Kaikkien aikojen hirveimmät biisit

  • 57 921
  • 385

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Luulin että tuo Janen V.I.P oli tehty vittuiluna koko euroviisu-paskalle, mutta näköjään siitä on tehty videokin. Ei ristus, bassoissa tuhat wattia.
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
tuuski kirjoitti:
Luulin että tuo Janen V.I.P oli tehty vittuiluna koko euroviisu-paskalle, mutta näköjään siitä on tehty videokin. Ei ristus, bassoissa tuhat wattia.

Ei siinä videossa ollut mitään muuta hyvää kuin se yksi laulaja. Tumma. Vissiin nuorin heistä.

Paskimpia biisejä ikinä.
 

Favor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Edmonton Oilers.
Tähän voisi listata vaikka kuinka monta hirvitystä, mutta sanotaan nyt vaikka sellainen biisi, joka viimeksi aiheutta radion sammutuksen:

The 69eyes, Lost Boys


The 69eyes on muutenkin niin huono ja vastenmielinen, että radio sammuu aina kun se tulee. Alkaa korvat vuotamaan verta ja pää kiehua aina kun tuon bändin tuotantoa kuulee.
 

M10

Jäsen
Favor kirjoitti:
The 69eyes, Lost Boys

Hyi helvetti, aivan totaalista scheissea. Sitten on myös tämä Apulannan Pahempi toistaan, jota ei vaan yksinkertaisesti pysty kuuntelemaan.

Pahimpi toistaan, sano raumalaisse.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jääkuutio kirjoitti:
Mamba - Vielä on kesää jäljellä

Meinaan oksentaa jokaikinen kerta tämän kuullessani. Hyi vittu!

Tämähän ainakin minun kohdallani nostattaa sopivasti fiilistä vielä kesän viimeisinä päivinä, siinä elokuun alussa.
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
vilperi kirjoitti:
Tämähän ainakin minun kohdallani nostattaa sopivasti fiilistä vielä kesän viimeisinä päivinä, siinä elokuun alussa.

Hirveätä tuossa onkin osaksi juuri tuo laskelmallisuus; tehdään tälläinen kiva kesäbiisi, jota kaikki kehitysvammaiset Radio Novaa* kuuntelevat keskarit voivat hyräillä mukana. Olen todella pahoillani puolestasi. Ehkä sinullakin on vielä toivoa... vielä tilaisuuden saat.

* Jokainen itseään kunnioittava ihminenhän tietää, että Radio Nova on radiokanava ihmisille, jotka eivät ymmärrä musiikista yhtään mitään, mutta eivät ihan pelkkää puhettakaan jaksa kuunnella.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jääkuutio kirjoitti:
Hirveätä tuossa onkin osaksi juuri tuo laskelmallisuus; tehdään tälläinen kiva kesäbiisi, jota kaikki kehitysvammaiset Radio Novaa* kuuntelevat keskarit voivat hyräillä mukana. Olen todella pahoillani puolestasi. Ehkä sinullakin on vielä toivoa... vielä tilaisuuden saat.

No ei tämän minun lempimusikkiani ole, mutta en nyt hirveästi vihaakaan.

Mutta kuka voi sanoa sen, että mikä musiikki on sitä oikeata ja ainoata ja mikä musiikki taas huonoa. Jokaisella on oma musiikkimakunsa ja se täytyy muistaa.

Täytyy kyllä mainita, että minä en pahemmin kuuntele edes Radio Novaa...
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
tahtookirjoittaa kirjoitti:
Aikuinen nainen on kyllä aika hirveä biisi.
En voi ymmärtää, miten sitä aina vedetään karaokebaareissa niin innolla naamat vääränä.

Mahtaisikohan johtua siitä, että suomalaiset on yksinkertaisesti juntteja :).
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Irinan tuotannon unohdin mainita. "Älä sano mitään" vielä menee, mutta muu tuotanto onkin sitten yhtä korvien ja mielen sabotointia. Kaiken kamaluuden huippuja ovat biisit "Kuurupiiloa" ja tämä uusi renkutus "Kymmenen kirosanaa". Irina on suomalainen vastine Anastacialle: häntä kyllä ihan mielellään katselee, mutta ei helvetissä kuuntele!

Huh, helpotti.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
tahtookirjoittaa kirjoitti:
Irinan tuotannon unohdin mainita. "Älä sano mitään" vielä menee, mutta muu tuotanto onkin sitten yhtä korvien ja mielen sabotointia. Kaiken kamaluuden huippuja ovat biisit "Kuurupiiloa" ja tämä uusi renkutus "Kymmenen kirosanaa". Irina on suomalainen vastine Anastacialle: häntä kyllä ihan mielellään katselee, mutta ei helvetissä kuuntele!

Huh, helpotti.

Voiko tuota paremmin ilmaista.
 

Hextall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sunderland, NHL
Favor kirjoitti:

The 69eyes, Lost Boys


The 69eyes on muutenkin niin huono ja vastenmielinen, että radio sammuu aina kun se tulee. Alkaa korvat vuotamaan verta ja pää kiehua aina kun tuon bändin tuotantoa kuulee.

Kyllä! Muutenkin tämä wannabe Type o negative on aika syvältä. TON onkin jo legendaarinen.
 

Knower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit+Petteri Nummelin
vilperi kirjoitti:
No ei tämän minun lempimusikkiani ole, mutta en nyt hirveästi vihaakaan.

Mutta kuka voi sanoa sen, että mikä musiikki on sitä oikeata ja ainoata ja mikä musiikki taas huonoa. Jokaisella on oma musiikkimakunsa ja se täytyy muistaa.

Täytyy kyllä mainita, että minä en pahemmin kuuntele edes Radio Novaa...

Kaikilla on oma musiikkimakunsa, mutta joillain se on yksinkertaisesti huono tahi väärä. Mitenkään nyt sinua leimaamatta...(vaikka Mamba on kyllä absoluuttisesti hirvittävää kuraa).

Oma panos tähän:

Anastacia: koko tuotanto
Celine Dion: koko tuotanto
Popeda: koko tuotanto
kaikki vitun Crazy Frogit ja muut vastaavat
jne.

Onhan näitä. Yllä mainitut ovat niin huonoja, että ne ei ole edes hauskoja.
 

Sininen Lanka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Blackie kirjoitti:
Mahtaisikohan johtua siitä, että suomalaiset on yksinkertaisesti juntteja :).

Ei ole muuten mikään suomalainen kappale. Meksikossa sama kappale kertoo kevään synnystä. Ja siellä sitä vasta lauletaankin tuollaisia rallatuksia juhlissa.

Ihme negatiivinen asenne täällä tavallista pop-musiikkia kohtaan. Pop-musiikin tulee ollakin helposti muistettavaa ja yksinkertaista. Itse ainakin kuuntelen hyvin tehtyä poppia paljon mielummin kuin jotain muna pystyssä soitettua hevimusiikkia.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viikonloppuna korviini kantautui pitkästä aikaa yksi oksetus eli Toni Braxtonin Unbreak My Heart. Kuulemma se brittien Il Vaselino-kopiokin on levyttänyt tuon ja herra armahtakoon siltä. Eikös se mainita ilmestyskirjassakin yhtenä lopun merkkinä?
 

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Neljä ruusua ja rakastellaan missä vaan tai jotain sinne päin.
ooooo, järvissä metsien, ooooooo, puistoissa jokien.
Ei vittu mitä paskaa.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mikä tota Idols Ilkka Jääskeläistä vaivaa, nyt radioissa soitetaan SIGin Vuosisadan rakkaustarinaa, jota tämä Ilkka sitten laulaa? Ja sit se laulaa Tiktakin satuprinsessaa. On siinäkin melkoinen aidolssi.
 

Ambi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuli eilen kuultua tämä malli Ninja Sarasalon biisi, jos sitä voi sellaiseksi kutsua, ensimmäisen minuutin jälkeen olin valmis listaamaan tekeleen tämän listan kärkipäähän, mimmin ääni muistutti lähinnä orgasmia saavaa viemärirottaa ja biisin sanoitus suunnilleen yhtä kiehtova...
 
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoon A-juniorit, Mathias Klockars (MMA)
Ambi kirjoitti:
Tuli eilen kuultua tämä malli Ninja Sarasalon biisi, jos sitä voi sellaiseksi kutsua, ensimmäisen minuutin jälkeen olin valmis listaamaan tekeleen tämän listan kärkipäähän, mimmin ääni muistutti lähinnä orgasmia saavaa viemärirottaa ja biisin sanoitus suunnilleen yhtä kiehtova...

hah hah haa! Hyvin kirjoitettu! Itse ehdotan koko Beats and styles -tuotantoa. Kauheeta paskaa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös