Kaikkien huhujen äiti: JB

  • 5 516
  • 19

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Jim Beam, James Bond ja Jaroslav Bednar.

Yksi näistä on agentti naisten mieleen, toinen on juoma viskijanoisten mieleen ja kolmas on kiekkoilija eräiden Bleg-fanien mieleen. Kovasti huhutaan, kovasti odotellaan sopparin julkistusta. Ainahan joukkueessa ja kopissa on tilaa huippupelaajalle, vaikkei deodoranttia käyttäisikään. Mutta aina on mahdollisuus, että tämä kyseinen JB jää vaan huhuksi, vähän niinkuin ne Saddamin kaasut. Haihtuneet varmaan ilmaan.

Onhan niitä huhuja ollut ennenkin, mutta jos varman päälle pelataan, niin otetaan noista JB:eistä sitten kuitenkin näin vapun kunniaksi tuo ensimmäinen. Saa ainakin varmasti jotain konkreettista. Jos ei muuta, niin vappupäivän aamun päänsäryn.
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
U17 Leijonat
Erittäin suoraselkäinen otsikonaloitus DanC:ltä.
Eli, jos jonkinlaista tietoa ja tarinaa on nyt liikkeellä, toiset tietävät jo varmasti Bednarin siirtymisestä, toiset (kuten esim. allekirjoittanut) näkee asiasta korkeintaan märkiä unia.

Viimeisin, Tommyn tieto kertoo siis, että jonkinlainen tiedotustilaisuus järjestettäisiin joko viikolla 20 tai 21.

Näemmekö ensikaudella ketjun: Kalto-Bednar-Caloun, on nyt kaikkien huulilla....
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti ZOOM
Näemmekö ensikaudella ketjun: Kalto-Bednar-Caloun, on nyt kaikkien huulilla....
Vai näemmekö sittenkin ketjun Caloun-Ylönen-Bednar? Ervaa lainataakseni:

Ma kusun vaan.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Jan Benda - Josef Beranek - Josef Boumedienne.

Tämä J-B ketju vois olla aika toimiva ykkönen.

Kakkoseen Jussi Pesonen - Judas Priest - Jussi Pekkala

Kuka tää Bendar on? Onko se se robotti siitä piirrossarjasta?

Viestin lähetti Nikke
Vai näemmekö sittenkin ketjun Caloun-Ylönen-Bednar? Ervaa lainataakseni:

Ajattelitko, että tuossa ketjussa jopa jääkäsijussi tekisi yli 10 pistettä ja voisit taas juoda keppanaa toisten laskuun?
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti msg
Ajattelitko, että tuossa ketjussa jopa jääkäsijussi tekisi yli 10 pistettä ja voisit taas juoda keppanaa toisten laskuun?
Jos tuo toteutuu olen valmis korottamaan panosta ja väittämään että nivusjussi tekee *jännitys tiivistyy*....yli 15 pistettä.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti Nikke
Jos tuo toteutuu olen valmis korottamaan panosta ja väittämään että nivusjussi tekee *jännitys tiivistyy*....yli 15 pistettä.

No perskules, jos "näillä mennään" niin meikäläinen rohkelikkona voin lyödä vetoa Jussista ja 20 pisteestä!

Elämä risaiseksi!
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti msg

Kakkoseen Jussi Pesonen - Judas Priest - Jussi Pekkala
Mutta missä ovat Bluesin filmaajat, jos JC on saikulla?

Kolmoseen siis:
Jussi Parviainen - Jukka Puotila - Jasper Pääkkönen

Solar Filmsille näin enemmän mediakuutionäkyvyyttä.

Vai puhutaanko tässä nyt Jay Bouwmeesterista?
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
U17 Leijonat
Kaikkien mahdollisten tekemieni todennäköisyyslaskelmien mukaan Bednar EI ole tulossa Bluesiin. Tämä ei perustu mihinkään tarkempaan tietoon, vaan lähinnä siihen päätelmään, että kun miehen sopimus on jo kerran sössitty muualle, mitään vahvempaa tietoa/huhua asiasta ei ole liikkeellä, ja Ruutun toimintamallit ovat kaikkien tiedossa, niin ZOOMin päätelmä on , että Blues pelaa myös ensikaudenkin näillä jo aiemmin mainostetuilla economy class- pelaajilla.
Bluesin tiedottaminen on muutenkin Ruutun aika ollut aivan perseestä, isoon ääneen uhotaan Hudlereista ja kumppaneista ja sitten tuleekin Saricheja ja muita huimia kiekkomiehiä.

Itse käännänkin jo katseet Ameriikan juniori ja yliopisto sarjoihin: sieltä varmasti roudataan taas pari try-outtia kesäksi...
Kyllä on hienoa tämä...
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Toivotaan että ZOOM jatkaa valitulla radallaan, nimittäin olet aina ollut väärässä.

Nyt olet sitä mieltä ettei Bednar tule meille, niin kaiken logiikan mukaan Bednar siirtyy Bluesiin.
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
U17 Leijonat
Viestin lähetti Tommy
Toivotaan että ZOOM jatkaa valitulla radallaan, nimittäin olet aina ollut väärässä.

Nyt olet sitä mieltä ettei Bednar tule meille, niin kaiken logiikan mukaan Bednar siirtyy Bluesiin.

Toivokaamme siis niin.
Olenko siis aina ollut väärässä? Voipi olla...
Väittäessäni viime tammikuussa Bednarin siirrosta Bluesiin, joka sitten kariutui viime metreillä olin lopulta väärässä ja myös hieman liian äkkipikainen tietojen levittämisessä, mutta muuten en tiettävästi ole kovin pahasti metsään mennyt niissä asioissa, joista olen jotain tiennyt.

Mitenkäs se oli Tommyn laita tämän case-Calounin suhteen? Muistaakseni haistattelit täällä minulle vitut etc. väittäessäni jo heti Calounin poisjäädessä hänen sopimuksensa purusta, vai mitenkä se oli?
Ihan noin pienenä vinkkinä sinulle Tommy, että sen sijaan, että keskityt muiden arvostelemiseen ja vittuiluun, voisit kanavoida energiasi myös järkevämminkin (kukin tekee sen omalla tavallansa, enkä voi tässä sinua auttaa). En vain ymmärrä, mitä luulet saavuttavasi tuolla käytöksellä: mikäli luulet olevasi jotenkin nokkela tai fiksu, niin metsään menet ja pahasti.

Onneksi itse olet aina oikeassa, niin ei tarvitse arpoa, eiks niin?

Mikäli saat jotain kiksejä siitä, että puutut jokaiseen minun sanomiseeni, niin suon mielelläni sinulle tämän pienen elämän ilon, tämä ei juurikaan minua hetkauta. Ihan vain noin itsesi ja uskottavuutesi takia toivoisin, että korjaisit hieman tuota linjaasi.
Elämä on valintoja täynnä, tee miten tykkäät!
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Viestin lähetti ZOOM
Mitenkäs se oli Tommyn laita tämän case-Calounin suhteen? Muistaakseni haistattelit täällä minulle vitut etc. väittäessäni jo heti Calounin poisjäädessä hänen sopimuksensa purusta, vai mitenkä se oli?
Ihan noin pienenä vinkkinä sinulle Tommy, että sen sijaan, että keskityt muiden arvostelemiseen ja vittuiluun, voisit kanavoida energiasi myös järkevämminkin (kukin tekee sen omalla tavallansa, enkä voi tässä sinua auttaa). En vain ymmärrä, mitä luulet saavuttavasi tuolla käytöksellä: mikäli luulet olevasi jotenkin nokkela tai fiksu, niin metsään menet ja pahasti.

Onneksi itse olet aina oikeassa, niin ei tarvitse arpoa, eiks niin?

Mikäli saat jotain kiksejä siitä, että puutut jokaiseen minun sanomiseeni, niin suon mielelläni sinulle tämän pienen elämän ilon, tämä ei juurikaan minua hetkauta. Ihan vain noin itsesi ja uskottavuutesi takia toivoisin, että korjaisit hieman tuota linjaasi.
Elämä on valintoja täynnä, tee miten tykkäät!

Niin, kylläpä jopa kuopiolainen osuu joskus oikeaan. Tunnut heittävän hatusta noita tietojasi ja kuten sanoin, joskus osuu oikeaan.
Kaikki osuvat, paitsi Q.

Tälläiset wannabe-tietäjät palstalla vituttavat yhtä paljon kun selkääntaputtelijat. Jos ei oikeasti ole tietoa niin sitten ei aleta kusettamaan mistään tekstiviesteistä. Mikko Myllykoski ei edes tosissaan neuvotellut Bluesin kanssa, ja sinun mukaan tämä piti julkaista eilen - tilaisuudessa jossa Bluesin junioreita ja naisia palkittiin ja lopuksi tämän hetkinen Blues-edustus esittäytyi.

Nimimerkkisi muistuttaisi enemmän idoliaan, jos ottaisit pois kirjaimet OOM.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti Tommy

Tälläiset wannabe-tietäjät palstalla vituttavat yhtä paljon kun selkääntaputtelijat. Jos ei oikeasti ole tietoa niin sitten ei aleta kusettamaan mistään tekstiviesteistä.


Niin, toki tämän voisit muistaa myös itse....
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
U17 Leijonat
Viestin lähetti Tommy
Niin, kylläpä jopa kuopiolainen osuu joskus oikeaan. Tunnut heittävän hatusta noita tietojasi ja kuten sanoin, joskus osuu oikeaan.
Kaikki osuvat, paitsi Q.

Tälläiset wannabe-tietäjät palstalla vituttavat yhtä paljon kun selkääntaputtelijat. Jos ei oikeasti ole tietoa niin sitten ei aleta kusettamaan mistään tekstiviesteistä. Mikko Myllykoski ei edes tosissaan neuvotellut Bluesin kanssa, ja sinun mukaan tämä piti julkaista eilen - tilaisuudessa jossa Bluesin junioreita ja naisia palkittiin ja lopuksi tämän hetkinen Blues-edustus esittäytyi.

Nimimerkkisi muistuttaisi enemmän idoliaan, jos ottaisit pois kirjaimet OOM.

Ja sama valittu linja jatkuu...
Onko äitisi kenties piessyt sinua pienenä vai miksi kiristää?
Kuten jo olen täällä moneen kertaan sanonut, ei minulla ole ollut nyt vähään aikaan MITÄÄN virityksiä Bluesin suuntaan, paino sanalla EI. Niitä ei myöskään tule ennen kauden alkua olemaankaan.
Mitä Myllykoskeen tulee, niin toistelin lähinnä mrbluesin sanoja, sillä kuten varmasti tiedät, Myllykoski ja Blues kävivät ihan tosissaan neuvotteluja jossain vaiheessa, se, koska neuvottelut ovat päättyneet, onkin sitten eri asia.

Kehtaatko ihan tosissasi kutsua minua "wannabe-tietäjäksi"?
Siis voihan näin hyvinkin olla,mutta tällöin tulee asiayhteyteen liittää myös nimimerkki: Tommy, itselläsi ei juuri asioihin ole varaa mitään sanoa, onhan Lehtonen AINA ollut paska länskärillä ja Bednarin sopimus julkaistaan 12.5. Kirjoituksesi ovat muutenkin kauttarantain sisällytyksettömiä ja infantteja, joten olet viimeinen ihminen, jolla on varaa toisille huomautella.

Onko tämä/nämä saitit ainoa tapa kanavoida tunteitasi, vai oletko ihan oikeasti noin tyhmä? Mikäli vastaus ensimmäiseen kysymykseen on:kyllä, voisit vaikkapa hankkia nyrkkeilysäkin: nuoren miehen angsti ja ahdistus kun tilastollisesti asia, johon yhteiskunnan tulisi enenemässä määrin kiinnittää huomiota.

Koska sinut tuntien keksit tavoillesi uskollisena taas jotain nokkelaa, saat jatkaa paskanjauhamistasi ihan monologina, itse en enää moiseen kanssasi alennu.
Olet maailmaavalaisevan älykkyytesi jo moneen kertaan osoittanut.

ps. Koska tunnut tuntevan minut niin hyvin, voit hyvin varata ajan vastaanotolleni ESPOOSEEN, niin jutellan lisää.
 

Pumpkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, KiVa
Tai sitten täällä voitaisiin oikeasti keskustella Blues tapahtumista eikä jäädä kikkailemaan parisuhdeongelmia...
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Viestin lähetti Pumpkin
Tai sitten täällä voitaisiin oikeasti keskustella Blues tapahtumista eikä jäädä kikkailemaan parisuhdeongelmia...

Sinä et ainakaan apua tähän tuo. Sitä paitsi parisuhdeongelmat kuuluvat jääkiekkoon, tavalla tai toisella. Aiheesta, eli Bednarista ei mitään uutta, tuskin saapuu vahvistamaan Bluesia. Nyt ainakin tuntuu siltä.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Kas Bluesin oma Q palaa mieliaiheensa äärelle.
Luulen, että ketjun otsikossa viitataan Suomessakin vierailleeseen legendaariseen laulu- ja soitinyhtye Judas Briestiin?

Missä muuten on Dimitri Denisov ja miksi Håkan Galliamoutsas ei koskaan saanut sopimusta?
 

Jerry_Only

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Hyvinkään ahmat
Jaroslav Bednar - äärimmäisen taitava yksilö joka pystyy yksin ratkaisemaan otteluita. Mutta entäs ne huonot puolet? Sieltä ja vähän täältä kuullut ettei mies ole kovinkaan hyvä kopissa ja aiheuttaa kohtuullisen paljon "riitoja" diivailullaan. Olisiko tämä mies sitten se joka Bluesin kurssin kääntää? Toisaalta onhan meillä jo pelannutkin Jan Caloun..
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Viestin lähetti Jerry_Only
Olisiko tämä mies sitten se joka Bluesin kurssin kääntää?
Mihin kummaan Bluesin kurssi oikein pitäisi kääntää? Syöksylaskuunko.

Liigan toisella neljänneksellä Blues on menestynyt hyvin. 15 viime ottelun saldon perusteella vain Jokerit, Kärpät ja HIFK olivat pisteissä edellä, nekin hyvin vähän. On aivan järjetöntä kuvitella, että Bednarin tai Maddenin tai Jokisen avulla Blues pelaisi Jokereita ja Kärppiä paremmin.
 

fakta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viestin lähetti Kiekoton
Mihin kummaan Bluesin kurssi oikein pitäisi kääntää? Syöksylaskuunko.

Liigan toisella neljänneksellä Blues on menestynyt hyvin. 15 viime ottelun saldon perusteella vain Jokerit, Kärpät ja HIFK olivat pisteissä edellä, nekin hyvin vähän. On aivan järjetöntä kuvitella, että Bednarin tai Maddenin tai Jokisen avulla Blues pelaisi Jokereita ja Kärppiä paremmin.

Tuota...

Niiden harvojen näkemäni Bluesin otteluiden perusteella voin todeta että Bluesin peli ei ole välttämättä hyvin kulkenut, vaikkakin pisteitä on tullut. Esimerkkeinä voi mainita Tappara-pelin Tampereella. Sen lisäksi kotiottelu SaiPaa vastaan oli kyllä niin surkeaa peliä espoolaisilta että itketti.

Ei tämä paketti mitenkään kasassa ole, mutten toisaalta usko myöskään tähän pelaajapolitiikkaan mitä jengi on viime aikoina pyörittänyt. Tulee ja lähtee, mutta mitään kontrollia homassa ei näytä olevan kenelläkään.

Blues ei ole edelleenkään pystynyt voittamaan varsinaisella peliajalla kahta ottelua peräkkäin kuluvalla kaudella. Kertoo mielestäni kuitenkin jotain. Että odotellaan rauhassa vain ensi kautta...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös