Kakkosjoukkueesi mestiksessä?

  • 1 606
  • 28

Kakkosjoukkueesi Mestiksessä?


  • Äänestäjiä
    92

Hartiapankki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ja kaikkinainen urheilu vaasalaisittain
Taannoinen (surullisen)kuuluisa sportfani87:n avaama äänestys "suosikkijoukkueesi Mestiksessä?" poiki paitsi paljon aiheellista porua, myös hyvän äänestysidean. Nimimerkki Kaukalon laidalla piti aiheellisempana äänestystä ns. kakkosjoukkueesta, jota onkin mielekkäämpää selvittää kuin kunkin omaa suosikkijoukkuetta jonka usein näkee jo tuossa vasemmassa reunassa.

Joten ei kun äänestämään Mestiksen "salarakkainta" joukkuetta, ja perusteluja mahdollisuuksien mukaan!

Itse painiskelin KooKoon ja Hermeksen välillä, ja nyt vaaka kallistui niukasti KooKoon hyväksi. Jostain syystä ns. omat pojat-projekti ja loppukevään mylläkkä on nostanut kiinnostustani joukkuetta kohtaan korkealle, ja salaa toivoinkin kauden alkavan lauantai-ottelulla Sport-KooKoo..
Tietenkin Hermes-derbyt ovat myös oma lukunsa. Tällä kertaa näin päin.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Jukurit - olen kesäkotipaikkaseurauskollinen.
 

Shearer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
KooKoon ja Hermekseksen väliltä piti valita. Oikeastaan Haukatkin pääsi lähelle mutta voiton vei KK.

KooKoo on legendaarinen ja perinteinen divariseura. KooKoo käväisi "haudan partaalla" ja on nyt koonnut ainakin paperilla ihan hyvän joukkueen. Lisäksi Kuudes kenttäpelaaja jakaa otteluiden jälkeen niin hauskan nimisiä palkintoja ettei voinut jättää sitä palkitsematta.
 

Rocco

Jäsen
Äänestin Jokipoikia. Syitä on:

- Eläkeläiset ovat sieltäpäin kotoisin
- Sport ja Jokipojat (JoKP jne.) ovat aina pelanneet kuumia sarjoja silloisessa I-divarissa
- Nimimerkki Bird on livenä hyvä tyyppi.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä se Forssan Palloseura on.

Jo ammoisina aikoina, kun (silloinen) FoPS kävi Lukon kanssa taistelua liigakarsinnoissa, tuo vihreäpaitainen porukka maalivahtinsa Ilkka Mäntylän johdolla herätti sympatiaa minussa.

Vaikka seurasinkin FPS:ää vähemmän niinä vuosina kun UJK pelasi Mestiksessä, on FPS aina herättänyt kiinnostusta, enkä tänä päivänäkään varmaan Mestistä seuraisi jollei Forssan porukka siellä pelaisi.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
FPS saa eniten sympatiaa ja jostain kumman syystä kakkosjoukkueena tulee Hokki. Syytä en tiedä. FPS-sympatiat ovat jyllänneet jo vuosia ilman suurempia syitä nekin.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Rakas vihollinen KooKoo saa eniten sitä synpatiaa ja tokana tulee Jukurit.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
KooKoo saa kaiken sympatian mikä Jukureilta jää..
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jukurit.

En tiedä miksi näin, mutta monesti olen itsekseni toivonut, että Mestis-mestaruus menisi keväällä Mikkeliin.
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Haukat

Todella paha pähkinä purtavaksi. Mitään suurempia sympatioita ei ole mitään joukkuetta kohtaan.
Mutta Haukat, koska ovat lähes samassa tilanteessa kuin KooKoo olleet ja sieltä nousseet. Tosin taas tuli joku tilintarkastus uutinen eilen..(?)
Plus hyvä pieni faniporukka vaivautui kouvolaan viime kauden lopuksi, kun Haukoilla oli vielä pienet saumat playoffeihin.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Jukurit.

Mikkeli on mukava paikka.
 
Suosikkijoukkue
Haukat
Ahmat olisi ollut itsestään selvä valinta, vaikka ei mikään selkeä kakkosjoukkue. Nyt en voi itse asiassa nimetä yhtäkään. Lähimmäksi harkinnassani pääsivät Sport ja KooKoo, eikä kummankaan valitseminen olisi todellakaan tuntunut mielekkäältä.
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Järvenpäässä aikanaan asuneena - Haukat.
 

Boogeyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS
Tällä hetkellä ei ole oman seuran jälkeen sellaista jota voisi nimetä vaan enemmänkin sitä aina toivoo varsinkin sarjan lopulla niiden häviävän pelejä, jotka taistelee Palloseuran kanssa samoista sijoituksista.

Mutta kyllä tähänkin joukkue muutamien vuosien takaa löytyy ja se on Jukurit. Olin katsomassa vuonna 2001 ensimmäisen Mestiskauden ratkaisevaa finaalia TuTo-Jukurit Kupittaalla. Olin jo lähtökohtaisesti Jukurien puolella, sillä jokainen mestaruus Turkuun on liikaa. Satuimme menemään istumaan toiselle puolelle hallia kuin jukurifanit, joten pystyimme seuraamaan pelipaitaisten sarvipäiden hurjaa kannustusta, josta tuli mieleen FPS:n menestyksekäs vierailu samassa hallissa pudotuspeleissä K-67:ää vastaan vuonna 1996. Jukurifaneja vain oli hallissa tuplasti enemmän, kuin forssalaisia viisi vuotta aiemmin ja peli oli ratkaiseva finaali.

Vastustajan turkulaisuutta ja mahtavia faneja vieläkin tärkeämpi syy suosikin valintaan ottelusarjassa oli kuitenkin fantastisesti pelannut forssalaisduo Petri Lehtonen - Antti Laakso. Ottelun ratkaisijan nimenkin muistan. Se taisi olla Jukurien #11 Mikko Nevanoja.
 
Viimeksi muokattu:

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
KooKoo ehkäpä, mitään selkeätä kakkossuosikkia ei tällä hetkellä ole Ahmojen kadottua kuvioista.
 

peikko#13

Jäsen
Farmin jälkeen mielenkiintoisin joukkue on Sport. Sport on monessakin mielessä kiinnostava joukkue, eikä vähiten liigaunelmansa takia.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Boogeyman kirjoitti:
Vastustajan turkulaisuutta ja mahtavia faneja vieläkin tärkeämpi syy suosikin valintaan ottelusarjassa oli kuitenkin fantastisesti pelannut forssalaisduo Petri Lehtonen - Antti Laakso. Ottelun ratkaisijan nimenkin muistan. Se taisi olla Jukurien #11 Mikko Nevanoja.

Ihan vain pienenä tietona, että Antti Laakson maalilaulu on Mikkelissä vieläkin Jope Ruonansuun; Vorssastaa, Oon Vorssastaa...;)
 

Boogeyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS
pekutti kirjoitti:
Ihan vain pienenä tietona, että Antti Laakson maalilaulu on Mikkelissä vieläkin Jope Ruonansuun; Vorssastaa, Oon Vorssastaa...;)

Tilastoista lunttasin, että kaudella 02-03 Ana teki 25 maalia, joten kyllä sitä kotipeleissäkin on silloin useasti soitettu.

Kyseistä renkutusta olen joskus kuullut, mutta en tiennyt että se on Ruonansuuta.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Boogeyman kirjoitti:
Tilastoista lunttasin, että kaudella 02-03 Ana teki 25 maalia, joten kyllä sitä kotipeleissäkin on silloin useasti soitettu.

Kyseistä renkutusta olen joskus kuullut, mutta en tiennyt että se on Ruonansuuta.

Taitaa muuten soida tälläkin kaudella aikas usein, Ana tuntuu olevan elämänsä kunnossa harkkapelien perusteella. Tietysti Puuha-Peten paluu Anan rinnalle vaikuttaa myös asiaan. Puuha-Pete=P.Lehtonen, arvaa hänen maalilaulu...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös