Käyttäjien keskinäiset vedonlyönnit kaudella 2014–2015 (NHL edition)

  • 159 387
  • 736

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Elikkäs elikkäs, @Mats Sundin ja allekirjoittanut valitsivat viisi pelaajaa (3 hyökkääjää sekä 2 puolustajaa) ja vetohan siis sama kuin tuossa vähän ylempänä: kumman käyttäjän viisikko tekee enemmän pisteitä yhteensä. Tasatilanteessa yhteismaalit, jos se ei tuota ratkaisua niin yhteensä vähemmän pelejä pelannut viisikko kairaa rahat kotiin. Mikäli ratkaisua ei synny tässäkään tilanteessa niin jätetään rahat jakamatta. Panoksena sama eli 30 euroa.

Mats Sundinin viisikko:

Ovechkin - Toews - Perry
Subban - Vatanen

Licon viisikko:

Parise - Getzlaf - Kane
Keith - Carlson

Onnea vetoon, kuittaapa kun kerkeät.

EDIT: ja jottei epäselvyyksiä tule niin kyseessähän on veto toisen kierroksen statseista. Eli ensimmäisen kierroksen statsit eivät tähän vaikuta eikä kolmannen, ainoastaan toisen kierroksen.
 
Viimeksi muokattu:

Mats Sundin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Wild, Erik Haula
Elikkäs elikkäs, @Mats Sundin ja allekirjoittanut valitsivat viisi pelaajaa (3 hyökkääjää sekä 2 puolustajaa) ja vetohan siis sama kuin tuossa vähän ylempänä: kumman käyttäjän viisikko tekee enemmän pisteitä yhteensä. Tasatilanteessa yhteismaalit, jos se ei tuota ratkaisua niin yhteensä vähemmän pelejä pelannut viisikko kairaa rahat kotiin. Mikäli ratkaisua ei synny tässäkään tilanteessa niin jätetään rahat jakamatta. Panoksena sama eli 30 euroa.

Mats Sundinin viisikko:

Ovechkin - Toews - Perry
Subban - Vatanen

Licon viisikko:

Parise - Getzlaf - Kane
Keith - Carlson

Onnea vetoon, kuittaapa kun kerkeät.
Roger!
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Voin ottaa vetoa samoilla ehdoilla jotain vastaan, mutta köyhänä opiskelijana 15e panos.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Anaheim - Calgary

1. Calgaryn puolustajien pisteykkönen tekee enemmän tehopisteitä kuin Anaheimin vastaava. Panos 50 €.

2. Sama kuin edellinen, mutta molemmista joukkueista kaksi parasta pakkia pisteiden muodossa. 50€.

Tehopisteet ratkaisevat, eli pisteiden ollessa tasan veto mitätöidään riippumatta maalimäärästä.

Otetaan kiinni tuo 2. vaihtoehto, kun ykkösessä oli jo veto.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
New York Rangers (Molkke)
Montreal Canadiens (Lico)
Tampa Bay Lightning (Lico)
Washington Capitals (Molkke)

Anaheim Ducks (Molkke)
Minnesota Wild (Lico)
Chicago Blackhawks (Lico)
Calgary Flames (Lico)

Otteluvoitot 5-3 Tampan voittaessa Game Sevenin, joten allekirjoittanut onnistui kun onnistuikin viemään tämän vedon, vaikka näytti muutaman parin kohdalla heikolta. Uskonpi, että @Molkke ottaa yhteyttä itse!
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Selevä. Tämän sarjan veto poistui listaltani, vain yks veto per ottelupari.

Nimimerkki Great voittaa siis 45e, jos Tampa vie, minä voitan 60e, jos Detroit.

Nimimerkki Great voipi ottaa yhteyttä privaviestillä, niin laitan voitot tilillesi.

Great sai 21e freerollin, harmi ku en ollut hereillä.

Kaukana oli tuo veto Freerollista. Edelleen tekisin saman betsin noilla ehdoilla uudelleen, vaikka nyt hävisinkin,.
 

Ni$pekt15

Jäsen
Suosikkijoukkue
BOSTON BRUINS
Se freeroll tuli ihan putiikin tarjoamasta kertoimesta. Great sijjottaa 24e Det jatkolle omaa rahnaa jolla saa sen 60e voiton.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Sandersson vs. @Great

15e

- Kumman viisikko saa 2. pudotuspelikierroksella enemmän tehopisteitä
- Tasapisteissä ratkaisevat maalit, jos ne tasan niin ottelumäärä (vähemmällä määrällä etu), jos nekin tasan niin push
- Loukkaantumisilla ym. ei mitään väliä

Oma viisikko:

Parise - Toews - Perry
McDonagh - Subban

Great:

Hudler - Johnson - Kane
Keith - Yandle
 

Mats Sundin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Wild, Erik Haula
Elikkäs elikkäs, @Mats Sundin ja allekirjoittanut valitsivat viisi pelaajaa (3 hyökkääjää sekä 2 puolustajaa) ja vetohan siis sama kuin tuossa vähän ylempänä: kumman käyttäjän viisikko tekee enemmän pisteitä yhteensä. Tasatilanteessa yhteismaalit, jos se ei tuota ratkaisua niin yhteensä vähemmän pelejä pelannut viisikko kairaa rahat kotiin. Mikäli ratkaisua ei synny tässäkään tilanteessa niin jätetään rahat jakamatta. Panoksena sama eli 30 euroa.

Mats Sundinin viisikko:

Ovechkin - Toews - Perry
Subban - Vatanen

Licon viisikko:

Parise - Getzlaf - Kane
Keith - Carlson

Onnea vetoon, kuittaapa kun kerkeät.

EDIT: ja jottei epäselvyyksiä tule niin kyseessähän on veto toisen kierroksen statseista. Eli ensimmäisen kierroksen statsit eivät tähän vaikuta eikä kolmannen, ainoastaan toisen kierroksen.
Ja tähän laitettiin vielä pikku lisäveto Chicago - Minnesota sarjasta. Eli mä menen Minnesotalla voittoon ja @Lico Chicagolla. Voittajalle 10€.
 
Viimeksi muokattu:

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Ja tähän laitettiin vielä pikku lisäveto Chigaco - Minnesota sarjasta. Eli mä menen Minnesotalla voittoon ja @Lico Chigacolla. Voittajalle 10€.

Näin on!

EDIT: tosin mä voitan, kun Chicago jatkaa konferenssifinaaleihin eikä Chigaco, jottei @Mats Sundin pääse näpäyttämään myöhemmin. :)
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Uutta vetoa tarjolle:

Jos Mike Babcock valmentaa ensi kaudella NHL:ssä, hän valmentaa edelleen Detroit Red Wings -nimisessä joukkueessa. Näin väitän minä.

100e paukulla pääsee vastaväitteen puolelle.

Tämä veto olisi nyt vielä avoinna. Voin korottaa panoksia omalta osaltani niin, että Jos Babcock signaa ensi kesänä Torontoon, maksan vedon voittajalle 200e.

Vedot vielä voimassa?
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Kyllä tuosta piti jo runkosrajan lopulla ilmoittaa ettei ole.

Saat toki ehdottaa jonkun oman version, niin katsotaan.

Näin vähän ounastelinkin.

Jos tuosta jotain versiota rupeaisi vääntämään, niin varmaan siinä Buffalo ja Edmonton olisi sitten mukana. Niin kummalliselta kuin se tuntuukin.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Yritetään vielä seuraavilla ehdoilla; Jos Koivun tehotilasto on pakkasella niin minä voitan, jos se on plussan puolella niin sinä voitat ja mikäli se jää nollaan, ei kumpikaan voita eikä raha vaihda omistajaa.

Mä otan tän kiinni. Eli väitän Mikko Koivun olevan plussalla sarjassa Chicagoa vastaan. Panos siis 20€ (?).

Joo-o, hyvältä näyttää... Kaksi peliä takana ja Koivulla saldo -3. Ei tuo nyt mahdotonta ole, mutta @Gemondo voi laittaa mun puolesta jo valmiiksi tilinumeroa tännepäin... :)
 

Gemondo

Jäsen
Joo-o, hyvältä näyttää... Kaksi peliä takana ja Koivulla saldo -3. Ei tuo nyt mahdotonta ole, mutta @Gemondo voi laittaa mun puolesta jo valmiiksi tilinumeroa tännepäin... :)

Katotaan nyt loppuun asti, saattahan Koivulla olla vielä viisi peliä aikaa laittaa tilastot kuntoon.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
@Śmierć (20e) sekä @Molkke (50e) hoitivat maksunsa, ensimmäisen kanssa veto kumman valitsema joukkue jatkaa pidemmälle (minun Chicago vastaan hänen Islanders) sekä jälkimmäisen kanssa ottelusarjaveikkaus, josta onnistuin haalimaan viisi oikein Molken kolmea vastaan.

***
Mats Sundinin viisikko:

Ovechkin 2gp 2+1
Toews 2gp 1+0
Perry 2gp 2+4
Subban 2gp 0+1
Vatanen 2gp 0+1

yhteensä: 10gp 5+7 = 12p

Licon viisikko:

Parise 2gp 1+1
Getzlaf 2gp 1+5
Kane 2gp 3+0
Keith 2gp 0+3
Carlson 2gp 0+1

yhteensä: 10gp 5+10 = 15p

Tämmöinen tilanne meidän viisikkojen välisessä pistetaulukossa.
 
Viimeksi muokattu:

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Tällaiset tuli:
Ni$pekt15:
Ovetskin - Hossa - Perry
Carlson - Subban
Uniquewn:
Getzlaf - Toews - Kane
Keith - Vatanen

Tilanne:

Ni$pekt15:
Ovechkin 2gp 2+1
Hossa 2gp 0+2
Perry 2gp 2+4
Carlson 2gp 0+1
Subban 2gp 0+1
yhteensä: 10gp 4+9=13p

Uniquewn:
Getzlaf 2gp 1+5
Toews 2gp 1+0
Kane 2gp 3+0
Keith 2gp 0+3
Vatanen 2gp 0+1
yhteensä: 10gp 5+9=14p

Ja @Lico :lle huomautus tuohon viime viestiin, että taitaa olla joku virhe tuossa toisessa laskussa (pitäisikö olla 5+10?).
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Ja @Lico :lle huomautus tuohon viime viestiin, että taitaa olla joku virhe tuossa toisessa laskussa (pitäisikö olla 5+10?).

Kiitos huomautuksesta, kerkesin korjaamaan kyseisen virheen Mats Sundinille privaatisti, mutta tänne unohtui sitten tosiaan.

Jos joku puolueeton kaveri haluaa ottaa vastuun mun ja @Mats Sundin :n vedon tilannepäivityksestä niin ilolla otetaan palvelus vastaan. :)
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Anaheim - Calgary

1. Calgaryn puolustajien pisteykkönen tekee enemmän tehopisteitä kuin Anaheimin vastaava. Panos 50 €.

2. Sama kuin edellinen, mutta molemmista joukkueista kaksi parasta pakkia pisteiden muodossa. 50€.

Tehopisteet ratkaisevat, eli pisteiden ollessa tasan veto mitätöidään riippumatta maalimäärästä.

Tilanne:

Lindholm 1+2=3
Vatanen 0+1=1
Fowler 0+1=1
Despres 0+1=1
Beauchemin 0+1=1

vs.

Engelland 0+1=1
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös