Käyttäjien keskinäiset vedonlyönnit MM-kisoissa 2015

  • 11 041
  • 66
Tila
Viestiketju on suljettu.

Gemondo

Jäsen
Crosbysta puheenollen, tarjoan seuraavanlaista vetoa: Sidney Crosby tekee maalin viimeisessä tässä turnauksessa pelaamassaan pelissä. (Veto raukeaa mikäli Crosby ei pelaa enää yhtään ottelua.)

Jos olet sitä mieltä että ei tee, valitse panos (10€-20€) ja ota yhteyttä.
 
H

Hidas_ja_kankea

Crosbysta puheenollen, tarjoan seuraavanlaista vetoa: Sidney Crosby tekee maalin viimeisessä tässä turnauksessa pelaamassaan pelissä. (Veto raukeaa mikäli Crosby ei pelaa enää yhtään ottelua.)

Jos olet sitä mieltä että ei tee, valitse panos (10€-20€) ja ota yhteyttä.

Ei tee viimeisessä ottelussa Crosby maalia ja panos 20 €.

Tässä ei sitten oteta lainkaan huomioon, mikä on se viimeinen ottelu. Viimeisessä ottelussa loukkaantuminen ei myöskään vaikuta tulokseen.
Ihan sen vuoksi varmennukset, ettei tarvitse vääntää josjakun-tilanteessa.

Laita kuittaus palstalle, jos olet hyväksynyt ehdot.
Vedonlyöjien luotettavuus-ketjussä löytyy henk.koht. plus-merkintä.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Mistä peleistä tämä mielikuva on peräisin? Kuinka usein olet ennen näitä kisoja nähnyt Crosbyn pelaavan isossa kaukalossa? Itselläni on muistikuvia vain Sotshin kisoista, joissa Crosby oli sekä välierässä että finaalissa kentän paras pelaaja.
En missään nimeessä sano mielikuvani olevan vahvalla pohjalla, mitä nyt olen tätä turnausta seurannut sieltä sun täältä ja sen mukaan mutuilen. Juuri tuolta Sotshin turnauksesta olen aiemman mielikuvani ammentanut. Muistaakseni alkuun oli hakemista ja lopputurnausta kohti alkoi pääsemään kunnolla peliin mukaan.

Enkä minä miehen rapakon takaisiakaan otteita hyvin tunne. Kun näkemys perustuu kokonaan koosteisiin niin ei voi vetää mitään isoja johtopäätöksiä.

Juuri niin kuin @MustatKortit tuossa tulkkaa, en siis tarkoittanut missään nimeessä Sidin olleen huono. Odotin ja odotan kuitenkin enemmän kuin mitä olen nyt nähnyt. Eiköhän tuo taas loppua kohti paranna.

@Kirjoittelija, toteat Crosbyn pelanneen isossa kaukalossa 2014 ja 2006 ja vedit kirjoituksestani johtopäätöksen, että olen nähnyt häneltä enemmän pelejä isossa kaukalossa kuin vain noden turnausten ottelut. Epäselvyyksien välttämiseksi; en ole ollut missään yksityistilaisuuksissa, missä Crosby on pelannut isossa kaukalossa. Näköhavaintoni perustuvat kaiketi juuri noihin mainitsemiisi turnauksiin.
 

Gemondo

Jäsen
Ei tee viimeisessä ottelussa Crosby maalia ja panos 20 €.

Tässä ei sitten oteta lainkaan huomioon, mikä on se viimeinen ottelu. Viimeisessä ottelussa loukkaantuminen ei myöskään vaikuta tulokseen.
Ihan sen vuoksi varmennukset, ettei tarvitse vääntää josjakun-tilanteessa.

Laita kuittaus palstalle, jos olet hyväksynyt ehdot.
Vedonlyöjien luotettavuus-ketjussä löytyy henk.koht. plus-merkintä.

Tarkennetaan nyt vielä varmuuden vuoksi että kyseessä on siis nimenomaan Crosbyn viimeinen peli tässä turnauksessa, olkoon se sitten puolivälierä, välierä tai pronssi- tai loppuottelu.
 
H

Hidas_ja_kankea

Tarkennetaan nyt vielä varmuuden vuoksi että kyseessä on siis nimenomaan Crosbyn viimeinen peli tässä turnauksessa, olkoon se sitten puolivälierä, välierä tai pronssi- tai loppuottelu.

Näin on näppylät ja samaa tarkoitin. Sovittu juttu.
 

faro

Jäsen
FutureHockeyn kannalta harmittava asia on se, että Crosby ei pelaa tänään Itävaltaa vastaan, vaan miestä huiluutetaan.

Muiden vetoon osallistujien kannalta tietenkin hyvä asia.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Cindyllä olisi ollut makoisa mahdollisuus iskeä muutamat tehot, mutta Panarinin onneksi kaveria säästellään Valko-Venäjää vastaan. Artemille taas maali, 5+5 kasassa. On se kova.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Voi jumalauta, että sylettää... Mitä helvettiä sitä Crosbya säästelemään saatana, tässähän kuivuu veto mun osalta kasaan jo tuolla.. Saatanan perse!

Taidan napata kulhollisen poppareita ja siirtyä tuonne nurkkaan @Hantta8 :n seuraksi mököttämään.
 

Whiplash

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jos tässä nyt jotain positiivista pitää tästä illasta hakea, niin ainaki oon vielä kisassa mukana.
Kaikki ymmärtänee, ettei sen toisen vaihtoehdon hyväksymisessä olisi ollut ongelmaa.
 

Great

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eichel
Pistepörssin voittajavedon tilanne puolivälierien jälkeen:

Lico - Artemi Panarin, Venäjä 8. 5+5=10
Whiplash - Jakub Voráček, Tšekki 8. 3+7=10
Sörsseli - Tyler Seguin, Kanada 8. 8+0=8
Goljat - Joonas Donskoi, Suomi 8. 5+3=8
Great - Evgeni Malkin, Venäjä 7. 3+5=8
FutureHockey - Sidney Crosby, Kanada 7. 3+5=8
JToews - Claude Giroux, Kanada 8. 2+6=8
Esoppi - Ilya Kovalchuk, Venäjä 8. 2+3=5
Hantta8 - Danis Zaripov, Venäjä 1. 1+2=3
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Pistepörssin voittajavedon tilanne välierien jälkeen:

Lico - Artemi Panarin, Venäjä 9. 5+5=10
Whiplash - Jakub Voráček, Tšekki 9. 3+7=10
Great - Evgeni Malkin, Venäjä 8. 4+5=9
FutureHockey - Sidney Crosby, Kanada 8. 3+6=9
Sörsseli - Tyler Seguin, Kanada 9. 8+0=8
Goljat - Joonas Donskoi, Suomi 8. 5+3=8
JToews - Claude Giroux, Kanada 9. 2+6=8
Esoppi - Ilya Kovalchuk, Venäjä 9. 2+3=5
Hantta8 - Danis Zaripov, Venäjä 1. 1+2=3

Saadaan kyllä huikea taistelu vielä voittajasta.
 

Numero66

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Kärpät
Varmaan sörsseliäkin kiinnostaa, kun Kanadan pelissä Valko-Venäjää vastaan jäin ihmettelemään miksi Seguin ei saanut syöttöpinnaa yhteen maaleista. Mielestäni hänelle olisi kuulunut kakkos syöttö johonki niistä maaleista, kun hän siinä laidan vieressä antoi lyhyen syötön maalin ykkös syöttäjälle. Maalin tekijää tai syöttäjää en kyl muista. Jäi siksi mieleen, kun olin itse veikannut Seguinia turnauksen pistepörssin voittajaksi.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Ei huhhuh mikä ratkaisu tuolle vedonlyönnille! Ihan oikeasti olin jo luovuttanut koko kisan suhteen, mutta niin se Sid the Kid vain taas teki sen ja iski finaalissa tehopisteet 1+1 ja nousi koko kisan voittoon! Huhhuh kun jännitti lopussa, että sieltä tulee vielä joltain Malkinilta, Panarinilta tai Girouxilta piste ja voitto valuu muualle..

Kiitokset osallistuneille, pistän yksityisviestiä tulemaan!
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Onnittelut voitosta. Tiukillehan se meni. :)
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Varmaan sörsseliäkin kiinnostaa, kun Kanadan pelissä Valko-Venäjää vastaan jäin ihmettelemään miksi Seguin ei saanut syöttöpinnaa yhteen maaleista. Mielestäni hänelle olisi kuulunut kakkos syöttö johonki niistä maaleista, kun hän siinä laidan vieressä antoi lyhyen syötön maalin ykkös syöttäjälle. Maalin tekijää tai syöttäjää en kyl muista. Jäi siksi mieleen, kun olin itse veikannut Seguinia turnauksen pistepörssin voittajaksi.
Aika erikoista, että Kanada painaa kisoissa 66 maalia ja Seguin ei saa yhden yhtä syöttöpistettä, edes vahingossa. Mies kuitenkin jonkin verran pääsi pelaamaan ylivoimaakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös