatkaa toipumisensa takia.

Hentusenkin uskoisin tekevän maaleja huomattavasti enemmän jos vierellä olisi joku mitat täyttävä ruokkija. Nyt joukkue on onneksi pelannut niin hyvin, että KalPa on saanut reilusti aikaa katsella rauhassa tilanteen etenemistä senttereiden osalta. Itse uskon, että se sentteri vielä tulee ellei Miettinen tai Rissanen aivan tolkuttomasti nosta tasoaan. Mutta jos sarjan kärkipaikoilla keikutaan jatkossakin, niin hankinta voi säästösyistä venyä tammikuullekin.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ylivoimaan muuten pitäisi keksiä jotain uutta, koska tuo 5vs3 ylivoima on ollut aivan surkeaa.
Ei siinä 5vs3 ylivoimassa ole mitään muuta vikaa ollut kuin se, että sitä pelaamaan on joka kerta jouduttu laittamaan väärä ketju.
 

avt84

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kapanen on vähän kysymysmerkki. Kestääkö fysiikka, kestääkö pää ja jos molemmat kestää niin pystyykö silti palaamaan yli vuoden lomien jälkeen huipputasolla (näistäkin on pelkästään huonoja enteitä annettu tällä kaudella).

Seitsemän ottelua tällä kaudella, tehot 4 + 2, ja edelleen, vaikka todella paljon vähemmän otteluita pelattuna kuin muilla, sisäisen pistepörssin kahdeksas. Mistä ihmeestä löydät nuo huonot enteet?
 

Kalikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Seitsemän ottelua tällä kaudella, tehot 4 + 2, ja edelleen, vaikka todella paljon vähemmän otteluita pelattuna kuin muilla, sisäisen pistepörssin kahdeksas. Mistä ihmeestä löydät nuo huonot enteet?
Sieltä henkisestä ja fyysisestä kunnosta. Aika vähän on kentällä näkyny (toki siihen nähden hyvät pisteet) ja silloin kun on ollut niin on henkisesti ollu vähän... no, ylilatautunut vaikka.

Jotain pitäis 2 ja 3 vitjalle tehdä, mutta Tuokkola ei ole ainakaan mitään kovin näkyvää tehnyt...ei se noin toimi. Voihan sitä odottaa, että miehet hitsautuu yhteen, mutta ei siitä näillä näkymin kovin toimiva yhtenäinen kokonaisuus tule. :)

Edit: No niin. Nyt näyttää 3-ketju oikein lupaavalta. Pakarinen on nyt sellaisessa seurassa, että pitäis alkaa pelin sujumaan.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
KalPa
Kyllä meni kalakukko väärään kurkkuun teksti-tv 241:llä, KalPa johtaa sarjaa, Kuparinen pistebörsää ja Ahonen maalivahteja. Tuokkolan sanoin, äärettömän tyytyväinen!
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
En mä teistä savolaisista tiedä, mutta kyllä mua ainakin vituttaisi jos Jokereiden saldo kärkipeleistä olisi ylivoimaisesta sarjajohdosta huolimatta niin huono kuin se on KalPalla. Seitsemän peliä muita top-4-joukkueita vastaan, tuloksena viisi pistettä, aika surkeaa ellen sanoisi.
 

Mustis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion Palloseura, Kalevan Pallo
En mä teistä savolaisista tiedä, mutta kyllä mua ainakin vituttaisi jos Jokereiden saldo kärkipeleistä olisi ylivoimaisesta sarjajohdosta huolimatta niin huono kuin se on KalPalla. Seitsemän peliä muita top-4-joukkueita vastaan, tuloksena viisi pistettä, aika surkeaa ellen sanoisi.

Totuus tulee etelän kirkkaista valoista. Tämäkin kausi on hävitty.



Tuokkolalle kenkää.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Totuus tulee etelän kirkkaista valoista. Tämäkin kausi on hävitty.
Tuokkolalle kenkää.

Ette te kautta nyt missään nimessä ole hävinneet, mutta todennäköisesti kaksi yllämainitusta kolmikosta siellä playoffeissa pitää keväällä kaataa, jos meinaatte mestaruudesta pelata. Toistaiseksi ei ole mennyt kovinkaan hyvin noita vastaan, mutta omapahan on tietysti asianne.
 

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
Ette te kautta nyt missään nimessä ole hävinneet, mutta todennäköisesti kaksi yllämainitusta kolmikosta siellä playoffeissa pitää keväällä kaataa, jos meinaatte mestaruudesta pelata. Toistaiseksi ei ole mennyt kovinkaan hyvin noita vastaan, mutta omapahan on tietysti asianne.

Enpä tulis jokerifanina yhtään leuhottaan peliesityksillä.

Sitä paitsi eiköhän siellä Kärpät taas tule vastaan ja tee ne perinteiset eli pudottaa jokerit jatkosta.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
En mä teistä savolaisista tiedä, mutta kyllä mua ainakin vituttaisi jos Jokereiden saldo kärkipeleistä olisi ylivoimaisesta sarjajohdosta huolimatta niin huono kuin se on KalPalla. Seitsemän peliä muita top-4-joukkueita vastaan, tuloksena viisi pistettä, aika surkeaa ellen sanoisi.
Tilastot on tylyt joo. Miksi muuten vain ottelut top4 joukkueita vastaan merkkaavat tuossa tilastoanalyysissäsi? Jos Jokerit ja HIFK olisivat eri järjestyksessä (ero nyt huikeat 3p) niin tuo tilasto olisi KalPalla paljon parempi. Noh, onneksi mestaruuksia ei ratkota niiden perusteella eikä muutenkaan runkosarjan perusteella. Tänäänkin KalPalta vahva esitys, kiekko vain pomppi Pelicansille. Jokerifanina muistat varmaan myös kuinka KalPa vei Helsingissä Jokereita alkukaudesta kuin litran mittaa, mutta kiekko ja pisteet pomppi Jokereille. Noista kahdesta kun olisi tullut voitto niin tilastot olisivat hyvin erinäköiset.

Viestisi sopi kyllä hyvin tähän ketjuun. Kalakukko tuntuu painuvan yhä useamman vihulaisheimolaisen kurkkuun kauden edetessä ja sitähän pitää äänekkäästi kakoa. Ja sekös minua miellyttää. Kunhan eivät tukehdu.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Deko on ihan oikeassa. Jos vain noista seitsemästä pelistä oli otettu täydet pisteet, niin Kalpan sarjajohto olisi 25 pistettä tuon nykyisen surkean 9 sijasta. Nyt jätkät hemmetti pientä rotia tuohon pelaamiseen, ei tämä mikään NHL ole.
 

slapshot83

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
En mä teistä savolaisista tiedä, mutta kyllä mua ainakin vituttaisi jos Jokereiden saldo kärkipeleistä olisi ylivoimaisesta sarjajohdosta huolimatta niin huono kuin se on KalPalla. Seitsemän peliä muita top-4-joukkueita vastaan, tuloksena viisi pistettä, aika surkeaa ellen sanoisi.

Me ollaan kato totuttu täällä Savossa siihen, että meille välttää pelkkä runkosarjan voitto runkosarjassa. Ollaan myös totuttu siihen, että vaikka ollaanki suvereenin ylivoimaisia, niin mekin myös hävitään välillä :(
 

Feliks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KalPa, KuPS
En mä teistä savolaisista tiedä, mutta kyllä mua ainakin vituttaisi jos Jokereiden saldo kärkipeleistä olisi ylivoimaisesta sarjajohdosta huolimatta niin huono kuin se on KalPalla. Seitsemän peliä muita top-4-joukkueita vastaan, tuloksena viisi pistettä, aika surkeaa ellen sanoisi.

En tänne viitsisi tulla aukomaan, mutta enemmän se vituttaa kun Kalpa hoitelee hifkin tyylillä Jokerien kompuroidessa kyseiseen jullilaumaan. Tiukkojahan pelejähän oli noista Kalpalla ainakin työttömiä hitsareita ja pelsuja vastaan kotona. Jokerithan ei Niiralassa tehnyt itse pelissä yhtään maalia, mutta voitti pelin. Kuten sanottu runkosarjassa aivan sama keneltä ne pisteet ottaa. Enpä sen lisäksi olisi playoff-kunnostakaan vielä huolissani, koska Kalpan peli on ollut todella tiivistä käytännössä koko kauden. Kyllä ne vitutuksen aiheet on Ilmalassa todella paljon suuremmat.
 

stiffler

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
En mä teistä savolaisista tiedä, mutta kyllä mua ainakin vituttaisi jos Jokereiden saldo kärkipeleistä olisi ylivoimaisesta sarjajohdosta huolimatta niin huono kuin se on KalPalla. Seitsemän peliä muita top-4-joukkueita vastaan, tuloksena viisi pistettä, aika surkeaa ellen sanoisi.

Noniin. Mitä yllättävää siinä on, että kärkijoukkueet saavat heikompia joukkueita enemmän pisteitä KHL/NHL -KalPalta? Pirun tasaisesti tuo nippu on pisteitä napsinut nyt jo yli puolet kaudesta. Heikommat pelit on sattunut heikompia vastustajia vastaan, mutta siltikin sieltä vaan pisteet kotiin on raavittu.

Tekstitv:ltä on varmastikin nokkelaa huomata, että KalPa on kusessa näiden kärkijoukkueiden kanssa. Montako KalPan peliä olet nähnyt näitä kärkijoukkueita vastaan?

Ok, Jokerit kurnuutti KalPaa 4-0 Helsingissä, jolloin kuopiolaisten maalin suulla oli epävarma kakkosmolari. Pelillisesti Jokerit taisi olla aikalailla purjeessa suurimman osan ajasta, vieläpä kotonaan.
Kuopiossa taas Jokerit ei itse pystyneet yhtään pelitilanne maalia tekemään, vaan KalPa tarjoili omalla maalillaan ilmaiset kaksi pistettä Jokereille.

Ensimmäinen Pelicansin ja KalPan välinen ottelu ei jättänyt hirveästi selittelyile varaa. KalPalta onnistui lähes kaikki, Pelicansilta ei niinkään. Toinen kohtaaminen meni suurinpiirtein samalla kaavalla, osat vaan vaihtuneena. Erona se, että KalPa jäi ensimmäistä kertaa tällä kaudella luistelussa jalkoihin, edellisen päivän HIFK -pelin seurauksena. Kolmas peli oli taas tuloksellisesti tasainen, rehellisyyden nimissä pelillisesti KalPa olisi ansainnut voiton tuosta ottelusta. Nyt vaan oli onnetar lahtelaisten puolella. Näitä vaan tulee välillä.

KalPan ja Ässien ensimmäisessä kohtaamisessa pisteet 1-2 porilaisille. Tulos oli tuolloin enemmän seurausta KalPan omasta huolimattomuudesta/ piittaamattomuudesta kuin Ässien hyvyydestä. Toinen kohtaaminen Porissa oli selvästi Ässien heiniä. Vastustajaa parempi suoritus jokaisella osa-alueella.

32 o, 22 suoraa voittoa, 1 jatkoaika -voitto, 3, jatkoaika -tappiota 6 suoraa tappiota. En mä teistä helsinkiläisistä tiedä, mutta kyllä mua ainakin vituttaisi, ettei edes Jokereiden resursseilla pystytä lähellekään samaan. ;)

Ei vaan oikeasti pysty olemaan vittuuntunut oikeastaan mistään tämmöisen alkukauden jälkeen. Joukkue porskuttaa liigan kärjessä keltanokan vetämänä, vaikka kapteeni käy aina välillä aurinkolomilla ja ykkösmaalivahtikin kaupattiin Venäjälle. Joukkueen pelaajille satelee kutsuja maajoukkueeseen ja neekeri sorvaa pirun hienoja jatkosopimuksia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös