Käyttäjien keskinäiset vedonlyönnit – Liiga 2013–2014

  • 103 721
  • 300

Ralph

Jäsen
Ja runkosarjan ajalta luonnollisesti vain.

En ala mitään vetoja harrastamaan, joten menisi paremmin ennustusketjuun, mutta sanoisin että pudotuspeleissä Davis ja Corso tulevat tekemään täysin yhtä monta pistettä.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Minä. Panokseksi voittajan päätettäväksi jäävä max. 20 euron arvoinen alkoholijuoma? Ja runkosarjan ajalta luonnollisesti vain.

Kiinni veti. Ja Ralphille, Davis ainakin iskee pleijareissa pisteitä.
 

Smirnoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS #26
Mä heitän tämmösen vedon, Nummelin pelaa yli 50 ottelua runkosarjassa, panoksena 1litra fisua:D kuka ottaa vedon vastaan eli jos pelaa 50 tai alle olen hävinnyt

Moi,

mä olisin halukas ottamaan tämän kiinni. En sen takia jotta katkera vaan sen takia kun Numppa istunee paljon autossa niin väkisinkin lenssu iskee räppänistä.

Terv. Parempi litra fisua kuin räkätippa nenässä.
 

Jokerobin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Capitals
Tässä kolme vetoa, joihin haluan kolme vedonlyöjää.

1. Francis Paré ja Dan Sexton tekevät enemmän pisteitä kuin Steven Zalewski ja Ville Vahalahti.

2. Francis Paré ja Dan Sexton tekevät enemmän pisteitä kuin Kamil Kreps ja Niklas Hagman.

3. Ilveksen kausi päättyy runkosarjaan.

Vankilasäännöt: loukkaantumiset ja pois siirtymiset ei oteta huomioon.

Panoksena Jallua, vastustaja saa valita minkälaisen!

Tarkennuksena kysyisin, että onko säännöt siten, että Paré vs. Zalewski ja Sexton vs. Vahalahti ja molempien osuttava? Vai puhutaanko yhteenlasketuista pistemääristä?
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
HIFK:n Mika Partanen tekee yli 25 pistettä runkosarjassa, anyone? Helppo litran kossu.
 

DefenceX

Jäsen
Minulla ja Samsulilla veto päällä siitä, että Kumpi kaksikosta Salmelainen/Moses tekee kauden aikana enemmän maaleja. Tähän hyvä sopia varmaan joku minimi ottelumäärä ja panoksena toiminee joku 0-30€ (voittajan valinta) hintainen pullo Alkosta?
 

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Minulla ja Samsulilla veto päällä siitä, että Kumpi kaksikosta Salmelainen/Moses tekee kauden aikana enemmän maaleja. Tähän hyvä sopia varmaan joku minimi ottelumäärä ja panoksena toiminee joku 0-30€ (voittajan valinta) hintainen pullo Alkosta?

Väittäisin, että alkosta ei nollalla eurolla saa pulloa, jos ei sitä varasta(vai saako voittaja tässä vedossa laittaa häviäjän varastamaan sen pullon?) eli hieman huono haarukka tuo.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Lähteekö joku saipalainen vetoon mukaan. Väitän että Ilves on korkeammalla kuin SaiPa runkosarjan jälkeen. Panos 20 euroa.
 

DefenceX

Jäsen
Väittäisin, että alkosta ei nollalla eurolla saa pulloa, jos ei sitä varasta(vai saako voittaja tässä vedossa laittaa häviäjän varastamaan sen pullon?) eli hieman huono haarukka tuo.
Hauskaa hassuttelua. Kuten viestissäni sanoin, niin voittaja päättää pullon tuosta hintahaarukasta. Mikäli jostain kumman syystä voittaja ei haluakaan pulloaan jää hinnaksi 0€, eikö?

Väitän Ben Eavesin tekevän +40 pistettä, jos pelaa 30 peliä tai enemmän, tarttuuko joku tähän?
 

samsuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Minulla ja Samsulilla veto päällä siitä, että Kumpi kaksikosta Salmelainen/Moses tekee kauden aikana enemmän maaleja. Tähän hyvä sopia varmaan joku minimi ottelumäärä ja panoksena toiminee joku 0-30€ (voittajan valinta) hintainen pullo Alkosta?

Tämä kuulostaa hyvältä. Pelkästään runkosarjan pelit vai pleijarit päälle? Tämän asian jälkeen asia selvä.
 

Kukko

Jäsen
Voin lyödä jonkun Ipalaisen kanssa vedon, jossa panos 20 €. Väitän että, Marjamäki pelaa alle 20 ottelua tulevana kautena runkosarjassa.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tarjoan seuraavaa vetoa pöydälle kolmelle ensimmäiselle halukkaalle:
Jere Karalahdella menee lataus överiksi IFK:ta vastaan ja ottaa paikalliskamppailuissa ainakin yhden suihkukomennuksen.

Panos: Meukow V.S.O.P Superior 0,35l (Alkossa 26,90€) tai jos sinä voitat, max samanhintainen pullo Alkosta.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Tarjoan seuraavaa vetoa pöydälle kolmelle ensimmäiselle halukkaalle:
Jere Karalahdella menee lataus överiksi IFK:ta vastaan ja ottaa paikalliskamppailuissa ainakin yhden suihkukomennuksen.

Panos: Meukow V.S.O.P Superior 0,35l (Alkossa 26,90€) tai jos sinä voitat, max samanhintainen pullo Alkosta.

Lähden sillä ehdolla mukaan, että kyseessä ei ole tappelu vaan laiton taklaus. Jutellaan privassa lisää.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Miika Lahti rikkoo piste-ennätyksensä 12+18=30... Anyone?
 

Purezone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kun täällä suurin osa tuntuu olevan varma siitä että Pelicans löytyy kauden jälkeen sijalta 14 niin ottaako joku seuraavanlaista actionia vastaan. Eli väitän että Pelicans ei ole viimeisenä sarjataulukossa kauden jälkeen.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Joonas Vihko tekee enemmän maaleja kuin yksikään Ilveksen pelaaja. Panoksena vaikkapa litran pullo Koskenkorvaa. Edellytyksenä Vihkolta 50 ottelua. Miltäs maistuu?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös