"Köyhän miehen"-miehet

  • 65 752
  • 325

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Uleåborgir luuli ehtivänsä poistaa tuon salakavalasti ennen kuin huomaan. Hyvä yritys, olisit jättänyt sen vain siihen. Vahinko taisi jo tapahtua. ;)

En allekirjoita. "Ei jaksa saatna". Voi sinnuu porofarmaria.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Uleåborgir luuli ehtivänsä poistaa tuon salakavalasta ennen kuin huomaan. Hyvä yritys, olisit jättänyt sen vain siihen. Vahinko taisi jo tapahtua. ;)

En allekirjoita.

No olisit sitten lainannut sen viestin, jotta muutkin näkevät, sen sijaan että onanoit täällä nähneesi sen.

Kaikkiko teille pitää rautalangasta vääntää, prkl...
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Uleåborgir luuli ehtivänsä poistaa tuon salakavalasta ennen kuin huomaan. Hyvä yritys, olisit jättänyt sen vain siihen. Vahinko taisi jo tapahtua. ;)

En allekirjoita. "En jaksa saatna". Voi sinnuu porofarmaria.

Öhhöhö. Pahoittelen. Ei pitäisi hönöpäissään kirjoittaa yhtn mitn. Olen korjannut pääkotelossani asiaa ja muodostanut uuden kannan. Jaws on köyhän miehen Valentin Leppänen.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Olin jo lainaamassa, mutta ehtipä raihnaisuudestaan huolimatta tuo filosofi viestinsä poistaa ennen sähäkkää hiirikättäni.

Jää nyt minun ja dimmuborgirin yhteiseksi salaisuudeksi, tämä.

Näin... Ilkeäisinkö rikkoa hiljaisuuden ja vaikenemisen muurit?

Enpä taida, mutta... They know...
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kyllä mulle kelpaisi noin pitkä kesäloma liigakiekkoilijan keskituloilla. Köyhää miestä nähnytkään tuommoinen.

Ensin kirjoitin 'rikkaan miehen', mutta sitten mietin, ovatko ne Ässä-pelaajat nyt niin rikkaita kuitenkaan. Tokihan tuolla periaatteella TPS-pelaajien kesäloma on luokkaa rutiköyhä(Suominen).
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Ensin kirjoitin 'rikkaan miehen', mutta sitten mietin, ovatko ne Ässä-pelaajat nyt niin rikkaita kuitenkaan. Tokihan tuolla periaatteella TPS-pelaajien kesäloma on luokkaa rutiköyhä(Suominen).

Kylläpä täällä on jäänyt kirvelemään viittaukseni Solmu Salmisen tämän päivän kolumniin Rautakorvesta&Catenacciosta.

Lainaus jutusta:
Tällä kaudella Tapparan hyökkäyspelikin on muuttunut entistä lähemmäksi jääkiekon catenacciota. Joukkue haluaa kääntää peliä nopeasti, heittää kiekkoa päätyyn ja tehdä vastahyökkäyksiä. Konemaisuus on liitetty tamperelaisiin jo kaksi vuotta.
Pallopelien peruslait ovat samoja. Puolustamiseen keskittyminen heikentää hyökkäystä, ennalta suunnittelu vähentää luovuutta. Rautakorpi on tilanteessa, jossa hänen pelitapansa osoittautuu joko voittavaksi tai kahdesti peräkkäin voitetuksi.
Visionääri flirttailee Interin demonien kanssa. Herrera poistui kentiltä lyötynä.


Ja tuoltahan tuo Tapparan peli näyttää, ehkä mennään finaaliin, mutta siellä tulee jälleen takkiin.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Jaws on köyhän miehen Valentin Leppänen.

Sivistymättömänä ihmisolentona googlasin tämän ja sain selkoa. Nimi oli muuten Valenti, mikäli tuota teatterikaraktääriä hait takaa. Nus nus.

Näin... Ilkeäisinkö rikkoa hiljaisuuden ja vaikenemisen muurit?

Mitä turhia, minä mietin vain, pitäisikö asianomaiselle ilmoittaa. Hän ei tietäne vertauksesta, tiedä sitten ilahtuisiko.

Rölli-peikko on köyhän miehen Chris Kael.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mitä turhia, minä mietin vain, pitäisikö asianomaiselle ilmoittaa. Hän ei tietäne vertauksesta, tiedä sitten ilahtuisiko.

Niin, tuskinpa Ralph siitä pahastuisi.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Että mitä että? Nyt ei meikäläiselle aukea, miten minut on tähän saatu revittyä mukaan.

No vittu kerrotaan sitten kaikille. Kirjoitin aluksi että:

Jaws on köyhän miehen Ralph, tämän jälkeen tulin toisiin aatoksiin, koska ajattelin että tämä loukkaa Ralphia ja osin myös Jawsia. Poistin viestin, mutta paras Jaws oli ehtinyt lukea viestin, joka oli ollut esillä noin 20 sekunnin ajan. Tämän jälkeen myös kirjoitin virheellisesti Valenti Leppäsen nimen, ja kaikki on ollut muutenkin päin helevettiä.

Ähyhyhy.
 
Viimeksi muokattu:

Ralph

Jäsen
No vittu, sellaista keskustelua täällä käyty illan ratoksi. Uleåborgir on köyhän miehen hidas Iltasanomien toimittaja, joka korjaa kirjoitusvirheensä alle minuutissa mutta saa silti Jatkoajan sivuilla tuosta virheestä haukut.


Viestin lopettaminen tyyliin "Ähyhyhy" on köyhän miehen "Että silleen..."
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Olen köyhän miehen Andy McCoy.

Olin näemmä opiskeluaikoinani asettanut Ottomaatilta nostamisen ylärajaksi 1000 euroa per päivä. No saisihan sen muutettua jostakin. En muuta. Onhan se hyvä olla, varmuuden vuoksi. Mutta nyt olen käynyt jo muutamana päivänä nostamassa samalta Ottomaatilta 1000 euroa päivässä. Onhan se harrastus tämäkin. Tänään menen taas.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Olen köyhän miehen Andy McCoy.

Olin näemmä opiskeluaikoinani asettanut Ottomaatilta nostamisen ylärajaksi 1000 euroa per päivä. No saisihan sen muutettua jostakin. En muuta. Onhan se hyvä olla, varmuuden vuoksi. Mutta nyt olen käynyt jo muutamana päivänä nostamassa samalta Ottomaatilta 1000 euroa päivässä. Onhan se harrastus tämäkin. Tänään menen taas.

"Humble brag" -ketjuun nämä. Kiitos.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
"Humble brag" -ketjuun nämä. Kiitos.
Se ketju oli tietenkin ensinnä mielessäni, mutta ajattelin, että tuo 1000 euron yläraja on niin vähäpätöisen pieni, ettei sillä vielä moiseen ketjuun kehtaa kirjautua. Kymppitonnin ylärajalla vasta. Mutta vissiin täällä on aika paljon persaukista porukkaa, niin tuollakin ylärajalla olisi pitänyt siihen ketjuun kirjoittaa.

Otan opiksi, kiitti hei, Freddie!
 

Paastainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP & 80-luvun HoNsU
Olen köyhän miehen Andy McCoy.

Olin näemmä opiskeluaikoinani asettanut Ottomaatilta nostamisen ylärajaksi 1000 euroa per päivä. No saisihan sen muutettua jostakin. En muuta. Onhan se hyvä olla, varmuuden vuoksi. Mutta nyt olen käynyt jo muutamana päivänä nostamassa samalta Ottomaatilta 1000 euroa päivässä. Onhan se harrastus tämäkin. Tänään menen taas.

Kokkelin hinta noussut pohjoisessa?
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
-Stockmann on köyhän miehen NK-tavarataloketju.

-M/S Gabriella ja M/S Mariella ovat köyhän miehen Silja Serenade ja Silja Symphony.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös